Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 29. apr 2016, 20:24

ManicNinja skrev:Spiser en - ikke hjemmelavet - men dog hjemmefyldt grov-wrap. Burde måske skrive 'grovfyldt'. Den er umulig at spise pænt - fyld og snask står i alle retninger. Og nu render både næse og øjne, fordi jeg er vild med stærk og krydret mad og selvfølgelig har proppet den med syltede jalapeños, chilisnask, stegt kebabkødet sammen med hvidløg og blendet lidt løg med i guacamolen.

Er IKKE til pænt brug lige nu - lad os bare sige det sådan. :D Og hvor er det dog skønt, sådan at kunne være singlegrim! :rock: Jeg ved udmærket, at mange vil sige, at "det kan man da også sammen med en kæreste, man er tryg ved og glad for" (indsæt selv Poul Thomsen-pædagog-med-uanede-mængder-af-rummelighed-på-kontoen stemmen).

Nja. Måske synes jeg egentlig bare, det er rigtig rart slet ikke at skulle forholde mig til et andet menneske. Lige nu.



Jaaa, det er så dejligt ikke at forholde sig til nogen! Det har jeg virkelig også brug for.
(Jeg læste det faktisk som grovfyldt hjemmewrap :D)
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 29. apr 2016, 20:32

For resten ... det kom jeg til at tænke på forleden ... Jeg er faktisk rigtigt glad for, at den her tråd kom til at hedde Singletråden, selv om jeg i starten ikke var helt med på, hvad den mere præcist skulle bruges til (nok fordi den jo, som det viste sig, kunne bruges til snak om lidt af alt, singler imellem, og er karakteriseret ved egentlig mest af alt at være et frirum uden de store grænser mht emner).

Anyway. Jeg synes bare, det er så fedt, den ikke hedder Datetråden som ovre på DD. Så kan sådan en som mig, der ikke har datet på denne side af sidste forhold (som sluttede for 15-16 måneder siden) alligevel være med. Og så kan jeg også sidde og nyde at læse alle de hyggelige og meget blandede tanker, holdninger, spørgsmål og følelser og sjove indslag, I andre kommer med fra hele "singlelivspaletten". Alt muligt, som bestemt ikke handler om dates.

Altså, ikke at dates ikke kan være interessant at læse om, men ...

Alsidigheden i den her tråd er altså fed, at I bare ved det! (Og jeg ved godt, nogle hader, når man siger det, men her MÅ det falde som understregning) ... Er I klar? Bum! :P
6
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 29. apr 2016, 21:05

Jeg strikker og har lige set film. Genså wild :)
2
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 29. apr 2016, 21:26

Planten skrev:Jeg strikker og har lige set film. Genså wild :)


Årh, den er så go
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 29. apr 2016, 21:46

Viskelæder skrev:
Planten skrev:Jeg strikker og har lige set film. Genså wild :)


Årh, den er så go

Det er den altså.

Nu er det godnat herfra. Håber I alle får en god nat :kys:
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 29. apr 2016, 21:47

Jeg har Outbreak kørende i baggrunden :lun: Jeg elsker den slags film med sygdomme der spreder sig som steppebrand
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 29. apr 2016, 23:14

2SHY skrev:Jeg har Outbreak kørende i baggrunden :lun: Jeg elsker den slags film med sygdomme der spreder sig som steppebrand


Me too! Og jeg så den også :)
2
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Singletråden

Indlægaf Firebird » 30. apr 2016, 01:40

Viskelæder skrev:
Firebird skrev:Jeg sidder og hygger mig over alle i trunter her på debatten. I er et studie i goodfeel og penge, samt gode grin og i er det værd. :gogo:


Hvordan penge? :)


Alle "Hvad har du købt" trådene. ;)
2
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 30. apr 2016, 13:04

Pyh.... Et af de tidspunkter, hvor jeg synes, det er allerværst at være single, er, når jeg er sammen med mine søskende, deres kærester og mine forældre. Alle er par, og jeg er evig og altid alene. Det er blah.... :(
6
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 30. apr 2016, 14:06

Så kan jeg melde mig officielt i tråden. Vi snakkede i går aftes, en del af natten... Vi valgte lige at tage en pause og sove, hygge, slappe af og snakkede så videre nu her.
Hvor vi så blev enige om, at stoppe forholdet og at finde ud af de praktiske ting stille og roligt.

En ting, som jeg syntes var positivt, var at vi snakkede om det på en god, civiliseret måde, hvor vi begge blev hørt og hvor vi holdt fast i vores forskellige vinkler, uden at nedgøre den andens.
På den måde er det et stille og roligt brud.

Lige pt. bor vi sammen i hans lejlighed, mens min lånes ud til en kammerat. Jeg snakker med kammeraten hurtigst muligt og sætter ham ind i situationen, og hjælper ham med at finde et andet sted at være ASAP, så jeg kan rykke tilbage den næste måneds tid, indtil jeg overtager den store lejlighed fra medio juni.
Der er pt. meget ro på, også omkring økonomiske forviklinger, men jeg tør ikke løbe an på at det varer ved, så jeg vil hurtigst muligt få styr på tingene, så vi ikke længere har udeståender hos hinanden på kryds og tværs.

Det, som nok kommer til at ramme mig mest senere hen, er lidt det samme som ramte mig med den eks, jeg boede sammen med i KBH (ikke den seneste). Nemlig at jeg virkelig troede, at denne her fyr skulle jeg være sammen med og have en fremtid med, og jeg har lige nu rigtig svært ved at se, hvor det præcis gik skævt og hvad jeg bidrog med, mhp. at undgå det en anden gang.
Og denne her følelse af, at hvis jeg ikke regner det ud, så finder jeg nok aldrig nogen at få en familie eller fremtid med. :boo:


Heldigvis er jeg jo ikke alene, jeg har jo hunden. Det hjælper helt afsindigt meget. :)
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2407
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Singletråden

Indlægaf Elvispop » 30. apr 2016, 14:12

Zombie skrev:Så kan jeg melde mig officielt i tråden. Vi snakkede i går aftes, en del af natten... Vi valgte lige at tage en pause og sove, hygge, slappe af og snakkede så videre nu her.
Hvor vi så blev enige om, at stoppe forholdet og at finde ud af de praktiske ting stille og roligt....


Først lige :kram: :kram:
Håber at kan holde den gode tone, når i rent fysisk flytter hver for sig.
Det er tit dér, den mentale bombe falder. :panik:
0
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 30. apr 2016, 15:13

Zombie skrev: Nemlig at jeg virkelig troede, at denne her fyr skulle jeg være sammen med og have en fremtid med, og jeg har lige nu rigtig svært ved at se, hvor det præcis gik skævt og hvad jeg bidrog med, mhp. at undgå det en anden gang.
Og denne her følelse af, at hvis jeg ikke regner det ud, så finder jeg nok aldrig nogen at få en familie eller fremtid med. :boo:


Heldigvis er jeg jo ikke alene, jeg har jo hunden. Det hjælper helt afsindigt meget. :)

Øv! Men godt du har Trillo (Trille?) :kram:

Det kan være svært at se hvor det er gået galt når man står i det, men også senere hen, for nogle gange virker det perfekt, men er det det så ikke alligevel. Uden at det kan forklares. Det ville være lettere hvis følelser og forhold var ligesom et regnestykke med et facit.

Du slår mig som meget pligtopfyldende og reflekterende, men også som en der gerne vil gøre alt så godt som muligt (På den gode måde!) men sæt nu at det ikke er dig der har gjort noget galt?

Håber ikke det lød for meget som rablen :genert:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 30. apr 2016, 15:30

Juki skrev:
Zombie skrev: Nemlig at jeg virkelig troede, at denne her fyr skulle jeg være sammen med og have en fremtid med, og jeg har lige nu rigtig svært ved at se, hvor det præcis gik skævt og hvad jeg bidrog med, mhp. at undgå det en anden gang.
Og denne her følelse af, at hvis jeg ikke regner det ud, så finder jeg nok aldrig nogen at få en familie eller fremtid med. :boo:


Heldigvis er jeg jo ikke alene, jeg har jo hunden. Det hjælper helt afsindigt meget. :)

Øv! Men godt du har Trillo (Trille?) :kram:

Det kan være svært at se hvor det er gået galt når man står i det, men også senere hen, for nogle gange virker det perfekt, men er det det så ikke alligevel. Uden at det kan forklares. Det ville være lettere hvis følelser og forhold var ligesom et regnestykke med et facit.

Du slår mig som meget pligtopfyldende og reflekterende, men også som en der gerne vil gøre alt så godt som muligt (På den gode måde!) men sæt nu at det ikke er dig der har gjort noget galt?

Håber ikke det lød for meget som rablen :genert:


Trillo. ;) Hun er guld.

Mit rationale er som følger:

Hvis jeg ikke har gjort noget galt, er der ikke noget jeg kan lære af. Så får jeg ikke en erfaring, som jeg kan bruge til at forhindre det samme udfald en anden gang. Og så ender jeg samme sted igen.

Det handler rigtig meget om nogle dybereliggende kontrol-issues. Men jeg tror måske bare, at jeg skal have lov til at gruble og tænke, og så giver jeg slip før eller siden.
Jeg har travlt det næste stykke tid, uden at være stresset, så jeg får en god periode hvor jeg både fordyber mig i andre ting, og har tid til at tænke og mærke mig selv.
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Rothkeen
Indlæg: 83
Tilmeldt: 30. dec 2015, 18:01
Kort karma: 32
Geografisk sted: Sjælland
Likede indlæg: 119

Re: Singletråden

Indlægaf Rothkeen » 30. apr 2016, 17:56

Bliver godt nok prikket til af venner og veninder til at oprette mig på noget dating, ja selv tinder.
Skal dog lige have noget spændende at skrive først. :lol:
Nogen der kender det med at skulle lære nye mennesker at kende, kan virke uoverskueligt især tanken om at lære dem "fra bunden af"? :gruble:
3
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 30. apr 2016, 17:58

Rothkeen skrev:Bliver godt nok prikket til af venner og veninder til at oprette mig på noget dating, ja selv tinder.
Skal dog lige have noget spændende at skrive først. :lol:
Nogen der kender det med at skulle lære nye mennesker at kende, kan virke uoverskueligt især tanken om at lære dem "fra bunden af"? :gruble:

Ja!

Nu er jeg jo slet ikke der, hvor jeg skal date, men selvom jeg er social, er tanken om at lære nye mennesker rigtig at kende, bare.. Jeg bliver træt ved tanken allerede :P
2
aka Forbies

:gammel:

Tilbage til "Forhold og sex"