Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 27. apr 2016, 14:21

2SHY skrev:
IrmaPigen skrev:
2SHY skrev:
Santopia skrev:Ej den er fandme hård. Det er jeg ked af at høre :( så står man der helt blottet og kærlig, og så bliver man forladt. Øv, hvor synes jeg han er dum lige nu.

Den her tilslutter jeg mig. Hold kæft hvor er det bare røvet! For fuck hvor er man altså også bare sårbar når man siger den slags. Man kan jo ikke engang forsøge at bortforklare den hvis man følte det var nødvendigt :( Det er bare ikke i orden


Jeg kan faktisk ikke se, hvordan en ærlig udmelding ala "beklager men jeg føler ikke det samme som dig" kan være røvet.

Det er jo desværre men uundgåeligt risikoen, når man gør den slags.

Det er da røvet at være sammen så længe uden at melde ud at man ikke vil det samme. Så spilder man da hinandens tid. Det synes jeg er røvet


Da ikke nødvendigvis. Hvis de ikke har talt om det, kan jeg stadig ikke se det røvede i det. Hvis han har lovet hende andet end det var "for sjov" så er det røvet. Men det har som udgangspunkt ikke noget med tidshorisonten at gøre.

Der er da folk der er bollevenner gennem årevis. Så længe man ikke lover mere, end man holder er det da fint nok.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 27. apr 2016, 14:27

IrmaPigen skrev:
2SHY skrev:
Santopia skrev:Ej den er fandme hård. Det er jeg ked af at høre :( så står man der helt blottet og kærlig, og så bliver man forladt. Øv, hvor synes jeg han er dum lige nu.

Den her tilslutter jeg mig. Hold kæft hvor er det bare røvet! For fuck hvor er man altså også bare sårbar når man siger den slags. Man kan jo ikke engang forsøge at bortforklare den hvis man følte det var nødvendigt :( Det er bare ikke i orden


Jeg kan faktisk ikke se, hvordan en ærlig udmelding ala "beklager men jeg føler ikke det samme som dig" kan være røvet.

Det er jo desværre men uundgåeligt risikoen, når man gør den slags.

Jeg synes det der gør det røvet er at det jo ikke bare er at han ikke føler det samme, men at han også gør det forbi pga. af det. Altså, som jeg ser det så skulle han have trukket sig noget før, når han ikke har de rigtige følelser, i stedet for at være i det, og så bruge en kærlighedserklæring til at komme ud af det. Det er altså meget lidt elegant.
2
...
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15651
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 27. apr 2016, 14:28

IrmaPigen skrev:
Da ikke nødvendigvis. Hvis de ikke har talt om det, kan jeg stadig ikke se det røvede i det. Hvis han har lovet hende andet end det var "for sjov" så er det røvet. Men det har som udgangspunkt ikke noget med tidshorisonten at gøre.

Det er fint at du ikke oplever det som røvet. Som jeg læser det er der tale om er forhold hvor der er en vis seriøsitet ind over. Der synes jeg man skylder at melde ud hvis man ikke er det samme sted og så gøre det tidligere.

Jeg ville selv opfatte det som røvet hvis det var mig (og det har jeg prøvet)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7489
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19598

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 27. apr 2016, 14:33

IrmaPigen skrev:
2SHY skrev:
Santopia skrev:Ej den er fandme hård. Det er jeg ked af at høre :( så står man der helt blottet og kærlig, og så bliver man forladt. Øv, hvor synes jeg han er dum lige nu.

Den her tilslutter jeg mig. Hold kæft hvor er det bare røvet! For fuck hvor er man altså også bare sårbar når man siger den slags. Man kan jo ikke engang forsøge at bortforklare den hvis man følte det var nødvendigt :( Det er bare ikke i orden


Jeg kan faktisk ikke se, hvordan en ærlig udmelding ala "beklager men jeg føler ikke det samme som dig" kan være røvet.

Det er jo desværre men uundgåeligt risikoen, når man gør den slags.


Selve det at han ikke føler det samme for mig, er selvfølgelig ikke røvet. Man kan jo ikke styre sine følelser.
At han fandt ud af det for 2 måneder siden, og vælger ikke at sige det til mig, synes jeg er.
7
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24632
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3198
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36795

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 27. apr 2016, 16:48

Jeg er på biodate med mig selv og er pt omgivet af lutter unge fyre - mindst 15 år yngre end jeg :D
10
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 27. apr 2016, 17:02

Altså, jeg er tilbage på Tinder og, eh, er det ikke bare som om at mænd pludselig er blevet gamle? Altså, dem på min alder (host host) og opefter ser bare megagamle ud, mens dem på 28 bare er totalt sprøde. Hvad sker der med mig?
2
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2407
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Singletråden

Indlægaf Elvispop » 27. apr 2016, 17:04

Puffi skrev:Altså, jeg er tilbage på Tinder og, eh, er det ikke bare som om at mænd pludselig er blevet gamle? Altså, dem på min alder (host host) og opefter ser bare megagamle ud, mens dem på 28 bare er totalt sprøde. Hvad sker der med mig?

Så'n har jeg det osse med kvinderne derinde.
0
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 27. apr 2016, 17:10

Det er sjovt, som det bare bliver gammel gris-agtigt når en mand siger det :gruble:
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3096
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6068

Re: Singletråden

Indlægaf Lurende Peber » 27. apr 2016, 17:11

Puffi skrev:Det er sjovt, som det bare bliver gammel gris-agtigt når en mand siger det :gruble:
Cougar-Gris
Kartoffel-Potato
2
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2407
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Singletråden

Indlægaf Elvispop » 27. apr 2016, 17:14

Puffi skrev:Det er sjovt, som det bare bliver gammel gris-agtigt når en mand siger det :gruble:

Det tager jeg som et kompliment. :D
0
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 27. apr 2016, 17:25

Puffi er helt enig med dig!
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 27. apr 2016, 17:28

Daine skrev:Jeg er på biodate med mig selv og er pt omgivet af lutter unge fyre - mindst 15 år yngre end jeg :D



Uhhh, skønt, hvad ser du? :)
0
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 27. apr 2016, 17:35

Puffi skrev:Altså, jeg er tilbage på Tinder og, eh, er det ikke bare som om at mænd pludselig er blevet gamle? Altså, dem på min alder (host host) og opefter ser bare megagamle ud, mens dem på 28 bare er totalt sprøde. Hvad sker der med mig?


Jeg troede jeg var stoppet med at score fyre der var over et årti yngre. :gammel:

Men faldt i igen for nylig. Kunne ikke gøre for det. Han havde de smukkeste mørkebrune øjne, og kyssede så fucking nice. Og havde en smuk styrketrænet krop. Så jeg var total forsvarsløs :lun:

Nogle gange er det bare lækkert med noget ungt kød. Mit profilnavn burde måske være noget med cougar eller MILF :blush:
Senest rettet af IrmaPigen 27. apr 2016, 17:38, rettet i alt 1 gang.
4
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 27. apr 2016, 17:38

IrmaPigen skrev:
Puffi skrev:Altså, jeg er tilbage på Tinder og, eh, er det ikke bare som om at mænd pludselig er blevet gamle? Altså, dem på min alder (host host) og opefter ser bare megagamle ud, mens dem på 28 bare er totalt sprøde. Hvad sker der med mig?


Jeg troede jeg var stoppet med at score fyre der var over et årti yngre. :gammel:

Men faldt i igen for nylig. Kunne ikke gøre for det. Han havde de smukkeste mørkebrune øjne, og kyssede så fucking nice. Og havde en smuk styrketrænet krop. Så jeg var total forsvarsløs :lun:

Mit profilnavn burde nok være noget med cougar eller MILF :blush:


Jeg er ikke RET misundelig :love:
1
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 27. apr 2016, 17:38

Puffi skrev:Altså, jeg er tilbage på Tinder og, eh, er det ikke bare som om at mænd pludselig er blevet gamle? Altså, dem på min alder (host host) og opefter ser bare megagamle ud, mens dem på 28 bare er totalt sprøde. Hvad sker der med mig?

Haha, har vildt meget samme tanke :) men øj, hvor gammel er du puffi?
1

Tilbage til "Forhold og sex"