Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3726
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11281

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Danseprinsesse » 29. apr 2016, 10:16

Vi har en sag kørende i en forening, jeg er formand for. Den tidligere kasserer er politianmeldt for underslæb.
Jeg synes det er alvorligt, at det skal efterforskes, at han skal sigtes og evt. dømmes. Og jeg kan godt forstå, at folk er skuffede og sure.

Men jeg er ved at brække mig over, hvor meget folk kan skvadre og sladre om det KONSTANT.
Så er han nok ludoman. Så fik hans mor nok et ildebefindende, fordi han fortalte, hvad han havde gjort. Så aner den stakkels kæreste nok ingenting. Så solgte han nok bilen for at skaffe penge. Så nok en hel masse andet, som ingen aner en skid om. Det er trættende og ulækkert at høre på.
Hold kæft. Hold kæft. Hold kæft. Hold kæft.
8
Brugeravatar
Keller
Indlæg: 16
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 10
Likede indlæg: 38

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Keller » 30. apr 2016, 21:29

Når man sidder yderst og tilfældigt ender med at sidde ved siden af en venstrehåndet i biografen, og denne vælger at benytte kopholderen i min højreside til sin Cola, fordi han er venstrehåndet, så jeg skal bruge den i venstre side. :cuss: Det forskubber hele universets orden....eller i hvert fald hele rækkens og jeg skal koncentrere mig om ikke at komme til at drikke af hans cola. :D
7
Pensioneret diktator emeritus .
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Viskelæder » 30. apr 2016, 21:35

Keller skrev:Når man sidder yderst og tilfældigt ender med at sidde ved siden af en venstrehåndet i biografen, og denne vælger at benytte kopholderen i min højreside til sin Cola, fordi han er venstrehåndet, så jeg skal bruge den i venstre side. :cuss: Det forskubber hele universets orden....eller i hvert fald hele rækkens og jeg skal koncentrere mig om ikke at komme til at drikke af hans cola. :D



Ja! Det er det værste! Og hvis den "forkerte" kopholder, dvs. den venstre så er taget af sidemanden til venstre, så..... jamen... :panik:
2
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15653
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 30. apr 2016, 21:52

Viskelæder skrev:
Keller skrev:Når man sidder yderst og tilfældigt ender med at sidde ved siden af en venstrehåndet i biografen, og denne vælger at benytte kopholderen i min højreside til sin Cola, fordi han er venstrehåndet, så jeg skal bruge den i venstre side. :cuss: Det forskubber hele universets orden....eller i hvert fald hele rækkens og jeg skal koncentrere mig om ikke at komme til at drikke af hans cola. :D



Ja! Det er det værste! Og hvis den "forkerte" kopholder, dvs. den venstre så er taget af sidemanden til venstre, så..... jamen... :panik:

Der bør i virkeligheden være en dobbelt holder... Eller bare mere plads for jeg savner som regel et sted at placere slikposen i stedet for at køre det hele i hovedet på mig inden reklamerne er ovre
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Viskelæder » 30. apr 2016, 23:14

2SHY skrev:
Viskelæder skrev:
Keller skrev:Når man sidder yderst og tilfældigt ender med at sidde ved siden af en venstrehåndet i biografen, og denne vælger at benytte kopholderen i min højreside til sin Cola, fordi han er venstrehåndet, så jeg skal bruge den i venstre side. :cuss: Det forskubber hele universets orden....eller i hvert fald hele rækkens og jeg skal koncentrere mig om ikke at komme til at drikke af hans cola. :D



Ja! Det er det værste! Og hvis den "forkerte" kopholder, dvs. den venstre så er taget af sidemanden til venstre, så..... jamen... :panik:

Der bør i virkeligheden være en dobbelt holder... Eller bare mere plads for jeg savner som regel et sted at placere slikposen i stedet for at køre det hele i hovedet på mig inden reklamerne er ovre


Nemlig! For jeg plejer at lægge posen i skødet, og så smelter chokoladen jo :(
1
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 30. apr 2016, 23:28

Log_Lady skrev:[...]
Kvinder, som taler med "vocal fry" på stemmen. Og det bliver kun værre, hvis de også "spidser" s'erne, hvis I forstår, hvad jeg mener. Jeg får lyst til at stikke dem en flad.

Der er for øvrigt åbenbart flere forskellige amerikanske moder i gang på samme tid. CNN har en del kvindelige politiske kommentatorer og "partistrateger" i deres politiske udsendelser - og flere af dem er ret gode og intelligente på den måde, så de kan tale så hurtigt, at man skal anstrenge sig for at følge med. Men flere af dem taler med sådan nogle high-pitched dukkestemmer - jeg forstår slet ikke hvorfor. :gruble:
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 1. maj 2016, 00:23

Kattefjæs skrev:Det irriterer mig at folk er begyndt at bruge "omkring" når de egentlig burde bruge "om". Det lyder dumt.


Hvad mener du med "er begyndt"? Det har de da - desværre - gjort i årevis. Ligesom de har sagt sådan noget eklatant ævl som"fremadrettet". Hvad blev der af "fremover"?
Senest rettet af ManicNinja 1. maj 2016, 00:26, rettet i alt 1 gang.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 1. maj 2016, 00:25

Fyrst Eberhard skrev:
Muspel skrev:
Fyrst Eberhard skrev:At man ikke længere kan lytte til P3, uden man konstant skal trækkes med radioværter, som fjanter og fniser sig gennem programmerne med SMS-interaktion med lytterne, snik-snak uden reelt indhold og ba-ne-brydende snak om "hvordan man sparer 15 øre på en liter benzin" eller "send et billede af din kaffekop". Jeg har ikke brug for, eller lyst til, at høre hvad Søren fra Holstebro fik at spise i går, eller tømrer-Flemmings SMS om hvordan han engang har drukket 4 fadøl i træk på Nibe Festival. Det er i bedste fald ligegyldigt.

Nyhederne, som konsekvent insisterer på at afspille lydklip, uanset om det bidrager til historien, er også ved at gå mig på nerverne:

Oplæser: "Flere lærere mener at den nye skolereform besværliggør undervisningen" "Dorthe fra Skipperskolen udtaler"

Lydklip med Dorthe: "Jeg mener den nye skolereform besværliggør undervisningen"

Næste nyhed...

Jeg kunne i princippet tilgive P3 hvad som helst, men ikke at de nedlagde P3 Sporten til fordel for Liga, hvor enhver ordudveksling akkompagneres af påtagede grin, og hvor der ikke bliver snakket fodbold på andet end hø-hø-niveau. Tobias Hansen giver mig lyst til at tilintetgøre min radio. Ingen kan være så friskfyrs- og Carlsbergreklameagtig i virkeligheden.


To ord: radio 24syv
Eller P4. Bedre end sit rygte :)

Ja, hos 24syv kan man altid søge ly. Jeg er for utålmodig til både P4 og deres playlister.


Og tydeligvis for gammel til P3.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kattefjæs » 1. maj 2016, 06:25

ManicNinja skrev:
Kattefjæs skrev:Det irriterer mig at folk er begyndt at bruge "omkring" når de egentlig burde bruge "om". Det lyder dumt.


Hvad mener du med "er begyndt"? Det har de da - desværre - gjort i årevis. Ligesom de har sagt sådan noget eklatant ævl som"fremadrettet". Hvad blev der af "fremover"?


Ja, det har de nok. Jeg undgår bare så vidt muligt folk som taler dumt. Lige pt. kan jeg dog desværre ikke komme udenom dem, så nu overvælder den slags udtryk mig nærmest på ugentlig basis.

Jeg er også ved at gå til over 'italesætte' og 'lissom' spredt tykt ud over hver eneste sætning.

Før kunne der gå måneder mellem at jeg hørte sådan nogle grimme sager, men nu er det sgu hele tiden. :sarkasme:
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 1. maj 2016, 14:23

Fyrst Eberhard skrev:
ManicNinja skrev:
Fyrst Eberhard skrev:
Muspel skrev:
Fyrst Eberhard skrev:At man ikke længere kan lytte til P3, uden man konstant skal trækkes med radioværter, som fjanter og fniser sig gennem programmerne med SMS-interaktion med lytterne, snik-snak uden reelt indhold og ba-ne-brydende snak om "hvordan man sparer 15 øre på en liter benzin" eller "send et billede af din kaffekop". Jeg har ikke brug for, eller lyst til, at høre hvad Søren fra Holstebro fik at spise i går, eller tømrer-Flemmings SMS om hvordan han engang har drukket 4 fadøl i træk på Nibe Festival. Det er i bedste fald ligegyldigt.

Nyhederne, som konsekvent insisterer på at afspille lydklip, uanset om det bidrager til historien, er også ved at gå mig på nerverne:

Oplæser: "Flere lærere mener at den nye skolereform besværliggør undervisningen" "Dorthe fra Skipperskolen udtaler"

Lydklip med Dorthe: "Jeg mener den nye skolereform besværliggør undervisningen"

Næste nyhed...

Jeg kunne i princippet tilgive P3 hvad som helst, men ikke at de nedlagde P3 Sporten til fordel for Liga, hvor enhver ordudveksling akkompagneres af påtagede grin, og hvor der ikke bliver snakket fodbold på andet end hø-hø-niveau. Tobias Hansen giver mig lyst til at tilintetgøre min radio. Ingen kan være så friskfyrs- og Carlsbergreklameagtig i virkeligheden.


To ord: radio 24syv
Eller P4. Bedre end sit rygte :)

Ja, hos 24syv kan man altid søge ly. Jeg er for utålmodig til både P4 og deres playlister.


Og tydeligvis for gammel til P3.

Spydige Ninja, er min yndlings-Ninja.


Jep. Aiming to please ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19645
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46289

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 1. maj 2016, 16:05

At min narkoman-"nabo" åbenbart har udset mig som en form for trygheds-person. Jeg magter ikke den type problemer hun kommer med hver og hveranden uge, fordi hun lever et kaotisk liv. Hvis ikke det er det ene så er det det andet - og idag kom hun så har op fordi hun følte hun var ved at få en overdosis, og så kunne hun da ligge i min gang ind til der kom en ambulance, og dem er der langt i mellem i København første maj.
Jeg kan mærke det også bliver min hovedpine at hun er gået fra at ryge til at fixe :mellow:
0
...
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Badesandalen » 1. maj 2016, 16:14

Familie. Åh, hvor jeg dog trænger til en pause, både mentalt og fysisk.
0
Brugeravatar
Keller
Indlæg: 16
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 10
Likede indlæg: 38

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Keller » 1. maj 2016, 20:32

Viskelæder skrev:
Keller skrev:Når man sidder yderst og tilfældigt ender med at sidde ved siden af en venstrehåndet i biografen, og denne vælger at benytte kopholderen i min højreside til sin Cola, fordi han er venstrehåndet, så jeg skal bruge den i venstre side. :cuss: Det forskubber hele universets orden....eller i hvert fald hele rækkens og jeg skal koncentrere mig om ikke at komme til at drikke af hans cola. :D



Ja! Det er det værste! Og hvis den "forkerte" kopholder, dvs. den venstre så er taget af sidemanden til venstre, så..... jamen... :panik:


Nu var jeg så smart at tage den til venstre, men dem der sad til venstre for os havde taget deres højre, så samlet set manglede vi en kopholder, det er lige før der burde være rækkenumre på holderne eller et ordensreglement når man kom ind af døren. :D
0
Pensioneret diktator emeritus .
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 1. maj 2016, 21:56

Kopholder-i-bio-problematikken: Interessant al den stund at jeg aldrig nogensinde havde så meget som overvejet dette.

Men jeg er så også typen, der aldrig køber hverken popcorn, sodavand eller slik, når jeg er i bio. To førstnævnte kan jeg ikke lide. Og sidstnævnte ... Jamen, jeg er jo i bio for at se film. Hvad har dét nu med slik at gøre? :gruble:

Så Viske og Keller - vi skal bare have fundet ud af at fordele sådan nogle som mig og så de venstrehåndede på fornuftig vis mellem jer andre. Så kører det! :)
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 255
Likede indlæg: 5869

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Velvet-Goldmine » 1. maj 2016, 21:59

ManicNinja skrev:Jamen, jeg er jo i bio for at se film. Hvad har dét nu med slik at gøre? :gruble:



ALT!!!!
10

Tilbage til "Generelt"