Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 25. apr 2016, 20:06

Sophaya skrev:I disse dage er jeg også glad for at være single - min søster kom søndag morgen og tager afsted i morgen aften, vi retter hendes speciale fuldstændig igennem, formuleringer und alles. Det ville altså have været en del mere besværligt hvis jeg havde en mand boende :lol:
Den frihed er i det mindste rar.

Så var han vel blevet sat til at fodre jer med jævne mellemrum?
2
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 25. apr 2016, 20:25

Lige præcis i dag, hvor jeg har ondt i hele kroppen og bare trænger til massage - det mangler jeg en kæreste. Sådan virkelig, virkelig!
3
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 25. apr 2016, 20:28

Rapfisk skrev:
Sophaya skrev:I disse dage er jeg også glad for at være single - min søster kom søndag morgen og tager afsted i morgen aften, vi retter hendes speciale fuldstændig igennem, formuleringer und alles. Det ville altså have været en del mere besværligt hvis jeg havde en mand boende :lol:
Den frihed er i det mindste rar.

Så var han vel blevet sat til at fodre jer med jævne mellemrum?


Damnit, good point!
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 25. apr 2016, 20:32

Planten skrev:Lige præcis i dag, hvor jeg har ondt i hele kroppen og bare trænger til massage - det mangler jeg en kæreste. Sådan virkelig, virkelig!

Jeg er semi-glad for ikke at have en kæreste. Så slap jeg for at debattere med mig selv, om jeg skulle være så ynkelig at bede ham hente mig fra kor, fordi vejret var så klamt.

Jeg synes, det er SÅ langt ude, at mine veninder får deres mænd til at køre halve og hele timer for at hente dem, når de har været ude :tie: (Her ser vi bort fra sygdom etc., som kan gøre, at det giver mening at passe særligt på dem.)
3
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 25. apr 2016, 20:39

Rapfisk skrev:
Planten skrev:Lige præcis i dag, hvor jeg har ondt i hele kroppen og bare trænger til massage - det mangler jeg en kæreste. Sådan virkelig, virkelig!

Jeg er semi-glad for ikke at have en kæreste. Så slap jeg for at debattere med mig selv, om jeg skulle være så ynkelig at bede ham hente mig fra kor, fordi vejret var så klamt.

Jeg synes, det er SÅ langt ude, at mine veninder får deres mænd til at køre halve og hele timer for at hente dem, når de har været ude :tie: (Her ser vi bort fra sygdom etc., som kan gøre, at det giver mening at passe særligt på dem.)

Det synes jeg så også er vildt fjollet.

Jeg trænger virkelig bare til massage og omsorg. Kan ikke få piller til at tage smerten. Men nu vil jeg prøve at sove :)
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 25. apr 2016, 20:40

Planten skrev:
Rapfisk skrev:
Planten skrev:Lige præcis i dag, hvor jeg har ondt i hele kroppen og bare trænger til massage - det mangler jeg en kæreste. Sådan virkelig, virkelig!

Jeg er semi-glad for ikke at have en kæreste. Så slap jeg for at debattere med mig selv, om jeg skulle være så ynkelig at bede ham hente mig fra kor, fordi vejret var så klamt.

Jeg synes, det er SÅ langt ude, at mine veninder får deres mænd til at køre halve og hele timer for at hente dem, når de har været ude :tie: (Her ser vi bort fra sygdom etc., som kan gøre, at det giver mening at passe særligt på dem.)

Det synes jeg så også er vildt fjollet.

Jeg trænger virkelig bare til massage og omsorg. Kan ikke få piller til at tage smerten. Men nu vil jeg prøve at sove :)

Jeg håber, du får et godt, varmt dynekram i stedet :kys:
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 25. apr 2016, 20:49

Rapfisk skrev:
Planten skrev:
Rapfisk skrev:
Planten skrev:Lige præcis i dag, hvor jeg har ondt i hele kroppen og bare trænger til massage - det mangler jeg en kæreste. Sådan virkelig, virkelig!

Jeg er semi-glad for ikke at have en kæreste. Så slap jeg for at debattere med mig selv, om jeg skulle være så ynkelig at bede ham hente mig fra kor, fordi vejret var så klamt.

Jeg synes, det er SÅ langt ude, at mine veninder får deres mænd til at køre halve og hele timer for at hente dem, når de har været ude :tie: (Her ser vi bort fra sygdom etc., som kan gøre, at det giver mening at passe særligt på dem.)

Det synes jeg så også er vildt fjollet.

Jeg trænger virkelig bare til massage og omsorg. Kan ikke få piller til at tage smerten. Men nu vil jeg prøve at sove :)

Jeg håber, du får et godt, varmt dynekram i stedet :kys:

Tak :kys: har i hvert fald dyner nok :lol:
2
MOGA
Indlæg: 4031
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 25. apr 2016, 22:01

Code71 skrev:
2SHY skrev:
Code71 skrev:Er det bare mig, eller er der noget foruroligende over at et 43 årigt kvindeligt match på Tinder kalder sig for prinsesse og at hun er mest til prinser?

:lol:

:tie: Run!!!


Haha way ahead of you :D


Jeg er altså nysgerrig :) Har du set hende, du datede?
1
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 26. apr 2016, 03:44

MOGA skrev:
Code71 skrev:
2SHY skrev:
Code71 skrev:Er det bare mig, eller er der noget foruroligende over at et 43 årigt kvindeligt match på Tinder kalder sig for prinsesse og at hun er mest til prinser?

:lol:

:tie: Run!!!


Haha way ahead of you :D


Jeg er altså nysgerrig :) Har du set hende, du datede?


Ikke endnu. Vi skal ses i aften. Hun siger hun har købt en gave med hjem til mig :D
2
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 26. apr 2016, 06:26

Nå, så kan jeg officielt melde mig ind i singlegruppen.
Det er fandme hårdt, at ham jeg gerne ville dele resten af mit liv med, sagde at han bare ikke har de følelser for mig. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre af mig selv lige nu.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 26. apr 2016, 06:36

Animi skrev:Nå, så kan jeg officielt melde mig ind i singlegruppen.
Det er fandme hårdt, at ham jeg gerne ville dele resten af mit liv med, sagde at han bare ikke har de følelser for mig. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre af mig selv lige nu.

FUCK, det er jeg ked af.

Der er vel ikke andre steder at gøre af sig end lige der, hvor man er. Tillade sig selv sorgen, for kærestesorg er noget af det værste, der findes.

:ae:

Og så velkommen til. Jeg håber, du får en god tid herinde.
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 26. apr 2016, 07:34

I forhold til Tinder.

Oplever i andre også, at der er børn der opretter sig? Jeg er et par gange stødt på drenge, der i hvertfald ikke ser ud til at være 25, men måske nærmere 13-14...
Nu er jeg så også en lille smule arbejdsskadet, men jeg anmelder dem altså. Synes SLET ikke det er et medie børn skal være på...
1
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 26. apr 2016, 14:34

DenBlødeJyde skrev:I forhold til Tinder.

Oplever i andre også, at der er børn der opretter sig? Jeg er et par gange stødt på drenge, der i hvertfald ikke ser ud til at være 25, men måske nærmere 13-14...
Nu er jeg så også en lille smule arbejdsskadet, men jeg anmelder dem altså. Synes SLET ikke det er et medie børn skal være på...

Det har jeg også oplevet. Det er lidt klamt.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 26. apr 2016, 14:35

Animi skrev:Nå, så kan jeg officielt melde mig ind i singlegruppen.
Det er fandme hårdt, at ham jeg gerne ville dele resten af mit liv med, sagde at han bare ikke har de følelser for mig. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre af mig selv lige nu.

Sikke noget værre lort. Velkommen skal du være.
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 26. apr 2016, 15:38

DenBlødeJyde skrev:I forhold til Tinder.

Oplever i andre også, at der er børn der opretter sig? Jeg er et par gange stødt på drenge, der i hvertfald ikke ser ud til at være 25, men måske nærmere 13-14...
Nu er jeg så også en lille smule arbejdsskadet, men jeg anmelder dem altså. Synes SLET ikke det er et medie børn skal være på...

Jeg har ikke oplevet det, men hvis jeg gjorde, ville jeg også anmelde dem hurtigere end de kunne sige "konfirmation".
1
Livslinjen: 70 201 201

Tilbage til "Forhold og sex"