Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 30. apr 2016, 19:55

Viskelæder skrev:
Planten skrev:Min aften er så lige blevet til chokoladespisning og kærlighedssangshøring inden nattevagt. Eij jeg er bare overhovedet ikke i spor godt humør i dag....


Kærlighedsangshøring?

Ja det var for at lave et ord ud af at jeg hører radio, hvor de åbenbart har bestemt kun at spille kærlighedssange :lol2:
2
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 30. apr 2016, 19:58

Planten skrev:
Viskelæder skrev:
Planten skrev:Min aften er så lige blevet til chokoladespisning og kærlighedssangshøring inden nattevagt. Eij jeg er bare overhovedet ikke i spor godt humør i dag....


Kærlighedsangshøring?

Ja det var for at lave et ord ud af at jeg hører radio, hvor de åbenbart har bestemt kun at spille kærlighedssange :lol2:


Nååhhh, jeg læste det som kærligheds-anghøring og tænkte, hvad fanden betyder det :lol:
2
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 30. apr 2016, 20:14

Inspireret af jer har jeg fundet kinder maxi frem og ser Greys anatomy med katten i ske :lol: Var der nogen der sagde crazy cat lady?
5
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 30. apr 2016, 20:27

Viskelæder skrev:
Planten skrev:
Viskelæder skrev:
Planten skrev:Min aften er så lige blevet til chokoladespisning og kærlighedssangshøring inden nattevagt. Eij jeg er bare overhovedet ikke i spor godt humør i dag....


Kærlighedsangshøring?

Ja det var for at lave et ord ud af at jeg hører radio, hvor de åbenbart har bestemt kun at spille kærlighedssange :lol2:


Nååhhh, jeg læste det som kærligheds-anghøring og tænkte, hvad fanden betyder det :lol:

Haha - muligvis var jeg lidt nærig med s'erne :lol: det kan jeg så se, jeg ikke var :)
2
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 30. apr 2016, 20:50

Jeg har også set Temalørdag og nu ser jeg TV 2 News. Vild lørdag :pompom:

Zappede egentlig bare og kom så tilfældigt forbi News. Noget med kirker og ateister, fik ikke helt fat i det for værten lød simpelthen så tøsefornærmet hver gang den interviewede svarede på hendes spørgsmål. Det var ret komisk og pinligt at se/høre på.

Nå ja, jeg har da også bagt pizza og nu vil jeg have is :afro:
4
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 30. apr 2016, 21:18

Jeg er i gang med New Girl på Netflix :) Overvejer om der skal snackes i Lækerol eller æble - ikke at der er ret meget snacket over det men jeg bliver ved med at kunne smage aftensmaden og vil gerne snart smage noget andet
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 1. maj 2016, 08:39

God søndag :) Det er en dejlig solskinsdag - skal I lave noget fornuftigt?
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 1. maj 2016, 08:50

Jeg skal i biografen med en veninde og se Der kommer en dag. Der kommer til at være masser af bland selv slik og det bliver så hyggeligt :)
3
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 1. maj 2016, 09:02

Jeg er træt og overvejer en lur. Ellers skal jeg have svaret på en pb, vasket tøj og så går dagen måske med en malebog eller to :)
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Metsen
Indlæg: 254
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:31
Kort karma: 23
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 184

Re: Singletråden

Indlægaf Metsen » 1. maj 2016, 09:48

Planten skrev:Pyh.... Et af de tidspunkter, hvor jeg synes, det er allerværst at være single, er, når jeg er sammen med mine søskende, deres kærester og mine forældre. Alle er par, og jeg er evig og altid alene. Det er blah.... :(


Oork hvor jeg kender det der! :( Min roomie har besøg af sin kæreste i går og i dag og han er da en rigtig flink og rar fyr og jeg er glad på hendes vegne. MEN jeg kan ikke lade være med at være en liiiile smule misundelig, når de hygger med aftensmad, morgenmad på altanen som de lige har gjort eller en lang gåtur i skoven, som de har snakket om, at de skal i dag :mellow: Jeg vil os'!! :blush2:
1
Brugeravatar
Rothkeen
Indlæg: 83
Tilmeldt: 30. dec 2015, 18:01
Kort karma: 32
Geografisk sted: Sjælland
Likede indlæg: 119

Re: Singletråden

Indlægaf Rothkeen » 1. maj 2016, 10:19

Daine skrev:God søndag :) Det er en dejlig solskinsdag - skal I lave noget fornuftigt?


Det står i rengørings tegn. :lol:
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 1. maj 2016, 10:19

Rikke skrev:For helvede mand :lol:

Rendte ind i sød mand i fredags. Han hentede øl til os på et tidspunkt og jeg betalte ham med mobilepay, så havde han jo mit nummer.
Fik et par beskeder i går, hvor han luftede idéen om at kigge forbi i dag, fordi han alligevel ville være i nærheden, men jeg er mor denne weekend, så det var udelukket.
Så skriver han kraftedme lige nu, at grunden til at han var i nærheden var, at han ser en kvinde her?!

Arj men HEJ HEJ! Fair, syntes han, men han ville bare lige give mig det kompliment, at jeg var sød, sjov og dejlig?
Tusind tak. Jeg er meget smigret over, at du vil kravle ud af én kvindes seng, for at komme her og kysse mig?!


Ej.... Hvor er det mærkeligt?!
1
In_your_eyes
Indlæg: 1017
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1944

Re: Singletråden

Indlægaf In_your_eyes » 1. maj 2016, 10:28

De er der, men så er der bare noget andet i vejen :trist:
0
:pompom:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 1. maj 2016, 10:33

Rikke skrev:
Viskelæder skrev:
Rikke skrev:For helvede mand :lol:

Rendte ind i sød mand i fredags. Han hentede øl til os på et tidspunkt og jeg betalte ham med mobilepay, så havde han jo mit nummer.
Fik et par beskeder i går, hvor han luftede idéen om at kigge forbi i dag, fordi han alligevel ville være i nærheden, men jeg er mor denne weekend, så det var udelukket.
Så skriver han kraftedme lige nu, at grunden til at han var i nærheden var, at han ser en kvinde her?!

Arj men HEJ HEJ! Fair, syntes han, men han ville bare lige give mig det kompliment, at jeg var sød, sjov og dejlig?
Tusind tak. Jeg er meget smigret over, at du vil kravle ud af én kvindes seng, for at komme her og kysse mig?!


Ej.... Hvor er det mærkeligt?!

SÅ mærkeligt?! Gav ham en venlig sviner (findes de?) og blokerede hans nummer :D


Jamen hvordan havde han troet, du ville reagere på den udmelding? Hold nu kæft altså, hvor er det mærkeligt!
Hvad skrev du i svineren? :D
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 1. maj 2016, 10:44

Rikke skrev:"Ih tak for komplimentet! Jeg er vældig smigret over, at du ville rejse dig fra én kvindes seng, for at forsøge at komme direkte i min. Du sletter lige mit nummer med det samme, ikke? :)"



Hahaha, perfekt! :pompom:
0

Tilbage til "Forhold og sex"