Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 27. apr 2016, 17:39

33, så altså, værre er det ikke.
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 27. apr 2016, 17:44

Puffi skrev:
Jeg er ikke RET misundelig :love:


Han var ret cute. Og så taler vi ikke om resten af historien.
1
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 27. apr 2016, 17:55

Jeg har været på date med hende der var ude at rejse i dag. Det var hyggeligt og dejligt.

Men jeg ved ikke om det bare var mig der har en hukommelse som en si. Jeg synes ikke der var helt den samme elektricitet fra min side i dag. Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det og jeg skal nok også lige sove på det

Men se hende igen, skal jeg da i hvert fald
1
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 27. apr 2016, 18:01

Puffi skrev:33, så altså, værre er det ikke.

Jeg er 36, og jeg kunne godt være sammen med en, der var fem år yngre :lol: så jeg forstår godt blikket ned ad i alder :)
1
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 27. apr 2016, 18:05

Jeg er så åbenbart blevet så gammel, at dem på 28 ser ret unge ud, synes jeg. Ham, jeg dater, er nærmere 50 end 40. Den skulle jeg lige sluge. Altså, tallet, for jeg synes ikke han virker gammel.
0
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 27. apr 2016, 18:06

50! :gisp: :gisp:
3
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 27. apr 2016, 18:07

Code71 skrev:Jeg har været på date med hende der var ude at rejse i dag. Det var hyggeligt og dejligt.

Men jeg ved ikke om det bare var mig der har en hukommelse som en si. Jeg synes ikke der var helt den samme elektricitet fra min side i dag. Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det og jeg skal nok også lige sove på det

Men se hende igen, skal jeg da i hvert fald


Hvis mavefornemmelsen er forsvundet mens hun har været væk, ville den nok være forsvundet uanset hvad. Men det er altid lidt trist, hvis man lige har gjort sig nogle tanker, og så kommer i tvivl.
0
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 27. apr 2016, 18:08

Puffi skrev:50! :gisp: :gisp:


:lol:
1
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 27. apr 2016, 18:12

MOGA skrev:
Code71 skrev:Jeg har været på date med hende der var ude at rejse i dag. Det var hyggeligt og dejligt.

Men jeg ved ikke om det bare var mig der har en hukommelse som en si. Jeg synes ikke der var helt den samme elektricitet fra min side i dag. Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det og jeg skal nok også lige sove på det

Men se hende igen, skal jeg da i hvert fald


Hvis mavefornemmelsen er forsvundet mens hun har været væk, ville den nok være forsvundet uanset hvad. Men det er altid lidt trist, hvis man lige har gjort sig nogle tanker, og så kommer i tvivl.


Korrekt. Jeg ved heller ikke om den er forsvundet. Eller blot faldet lidt ned. Det må jeg se de næste gange vi ses. For jeg synes jo stadig hun er sød og en flot pige som jeg godt kunne se mig sammen med. En pige med mange af de værdier jeg godt kan li.

Men det nytter naturligvis intet, hvis den rette mavefornemmelse ikke er der. Så meget HAR jeg da lært
5
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 27. apr 2016, 18:32

MOGA skrev:Jeg er så åbenbart blevet så gammel, at dem på 28 ser ret unge ud, synes jeg. Ham, jeg dater, er nærmere 50 end 40. Den skulle jeg lige sluge. Altså, tallet, for jeg synes ikke han virker gammel.

Hvor gammel er det nu du er?

Jeg synes, det er fedt, at du kan se bort fra alder - det har jeg rigtig svært ved. Men jeg prøver :)
0
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Singletråden

Indlægaf Mocca » 27. apr 2016, 18:43

Puffi skrev:50! :gisp: :gisp:


Hov hov :gammel:
2
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Singletråden

Indlægaf Mocca » 27. apr 2016, 18:50

For to år siden fik jeg prøvet at lege cougar et par gange. Altså rigtig cougar, hvor de var hhv 14 og 18 år yngre.
Ikke noget, jeg er specielt stolt af :ninja: Og bestemt ikke noget, der var planlagt.

Det var ganske fint, men ikke noget jeg kunne se mig i som et fast forhold. Jeg foretrækker stadig mænd på min egen alder. Også selvom rigtig mange af dem er SÅ gamle i deres opførsel og udseende. Dem må jeg jo så bare sortere fra.


Ved nærmere overvejelse, så er de nok bare mere gammeldags end gamle. Og det kan man vel opleve i alle aldersgrupper?
4
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3096
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6068

Re: Singletråden

Indlægaf Lurende Peber » 27. apr 2016, 18:52

Code71 skrev:
MOGA skrev:
Code71 skrev:Jeg har været på date med hende der var ude at rejse i dag. Det var hyggeligt og dejligt.

Men jeg ved ikke om det bare var mig der har en hukommelse som en si. Jeg synes ikke der var helt den samme elektricitet fra min side i dag. Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det og jeg skal nok også lige sove på det

Men se hende igen, skal jeg da i hvert fald


Hvis mavefornemmelsen er forsvundet mens hun har været væk, ville den nok være forsvundet uanset hvad. Men det er altid lidt trist, hvis man lige har gjort sig nogle tanker, og så kommer i tvivl.


Korrekt. Jeg ved heller ikke om den er forsvundet. Eller blot faldet lidt ned. Det må jeg se de næste gange vi ses. For jeg synes jo stadig hun er sød og en flot pige som jeg godt kunne se mig sammen med. En pige med mange af de værdier jeg godt kan li.

Men det nytter naturligvis intet, hvis den rette mavefornemmelse ikke er der. Så meget HAR jeg da lært
Lige et oldinge indspark :gammel:

Når man på et så tidligt stadie i "læren hinanden at kende" processen bliver adskilt, kan man nemt opbygge et mere eller mindre udtalt glansbillede , både af den anden og af følelserne. Så når virkeligheden banker på igen, er det jo ikke, som man i ugevis fik bygget det op til. Det kan føles sært, men i de gode tilfælde falder I begge hurtigt ind i en god rytme igen. Dette gælder også, hvis første møde efter adskillelse er præget af en smule nervøsitet.

*Forsvinder i skyggerne igen* :ninja:
7
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 27. apr 2016, 19:09

Lurende Peber skrev:Lige et oldinge indspark :gammel:

Når man på et så tidligt stadie i "læren hinanden at kende" processen bliver adskilt, kan man nemt opbygge et mere eller mindre udtalt glansbillede , både af den anden og af følelserne. Så når virkeligheden banker på igen, er det jo ikke, som man i ugevis fik bygget det op til. Det kan føles sært, men i de gode tilfælde falder I begge hurtigt ind i en god rytme igen. Dette gælder også, hvis første møde efter adskillelse er præget af en smule nervøsitet.

*Forsvinder i skyggerne igen* :ninja:

Enig. Men jeg er også mental-olding :gammel:
5
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 27. apr 2016, 19:19

Lurende Peber skrev:Lige et oldinge indspark :gammel:

Når man på et så tidligt stadie i "læren hinanden at kende" processen bliver adskilt, kan man nemt opbygge et mere eller mindre udtalt glansbillede , både af den anden og af følelserne. Så når virkeligheden banker på igen, er det jo ikke, som man i ugevis fik bygget det op til. Det kan føles sært, men i de gode tilfælde falder I begge hurtigt ind i en god rytme igen. Dette gælder også, hvis første møde efter adskillelse er præget af en smule nervøsitet.

*Forsvinder i skyggerne igen* :ninja:


Yes det er også det jeg tænker. Derfor fortsætter jeg også med at se hende :-)
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt

Tilbage til "Forhold og sex"