Vi der venter på storken!

godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12858

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 26. apr 2016, 16:34

alfe skrev:
Jeg var til tidlig scanning i går og så et (og der var kun et) fint lille hjerte, der blafrede derudad :lun:


Stort tillykke!!! Hvor langt er du nu?
1
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 26. apr 2016, 16:36

Tak :kys:

Jeg er 6+5 i dag :)
1
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 26. apr 2016, 16:38

MyGirl skrev:Æble: Det er godt husket! Jo.. (har intet nævnt - igen en del af den lille overtro, man har kørende :genert:). De sidste 3 cykli før denne, er mine pletblødnnger startet 4-5 dage før mens dvs. søndag aften/natten til mandag, når jeg som nu har ventet mens om fredagen. Jeg har ikke set skyggen af blod endnu (7-9-13 og bank under bordet osv.). Havde egentlig lovet mig selv, at jeg "måtte" teste onsdag morgen, hvis der ikke var tegn på pletblødninger, men nu ved jeg ikke helt... Nu starter min pletblødning garanteret lige om lidt, fordi jeg har "sagt det højt" :lol:

Og hader de omstændigheder, der har bragt dig herind igen Æble, men håber det til trods ikke, du tager det ilde op, at det er dejligt at have dig i tråden igen :kys: Håber, du kickstarter det hele og er ude herfra igen lynhurtigt!


Det er SÅ spændende :klap: Imponerende hvis du kan lade være at teste i morgen. Hvornår "må" du teste?

Tusind tak :kys: Ja det stinker at være tilbage i "prøver at blive gravid"-mode efter 1 år og to graviditeter. Har set mange forlade denne tråd (og håber at resten snart følger trop, men please tag mig med).
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12858

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 26. apr 2016, 16:39

alfe skrev:Tak :kys:

Jeg er 6+5 i dag :)


Det er jeg også om 4-5 uger :lol:
2
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 26. apr 2016, 16:43

godtnavn skrev:
alfe skrev:Tak :kys:

Jeg er 6+5 i dag :)


Det er jeg også om 4-5 uger :lol:


:-D Jeg håber, at du snart følger trop! :kys:
1
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 26. apr 2016, 16:51

3. Gang er forhåbentlig lykkens gang...

Brugernavn: Æble
Alder: 38
Beskæftigelse: Projektleder
Kærestes/mands alder: 38
Kærestes/mands beskæftigelse: Afdelingsleder
Forholdets længde: 10 år
Børn: Dreng på 13 og pige på 7
Bor: Storkbh
Prøvet siden: Marts 2015
Evt. Andet: Mistede i oktober 2015 en lille dreng i uge 14 pga fosteret var sygt. Missed abortion April 2016 9+4.
___________
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 26. apr 2016, 17:54

alfe skrev:
Marioneta skrev:Læste lige om en, som først fik en positiv test 18 dage efter IUI, så håbet lever da endnu.

Men jeg tror egentligt ikke på at det er graviditet. De fleste kan jo teste positive på det her tidspunkt, så chancen er virkelig lille at det er en graviditet. Det er nok bare noget uforklarligt eller en cyste.

Hvornår skal du til din tidlige scanning?


Jeg var til tidlig scanning i går og så et (og der var kun et) fint lille hjerte, der blafrede derudad :lun:


Ihhh, tillykke :lun:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 26. apr 2016, 17:59

Æble skrev:
MyGirl skrev:Æble: Det er godt husket! Jo.. (har intet nævnt - igen en del af den lille overtro, man har kørende :genert:). De sidste 3 cykli før denne, er mine pletblødnnger startet 4-5 dage før mens dvs. søndag aften/natten til mandag, når jeg som nu har ventet mens om fredagen. Jeg har ikke set skyggen af blod endnu (7-9-13 og bank under bordet osv.). Havde egentlig lovet mig selv, at jeg "måtte" teste onsdag morgen, hvis der ikke var tegn på pletblødninger, men nu ved jeg ikke helt... Nu starter min pletblødning garanteret lige om lidt, fordi jeg har "sagt det højt" :lol:

Og hader de omstændigheder, der har bragt dig herind igen Æble, men håber det til trods ikke, du tager det ilde op, at det er dejligt at have dig i tråden igen :kys: Håber, du kickstarter det hele og er ude herfra igen lynhurtigt!


Det er SÅ spændende :klap: Imponerende hvis du kan lade være at teste i morgen. Hvornår "må" du teste?

Tusind tak :kys: Ja det stinker at være tilbage i "prøver at blive gravid"-mode efter 1 år og to graviditeter. Har set mange forlade denne tråd (og håber at resten snart følger trop, men please tag mig med).


Tror en del af mig tænker, at så længe jeg ikke har testet (negativ) er der håb. Og har en fornemmelse af, det kommer i nat.. Men håbet lever. Har en travl morgen i morgen og med kærestens 3 unger, der skal op og af sted, så er ikke sikker på, jeg har lyst til at teste da faktisk, men nu må vi se..

Jeg prøver først at teste, når jeg er over tid ( det har jeg så bare ikke været endnu :lol:), så burde vente til lørdag, men tror ikke, jeg kan holde så længe, hvis blodet holder sig væk.. ;)

Las os aftale, at vi skrider fra tråden sammen alle sammen indenfor ganske kort tid :gogo:
2
UndercoverSinglemom
Indlæg: 15
Tilmeldt: 30. mar 2016, 18:01
Kort karma: 11
Likede indlæg: 18

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf UndercoverSinglemom » 26. apr 2016, 18:35

Hopper og håber & krydser for jer alle :kys:

Er forhindret i behandling denne måned, men ja de vil også gerne lige se mig igen under næste mens.

Jeg læser alt hvad i skriver, beklager jeg er så dårlig til at kommentere.
1
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12858

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 26. apr 2016, 22:32

Marioneta skrev:Nu tror jeg min mens kommer! Endelig. Så er spørgsmålet om jeg skal forsøge med IUI igen eller prøve IVF.


Øv havde krydset fingre for dig!
0
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1595

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lull » 27. apr 2016, 04:08

Marioneta skrev:Nu tror jeg min mens kommer! Endelig. Så er spørgsmålet om jeg skal forsøge med IUI igen eller prøve IVF.


Øv Marioneta - havde håbet du var den der satte gang i masse emigrationen fra denne tråd til terminstråden :(

Som Dulle siger, hvad er din mavefornemmelse mht IUI vs IVF?
Som jeg skrev tidligere, tror jeg at jeg ville vælge IVF, hvis jeg var i dit sted.
0
03.05.2017 :lun:
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 27. apr 2016, 07:08

Marioneta skrev:Den var ikke kommet alligevel og nu har jeg skrevet til klinikken og spurgt om de har erfaring med at pergotime forsinker menstruation. Jeg kan læse på nettet, at man kan få cyster af pergotime, som forsinker mens.

Jeg tror bare jeg vil videre til IVF, hvor chancen er større. Især hvis jeg har fået cyster og nu skal vente længe på min mens.


Det var da irriterende :( Håber, klinikken kan komme med et brugbart svar. (Håber naturligvis allermest, at du er gravid, og at din krop ikke helt har opdaget det, men kan godt forstå, du prøver at indstille dig på noget andet på nuværende tidspunkt.)

Havde nok også valgt IVF i din situation..
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 27. apr 2016, 07:14

Min pletblødning er lige præcis nu startet :( (Blev sgu ellers lige så glad, da jeg vågnede i morges, og der ikke var noget..)

Men hvor er det dog typisk - rendte lige på toilet på job, inden jeg ville skrive herinde, at jeg stadig venter og at det er så spændende, og fandenme om så ikke den var kommet..) Øv øv og atter øv!

Eneste positive er, at jeg faktisk har været lidt bekymret over, at jeg ar begyndt at pletbløde så meget før mens - nu er vi vist øjensynligt tilbage ved et par dage før mens - Men stadig røv og nøgler!
0
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 27. apr 2016, 07:37

Øøøv Marionetta og Mygirl! :kram:
0
Brugeravatar
Marigold
Indlæg: 431
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:22
Kort karma: 150
Likede indlæg: 396

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Marigold » 27. apr 2016, 09:09

Æble skrev:MyGirl, er der ikke noget med at du plejer at pletbløde op til mens? Og du har ikke haft noget nu? :slem:

PPP dejligt at det kan blive allerede i maj :kys:

Jeg har bestemt mig for at vi bare går igang med at prøve nu. Hvis slimhinden ikke er klar, så sætter et æg sig jo alligevel ikke fast. Så bæller hindbærbladthe og er gået igang med mine kosttilskud igen og har sat manden igang med sine kosttilskud. Begynder på torsdag at tage temp og g-test og så æl test når g-testen er negativ. Here we go again :rulle: :lol:


Hvor køber man det te henne og hvad hjælper det med? Hvilke kost tilskud tager du og manden?
0

Tilbage til "Graviditet"