Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15647
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21041

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 22. apr 2016, 12:19

Ømhed i lænden
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pityt » 23. apr 2016, 10:04

Min kæreste har det SÅ skidt,- mavesmerter, kvalme og opkastning. Det startede i går aftes og ingen af os har sovet ret meget i nat :wacko:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7487
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 828
Likede indlæg: 19593

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Animi » 23. apr 2016, 10:34

Jeg har en lille vennegruppe fra uni. Lige siden jeg kom hjem fra udveksling, føler jeg at det har været svært at "connecte" med dem igen. Mest fordi det er svært for os at finde tid til at ses, da vi alle har forskellige fag nu og dermed tit ikke har fri på de samme tidspunkter.
Ud af denne her vennegruppe, er der specielt to piger jeg var lidt mere sammen med. Mest fordi det altid var os der tog til festerne og fredagsbarerne sammen, hvor de andre ikke ville. Og forrige semester havde vi også fag sammen, så vi naturligvis så hinanden oftere.
De to veninder har så i år også fag sammen, så selvfølgelig er det nemmere for dem lige at spise frokost sammen osv.
Men det gjorde fandme ondt, da jeg lige kunne se på snappen, at de to af mine veninder igår var ude og fejre den enes fødselsdag i byen, med en masse andre af hendes veninder. Men jeg er ikke lige blevet spurgt om jeg ville med. Og det gør så pisse hamrende ondt at føle, at de åbenbart ikke gider mig mere. At de ikke lige kan spørge om jeg vil med ud og spise, drikke kaffe osv kan jeg overleve, på trods af at vi bor tæt ved hinanden og skolen er tæt på hvor jeg bor. Men at blive udelukket fra sådan en større ting, det gør virkelig virkelig ondt. Især når de begge er blevet inviteret med til min fødselsdagsmiddag her om en måned.

Jeg føler mig bare så fucking ensom lige nu :(
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15647
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21041

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 23. apr 2016, 13:50

Pepsi Max i cherry udgave :badr:
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24620
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36767

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 23. apr 2016, 13:55

2SHY skrev:Pepsi Max i cherry udgave :badr:


Den er frygtelig! Nu har jeg set den lovprist flere steder og tænkte, at den skulle jeg da også prøve. Fik ét glas, resten blev hældt i vasken.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15647
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21041

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 23. apr 2016, 13:58

Daine skrev:
2SHY skrev:Pepsi Max i cherry udgave :badr:


Den er frygtelig! Nu har jeg set den lovprist flere steder og tænkte, at den skulle jeg da også prøve. Fik ét glas, resten blev hældt i vasken.

Jeg ved heller ikke hvad jeg tænkte på! Jeg vidste jo at jeg ikke kunne lide den fra Coca Cola så hvorfor jeg troede det var anderledes med Pepsi (som jeg i forvejen kun kan drikke i begrænsede mængder fordi jeg får hovedpine af den)... Ja det ved jeg ikke. Brainfart måske?
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Studsgaard » 23. apr 2016, 19:08

2SHY skrev:Pepsi Max i cherry udgave :badr:


Jeg ville også forkæle ungerne med den, de syntes bestemt jeg kunne have købt mange andre bedre ting at forkæle dem med. :lol:
1
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7487
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 828
Likede indlæg: 19593

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Animi » 23. apr 2016, 20:12

Animi skrev:Jeg har en lille vennegruppe fra uni. Lige siden jeg kom hjem fra udveksling, føler jeg at det har været svært at "connecte" med dem igen. Mest fordi det er svært for os at finde tid til at ses, da vi alle har forskellige fag nu og dermed tit ikke har fri på de samme tidspunkter.
Ud af denne her vennegruppe, er der specielt to piger jeg var lidt mere sammen med. Mest fordi det altid var os der tog til festerne og fredagsbarerne sammen, hvor de andre ikke ville. Og forrige semester havde vi også fag sammen, så vi naturligvis så hinanden oftere.
De to veninder har så i år også fag sammen, så selvfølgelig er det nemmere for dem lige at spise frokost sammen osv.
Men det gjorde fandme ondt, da jeg lige kunne se på snappen, at de to af mine veninder igår var ude og fejre den enes fødselsdag i byen, med en masse andre af hendes veninder. Men jeg er ikke lige blevet spurgt om jeg ville med. Og det gør så pisse hamrende ondt at føle, at de åbenbart ikke gider mig mere. At de ikke lige kan spørge om jeg vil med ud og spise, drikke kaffe osv kan jeg overleve, på trods af at vi bor tæt ved hinanden og skolen er tæt på hvor jeg bor. Men at blive udelukket fra sådan en større ting, det gør virkelig virkelig ondt. Især når de begge er blevet inviteret med til min fødselsdagsmiddag her om en måned.

Jeg føler mig bare så fucking ensom lige nu :(


Tak for alle jeres søde kort :kys: :blomst:
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Buller » 25. apr 2016, 04:29

Smiling_Goat skrev:Årh det lyder lækkert. Jeg sover så let og dårligt nu, hvilket jeg aldrig har gjort før. Jeg havde faktisk to vækkeure før i tiden, fordi jeg nogle gange overhørte det ene.

Så det kunne da være rimeligt fedt, hvis jeg kunne sove lidt tungere. Desuden render jeg jo også rundt med stress-symptomer, som jeg ikke har kunnet forstå, hvor kom fra. Tænk, hvis alting går i orden, når jeg er flyttet. Det kunne være så fedt.


Min far led af depression og stress, indtil det blev konstateret at han ikke kun snorkede, han led af søvnapnø, som jo vækker ham mange gange i løbet af en nat fordi han ikke får luft nok, ikke nok til at han var bevidst men nok til at han ikke var i dyb søvn. Det blev så afhjulpet af en C-pap der hjælper ham med at få luft mens han sover.

Han har ikke haft noget tendens til hverken stress eller depression siden. Og det er en del år vi snakker om.

Til gengæld er han begyndt at drømme igen, efter mange mange år uden.

Søvn kan ikke overvurderes, det er livsvigtigt for os.
7
IrmaPigen
Indlæg: 7795
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12458

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf IrmaPigen » 25. apr 2016, 05:36

2SHY skrev:Pepsi Max i cherry udgave :badr:


Uh, I luv it :love:
1
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5391
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10408

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf lillebjoern » 26. apr 2016, 06:19

At jeg tager på og på og på og på.

Jeg har altid gerne ville tabe mig, men jeg har altid givet op, fordi der åbenbart skal virkelig meget til før jeg taber mig. I efteråret var jeg på Dukan-diæten hvor jeg smed næsten 10 kg, men det er næsten umuligt for mig at komme på den igen + jeg gerne ville opnå et sundt vægttab denne gang og ikke være totalt begrænset med kun at måtte spise protein.

Nu har jeg trænet hver 2. dag i lidt over fire uger hvor jeg forbrænder ca. 500 kcal pr. gang. Jeg spiser meget sundere end før og har helt droppet slik, kage og sukker – men vægten går bare kun én vej, og det er op. Det er ikke engang fordi den bliver hvor den er. Den går op ca. 500 g om ugen. Jeg mister heller ikke centimeter på kroppen.

Det er så skidefrustrerende at kæmpe så hårdt for noget, og så bare se at det kun bliver værre og værre. Jeg kæmper utroligt hårdt med det, og det er noget som jeg tænker meget på hver dag. Så er det fandeme hårdt at finde motivationen :trist:
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf StripesAddict » 26. apr 2016, 09:58

lillebjoern skrev:At jeg tager på og på og på og på.

Jeg har altid gerne ville tabe mig, men jeg har altid givet op, fordi der åbenbart skal virkelig meget til før jeg taber mig. I efteråret var jeg på Dukan-diæten hvor jeg smed næsten 10 kg, men det er næsten umuligt for mig at komme på den igen + jeg gerne ville opnå et sundt vægttab denne gang og ikke være totalt begrænset med kun at måtte spise protein.

Nu har jeg trænet hver 2. dag i lidt over fire uger hvor jeg forbrænder ca. 500 kcal pr. gang. Jeg spiser meget sundere end før og har helt droppet slik, kage og sukker – men vægten går bare kun én vej, og det er op. Det er ikke engang fordi den bliver hvor den er. Den går op ca. 500 g om ugen. Jeg mister heller ikke centimeter på kroppen.

Det er så skidefrustrerende at kæmpe så hårdt for noget, og så bare se at det kun bliver værre og værre. Jeg kæmper utroligt hårdt med det, og det er noget som jeg tænker meget på hver dag. Så er det fandeme hårdt at finde motivationen :trist:


Spiser du nok? Hvis du er i konstant, voldsomt kalorieunderskud går kroppen i undtagelsestilstand og holder på kiloene.

Hvis ikke det er tilfældet, så tror jeg, at jeg ville gå til lægen.
5
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Thestral » 26. apr 2016, 10:03

Konstant knever fra ham der er ansat i løntilskud her - HOLD NU KÆFT
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Buller » 26. apr 2016, 10:44

lillebjoern skrev:At jeg tager på og på og på og på.

Jeg har altid gerne ville tabe mig, men jeg har altid givet op, fordi der åbenbart skal virkelig meget til før jeg taber mig. I efteråret var jeg på Dukan-diæten hvor jeg smed næsten 10 kg, men det er næsten umuligt for mig at komme på den igen + jeg gerne ville opnå et sundt vægttab denne gang og ikke være totalt begrænset med kun at måtte spise protein.

Nu har jeg trænet hver 2. dag i lidt over fire uger hvor jeg forbrænder ca. 500 kcal pr. gang. Jeg spiser meget sundere end før og har helt droppet slik, kage og sukker – men vægten går bare kun én vej, og det er op. Det er ikke engang fordi den bliver hvor den er. Den går op ca. 500 g om ugen. Jeg mister heller ikke centimeter på kroppen.

Det er så skidefrustrerende at kæmpe så hårdt for noget, og så bare se at det kun bliver værre og værre. Jeg kæmper utroligt hårdt med det, og det er noget som jeg tænker meget på hver dag. Så er det fandeme hårdt at finde motivationen :trist:


Prøv at læse lidt her, det er en ny(faktisk ret gammel men ny-genoptaget) og videnskabeligt funderet tilgang til overvægt og vægttab. https://intensivedietarymanagement.com/ ... es-part-1/

men man skal være forberedt på at give afkald på alle de ting man er blevet indoktrineret med om kost og vægttab.... men hey, de virker jo tydeligvis heller ikke, så hvorfor er det egentlig man holder fast i dem til at begynde med... ingen anden medicin med en 2% succesrate ville jo blive forsvaret så voldsomt som kalorier-teorien gør.

Som sagt, prøv evt. at kigge der. :)
1
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Thestral » 26. apr 2016, 10:50

En kollega der gnasker tyggegummi med åben mund hele dagen hver dag :rulle:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..

Tilbage til "Generelt"