Gibidyl Forte. Kan det mon anbefales?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Gibidyl Forte. Kan det mon anbefales?

Indlægaf Knirkemis » 25. apr 2016, 13:49

Mit hår vokser utroligt langsomt, og jeg har fældet enormt meget gennem de første mange måneder af min graviditet. Lige nu er fældningen heldigvis stoppet nogenlunde, men jeg frygter at det vender tilbage og bliver værre efter fødslen, hvilket vist er normen.

Så jeg vil gerne prøve at forebygge, at miste alt for meget hår til den tid. Jeg har prøvet at researche lidt på Gibidyl Forte, men der er ikke mange anmeldelser at finde på nettet. Er der nogen herinde, som har erfaring med det?

Derudover vil jeg også gerne hurtigst muligt efter fødslen i gang med noget kosttilskud, som kan hjælpe på hårvæksten. Jeg har tidligere taget silica, men synes egentlig ikke, at det har den store effekt. Findes der noget bedre? Jeg skal af forskellige grunde ikke amme, så der er ingen problemer med at tage tage tilskuddene lige efter fødslen, eller særlige hensyn i forhold til indholdet.
Jeg havde virkelig håbet, at graviditeten ville booste mit hår (om ikke andet, så pga alle de vitaminer man tager), men sådan skulle det ikke være :-/
0
Dragen
Indlæg: 97
Tilmeldt: 17. aug 2015, 10:38
Kort karma: 19
Likede indlæg: 254

Re: Gibidyl Forte. Kan det mon anbefales?

Indlægaf Dragen » 27. apr 2016, 07:19

Når maxi hair ikke er på tilbud på iHerb, køber jeg den på vitacost. Der har de nemlig et glas med 60 piller til under toldgrænsen.

On topic: jeg kan anbefale priorin piller, de virker altså, men er ret dyre. Om man må tage dem som gravid ved jeg dog ikke, så det skal du natirligvis lige undersøge. :)
1
Undtagelsen
Indlæg: 2238
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 220
Likede indlæg: 4584

Re: Gibidyl Forte. Kan det mon anbefales?

Indlægaf Undtagelsen » 27. apr 2016, 10:57

Dragen skrev:Når maxi hair ikke er på tilbud på iHerb, køber jeg den på vitacost. Der har de nemlig et glas med 60 piller til under toldgrænsen.

On topic: jeg kan anbefale priorin piller, de virker altså, men er ret dyre. Om man må tage dem som gravid ved jeg dog ikke, så det skal du natirligvis lige undersøge. :)


Jeg har til gengæld ikke mærket nogen effekt af Priorin og så er det altså en temmelig dyr omgang.
Har aldrig fundet de vise sten mht fældning efter graviditet udover at det går over på et tidspunkt.
0

Tilbage til "Skønhed"