Marioneta skrev:Øv MyGirl, at du begynder at bløde nu. Det var træls, at der ikke var gevinst denne gang. Så er næste mål at få checket mandens sæd kvalitet? Men han har tre børn allerede. Er de lavet naturligt?
Jeg troede ellers at jeg var begyndt at bløde, men det var bare udflåd. Har åbenbart lidt mere af det end ellers. Klinikken svarede at jeg skulle vente et par dage mere og at det var almindeligt. Det er jo også det, som FruDulle har erfaret med sine hormoner.
Jeps, på onsdag kører kæresten forbi med en sædprøve på Roskilde, og når der er svar på den bliver jeg henvist til gynækolog så jeg kan blive tjekket.
Han har reagensglas tvillinger og så den klassiske "øko-efternøler". Så han var i hvert fald i nogen grad i stand til at få børn for 8-10 år siden

Han kan ikke helt huske, hvad prøverne sagde, men han mener, at han havde nedsat sædkvalitet i en ikke heeelt håbløs grad (eksen havde PCO, så det var ikke min kærestes "skyld" alene, at de røg i behandling.) Men nu må vi se, hvad prøven siger.
Var da vi startede stensikker på, at det nok skulle lykkes os uden hjælp, men som månederne går begynder tvivlen at ramme.