Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 98
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 1732

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Luffegås » 14. apr 2016, 08:32

Luffegås skrev:
Aima skrev:
Dikus skrev:Jeg kan nu sagtens forestille mig et brug af Facebook, der ville være mere grænseoverskridende kiggeri end brug af Tinder.

Det kan jeg da også? Jeg kan da komme i tanke om hypotetiske måder at handle i Netto på, der er mere grænseoverskridende end brug af Tinder, men nu var eksemplet her jo ikke bare et eksempel, det var derimod ret konkretiseret og det er jo det, jeg, og andre, reagerer på :)

Luffegås: Jeg håber, du får styr på din usikkerhed, for jeg er overbevist om, det er møgubehageligt at have det sådan :kys:

Mange tak :) Jeg håber det selv enormt, for jeg hader det virkelig. Hvor har jeg handlet irrationelt ofte pga. min eks, og jeg er så jaloux, at jeg kan få ondt i maven ved tanken om at skulle se film hvor jeg ved der indgår helt vildt lækre damer. Jeg tror lige nu jeg ikke vil med i biografen for at se Suicide Squats, fordi jeg simpelthen ikke magter at se den nye Harley Quin-udgave (hvilket er et problem for jeg vil gerne se Jared Letos version af Jokeren :/). Men jeg kan mærke min kæreste nu får mig til at slappe af, men jeg har bare i hovedet at alle mænd bare vil knalde alle kvinder. Han har været single i 10 år, og kun haft 1 ordentlig onenightstand i de 10 år. Han har været kræsen, men han siger da han så mig første gang var det kærlighed ved første blik. Whats not to like! Og derfor burde jeg slappe fuldstændig mere af. I går så han mig i øjnene og sagde "hvor er jeg bare forelsket i dig". Og jeg fortalte ham igen, at jeg vil tillade mig selv at blive overrasket og såret hvis der skulle ske noget bag min ryg. Med kærlighed må man risikere at BLIVE sårret, men ikke selv søge sorgen. Min kæreste siger også det værste ved min jalousi er, at han ved hvilket kæmpe selvhad det giver mig, og han ved at jeg ikke er decideret sur på ham, men mere over mig selv og min følelse.

Nå, over and out, for nu :)
0
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 334
Likede indlæg: 5101

Indlægaf Moxy-lady » 16. apr 2016, 12:26

Ballademager skrev:Han kildede mig virkelig længe. Forsøgte at sige fra, men kan bare ikke lade være med at grine. Ved ikke, hvorfor det er sådan. Han blev ved med at sige, at jeg skulle lade være med at grine. Hestebid og knoer i ribbenene gjorde altså ondt, så blev ret presset. Til sidst brølede jeg "så hold dog op, for helvede!!!" virkelig surt. Så blev han mega sur, og sagde, at jeg jo bare kunne have brugt vores stopord. Korrekt, men så langt tænkte jeg ikke, og det bliver i øvrigt ikke altid respekteret. Nu er han trampet ud i bad med "nu har du ødelagt mit humør"-attituden.

Aaaaaaargh....!!! :nerve:

Undskyld, men han er da en nar!

Kan godt forstå at du er sur over, både at han ikke respekterede dit nej men også at han så opfører sig som et offer når det er dig hvis grænser blev overskredet.
6
Jeg kan godt finde ud af sammensatte navneord og endelser men nogle gange går det lidt stærkt og jeg opdager ikke at stavekontrollen har været på spil.
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 725
Likede indlæg: 4431

Indlægaf Bøtte » 25. apr 2016, 18:46

Han har købt chips og chokolade til sig selv. Igen. Jeg må gerne smage selvfølgelig men efter 8 års parforhold ved han godt at jeg nærmest aldrig spiser chips og ikke bryder mig om det chokolade han har valgt.
Synes det er så pisse tarveligt. Jeg handler aldrig kun snacks til mig selv (vi kan ikke lide samme snacks-ting) og han gør det fandme hver eneste gang. Og egentlig handler det jo ikke om snacks, men om at han ikke tænker på mig i situationen.

Og her i min hormonella tilstand er det bare endnu værre :sur: :trist:
6
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 343
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 4555

Indlægaf Studsgaard » 25. apr 2016, 19:04

I søndags.
Han var af en eller anden ukendt grund i pisse dårlig humør, og bare virkelig træls. Så tag sku da ansvar for hvad der irritere dig, og gør noget ved det :cuss:

(Heldigvis gjorde han det godt idag ved at servere lækker morgenmad efter børnen var sendt i skole - han havde en ekstra fridag)
0
bluetof1
Kort karma: 233
Likede indlæg: 2014

Indlægaf bluetof1 » 29. apr 2016, 17:24

I dag kom han ind med posten og er ved at kaste op af grin fordi der var kommet sådan en til-alle-husstande ting fra Ældresagen og den mente han var til mig.
Ikke engang da jeg påpegede at han er noget ældre end mig kunne han stoppe med at grine.

Ja, hahaha :rulle: Hysterisk morsomt, Gammelfar.
2
Har lige barberet ben for første gang i meget, meget lang tid. Min bodyoil kunne ikke længere fugte min hud. Til gengæld havde jeg virkelig blank pels.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Kort karma: 508
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 5749

Indlægaf Madam Pomfrey » 29. apr 2016, 18:53

bluetof1 skrev:I dag kom han ind med posten og er ved at kaste op af grin fordi der var kommet sådan en til-alle-husstande ting fra Ældresagen og den mente han var til mig.
Ikke engang da jeg påpegede at han er noget ældre end mig kunne han stoppe med at grine.

Ja, hahaha :rulle: Hysterisk morsomt, Gammelfar.

samme scenarie udspillede sig her.
Det er altid ham der er post til, sjældent mig, og så siger han "der er brev" og griner helt vildt, og han er også ældst.^
I det hele taget også uforskammet af ældresagen at spamme vores postkasse, vi er begge i 30'erne.

Endnu værre er det, at vi har været kunder i Jyske Bank, er det ikke mere. Men de sender indimellem et brev ud om at de gerne vil rådgive os, at vi har skiftet rådgiver, eller andet. De er altid stillet til mig, og der står i brevet at de vælger at sende til den ældste i husstanden *grrr*
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Torn
Kort karma: 80
Likede indlæg: 1382

Indlægaf Torn » 30. apr 2016, 05:04

Han sover åbenbart udenbys. Det har han så bare glemt at fortælle mig.
2
Brugeravatar
lulu-p
Kort karma: 69
Likede indlæg: 1216

Indlægaf lulu-p » 30. apr 2016, 05:29

Han kan ikke lade være med at kommentere og rette på mig når jeg kører bil. "Nu er der grønt"..."skal du ikke skifte gear".."hov der kommer en cyklist"....

:cuss: :cuss: :cuss:
5
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Yetie
Kort karma: 28
Likede indlæg: 325

Indlægaf Yetie » 30. apr 2016, 16:17

I går, hvor han endnu engang valgte at ryge i bilen, mens jeg er med. Det er hans bil, men han ved jeg hader det! Han mener at det ikke er så slemt, for han åbner kop vinduet. 1: det stinker stadig og 2: det trækker ad h......til, og jeg er forkølet og har ondt i halsen. :evil:
1
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 466
Likede indlæg: 3342

Indlægaf achillaxedprune » 30. apr 2016, 16:39

Yetie skrev:I går, hvor han endnu engang valgte at ryge i bilen, mens jeg er med. Det er hans bil, men han ved jeg hader det! Han mener at det ikke er så slemt, for han åbner kop vinduet. 1: det stinker stadig og 2: det trækker ad h......til, og jeg er forkølet og har ondt i halsen. :evil:

Så smøgtrængende kan man ikke være... Sikke et fjols. Kan jeg godt forstå du er pissed over!
6
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Yetie
Kort karma: 28
Likede indlæg: 325

Indlægaf Yetie » 30. apr 2016, 16:55

achillaxedprune skrev:
Yetie skrev:I går, hvor han endnu engang valgte at ryge i bilen, mens jeg er med. Det er hans bil, men han ved jeg hader det! Han mener at det ikke er så slemt, for han åbner kop vinduet. 1: det stinker stadig og 2: det trækker ad h......til, og jeg er forkølet og har ondt i halsen. :evil:

Så smøgtrængende kan man ikke være... Sikke et fjols. Kan jeg godt forstå du er pissed over!

Endda på en køretur på under en time - og vi var næsten nået frem. :rulle:
0
HappyHippo
Kort karma: 66
Likede indlæg: 994

Indlægaf HappyHippo » 30. apr 2016, 17:22

Jeg står op med børnene kl 05 og lader ham sove videre. Han vågner kl 11, går i bad og siger han tager ud at spise... Øh ok, tak for info.

Jeg skulle have været til fest i aften (det ved han), og han kom hjem halvsnalret for et par minutter siden. Super fedt. Så må jeg aflyse fordi jeg er dødtræt og ikke vil lade ham være alene med ungerne i den tilstand.

Narrøv!
13
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 725
Likede indlæg: 4431

Indlægaf Bøtte » 30. apr 2016, 17:32

Jeg havde fået lov at sove længe. Barnet vågnede kl. 5.15 og sov så videre en halv time mere. Så stod de op. Og 4 gange inden kl. 7.30 var en af dem inde ved mig og derefter kunne jeg ikke sove igen. Det er fandme ikke at sove længe :sur:

Jeg kræver ikke at sove den halve formiddag men til kl 8 eller 8.30 UDEN at skulle vækkes konstant havde da været dejligt.

Nu har jeg besluttet at det er min tur til at sove længe igen i morgen.
11
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 282
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 4727

Indlægaf Mi55y » 30. apr 2016, 17:36

Vi er på ferie lige nu, og i dag er vores sidste dag. Han ville gerne, at vi skulle bestille sådan et escape-room, så det gjorde vi for et par dage siden, selvom jeg ikke er helt så vild med det som ham. Det er min computer, vi har med, så jeg bestilte fra den - med ham over skulderen. Jeg spurgte, før jeg trykkede godkend på noget som helst, betalte med mit kort og videresendte derefter bekræftelsen til hans mail, fordi min mobil af en eller anden grund har opført sig mærkeligt her i udlandet og pludselig sluger al strøm på trods af flytilstand.

Da vi så skulle planlægge dagen i dag, så har vi hele tiden talt om, at vi skulle i escape room kl. 19 og planlagt efter det. Vi opdager så kl. 18, da han henter bekræftelsen på sin mobil, at det var kl. 17 - vi er altså gået glip af det. Jeg siger selvfølgelig, at det er vildt ærgerligt, men der er jo ikke rigtig noget at gøre ved det, da alle andre tider var booket. Jeg forslår, at vi i stedet sætter os op på den nærliggende plads, hvor der er livemusik og får en øl. Men nu er han bare tøsesur og gider ingenting. Så han har lagt sig til at sove... Inden det bad han dog lige om at se flybilletterne, som jeg havde, så han kunne være sikker på, at det var det rigtige tidspunkt, jeg havde fortalt til ham. Det tolker jeg jo så som, at han mener, at det var mig, der ikke havde styr på tiderne, og det derfor er min skyld, at vi gik glip af det escape-room... :boo:
4
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=50&t=7064

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1114
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10261

Indlægaf Fru Sunshine » 1. maj 2016, 08:03

Han skal bare diskutere ALT! Hele tiden!
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Forhold og sex"