Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Singletråden

Indlægaf Mulan » 26. apr 2016, 17:38

Jeg fandt 1 på Scor - som jeg anmeldte. Profilen var væk ret hurtigt efterfølgende.
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 26. apr 2016, 18:49

Santopia skrev:Jeg fedter stadig rundt med eksen, så der er ikke så meget nyt her :genert:


Hvad er status med jer nu?
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19601

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 27. apr 2016, 08:15

Tak for alle jeres søde kort :kys: :blomst:

Santopia skrev:Det kan han satme ikke være bekendt! I har da ikke været kærester så længe. Hvad skete der?


Han sagde at selvom han har følelser for mig, så har han bare ikke nok følelser eller de "rigtige". Og han syntes ikke at det er fair overfor mig, når han godt kan mærke at jeg har en hel del flere følelser for ham, og det måske er mere seriøst fra min side af. Egentlig tror jeg også bare det passede ham bedre, da vi var mere "løse" uden nogen titler.

Lige nu sidder jeg bare og tænker hvad der mon er galt med mig. Det er det andet forhold, hvor jeg er blevet droppet med den begrundelse. At jeg er sød og dejlig, men følelserne er der bare ikke. De vil gerne have noget useriøst hygge og sex med mig, men ligeså snart det bliver mere seriøst så bakker de ud.

Især i det her tilfælde gør det mig bare rigtig vred. Fordi han aldrig rigtig gav udtryk for at det ikke var så seriøst for ham. Han talte tit om ting ude i fremtiden, vi var ved at planlægge en ferie sammen til sommer, han gav udtryk for at han gerne ville møde min familie. Siden vi begyndte at ses for 1,5 år siden har vi været meget par-agtige, skrev og så hinanden næsten hver dag. Så han har haft virkelig lang tid til at nævne at han måske ikke så mig som en han ville være sammen med i fremtiden, men det syntes han åbenbart ikke var værd at nævne.
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 27. apr 2016, 09:01

Animi - jeg skal lige forstå dig rigtigt: I har altså "datet uden titel på" i halvandet år eller?
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 27. apr 2016, 09:21

Jeg tror, at hvis jeg datede uden titel i halvandet år (utopi, det kunne jeg ikke), så ville jeg måske også blive overvældet, hvis forholdet skiftede karakter, og være bange for, om vores intentioner var de samme. Giver det mening?
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19601

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 27. apr 2016, 09:34

ManicNinja skrev:Animi - jeg skal lige forstå dig rigtigt: I har altså "datet uden titel på" i halvandet år eller?


De sidste par måneder har vi været sammen "officielt" som kærester. Og før det, talte vi om at vi egentlig også var sammen, og vi så ingen andre, der var bare nogen omstændigheder der gjorde at vi på det tidspunkt ikke havde behov for at sætte et mærkat på det.
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19601

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 27. apr 2016, 11:15

Santopia skrev:Animi det lyder lidt hen ad det samme, som jeg har været igennem, og jeg bliver også helt rundforvirret over den der "det er ikke dig, det er mig"-udmelding. Hvor de i længere tid går og virker forelskede, og så pludselig efter man bliver officielle, så er det bare ikke "det" alligevel. Jeg har ingen kloge ord, for jeg forstår heller ikke, hvad der foregår, men hold kæft hvor er jeg ked af at høre, at dit hjerte har fået nogle slag :ae:


Tak for dine trøstede ord :kys:
Og ja, det er virkelig forvirrende, især fordi han ikke havde ændret adfærd, men her på det sidste har været ligeså kærlig som sædvanlig, og talt om rejser til sommer osv.
Hvis han så bare for 2 måneder siden da han fandt ud af det sagde "Jeg har sgu fundet ud af at jeg ikke føler at det her er noget seriøst og længerevarende for mig, men jeg synes du et dejlig så jeg vil gerne blive ved med at ses uforpligtende lige nu."
Så havde jeg haft noget at forholde mig til - men at vente til flere måneder efter, og kun fordi jeg indirekte tog det op igen, det forstår jeg ikke at han synes var okay :(
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19601

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 27. apr 2016, 12:17

Santopia skrev:Hvad skete der, siden du tog det op? Og hvordan reagerede han?


Jeg fortalte at jeg elsker ham. Han blev meget stille, og fortalte så hvordan han selv havde det med det hele.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 27. apr 2016, 13:49

Santopia skrev:Ej den er fandme hård. Det er jeg ked af at høre :( så står man der helt blottet og kærlig, og så bliver man forladt. Øv, hvor synes jeg han er dum lige nu.

Den her tilslutter jeg mig. Hold kæft hvor er det bare røvet! For fuck hvor er man altså også bare sårbar når man siger den slags. Man kan jo ikke engang forsøge at bortforklare den hvis man følte det var nødvendigt :( Det er bare ikke i orden
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 27. apr 2016, 13:50

Den her er til når man synes kærlighed er noget rigtig pis

1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 27. apr 2016, 14:04

Animi skrev:
Santopia skrev:Hvad skete der, siden du tog det op? Og hvordan reagerede han?


Jeg fortalte at jeg elsker ham. Han blev meget stille, og fortalte så hvordan han selv havde det med det hele.

Auch, den har jeg også prøvet.. Dog gjorde han det først forbi senere på dagen eller dagen efter (kan ikke huske det) men allerede da jeg havde sagt det fortrød jeg det. Kunne bare mærke at han ikke havde det på samme måde og at det ligesom var enten eller, fra min side. Grunden til at jeg fortrød var nok at han fandeme ikke skulle have lov til at have "mine følelser" når han alligevel ikke ville være sammen med mig :rulle:

Føler med dig :kram:
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 27. apr 2016, 14:12

2SHY skrev:
Santopia skrev:Ej den er fandme hård. Det er jeg ked af at høre :( så står man der helt blottet og kærlig, og så bliver man forladt. Øv, hvor synes jeg han er dum lige nu.

Den her tilslutter jeg mig. Hold kæft hvor er det bare røvet! For fuck hvor er man altså også bare sårbar når man siger den slags. Man kan jo ikke engang forsøge at bortforklare den hvis man følte det var nødvendigt :( Det er bare ikke i orden


Jeg kan faktisk ikke se, hvordan en ærlig udmelding ala "beklager men jeg føler ikke det samme som dig" kan være røvet.

Det er jo desværre men uundgåeligt risikoen, når man gør den slags.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 27. apr 2016, 14:17

Animi - jeg tror desværre, det her er en af dem, hvor man må konstatere, at nogle mennesker simpelthen er meget dårlige til at mærke efter. Mistanken bestyrkes lidt af, at det først kommer frem, at han ikke er så hooked, da du stiller dig op og åbner for "godteposen". At han ikke har konfronteret sig selv og så er gået til dig.
Det er i dén grad en mulighed, at det først er dér, det rigtigt går op for ham, at der måske ikke heeeelt har været "dækning" for hans hidtidige snak om fremtidsplaner osv. Eller også har der været det. Det har blot ændret sig. Det finder du nok aldrig ud af. Han ved det sikkert ikke engang selv. Og en mand der ikke har den slags minimum af selvindsigt ... Gider du egentlig ham? Du ville jo konstant være i tvivl om denne og hin udmelding fra ham.

Det er på ingen måde for at forsvare ham, at jeg siger, han nok ikke har vidst bedre. Den dér i mine øjne meget umodne adfærd sutter SÅ meget røv. Og at prøve at få det til at se ud, som om han trækker sig for din skyld er jo den værste gang mundlort! (Drenge, drop nu det pis!)

Eneste løsning for dig og andre, der oplever det, tror jeg er at øve sig i at spotte mennesker, der er gode til at mærke efter og til at melde ud om, hvad de mærker. Der er forskellige signaler, som jeg i hvert fald selv har erfaret, er gode indikatorer. Noget med hvordan folk formulerer/håndterer egne og andres grænser og behov for eksempel ...
Senest rettet af ManicNinja 27. apr 2016, 14:21, rettet i alt 2 gange.
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 27. apr 2016, 14:18

IrmaPigen skrev:
2SHY skrev:
Santopia skrev:Ej den er fandme hård. Det er jeg ked af at høre :( så står man der helt blottet og kærlig, og så bliver man forladt. Øv, hvor synes jeg han er dum lige nu.

Den her tilslutter jeg mig. Hold kæft hvor er det bare røvet! For fuck hvor er man altså også bare sårbar når man siger den slags. Man kan jo ikke engang forsøge at bortforklare den hvis man følte det var nødvendigt :( Det er bare ikke i orden


Jeg kan faktisk ikke se, hvordan en ærlig udmelding ala "beklager men jeg føler ikke det samme som dig" kan være røvet.

Det er jo desværre men uundgåeligt risikoen, når man gør den slags.

Det er da røvet at være sammen så længe uden at melde ud at man ikke vil det samme. Så spilder man da hinandens tid. Det synes jeg er røvet
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 27. apr 2016, 14:18

Nå men jeg nupper nok en ny date, måske allerede næste weekend.

Date'en fra sidste weekend, har jeg ikke hørt så meget fra, så jeg har besluttet at lade den ligge. Det virkede lidt som om han havde nogle udfordringer i sit liv, og på visse punkter fandt jeg hans holdninger skøre.
0

Tilbage til "Forhold og sex"