Kvinder er et seksuelt tagselvbord?

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Kvinder er et seksuelt tagselvbord?

Indlægaf Slettet bruger » 29. apr 2016, 13:42

Animi skrev:"Han rørte først ved F uden på trusserne og derefter inden for trusserne på klitoris. Han fortalte først dette til politiet anden gang, han talte med dem, da han havde glemt det første gang. Efter ca. 5 minutter faldt F sammen og ned på hug. Han knappede sine bukser og prøvede at rejse hende op ad træet. F mumlede og kunne ikke stå op ad træet. De havde forinden stået ved træet og ikke op ad træet. Han kunne nu se, at de ikke skulle være sammen, da hun var i hjælpeløs tilstand.Da han løftede hende op ad træet, mærkede han hendes insulinpumpe, og han kunne se, at slangen stak ud under hendes kjole. F kunne ikke selv stå op, og hendes tilstand havde forvandlet sig på et øjeblik - nærmest fra 1 til 100. "


Ham her f.eks.

Han så senere pigen uden for forsamlingshuset. Han var gået uden for sammen med kammeraten Vidne E og så T2 stå sammen
med pigen. Da han kom ud, bevægede T2 og pigen sig henimod ham. T2 og pigen var ca. 50 meter
væk, og de stod begge op. T2 og pigen stod og talte sammen. Han husker ikke, at T2 og pigen holdt
eller rørte ved hinanden, da de gik hen mod ham. Han talte med T2, mens pigen helt frit gik hen til
nogle andre drenge. Han spurgte T2, hvad han havde lavet med pigen. T2 svarede, at han havde talt
med pigen. T2 sagde ikke noget om pigens tilstand. Han mener, at pigen kunne gå selv, og hun
støttede sig ikke op af nogen.


Hun må være blevet frisk igen efter at hun med T2 gik tilbage til de andre
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7459
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19498

Re: Kvinder er et seksuelt tagselvbord?

Indlægaf Animi » 29. apr 2016, 13:46

eks-Maupassant skrev:
Animi skrev:"Han rørte først ved F uden på trusserne og derefter inden for trusserne på klitoris. Han fortalte først dette til politiet anden gang, han talte med dem, da han havde glemt det første gang. Efter ca. 5 minutter faldt F sammen og ned på hug. Han knappede sine bukser og prøvede at rejse hende op ad træet. F mumlede og kunne ikke stå op ad træet. De havde forinden stået ved træet og ikke op ad træet. Han kunne nu se, at de ikke skulle være sammen, da hun var i hjælpeløs tilstand.Da han løftede hende op ad træet, mærkede han hendes insulinpumpe, og han kunne se, at slangen stak ud under hendes kjole. F kunne ikke selv stå op, og hendes tilstand havde forvandlet sig på et øjeblik - nærmest fra 1 til 100. "


Yes men bagefter blev hun klar igen ifølge adskillige vidner.

T2 har i øvrigt løjet (hhv. husket forkert?) fordi han var fuld under sit vidnedudsagn pga hans sæd blev fundet i hendes skede.



Adskillelige? Ifølge dokumentet er der da kun to der udtalt sig om dette - hvor vidne E også har sagt at han var i tvivl om hvorvidt hun var i stand til at sige fra.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Kvinder er et seksuelt tagselvbord?

Indlægaf Slettet bruger » 29. apr 2016, 13:47

Advocatus-Diaboli skrev:
eks-Maupassant skrev:
Animi skrev:"Han rørte først ved F uden på trusserne og derefter inden for trusserne på klitoris. Han fortalte først dette til politiet anden gang, han talte med dem, da han havde glemt det første gang. Efter ca. 5 minutter faldt F sammen og ned på hug. Han knappede sine bukser og prøvede at rejse hende op ad træet. F mumlede og kunne ikke stå op ad træet. De havde forinden stået ved træet og ikke op ad træet. Han kunne nu se, at de ikke skulle være sammen, da hun var i hjælpeløs tilstand.Da han løftede hende op ad træet, mærkede han hendes insulinpumpe, og han kunne se, at slangen stak ud under hendes kjole. F kunne ikke selv stå op, og hendes tilstand havde forvandlet sig på et øjeblik - nærmest fra 1 til 100. "


Yes men bagefter blev hun klar igen ifølge adskillige vidner.

T2 har i øvrigt løjet (hhv. husket forkert?) fordi han var fuld under sit vidnedudsagn pga hans sæd blev fundet i hendes skede.



Han havde haft intention om samleje med F, men hans lem var ikke i nærheden af hendes skede eller anus.
Foreholdt bilag 35, side 2, pkt. g, retsgenetisk undersøgelse af 17. december 2014, forklarede han, at han var 100 % sikker på, at han ikke har haft sit lem i nærheden af Fs skede. DNA'en kan eventuelt stamme fra, at han førte Fs hånd ned til sit lem, og han derefter rørte ved hendes klitoris.


I øvrigt så må drengene gerne lyve i retten. Pigen må ikke.


Tja det betyder jo heller ikke så meget. Hun var frisk både før og efter de havde deres ting. Det er jo umuligt at bevise hun havde et 2-minuttes blackout mens de var alene.

Hans egen forklaring er det her

Foreholdt bilag 35, side 2, pkt. g, retsgenetisk undersøgelse af 17. december 2014, forklarede han,
at han var 100 % sikker på, at han ikke har haft sit lem i nærheden af Fs skede. DNA'en kan
eventuelt stamme fra, at han førte Fs hånd ned til sit lem, og han derefter rørte ved hendes klitoris

I don't think so :)
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Kvinder er et seksuelt tagselvbord?

Indlægaf Slettet bruger » 29. apr 2016, 13:53

Animi skrev:
eks-Maupassant skrev:
Animi skrev:"Han rørte først ved F uden på trusserne og derefter inden for trusserne på klitoris. Han fortalte først dette til politiet anden gang, han talte med dem, da han havde glemt det første gang. Efter ca. 5 minutter faldt F sammen og ned på hug. Han knappede sine bukser og prøvede at rejse hende op ad træet. F mumlede og kunne ikke stå op ad træet. De havde forinden stået ved træet og ikke op ad træet. Han kunne nu se, at de ikke skulle være sammen, da hun var i hjælpeløs tilstand.Da han løftede hende op ad træet, mærkede han hendes insulinpumpe, og han kunne se, at slangen stak ud under hendes kjole. F kunne ikke selv stå op, og hendes tilstand havde forvandlet sig på et øjeblik - nærmest fra 1 til 100. "


Yes men bagefter blev hun klar igen ifølge adskillige vidner.

T2 har i øvrigt løjet (hhv. husket forkert?) fordi han var fuld under sit vidnedudsagn pga hans sæd blev fundet i hendes skede.


Adskillelige? Ifølge dokumentet er der da kun to der udtalt sig om dette - hvor vidne E også har sagt at han var i tvivl om hvorvidt hun var i stand til at sige fra.


2 er da også adskillige :)

Vidne E siger

Han ville tro, at F var i stand til at sige fra. Foreholdt samme rapport, side 3, 3. afsnit, forklarede vidnet, at det godt kan passe, at han har forklaret til politiet, at han var i tvivl om, hvorvidt hun kunne sige fra. Han er stadig i tvivl herom.


Så det han er i tvivl om er vel hvad han har forklaret til politiet? Det er lidt tvetydigt hvad "herom" henviser til.

Anyway hvis han er i tvivl er det jo heller ikke nok, man kan jo ikke bevise hun var ude af stand til at sige fra med vidner der er i tvivl om hun kan.
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7459
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19498

Re: Kvinder er et seksuelt tagselvbord?

Indlægaf Animi » 29. apr 2016, 13:55

eks-Maupassant skrev:
Animi skrev:
eks-Maupassant skrev:
Animi skrev:"Han rørte først ved F uden på trusserne og derefter inden for trusserne på klitoris. Han fortalte først dette til politiet anden gang, han talte med dem, da han havde glemt det første gang. Efter ca. 5 minutter faldt F sammen og ned på hug. Han knappede sine bukser og prøvede at rejse hende op ad træet. F mumlede og kunne ikke stå op ad træet. De havde forinden stået ved træet og ikke op ad træet. Han kunne nu se, at de ikke skulle være sammen, da hun var i hjælpeløs tilstand.Da han løftede hende op ad træet, mærkede han hendes insulinpumpe, og han kunne se, at slangen stak ud under hendes kjole. F kunne ikke selv stå op, og hendes tilstand havde forvandlet sig på et øjeblik - nærmest fra 1 til 100. "


Yes men bagefter blev hun klar igen ifølge adskillige vidner.

T2 har i øvrigt løjet (hhv. husket forkert?) fordi han var fuld under sit vidnedudsagn pga hans sæd blev fundet i hendes skede.


Adskillelige? Ifølge dokumentet er der da kun to der udtalt sig om dette - hvor vidne E også har sagt at han var i tvivl om hvorvidt hun var i stand til at sige fra.


2 er da også adskillige :)

Vidne E siger

Han ville tro, at F var i stand til at sige fra. Foreholdt samme rapport, side 3, 3. afsnit, forklarede vidnet, at det godt kan passe, at han har forklaret til politiet, at han var i tvivl om, hvorvidt hun kunne sige fra. Han er stadig i tvivl herom.


Så det han er i tvivl om er vel hvad han har forklaret til politiet? Det er lidt tvetydigt hvad "herom" henviser til.

Anyway hvis han er i tvivl er det jo heller ikke nok, man kan jo ikke bevise hun var ude af stand til at sige fra med vidner der er i tvivl om hun kan.


Jeg vil nu ikke mene at to er adskillelige, og når den ene så er i tvivl om enten sit udsagn eller hvorvidt hun kunne sige fra, har vi én der siger hun var klar. Det synes jeg bestemt ikke er adskillelige.
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Kvinder er et seksuelt tagselvbord?

Indlægaf Slettet bruger » 29. apr 2016, 14:03

Du har vist ret i at jeg brugte adskillelige forkert, http://ordnet.dk/ddo/ordbog?aselect=ads ... dskillelig - "af et temmelig stort antal eller omfang"

Men 2 vidner er også nok, især da der er 0 vidner der siger hun var bevidstløs.

Forsvarsadvokaten har vel ledt efter vidner der mente hun ikke kunne sige fra og har ikke fundet nogen, selv om der var masser af folk tilstede?

Mht den ene har jeg allerede forklaret at det han er i tvivl om for mig er hvad han sagde til politiet, og ej om hun kunne sige fra.

Det ved de præcist jo i retssalen da de har hørt ham tale, at de så skriver det ned lidt kringlet, det er noget andet.
0
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Kvinder er et seksuelt tagselvbord?

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 29. apr 2016, 14:16

Animi skrev:Jeg vil nu ikke mene at to er adskillelige, og når den ene så er i tvivl om enten sit udsagn eller hvorvidt hun kunne sige fra, har vi én der siger hun var klar. Det synes jeg bestemt ikke er adskillelige.


Der er flere end 2 vidner. De to vidner er bare de uvildige. Så er der også de tiltalte, som også har vidnet hvad der er sket. Og når både tiltaltes, vidnernes og lægernes udsagn peger i samme retning, så begynder det at kunne lægges til grund.
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Akehurst2
Indlæg: 14124
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40528

Re: Kvinder er et seksuelt tagselvbord?

Indlægaf Akehurst2 » 30. apr 2016, 13:20

Advocatus-Diaboli skrev:Hun var åbenbart bevidst og aktiv nok til at kunne udføre en lapdance på den ene fyr, der ikke kendte til hendes sukkersyge, og selv gå med ham om bag en busk, og rage ham i skridtet. Og da de så afbrød seancen og lod det blive ved det, så gik hun om bag en busk med 2 andre fyre, der heller ikke vidste noget om hendes sukkersyge, og havde sex med dem. Vidner, der ikke havde sex med hende, så at hun gik selv uden støtte, og de så at hun aktivt gav den ene fyr et blowjob, mens den anden havde vaginal sex med hende.

Så der røg tesen om at 3 fyre havde gruppevoldtaget en bevidstløs, passiv pige i en busk endegyldigt i graven.

Folk har været vilde med at spørge mig om jeg anså det ene og det andet for voldtægt eller accept, så lad mig bare komme den i forkøbet: Hvis en småfuld pige giver mig en lapdance, og bagefter gerne vil med udenfor et afsides sted, hvor hun begynder at beføle mig, så synes jeg ikke det er voldtægt. Faktisk synes jeg det er aktiv, nonverbal tilkendegivelse af accept.


Jeg bemærker her, at du gengiver hændelsforløbet uden at tage højde for, at vi ikke kender hendes version, i og med, hendes forklaring er udeladt.

Du undlader også at forholde dig til, at de tekniske beviser viser, at T2 ikke kan have været helt nøjagtig i sin forklaring, hvilket jo gør, at hans forklaring som sådan ikke kan lægges så ukritisk til grund, eller til forskellen mellem forklaringerne til politirapporten og vidneforklaringerne i retten.

Samlet set synes jeg, du fordrejer dommen upassende meget i det her referat. Det synes jeg er en usaglig måde at debattere på.
5
Modesty Blame
Indlæg: 4316
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 518
Likede indlæg: 9401

Re: Kvinder er et seksuelt tagselvbord?

Indlægaf Modesty Blame » 30. apr 2016, 14:58

Advocatus-Diaboli skrev:
eks-Maupassant skrev:
Ja OK men jeg tænker at Moxy-Lady i sit eksempel med gråd gik ud fra at den anklagede ikke havde en underskrevet erklæring om accept af grådsex :)


Hun kom ikke med et eksempel. Hun spurgte om jeg ville opfatte gråd som modstand. Det ville jeg så ikke, fordi det kunne skyldes en mængde plausible grunde, som ikke handlede om kvinden ikke havde lyst.

Så vil jeg komme med et velment råd om, at hvis en kvinde begynder at græde midt i sexakten, så bør den anden part lige tage sig tid til at spørge, hvorfor kvinden græder. For det er ikke noget der sker ofte.
2
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Kvinder er et seksuelt tagselvbord?

Indlægaf Code71 » 30. apr 2016, 16:40

Ham her var nok også blevet dømt, hvis lovgivningen blev ændret til det ønskede her i tråden http://ekstrabladet.dk/112/kvinde-traek ... ge/6062687
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Kvinder er et seksuelt tagselvbord?

Indlægaf Aima » 30. apr 2016, 22:23

Code71 skrev:Ham her var nok også blevet dømt, hvis lovgivningen blev ændret til det ønskede her i tråden http://ekstrabladet.dk/112/kvinde-traek ... ge/6062687


Artiklen leverer nærmest ingen oplysninger om hverken anklage eller hændelse, så hvad i al verden er ræsonnementet i din teori?
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Kvinder er et seksuelt tagselvbord?

Indlægaf Code71 » 30. apr 2016, 22:39

Aima skrev:
Code71 skrev:Ham her var nok også blevet dømt, hvis lovgivningen blev ændret til det ønskede her i tråden http://ekstrabladet.dk/112/kvinde-traek ... ge/6062687


Artiklen leverer nærmest ingen oplysninger om hverken anklage eller hændelse, så hvad i al verden er ræsonnementet i din teori?


Hvis politiet ikke må "gå til" anmelder og der er omvendt bevis byrde. Hvad i verden skulle så hindre hende her i at holde på historien = et klokkeklart justitsmord?
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Kvinder er et seksuelt tagselvbord?

Indlægaf Aima » 1. maj 2016, 00:37

Code71 skrev:
Aima skrev:
Code71 skrev:Ham her var nok også blevet dømt, hvis lovgivningen blev ændret til det ønskede her i tråden http://ekstrabladet.dk/112/kvinde-traek ... ge/6062687


Artiklen leverer nærmest ingen oplysninger om hverken anklage eller hændelse, så hvad i al verden er ræsonnementet i din teori?


Hvis politiet ikke må "gå til" anmelder og der er omvendt bevis byrde. Hvad i verden skulle så hindre hende her i at holde på historien = et klokkeklart justitsmord?


Jamen øh, ved du noget om den konkrete historie, som vi andre ikke gør? Kender du kvindens mulige motiver for potentiel falsk anmeldelse? Hvad får dig til at tro, der i dette tilfælde kan være tale om 'justitsmord' som umiddelbart incitament for anklage?

Det, vi ved, om den historie du linker til, er, at en kvinde anmelder en voldtægt og siden trækker den tilbage. That's all. Du er allerede ude i en masse gisninger om, hvorfor ditten og datten og hvad konsekvensen potentielt kunne have været hvis det ene eller andet, altså what? Du kan forholde dig kritisk til de ting på et hypotetisk plan, men du kan da ikke bare tage udgangspunkt i en konkret voldtægtsanklage du intet aner om og antage, den passer på dine kritikpunkter?
6
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4843
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 188
Likede indlæg: 6406

Re: Kvinder er et seksuelt tagselvbord?

Indlægaf Stars » 1. maj 2016, 05:44

Code71 skrev:
Aima skrev:
Code71 skrev:Ham her var nok også blevet dømt, hvis lovgivningen blev ændret til det ønskede her i tråden http://ekstrabladet.dk/112/kvinde-traek ... ge/6062687


Artiklen leverer nærmest ingen oplysninger om hverken anklage eller hændelse, så hvad i al verden er ræsonnementet i din teori?


Hvis politiet ikke må "gå til" anmelder og der er omvendt bevis byrde. Hvad i verden skulle så hindre hende her i at holde på historien = et klokkeklart justitsmord?

Jeg har ikke set nogen, der vil have omvendt bevisbyrde. Jeg har set nogle, der ikke vil og en del, der har undladt at svare på spørgsmålet. Det er så DIT gæt, at de, der ikke har svaret, ønsker det. Ikke den endegyldige sandhed.
0
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Kvinder er et seksuelt tagselvbord?

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 1. maj 2016, 08:07

Modesty Blame skrev:
Advocatus-Diaboli skrev:
eks-Maupassant skrev:
Ja OK men jeg tænker at Moxy-Lady i sit eksempel med gråd gik ud fra at den anklagede ikke havde en underskrevet erklæring om accept af grådsex :)


Hun kom ikke med et eksempel. Hun spurgte om jeg ville opfatte gråd som modstand. Det ville jeg så ikke, fordi det kunne skyldes en mængde plausible grunde, som ikke handlede om kvinden ikke havde lyst.

Så vil jeg komme med et velment råd om, at hvis en kvinde begynder at græde midt i sexakten, så bør den anden part lige tage sig tid til at spørge, hvorfor kvinden græder. For det er ikke noget der sker ofte.


Det har jeg heller ikke sagt noget om, at man ikke må. Jeg har udelukkende svaret på om jeg synes gråd var modstand i voldtægts-definitioner.
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"