Hvad laver du lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf 2SHY » 30. apr 2016, 12:11

Rosa Espinosa skrev:Prøver at sige til mig selv "nej, du må ikke købe kage", men det gør bare at jeg har mere lyst til kage :(

Eftersigende er det værre at sætte forbud op for sig selv når det gælder mad. Det er i hvert fald noget jeg kan mærke på mig selv. Hvis jeg beslutter mig for eller får at vide at jeg ikke må spise f.eks. chips, så er det nærmest det eneste jeg tænker på. Og så går jeg måske også lidt i trods mode og tænker "Det skal jeg sgu nok selv bestemme!" :genert:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 30. apr 2016, 12:22

Rosa Espinosa skrev:Prøver at sige til mig selv "nej, du må ikke købe kage", men det gør bare at jeg har mere lyst til kage :(


Underbevidstheden hører ikke ordet 'ikke', har jeg ladet mig fortælle. Ved ikke, om det passer. Men synes faktisk, det giver meget god mening. Det er derfor man som passagerer i en bil, der skrider ud, bør råbe: "Vejen, vejen, vejen!" til føreren og ikke "ikke vejtræet!" ...

Måske du kunne fortælle dig selv om alt det lækre, du gerne må/vil/kan spise for at flytte fokus?
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5237

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf girl_beat » 30. apr 2016, 13:00

Leger pude for min mand, der er faldet i søvn liggende op ad mig :lun:
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 30. apr 2016, 14:05

Haha - mente nu ikke, at du skulle sige til dig selv, du gerne måtte få kage :D Men lyder, som om du fandt din egen løsning :lol:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12726
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 916
Likede indlæg: 12457

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Guilded_Lily » 30. apr 2016, 14:29

Lytter til "Fonk! Det er lørdag"på P4 og ærgrer mig en smule over, min første feriedag er foregået på sofaen pga. en latterlig hovedpine, der bare ikke vil slippe.
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf 2SHY » 30. apr 2016, 14:48

Rosa Espinosa skrev:
2SHY skrev:
Rosa Espinosa skrev:Prøver at sige til mig selv "nej, du må ikke købe kage", men det gør bare at jeg har mere lyst til kage :(

Eftersigende er det værre at sætte forbud op for sig selv når det gælder mad. Det er i hvert fald noget jeg kan mærke på mig selv. Hvis jeg beslutter mig for eller får at vide at jeg ikke må spise f.eks. chips, så er det nærmest det eneste jeg tænker på. Og så går jeg måske også lidt i trods mode og tænker "Det skal jeg sgu nok selv bestemme!" :genert:


ManicNinja skrev:
Rosa Espinosa skrev:Prøver at sige til mig selv "nej, du må ikke købe kage", men det gør bare at jeg har mere lyst til kage :(


Underbevidstheden hører ikke ordet 'ikke', har jeg ladet mig fortælle. Ved ikke, om det passer. Men synes faktisk, det giver meget god mening. Det er derfor man som passagerer i en bil, der skrider ud, bør råbe: "Vejen, vejen, vejen!" til føreren og ikke "ikke vejtræet!" ...

Måske du kunne fortælle dig selv om alt det lækre, du gerne må/vil/kan spise for at flytte fokus?


Jeg ved det godt, men hvis jeg siger til mig selv, at jeg gerne må få kage, også selv om jeg ikke behøver det. Ja, så vil jeg stadig have kage. Man kan simpelthen ikke vinde når det kommer til kage.
Men holdte mig i skindet. Købte chips i stedet for :P

Jeg har også lyst til chips :(
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 30. apr 2016, 14:54

ShuruQ skrev:Spiser ris-a-la-mande med kirsebærsovs :savl:.


Hahaha! Jeg elsker den entusiasme, hvormed du uforstilt drøøøøner ind i tråden med den her lige efter Shy og Rosas ærgrelsesindlæg om forbudte cravings ... Smukt, Shuruq! :lol:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 30. apr 2016, 14:59

ShuruQ skrev:
ManicNinja skrev:
ShuruQ skrev:Spiser ris-a-la-mande med kirsebærsovs :savl:.


Hahaha! Jeg elsker den entusiasme, hvormed du uforstilt drøøøøner ind i tråden med den her lige efter Shy og Rosas ærgrelsesindlæg om forbudte cravings ... Smukt, Shuruq! :lol:


:blush:.

Jeg må til at følge med i den tråd.


Jeg var nu ikke sarkastisk eller ironisk - jeg syntes rent faktisk, det var sjovt. Og lidt fedt og kontrastfyldt:

"Æv, altså, jeg har bare sådan lyst til kage"
"Ja, jeg har lyst til chips".
"Suk. Vi bør jo ikke".

"Juubiii - så er der fæzd. Mor fråder ris à l'amande med en ordentlig gang kirsebærSOVS oven i hatten. *Slubresmaskesnaske* ". :love:
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 30. apr 2016, 15:18

ShuruQ skrev:
ManicNinja skrev:
ShuruQ skrev:
ManicNinja skrev:
ShuruQ skrev:Spiser ris-a-la-mande med kirsebærsovs :savl:.


Hahaha! Jeg elsker den entusiasme, hvormed du uforstilt drøøøøner ind i tråden med den her lige efter Shy og Rosas ærgrelsesindlæg om forbudte cravings ... Smukt, Shuruq! :lol:


:blush:.

Jeg må til at følge med i den tråd.


Jeg var nu ikke sarkastisk eller ironisk - jeg syntes rent faktisk, det var sjovt. Og lidt fedt og kontrastfyldt:

"Æv, altså, jeg har bare sådan lyst til kage"
"Ja, jeg har lyst til chips".
"Suk. Vi bør jo ikke".

"Juubiii - så er der fæzd. Mor fråder ris à l'amande med en ordentlig gang kirsebærSOVS oven i hatten. *Slubresmaskesnaske* ". :love:


Sådan opfattede jeg nu heller ikke dit indlæg :kys:.

Men jeg burde seriøst deltage i den tråd for jeg er lige en tand for :slem: til at handle på alle de der forbudte cravings :genert:.


Vissevasse - de bliver jo i hvert fald ikke mindre usunde af, at man har dårlig samvittighed, mens man spiser ... :kys:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf 2SHY » 30. apr 2016, 15:20

Nu har jeg også lyst til risalamande :genert:








Mon risalamande med sour cream & onion chips på smager godt :gruble:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 30. apr 2016, 15:21

Jeg forsøger at finde ud af, om der mon ikke snart er en af veninderne, der skal ud at flyve og dermed kommer forbi den tax free. Har simpelthen fundet parfumEN. Har ikke haft det sådan med en duft i flere år, men den er såååå god på mig. Og har fundet ud af, at hvis jeg køber 50 ml i den tax free, så kan jeg få den til samme pris, som 30 ml koster i almindelig handel.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24635
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36814

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Daine » 30. apr 2016, 15:35

Jeg laver aftensmad. Flødekartofler og et stort stykke stegt kyllingebryst med bløde løg. Jeg er virkelig virkelig sulten, det dufter så skønt!

Og jeg har lånt min yndlingskærlighedshistorie på lyd. Så nu hører jeg Stolthed og Fordom :lun:
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2694
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3852

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf HappyQ » 30. apr 2016, 15:43

Slår mave efter en lækker langtidsstegt kylling med barbeque krydderi og kartoffelmos :savl:
Opskriften fandt jeg på Pussicat82s blog :gogo:
2
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Rothkeen
Indlæg: 83
Tilmeldt: 30. dec 2015, 18:01
Kort karma: 32
Geografisk sted: Sjælland
Likede indlæg: 119

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Rothkeen » 30. apr 2016, 16:27

Spiser tre små kedelige rugbrødsmadder og stener lidt her.
0
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Mulan » 30. apr 2016, 16:32

Siger implementering højt. Rettere.. Sidder og siger "Implem...iiiiiiimplememe...vent..implementation..nej.. FUCK IT" :forvirret: :panik:


.. Det hedder implementering og det er et herremærkeligt ord. Eller også har jeg bare gloet på det for længe. Potato potaaaarto. :stoned:
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "

Tilbage til "Generelt"