Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 25. apr 2016, 20:09

At FB fucker op!!
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 26. apr 2016, 07:22

At vores nye smarte vaske-system i vaskekælderen slet ikke er så smart igen.

Siden vi fik det i starten af marts har det mindst 5 gange været nede. Man kan godt vaske selvom det er nede (mister forbindelsen til nettet), men man kan ikke reservere maskiner.

Talte med en fra lokalkontor i dag; det er vist et generelt problem.. Hun havde allerede fået opkald fra 2 andre afdelinger i dag, som havde samme problem med samme system.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. apr 2016, 07:34

At jeg skal starte forfra hver dag med at blive vasket og alt det der, for at dufte godt. Men okay det er nok sådan for de fleste, jeg gider bare ikke lige nu.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. apr 2016, 08:02

Lemonella skrev:
Dirtylittledevil skrev:At jeg skal starte forfra hver dag med at blive vasket og alt det der, for at dufte godt. Men okay det er nok sådan for de fleste, jeg gider bare ikke lige nu.


Det er da derfor man har opfundet det her. :lol:
http://da.urbandictionary.com/define.ph ... ruckervask


Åh ja selvfølgelig :lol: Indtil videre bruger jeg det klassiske kneb med bare at låse døren og ignorere al banken på. Men jeg skal altså ud senere, så bliver truckervasken nok aktuel :slem:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Studsgaard » 26. apr 2016, 12:16

At nogen henne af vejen konsekvent lufter deres grimme små køtere uden snor.
De lystre kun når de selv vil, men løber ikke længere væk fra ejeren end de kan se dem, så derfor tænker de at det er helt ok.
Mine unger syntes ikke det er rart at møde dem, da den ene gør hele tiden, så det kan jeg godt forstå. Og lige nu er vores tæve i løbetid, så hun skal slet ikke i nærheden af andre hunde, men det er svært at holde når de andre bare komme løbende hen til vores hund og søn, så han endte med at løbe hjem med vores.
Sidst jeg snakkede med dem om de løse hunde var deres svar "jamen de gør jo ikke noget men vi skal nok kalde dem ind når i kommer" ja flot, hvad så når de som idag møder dem andre stede end lige udenfor egen grund. :cuss:
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. apr 2016, 11:45

Ham som påstod at jeg skulle klippe græs cirka 2 gange om ugen hele sommeren. OH HELL NO! Hver 10. dag cirka, det er rigeligt. RIGELIGT!
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 28. apr 2016, 12:51

Jeg har lige hørt Hjem-is' reklame i radioen.
Jeg er rasende!
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. apr 2016, 13:01

Fyrst Eberhard skrev:Så slå det. Det gør vi andre. Det er også meget nemmere end at kravle rundt med saks og mudrede knæ.


Undskyld, men hvilket underudviklet menneske regner du mig for? Jeg er skam godt klar over at leen er opfundet!
6
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 28. apr 2016, 13:37

Guldlok skrev:
kidkomb skrev:Jeg har lige hørt Hjem-is' reklame i radioen.
Jeg er rasende!


:forvirret:

Hvad da?

Jeg er ikke sikker på at ord er nok til at beskrive, hvor irriterende den er :sur:
Lad være med at høre den. For din egen skyld :nerve:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf DetSorteCirkus » 28. apr 2016, 15:47

Folk, der hopper ind i metroen, når dørene ER begyndt at lukke.
Så fordi du ikke kan finde ud af at komme i god tid, skal vi allesammen risikere at blive forsinkede, fordi dørene sætter sig fast?
2
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kattefjæs » 28. apr 2016, 19:12

Det irriterer mig at folk er begyndt at bruge "omkring" når de egentlig burde bruge "om". Det lyder dumt.
2
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Muspel » 28. apr 2016, 19:58

Fyrst Eberhard skrev:At man ikke længere kan lytte til P3, uden man konstant skal trækkes med radioværter, som fjanter og fniser sig gennem programmerne med SMS-interaktion med lytterne, snik-snak uden reelt indhold og ba-ne-brydende snak om "hvordan man sparer 15 øre på en liter benzin" eller "send et billede af din kaffekop". Jeg har ikke brug for, eller lyst til, at høre hvad Søren fra Holstebro fik at spise i går, eller tømrer-Flemmings SMS om hvordan han engang har drukket 4 fadøl i træk på Nibe Festival. Det er i bedste fald ligegyldigt.

Nyhederne, som konsekvent insisterer på at afspille lydklip, uanset om det bidrager til historien, er også ved at gå mig på nerverne:

Oplæser: "Flere lærere mener at den nye skolereform besværliggør undervisningen" "Dorthe fra Skipperskolen udtaler"

Lydklip med Dorthe: "Jeg mener den nye skolereform besværliggør undervisningen"

Næste nyhed...

Jeg kunne i princippet tilgive P3 hvad som helst, men ikke at de nedlagde P3 Sporten til fordel for Liga, hvor enhver ordudveksling akkompagneres af påtagede grin, og hvor der ikke bliver snakket fodbold på andet end hø-hø-niveau. Tobias Hansen giver mig lyst til at tilintetgøre min radio. Ingen kan være så friskfyrs- og Carlsbergreklameagtig i virkeligheden.


To ord: radio 24syv
Eller P4. Bedre end sit rygte :)
2
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 28. apr 2016, 21:15

Koncertgængere i en aldersgruppe der burde være nogenlunde garanti for i det mindste en smule pli, som snakker højere end musikken. Ubønhørligt i 2 stive timer.
Forbandede røvhuller, må I falde og slå jeres knæ og hænder til blods.
Hvem fanden betaler 320kr plus gebyr for at ødelægge en hel koncert for alle andre end dem selv og drikke overpriced øl i to timer??
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 28. apr 2016, 21:34

Kattefjæs skrev:Det irriterer mig at folk er begyndt at bruge "omkring" når de egentlig burde bruge "om". Det lyder dumt.

Jeg er enig i, at det lyder åndssvagt. Men det har de da gjort i mindst tyve år? :)
0
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf StripesAddict » 29. apr 2016, 05:35

Muspel skrev:
Fyrst Eberhard skrev:At man ikke længere kan lytte til P3, uden man konstant skal trækkes med radioværter, som fjanter og fniser sig gennem programmerne med SMS-interaktion med lytterne, snik-snak uden reelt indhold og ba-ne-brydende snak om "hvordan man sparer 15 øre på en liter benzin" eller "send et billede af din kaffekop". Jeg har ikke brug for, eller lyst til, at høre hvad Søren fra Holstebro fik at spise i går, eller tømrer-Flemmings SMS om hvordan han engang har drukket 4 fadøl i træk på Nibe Festival. Det er i bedste fald ligegyldigt.

Nyhederne, som konsekvent insisterer på at afspille lydklip, uanset om det bidrager til historien, er også ved at gå mig på nerverne:

Oplæser: "Flere lærere mener at den nye skolereform besværliggør undervisningen" "Dorthe fra Skipperskolen udtaler"

Lydklip med Dorthe: "Jeg mener den nye skolereform besværliggør undervisningen"

Næste nyhed...

Jeg kunne i princippet tilgive P3 hvad som helst, men ikke at de nedlagde P3 Sporten til fordel for Liga, hvor enhver ordudveksling akkompagneres af påtagede grin, og hvor der ikke bliver snakket fodbold på andet end hø-hø-niveau. Tobias Hansen giver mig lyst til at tilintetgøre min radio. Ingen kan være så friskfyrs- og Carlsbergreklameagtig i virkeligheden.


To ord: radio 24syv
Eller P4. Bedre end sit rygte :)


Jeg synes bare desværre at førstnævnte også er blevet noget makværk størstedelen af tiden. Nyhedsmæssigt er det nogenlunde samme stil som fyrsten beskriver, og både i morgen programmet og i reporterne synes jeg tit det er mere klovneri end seriøs journalistik. Ind i mellem bliver jeg overrasket over at folk stadig gider stille op til interview hos dem.

Det er i øvrigt også irriterende næsten til det grænseløse, for jeg plejede ellers at være glad for 24/7 og kan godt lide at få mine nyheder på den måde.
0

Tilbage til "Generelt"