Brugerforslag til forbedringer

Mangler der noget herinde, eller vil du have lavet ændringer? Så er det her du skal brokke dig.
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf godtnavn » 8. jan 2016, 22:37

Flora skrev:
godtnavn skrev:
dgd2007 skrev:
godtnavn skrev:Tak! På den anden debat er det jo før man kommer ind i tråden, så prøvede at trykke ind i tråde på alle mulige mærkelige måder :lol:

Jeg ved ikke, om jeg forstår din pointe rigtigt :gruble:
Jeg plejer at trykke på denne her i oversigterne:
Billede
Så kommer man da ind på første ulæste. Men jeg ved ikke, om det var det, du mente.


Den sender bare mig til sidste side i tråden når jeg bruger den, også hvis det er en tråd jeg ikke har haft åben før.


Der var et eller andet med en bruger på et tidspunkt der havde problemer med det der, hvor det vist viste sig at der kun registreres hvad der er læst og ikke læst i de tråde der er skrevet i efter du oprettede dig. Ved ikke om det har noget at gøre med det problem du beskriver, men ville bare nævne at det muligvis ændrer sig med tiden efterhånden som der bliver skrevet i trådene.

(og undskyld hvis det er et helt andet problem og jeg bare er forvirrende :genert:)


Det kunne godt give mening, er først lige blevet oprettet herinde da flere fra graviditetsforummet hoppede herover hoppede jeg med. Så det kan være forklaringen :)
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Flora » 8. jan 2016, 22:51

godtnavn skrev:
Flora skrev:
godtnavn skrev:
dgd2007 skrev:
godtnavn skrev:Tak! På den anden debat er det jo før man kommer ind i tråden, så prøvede at trykke ind i tråde på alle mulige mærkelige måder :lol:

Jeg ved ikke, om jeg forstår din pointe rigtigt :gruble:
Jeg plejer at trykke på denne her i oversigterne:
Billede
Så kommer man da ind på første ulæste. Men jeg ved ikke, om det var det, du mente.


Den sender bare mig til sidste side i tråden når jeg bruger den, også hvis det er en tråd jeg ikke har haft åben før.


Der var et eller andet med en bruger på et tidspunkt der havde problemer med det der, hvor det vist viste sig at der kun registreres hvad der er læst og ikke læst i de tråde der er skrevet i efter du oprettede dig. Ved ikke om det har noget at gøre med det problem du beskriver, men ville bare nævne at det muligvis ændrer sig med tiden efterhånden som der bliver skrevet i trådene.

(og undskyld hvis det er et helt andet problem og jeg bare er forvirrende :genert:)


Det kunne godt give mening, er først lige blevet oprettet herinde da flere fra graviditetsforummet hoppede herover hoppede jeg med. Så det kan være forklaringen :)


Lad os håbe det løser sig af sig selv så :)
0
Brugeravatar
Daflo
Indlæg: 561
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:12
Kort karma: 56
Likede indlæg: 1004

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Daflo » 22. mar 2016, 13:21

Jeg har problemer i billedtråde.
Når jeg trykker på vis første ulæste i trådoversigten kommer jeg ikke til første ulæste indlæg, men mange indlæg før det.
Er der nogen der kender en løsning på det?
1
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf dgd2007 » 22. mar 2016, 14:26

Daflo skrev:Jeg har problemer i billedtråde.
Når jeg trykker på vis første ulæste i trådoversigten kommer jeg ikke til første ulæste indlæg, men mange indlæg før det.
Er der nogen der kender en løsning på det?

Der er selvfølgelig en fejl i koden, som gør, at billederne ikke er færdige med at loade, før browseren går hen til det sted, som den tror, den skal (du kan se, at url'en oppe i adresselinjen slutter med # og så et indlægsnummer). I mellemtiden loader billederne så færdig, og det pågældende indlægs-id rykker nedad. Men browseren har allere spolet ned til det sted, den troede, det skulle være.

Vi kan jo ikke rette det underliggende systems kode, men jeg plejer at gå op i adresselinjen og trykke enter. Nu er billederne jo loadet, og "#indlægsnr" er på det rigtige sted. (Dette er på pc, jeg ved ikke, om det også virker på telefoner).
2
Brugeravatar
Daflo
Indlæg: 561
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:12
Kort karma: 56
Likede indlæg: 1004

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Daflo » 22. mar 2016, 20:30

:gisp:
dgd2007 skrev:
Daflo skrev:Jeg har problemer i billedtråde.
Når jeg trykker på vis første ulæste i trådoversigten kommer jeg ikke til første ulæste indlæg, men mange indlæg før det.
Er der nogen der kender en løsning på det?

Der er selvfølgelig en fejl i koden, som gør, at billederne ikke er færdige med at loade, før browseren går hen til det sted, som den tror, den skal (du kan se, at url'en oppe i adresselinjen slutter med # og så et indlægsnummer). I mellemtiden loader billederne så færdig, og det pågældende indlægs-id rykker nedad. Men browseren har allere spolet ned til det sted, den troede, det skulle være.

Vi kan jo ikke rette det underliggende systems kode, men jeg plejer at gå op i adresselinjen og trykke enter. Nu er billederne jo loadet, og "#indlægsnr" er på det rigtige sted. (Dette er på pc, jeg ved ikke, om det også virker på telefoner).


Mange tak for både forklaring og forslag. Det vil jeg prøve næste gang.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf kidkomb » 28. apr 2016, 10:30

Det har vist været oppe at vende flere steder, men jeg siger det lige her:
Jeg synes det kunne være rigtig godt, hvis man ikke kan se på andres indlæg, om de har fået grønt eller ej.
Lige nu i voldtægt-tråden, der kommer de grønne kort muligvis til at fremstå som "hvem har flest fans" -agtigt og det er faktisk lidt ærgerligt.

Specielt når man ved, at ikke alle grønne kort bliver givet som et kritikløst "hep", men også ofte er en lille kommentar, eller relateret til noget helt andet.

Jeg synes det ville være dejligt, hvis de to bokse, rød og grønt, forsvandt.
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf icelady » 28. apr 2016, 18:11

kidkomb skrev:Det har vist været oppe at vende flere steder, men jeg siger det lige her:
Jeg synes det kunne være rigtig godt, hvis man ikke kan se på andres indlæg, om de har fået grønt eller ej.
Lige nu i voldtægt-tråden, der kommer de grønne kort muligvis til at fremstå som "hvem har flest fans" -agtigt og det er faktisk lidt ærgerligt.

Specielt når man ved, at ikke alle grønne kort bliver givet som et kritikløst "hep", men også ofte er en lille kommentar, eller relateret til noget helt andet.

Jeg synes det ville være dejligt, hvis de to bokse, rød og grønt, forsvandt.


Nu har jeg grublet lidt over det, og undrer mig over, hvorfor du så ikke også vil have Likes skjult? :gruble:

Likes kan jo også nemt fremstå som "hvem har flest fans"-agtigt.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf kidkomb » 28. apr 2016, 18:39

Jeg ved det ikke helt. Jeg skelner nok kraftigere på det punkt end jeg burde.
For hvis andre ser det sådan, så har du da ret i at det burde være samme sag.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf icelady » 28. apr 2016, 18:42

For mig er Likes nok mere åbenlyse, fordi de for mig indikerer man er enig i det skrevne. Hvorimod et kort kan være mange ting.

Jeg bruger bla kort til at svare på noget, jeg er blevet spurgt om i et kort :D
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Æble » 28. apr 2016, 19:39

Det ville være dejligt med en "gå til toppen" knap. Siden bliver meget lang med alle de citater i citater.
1
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Daine » 28. apr 2016, 19:44

Æble skrev:Det ville være dejligt med en "gå til toppen" knap. Siden bliver meget lang med alle de citater i citater.


Det er der da :gruble: Den lille knap til højre i hvert indlæg med en pil-op på?
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11229
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23203

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Mani » 28. apr 2016, 19:45

Æble skrev:Det ville være dejligt med en "gå til toppen" knap. Siden bliver meget lang med alle de citater i citater.

Kan du ikke komme i toppen ved at trykke på pilen i nederste højre hjørne af indlæggene?
1
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24403

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Moxy-lady » 28. apr 2016, 19:46

Æble skrev:Det ville være dejligt med en "gå til toppen" knap. Siden bliver meget lang med alle de citater i citater.


Det er der også. Det er en lille pil op der sidder nederst til højre i et indlæg :) <Lige under like-hjertet

Ift. diskussionen omkring tydelige likes/kort, er der for mig den forskel at et "like" afløser et "enig"-indlæg hvorimod kortsystemet bruges til at knytte en privat kommentar på en offentlig diskussion hvor der ikke er samme regler for at snakke ordentligt og ikke gå efter manden. Jeg synes at det er helt fint at kortene eksisterer og bruger dem selv i alle mulige sammenhæng, men hvis jeg kommer ind i en diskussion med en debattør hvor bølgerne går højt kan det føles lidt som mobning at se at den anden debattør har fået 10 grønne kort.
2
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15288
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25610

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Delfin » 28. apr 2016, 21:16

Jeg ser knap nok, hvor mange likes eller kort, andre debattører har fået. Kortene siger alligevel ikke noget om popularitet eller enighed, og desuden er jeg ligeglad med, hvor mange der er enige i et eller andet.
Jeg har fået kort, hvor der står: Hej længe siden i et kort eller anden personlig hilsen. Det er bare en måde, at sende en hurtig hilsen eller kommentar uden at skulle rode sig ind i privatbeskeder. Det sker selvfølgelig også, at de grønne har med selve indlægget at gøre. De røde bruger jeg yderst sjældent. Der skal man virkelig være langt ude, men jeg har da set, at et par andre førte rød-kortkrig. Det synes jeg ærlig talt er lidt fjollet, men dem om det
4
14 11 14
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24403

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Moxy-lady » 28. apr 2016, 21:19

Jeg har blandt andet modtaget et grønt i dag der var lidt i den boldgade, altså hvor det var en negativ kommentar på min modstander i en diskussion. Jeg er ret overbevist om at den pågældende debattør gives a shit, men jeg synes stadigvæk at det burde være usynligt for alle andre end dem der giver/modtager kortet.
0
My world 12-10-18 :lun:

Tilbage til "Forslag til forbedringer"