Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 135
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2693

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Venus222 » 28. apr 2016, 19:00

Hvorfor mit mobilnet er væk efter min mobil hentede en opdatering..?!
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 28. apr 2016, 19:21

Jeg forstår ikke at nogen tager stoffer. Men det er måske fordi jeg aldrig selv har haft så meget som en snert af lyst eller nysgerrighed til at prøve stoffer. Jeg har ikke engang prøvet at ryge hash eller haft lyst til det

Beklager hvis nogen synes jeg er kedelig
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32469

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 28. apr 2016, 19:25

Om jeg er gammel, når det mest spændende jeg kan finde i TV er en Daniel Steel-film? Really????? :gruble: :forvirret:
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Studsgaard » 28. apr 2016, 19:32

Sophaya skrev:At folk ønsker tillykke med noget, man har købt. En facebook ven har lagt et billede op af deres nye bil, og folk skriver tillykke med den. Ingen tvivl om at det er dejligt for dem, men ligefrem tillykke med at de har brugt deres penge på noget lækkert? Det undrer jeg mig over :lol


Ha ha jeg blev selv ret overrasket her. Da vi købte ny bil og folk kom og sagde tillykke.
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32469

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 28. apr 2016, 19:40

ShuruQ skrev:Spooky. Den film tænkte jeg på her den anden dag. Jeg føler mig snart lidt halv-synsk :blush:.


Gad vide om det er Kelly selv, der synger :gruble:

Edit: Det var det så ikke :D Det er en, der hedder Megon McDonough
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32469

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 28. apr 2016, 19:45

ShuruQ skrev:
Det tror jeg ikke.

En anden undren, når vi nu er ved hende, så undrede jeg mig da hun var i Beverly at hun skulle være den smukke i den serie, men det var måske lige så meget fordi jeg var træt af det altid skulle være den der stereotype blonde, lysskinnede der skulle være den lækre. Hun er jo blegere end en zombie :genert:.


Det er heller ikke hende, der synger :D

Ang Beverly; jeg var helt vild med Andrea; jeg synes hun var så smuk. Kelly var bare en bitch, Brandons tvillingesøster var bare egotripper og Donna var bimbo-dum :afro:
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19602

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Animi » 28. apr 2016, 20:05

De folk på fb det har ondt i røven over det her
http://www.bt.dk/danmark/mette-blev-gif ... -og-smukt-
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19602

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Animi » 28. apr 2016, 20:26

ShuruQ skrev:
Animi skrev:De folk på fb det har ondt i røven over det her
http://www.bt.dk/danmark/mette-blev-gif ... -og-smukt-


NU bliver jeg jo nysgerrig. Har du et link til det på FB?

Jeg har svært ved at sætte mig ind i at nogle har et problem med det men det kommer desværre ikke bag på mig.


Jeg kan ikke lige finde ud af hvordan man linker til det, men det er i kommentarsporet på BT's fb side
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Badesandalen » 28. apr 2016, 20:47

Animi skrev:http://www.bt.dk/danmark/mette-blev-gift-med-sig-selv-i-diadem-og-hvid-kjole-det-var-baade-skoert-og-smukt-


Jeg har lige skåret første del af dit indlæg væk så jeg kan sige åååårrhhh... :dåne:
4
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf LadyFox » 28. apr 2016, 20:54

Badesandalen skrev:
Animi skrev:http://www.bt.dk/danmark/mette-blev-gift-med-sig-selv-i-diadem-og-hvid-kjole-det-var-baade-skoert-og-smukt-


Jeg har lige skåret første del af dit indlæg væk så jeg kan sige åååårrhhh... :dåne:

Jeg synes også det er så fint :lun:
1
...
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24474

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Moxy-lady » 28. apr 2016, 20:58

Hvor er det pudsigt som man kan læse ting forskelligt. Jeg læste nemlig godt det opslag og jeg synes faktisk at det var rigtig groft og nedladende overfor Mette! Nu kan jeg ikke finde det oprindelige opslag lavet af hendes søster, så kan ikke komme med eksempler.
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 28. apr 2016, 21:04

LadyFox skrev:
Badesandalen skrev:
Animi skrev:http://www.bt.dk/danmark/mette-blev-gift-med-sig-selv-i-diadem-og-hvid-kjole-det-var-baade-skoert-og-smukt-


Jeg har lige skåret første del af dit indlæg væk så jeg kan sige åååårrhhh... :dåne:

Jeg synes også det er så fint :lun:

Jeg tilslutter mig :) Jeg så det i nyhederne og hun så bare SÅ sød og glad ud. Hvem kan dog have ondt i røven over det? Hun skader ikke nogen og gør heller ikke grin med vielsesritualet. På sin vis er det jo næsten mere som en konfirmation med et twist
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Badesandalen » 28. apr 2016, 21:11

Moxy-lady skrev:Hvor er det pudsigt som man kan læse ting forskelligt. Jeg læste nemlig godt det opslag og jeg synes faktisk at det var rigtig groft og nedladende overfor Mette! Nu kan jeg ikke finde det oprindelige opslag lavet af hendes søster, så kan ikke komme med eksempler.


Det kan også godt være at det er det, jeg synes bare det lød som om hun havde haft en rigtig dejlig dag med alle hun holder af, og hvis hun ikke bliver rigtigt gift engang, så har hun trods alt prøvet nogenlunde hvordan sådan en dag går. :)
1
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24474

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Moxy-lady » 28. apr 2016, 21:14

Badesandalen skrev:
Moxy-lady skrev:Hvor er det pudsigt som man kan læse ting forskelligt. Jeg læste nemlig godt det opslag og jeg synes faktisk at det var rigtig groft og nedladende overfor Mette! Nu kan jeg ikke finde det oprindelige opslag lavet af hendes søster, så kan ikke komme med eksempler.


Det kan også godt være at det er det, jeg synes bare det lød som om hun havde haft en rigtig dejlig dag med alle hun holder af, og hvis hun ikke bliver rigtigt gift engang, så har hun trods alt prøvet nogenlunde hvordan sådan en dag går. :)


Det er så fuldstændigt rigtigt! Jeg under hende virkelig oplevelsen og synes at det var skønt at hendes pædagog m.v. har fået sat det i stand!
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24474

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Moxy-lady » 28. apr 2016, 21:16

Det var opslaget fra hendes søster som jeg ikke brød mig om. Jeg skal så også være ærlig at indrømme at det først nu er gået op for mig at hun ikke blev gift med nogen, og det kan være at nogle af formuleringerne i søsterens indlæg derfor slog mig som nedladende. (Frit fra hukommelsen husker jeg blandt andet noget med at hun havde haft en del kærester undervejs-ish, som jeg ikke brød mig om)
0
My world 12-10-18 :lun:

Tilbage til "Generelt"