Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15372
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25739

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 24. apr 2016, 11:01

Jeg må melde mig i koret af dem, som morede sig
2
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15372
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25739

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 24. apr 2016, 18:35

Billede
12
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15372
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25739

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 24. apr 2016, 18:36

Billede
6
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Statusopdateringer

Indlægaf hotlips » 25. apr 2016, 12:14

Jeg er blevet admin for en gruppe som er noget så harmløst som en opslagstavle for boligforeningen,den fungerer fint, folk sælger og bortgiver alt muligt men det er ikke så nemt at få nogen til at fatte de ikke bestemmer der, fuck de er irriterende, den ene sendte mig 8 pber på 2 dage.
Virkelig mærkeligt.
Jeg begynder at forstå admins i nogen af de store grupper bliver trætte.
4
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Code71 » 25. apr 2016, 12:33

Rikke skrev:Jeg bliver så træt, når jeg ser venner like den slags...


Jeg synes da den er vildt griner og jeg bor endda selv på Nørrebro (i NV) :lol:
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. apr 2016, 17:17

En ældre dame på min FB tror fejlagtigt at et bestemt hashtag gør sådan at vi andre kan se hvad hun lytter til af musik lige nu... går jeg ud fra... for hun har i dagevis postet nok i alt 10-15 gange bare dette hashtag sammen med kommentarer som "Det svinger!" og "Så sætter vi lige lidt fut i mandagen!"
Noget ekstra sært er, at hendes veninder liker det. Men det er ikke første gang jeg ser det fænomen.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32471

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 25. apr 2016, 17:57

Billede








:genert:
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
mitze
Indlæg: 205
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:58
Kort karma: 27
Likede indlæg: 190

Re: Statusopdateringer

Indlægaf mitze » 27. apr 2016, 08:50

Jeg har taget beslutningen om at give slip på mange ting, der optager en unødig plads.. Gennem årenes løb har mange venner, ganske enkelt udviklet sig til bekendte.

Jeg kan ikke lide at have et stort antal venner på facebook, som jeg plejede at, af den simple grund, at livet er anderledes i forhold til, hvordan det var for 10 år siden.

Nogle mennesker, jeg troede var mine "venner" er blevet slettet, på grund af forskellige årsager og nogle venner fastholder jeg, da det er ligegyldigt hvor lang tid der går imellem vi ses og vi kan stadig finde hinanden.
Og nogle venner, som kun var bekendte før er nu blevet gode venner.

Nu vil jeg se, hvem der vil tage sig tid til at læse denne post?.
Jeg er nysgerrig efter at se, hvem der tager sig tid til at læse dette opslag og hvem der tager sig af de bånd, som har jeg prøvet at skabe.

Tak for at være en del af mit liv.

Kopiér og indsæt dette på din side..
Det her er en lille test, bare for at se, hvem der læser og hvem der kun "synes godt om" uden at læse!
Hvis du har læst alt, vælg "synes godt om" og så kopiér og indsæt i din profil, så jeg kan lægge en kommentar.



En af mine gamle bekendte har postet det her :badr:
8
gro71
Indlæg: 915
Tilmeldt: 2. nov 2015, 12:26
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3261

Re: Statusopdateringer

Indlægaf gro71 » 27. apr 2016, 08:57

mitze skrev:Jeg har taget beslutningen om at give slip på mange ting, der optager en unødig plads.. Gennem årenes løb har mange venner, ganske enkelt udviklet sig til bekendte.

Jeg kan ikke lide at have et stort antal venner på facebook, som jeg plejede at, af den simple grund, at livet er anderledes i forhold til, hvordan det var for 10 år siden.

Nogle mennesker, jeg troede var mine "venner" er blevet slettet, på grund af forskellige årsager og nogle venner fastholder jeg, da det er ligegyldigt hvor lang tid der går imellem vi ses og vi kan stadig finde hinanden.
Og nogle venner, som kun var bekendte før er nu blevet gode venner.

Nu vil jeg se, hvem der vil tage sig tid til at læse denne post?.
Jeg er nysgerrig efter at se, hvem der tager sig tid til at læse dette opslag og hvem der tager sig af de bånd, som har jeg prøvet at skabe.

Tak for at være en del af mit liv.

Kopiér og indsæt dette på din side..
Det her er en lille test, bare for at se, hvem der læser og hvem der kun "synes godt om" uden at læse!
Hvis du har læst alt, vælg "synes godt om" og så kopiér og indsæt i din profil, så jeg kan lægge en kommentar.



En af mine gamle bekendte har postet det her :badr:


Den klaskede en af mine bekendte også på FB i går. Jeg ignorerede det - og nu har hun så slettet mig som "ven". Ikke noget større tab...
11
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Code71 » 27. apr 2016, 09:04

mitze skrev:Jeg har taget beslutningen om at give slip på mange ting, der optager en unødig plads.. Gennem årenes løb har mange venner, ganske enkelt udviklet sig til bekendte.

Jeg kan ikke lide at have et stort antal venner på facebook, som jeg plejede at, af den simple grund, at livet er anderledes i forhold til, hvordan det var for 10 år siden.

Nogle mennesker, jeg troede var mine "venner" er blevet slettet, på grund af forskellige årsager og nogle venner fastholder jeg, da det er ligegyldigt hvor lang tid der går imellem vi ses og vi kan stadig finde hinanden.
Og nogle venner, som kun var bekendte før er nu blevet gode venner.

Nu vil jeg se, hvem der vil tage sig tid til at læse denne post?.
Jeg er nysgerrig efter at se, hvem der tager sig tid til at læse dette opslag og hvem der tager sig af de bånd, som har jeg prøvet at skabe.

Tak for at være en del af mit liv.

Kopiér og indsæt dette på din side..
Det her er en lille test, bare for at se, hvem der læser og hvem der kun "synes godt om" uden at læse!
Hvis du har læst alt, vælg "synes godt om" og så kopiér og indsæt i din profil, så jeg kan lægge en kommentar.



En af mine gamle bekendte har postet det her :badr:


Hehe den tager da alligevel prisen for at være det mest opmærksomhedskrævende lort EVER. :lol:
6
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
mitze
Indlæg: 205
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:58
Kort karma: 27
Likede indlæg: 190

Re: Statusopdateringer

Indlægaf mitze » 27. apr 2016, 09:13

Jeg "kom til" at undlade at svare. Jeg gider simpelthen ikke de der status opdateringer :D
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15653
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Statusopdateringer

Indlægaf 2SHY » 27. apr 2016, 09:23

^ Sådan en er der også et par stykker på min venneliste der har postet. Jeg har været fræk nok til at skrive noget i stil med "jamen så farvel. Det var hyggeligt så længe det varede" eller noget om at jeg ikke gider dele eller like den slags så hun er velkommen til at slette mig, hvis der ikke skal mere til at er venskab slutter.

Sjovt nok er der ingen af dem der har slettet mig endnu.

Men altså hende den ene er sådan en der nærmest aldrig skriver noget selv men til gengæld fylder ens feed med alle de der pisse irriterende nametest ting. Og nej jeg kan åbenbart ikke finde ud af at blokere skidtet for de dukker stadig op når andre deltager i sådan noget crap
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Akehurst2
Indlæg: 14189
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40745

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Akehurst2 » 27. apr 2016, 09:28

Nu er jeg ikke på Facebook, så det her er muligvis et meget dumt spørgsmål: Hvad går det der "kopier, ikke dele"-noget ud på?

Hvorfor skal man kopiere noget i stedet for bare at dele det?
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19645
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46289

Re: Statusopdateringer

Indlægaf LadyFox » 27. apr 2016, 09:58

Akehurst2 skrev:Nu er jeg ikke på Facebook, så det her er muligvis et meget dumt spørgsmål: Hvad går det der "kopier, ikke dele"-noget ud på?

Hvorfor skal man kopiere noget i stedet for bare at dele det?

Jeg tror det handler om at hvis alle delte så ville det florere rundt med den aller første der skrev det som afsender.
1
...
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Statusopdateringer

Indlægaf hotlips » 27. apr 2016, 10:57

Akehurst2 skrev:Nu er jeg ikke på Facebook, så det her er muligvis et meget dumt spørgsmål: Hvad går det der "kopier, ikke dele"-noget ud på?

Hvorfor skal man kopiere noget i stedet for bare at dele det?


Jeg tror det er fordi man så lis'som viser hvor enormt vigtigt det her er og at det er så betydningsfuldt at man gerne vil gøre sig ekstra umage.
5

Tilbage til "Generelt"