Ham der den søde fra byen

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Ham der den søde fra byen

Indlægaf DetSorteCirkus » 28. apr 2016, 19:51

Likelike skrev:Den står som læst kl 10 i går formiddags.. Dumme fyr :lol:



Altså, jeg kan ikke undgå at møde ham igen da jeg tit er i byen hvor han arbejder - men skal jeg ikke bare ignorere ham, evt lige smile hurtigt? Det er jo ikke fordi jeg er sur - det er jo fair nok at man ikke er interesseret..


Men det er da ikke fair at ignorere.
Jeg forstår ikke, hvorfor du skulle smile til ham. Ikke at du behøver marchere forbi med næsen i sky og korslagte arme, men du skylder ham altså heller ikke at søge ham med øjnene og på den måde etablere kontakt.
2
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Ham der den søde fra byen

Indlægaf ManicNinja » 28. apr 2016, 20:08

Og det er bl.a. sådan noget dér, som gør, at jeg ikke længere inviterer mænd ud, som jeg gjorde ret jævnligt for år tilbage. Erfaring har éntydigt lært mig, at mænd der ikke relativt hurtigt bringer et møde i spil eller ikke lægger op - de er ikke interesserede. De bliver bestemt smigrede. I et øjebliks befippelse kan de endda komme til at sige ja tak til den dérsens date. Men interesserede - det er de altså ikke, hvis de giver mig lov til at tage hele slæbet.

Jeg tror såmænd, de finder det bekræftende. Men når initiativet kommer fra kvinden, har de jo slet ikke haft mulighed for at forberede sig. De bliver overrumplede og har ingen erfaring med at skulle håndtere en tilnærmelse på ren improvisation og mavefornemmelse. Det tror jeg slet ikke, de mænd, der taler om, hvor højt de elsker initiativrige kvinder, har tænkt ind. Eller også er det nogle andre mænd, der bliver inviteret ud.

For en ordens skyld skal siges, at jeg bestemt stadig synes, at vi kvinder skal sørge for at svinge nogle ordentlige vognstænger rundt omkring ... Bliver bare ikke mig, der tager det endelige initiativ til en date. Jeg har i den første usikre og sårbare fase også brug for at vide, at HAN er på.
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Likelike
Indlæg: 30
Tilmeldt: 24. apr 2016, 06:20
Kort karma: 5
Likede indlæg: 148

Re: Ham der den søde fra byen

Indlægaf Likelike » 29. apr 2016, 20:52

For pokker altså.. Så går man her og har accepteret det hele og tænker "hans tab" og er helt okay med alt.. Og så skriver han ud af det blå..
Han har haft nogle "virkelig travle dage".. Må være virkelig, virkelig travle dage hvis man ikke har tid til bare at skrive en kort SMS.. :stoned: :gruble:
2
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Ham der den søde fra byen

Indlægaf ManicNinja » 29. apr 2016, 21:12

Likelike skrev:For pokker altså.. Så går man her og har accepteret det hele og tænker "hans tab" og er helt okay med alt.. Og så skriver han ud af det blå..
Han har haft nogle "virkelig travle dage".. Må være virkelig, virkelig travle dage hvis man ikke har tid til bare at skrive en kort SMS.. :stoned: :gruble:


Hahaha! Han har da været herinde og læst med og tænkt, at det fame ikke sku' hedde sig ... :P
5
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Likelike
Indlæg: 30
Tilmeldt: 24. apr 2016, 06:20
Kort karma: 5
Likede indlæg: 148

Re: Ham der den søde fra byen

Indlægaf Likelike » 30. apr 2016, 04:28

Nej, har ikke svaret.. Har heller ikke "læst" beskeden (altså, åbnet den).

Ved ikke lige hvad jeg skal gøre.. Om jeg skal svare, hvad jeg skal svare osv..
Skal i byen i aften, så overvejer også lidt bare at vente og se hvad der sker.. :genert:
0
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4382
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 487
Likede indlæg: 10735

Re: Ham der den søde fra byen

Indlægaf BlueBunny » 30. apr 2016, 06:22

Jeg ville gå all in.
Gamet er det samme. Du er interesseret og har ikke noget at miste.
Nu har han også vist interesse.

"Kender det. Kan være vi ses i aften hvis du er på arbejde :)" - agtigt
16
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Grissebassen
Indlæg: 2000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3437

Re: Ham der den søde fra byen

Indlægaf Grissebassen » 30. apr 2016, 10:25

Jeg synes lidt, at det afgørende her er, at han rent faktisk skriver tilbage. Så kan det godt være, at travlhed er en tam undskyldning. Men hvis ikke der var bare en lille smule interesse, kunne man da forestille sig, at han, efter flere dages tavshed, ville have valgt at lade den glide ud, såfremt han slet ikke var interesseret.
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Ham der den søde fra byen

Indlægaf HappyPaww » 30. apr 2016, 15:32

Det er lidt påfaldende at han pludselig skriver, når weekenden nærmer sig. Jeg tænker booty call...
4
Brugeravatar
Trommedreng
Indlæg: 276
Tilmeldt: 13. jan 2016, 14:15
Kort karma: 34
Geografisk sted: Teheranistan
Likede indlæg: 390

Re: Ham der den søde fra byen

Indlægaf Trommedreng » 30. apr 2016, 17:25

Hej fra den anden siiiiide!
Jeg tror jeg har ringet 1000 gange
For at sige jeg er ked af alt hvad jeg har gjort
Men når jeg ringer er du aldrig hjemme, nej du er helt bort!
1
I would have written you a shorter letter, but I did not have the time.
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4382
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 487
Likede indlæg: 10735

Re: Ham der den søde fra byen

Indlægaf BlueBunny » 1. maj 2016, 10:17

HappyPaww skrev:Det er lidt påfaldende at han pludselig skriver, når weekenden nærmer sig. Jeg tænker booty call...


Tja... Det er jo ikke nødvendigvis skidt :afro:
3
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Likelike
Indlæg: 30
Tilmeldt: 24. apr 2016, 06:20
Kort karma: 5
Likede indlæg: 148

Re: Ham der den søde fra byen

Indlægaf Likelike » 3. maj 2016, 18:07

Undskyld den manglende opdatering :)
Jeg svarede ham der lørdag og vi skrev lidt frem og tilbage. Om aftenen så vi kun hinanden hurtigt og på afstand (men udvekslede igen et stort smil og havde øjenkontakt - min veninde ved intet om det, men sagde at han godt nok smilede meget til mig). Vi fik ikke snakket da der var alt for mange i byen og jeg tog tidligt hjem..
Søndag morgen havde han sendt en besked som jeg svarede på. Fik et svar tilbage, skrev til ham og hørte så ikke mere fra ham.. Mandag sendte jeg en kort besked og han svarede efter lang tid..
Har så ikke skrevet tilbage.
Må indrømme at det der med at skulle nærmest hive ordene ud af ham og gå og vente på svar er lidt for irriterende og tvivler på at han egentligt er interesseret.. Så nu må vi se om han skriver af sig selv og ellers nøjes jeg bare med vores udveksling af smil i byen :)
7
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Ham der den søde fra byen

Indlægaf ManicNinja » 3. maj 2016, 20:14

Aj, undskyld mig. Men fuck, hvor jeg synes, det er en latterlig opførsel af ham.

Han må sgu da vide, hvorfor fremmed kvinde fra byen pludselig skriver til ham - også selv om du ikke skriger D-A-T-E ordet ud over det hele. Ajmen, for filan ville da have fået lange kasser over den adfærd dér!

Muligvis er jeg så barnligt indstillet, at jeg ikke engang ville gide smile til ham i byen igen. Glem det, kammerat! Hader virkelig sådan noget adfærd, der stikker i tredive modstridende retninger. :rulle:
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Ham der den søde fra byen

Indlægaf ManicNinja » 4. maj 2016, 07:06

KitKat skrev:
ManicNinja skrev:Aj, undskyld mig. Men fuck, hvor jeg synes, det er en latterlig opførsel af ham.

Han må sgu da vide, hvorfor fremmed kvinde fra byen pludselig skriver til ham - også selv om du ikke skriger D-A-T-E ordet ud over det hele. Ajmen, for filan ville da have fået lange kasser over den adfærd dér!

Muligvis er jeg så barnligt indstillet, at jeg ikke engang ville gide smile til ham i byen igen. Glem det, kammerat! Hader virkelig sådan noget adfærd, der stikker i tredive modstridende retninger. :rulle:


:lol: Jeg har det lige omvendt. Jeg ville eddermaneme være træt af det, hvis jeg ikke kunne initiere kontakt til en mand jeg syntes virkede interessant, uden at han straks troede jeg ville date/knalde/være kærester :genert:


Hahaha! En god pointe!
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Ham der den søde fra byen

Indlægaf DetSorteCirkus » 4. maj 2016, 07:11

KitKat skrev:
ManicNinja skrev:Aj, undskyld mig. Men fuck, hvor jeg synes, det er en latterlig opførsel af ham.

Han må sgu da vide, hvorfor fremmed kvinde fra byen pludselig skriver til ham - også selv om du ikke skriger D-A-T-E ordet ud over det hele. Ajmen, for filan ville da have fået lange kasser over den adfærd dér!

Muligvis er jeg så barnligt indstillet, at jeg ikke engang ville gide smile til ham i byen igen. Glem det, kammerat! Hader virkelig sådan noget adfærd, der stikker i tredive modstridende retninger. :rulle:


:lol: Jeg har det lige omvendt. Jeg ville eddermaneme være træt af det, hvis jeg ikke kunne initiere kontakt til en mand jeg syntes virkede interessant, uden at han straks troede jeg ville date/knalde/være kærester :genert:


Det er heller ikke det primære her, synes jeg.
Det, der ville irritere mig i samme omfang som Ninjaen, ville være den manglende vilje til at få kontakten ud i virkeligheden,, når den nu er startet der, og man i øvrigt ofte tilfældigt ses.
Der virker han enten meget vattet eller kostbar på mig, og det er uanset hans køn.
4
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Ham der den søde fra byen

Indlægaf ManicNinja » 4. maj 2016, 08:33

DetSorteCirkus skrev:
KitKat skrev:
ManicNinja skrev:Aj, undskyld mig. Men fuck, hvor jeg synes, det er en latterlig opførsel af ham.

Han må sgu da vide, hvorfor fremmed kvinde fra byen pludselig skriver til ham - også selv om du ikke skriger D-A-T-E ordet ud over det hele. Ajmen, for filan ville da have fået lange kasser over den adfærd dér!

Muligvis er jeg så barnligt indstillet, at jeg ikke engang ville gide smile til ham i byen igen. Glem det, kammerat! Hader virkelig sådan noget adfærd, der stikker i tredive modstridende retninger. :rulle:


:lol: Jeg har det lige omvendt. Jeg ville eddermaneme være træt af det, hvis jeg ikke kunne initiere kontakt til en mand jeg syntes virkede interessant, uden at han straks troede jeg ville date/knalde/være kærester :genert:


Det er heller ikke det primære her, synes jeg.
Det, der ville irritere mig i samme omfang som Ninjaen, ville være den manglende vilje til at få kontakten ud i virkeligheden,, når den nu er startet der, og man i øvrigt ofte tilfældigt ses.
Der virker han enten meget vattet eller kostbar på mig, og det er uanset hans køn.


Lige præcis det, jeg mente (men ikke kunne overskue at uddybe :) )
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Forhold og sex"