Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5338
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Studsgaard » 25. apr 2016, 19:04

I søndags.
Han var af en eller anden ukendt grund i pisse dårlig humør, og bare virkelig træls. Så tag sku da ansvar for hvad der irritere dig, og gør noget ved det :cuss:

(Heldigvis gjorde han det godt idag ved at servere lækker morgenmad efter børnen var sendt i skole - han havde en ekstra fridag)
0
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7395

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf bluetof1 » 29. apr 2016, 17:24

I dag kom han ind med posten og er ved at kaste op af grin fordi der var kommet sådan en til-alle-husstande ting fra Ældresagen og den mente han var til mig.
Ikke engang da jeg påpegede at han er noget ældre end mig kunne han stoppe med at grine.

Ja, hahaha :rulle: Hysterisk morsomt, Gammelfar.
2
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8874
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25434

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Madam Pomfrey » 29. apr 2016, 18:53

bluetof1 skrev:I dag kom han ind med posten og er ved at kaste op af grin fordi der var kommet sådan en til-alle-husstande ting fra Ældresagen og den mente han var til mig.
Ikke engang da jeg påpegede at han er noget ældre end mig kunne han stoppe med at grine.

Ja, hahaha :rulle: Hysterisk morsomt, Gammelfar.


samme scenarie udspillede sig her.
Det er altid ham der er post til, sjældent mig, og så siger han "der er brev" og griner helt vildt, og han er også ældst.^
I det hele taget også uforskammet af ældresagen at spamme vores postkasse, vi er begge i 30'erne.

Endnu værre er det, at vi har været kunder i Jyske Bank, er det ikke mere. Men de sender indimellem et brev ud om at de gerne vil rådgive os, at vi har skiftet rådgiver, eller andet. De er altid stillet til mig, og der står i brevet at de vælger at sende til den ældste i husstanden *grrr*
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2816
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3437

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Torn » 30. apr 2016, 05:04

Han sover åbenbart udenbys. Det har han så bare glemt at fortælle mig.
2
Brugeravatar
lulu-p
Indlæg: 1778
Tilmeldt: 20. aug 2015, 08:05
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2237

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf lulu-p » 30. apr 2016, 05:29

Han kan ikke lade være med at kommentere og rette på mig når jeg kører bil. "Nu er der grønt"..."skal du ikke skifte gear".."hov der kommer en cyklist"....

:cuss: :cuss: :cuss:
5
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Yetie
Indlæg: 1425
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5000

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Yetie » 30. apr 2016, 16:17

I går, hvor han endnu engang valgte at ryge i bilen, mens jeg er med. Det er hans bil, men han ved jeg hader det! Han mener at det ikke er så slemt, for han åbner kop vinduet. 1: det stinker stadig og 2: det trækker ad h......til, og jeg er forkølet og har ondt i halsen. :evil:
1
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3663
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1200
Likede indlæg: 12121

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf achillaxedprune » 30. apr 2016, 16:39

Yetie skrev:I går, hvor han endnu engang valgte at ryge i bilen, mens jeg er med. Det er hans bil, men han ved jeg hader det! Han mener at det ikke er så slemt, for han åbner kop vinduet. 1: det stinker stadig og 2: det trækker ad h......til, og jeg er forkølet og har ondt i halsen. :evil:


Så smøgtrængende kan man ikke være... Sikke et fjols. Kan jeg godt forstå du er pissed over!
6
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Yetie
Indlæg: 1425
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5000

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Yetie » 30. apr 2016, 16:55

achillaxedprune skrev:
Yetie skrev:I går, hvor han endnu engang valgte at ryge i bilen, mens jeg er med. Det er hans bil, men han ved jeg hader det! Han mener at det ikke er så slemt, for han åbner kop vinduet. 1: det stinker stadig og 2: det trækker ad h......til, og jeg er forkølet og har ondt i halsen. :evil:


Så smøgtrængende kan man ikke være... Sikke et fjols. Kan jeg godt forstå du er pissed over!


Endda på en køretur på under en time - og vi var næsten nået frem. :rulle:
0
HappyHippo
Indlæg: 2527
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4376

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf HappyHippo » 30. apr 2016, 17:22

Jeg står op med børnene kl 05 og lader ham sove videre. Han vågner kl 11, går i bad og siger han tager ud at spise... Øh ok, tak for info.

Jeg skulle have været til fest i aften (det ved han), og han kom hjem halvsnalret for et par minutter siden. Super fedt. Så må jeg aflyse fordi jeg er dødtræt og ikke vil lade ham være alene med ungerne i den tilstand.

Narrøv!
13
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Bøtte » 30. apr 2016, 17:32

Jeg havde fået lov at sove længe. Barnet vågnede kl. 5.15 og sov så videre en halv time mere. Så stod de op. Og 4 gange inden kl. 7.30 var en af dem inde ved mig og derefter kunne jeg ikke sove igen. Det er fandme ikke at sove længe :sur:

Jeg kræver ikke at sove den halve formiddag men til kl 8 eller 8.30 UDEN at skulle vækkes konstant havde da været dejligt.

Nu har jeg besluttet at det er min tur til at sove længe igen i morgen.
11
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8913
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1045
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18042

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mi55y » 30. apr 2016, 17:36

Vi er på ferie lige nu, og i dag er vores sidste dag. Han ville gerne, at vi skulle bestille sådan et escape-room, så det gjorde vi for et par dage siden, selvom jeg ikke er helt så vild med det som ham. Det er min computer, vi har med, så jeg bestilte fra den - med ham over skulderen. Jeg spurgte, før jeg trykkede godkend på noget som helst, betalte med mit kort og videresendte derefter bekræftelsen til hans mail, fordi min mobil af en eller anden grund har opført sig mærkeligt her i udlandet og pludselig sluger al strøm på trods af flytilstand.

Da vi så skulle planlægge dagen i dag, så har vi hele tiden talt om, at vi skulle i escape room kl. 19 og planlagt efter det. Vi opdager så kl. 18, da han henter bekræftelsen på sin mobil, at det var kl. 17 - vi er altså gået glip af det. Jeg siger selvfølgelig, at det er vildt ærgerligt, men der er jo ikke rigtig noget at gøre ved det, da alle andre tider var booket. Jeg forslår, at vi i stedet sætter os op på den nærliggende plads, hvor der er livemusik og får en øl. Men nu er han bare tøsesur og gider ingenting. Så han har lagt sig til at sove... Inden det bad han dog lige om at se flybilletterne, som jeg havde, så han kunne være sikker på, at det var det rigtige tidspunkt, jeg havde fortalt til ham. Det tolker jeg jo så som, at han mener, at det var mig, der ikke havde styr på tiderne, og det derfor er min skyld, at vi gik glip af det escape-room... :boo:
4
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Fru Sunshine » 1. maj 2016, 08:03

Han skal bare diskutere ALT! Hele tiden!
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
lulu-p
Indlæg: 1778
Tilmeldt: 20. aug 2015, 08:05
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2237

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf lulu-p » 2. maj 2016, 08:16

Skumfidusen skrev:
lulu-p skrev:Han kan ikke lade være med at kommentere og rette på mig når jeg kører bil. "Nu er der grønt"..."skal du ikke skifte gear".."hov der kommer en cyklist"....

:cuss: :cuss: :cuss:


Hos mig giver den slags byt af chauffør..."jeg kører lige ind derhenne; så får du rattet"...lejlighedsvis tilføjet et "mrs. Bucket". Hun gider ikke køre, så det plejer at løse det.


Ha-ha...her udløser det også chauffør-bytte :lol:
0
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Lulu
Indlæg: 2222
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2760

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Lulu » 2. maj 2016, 13:04

lulu-p skrev:Han kan ikke lade være med at kommentere og rette på mig når jeg kører bil. "Nu er der grønt"..."skal du ikke skifte gear".."hov der kommer en cyklist"....

:cuss: :cuss: :cuss:


Åh det er så pisse hamrende irriterende. Min mand gør det også med jævne mellemrum.
Men når jeg kører kører jeg og jeg har styr på den åndssvage ko der står 5km fra vejen og var vurderet at den ikke er til gene for min kørsel nar hoved.
Specielt hvis det er grundet lidt forAngeles øl dagen i forvejen at jeg skal køre (for mange øl for ham forstås) pisser det mig af for så kan ha sgu bare lade være med at få for mange øl til at køre. NÅ!

Jeg kommenterer fandtes heller ikke hans kørsel når jeg opdager noget jeg er i tvivl om han har opdaget.
0
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5598
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22810

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf POCKETKITTEN » 3. maj 2016, 20:21

Jeg skriver kun dette her, fordi jeg har menstruation og er ramt af hormoner. Min kæreste er slet ikke en nar. Han har endda lavet aftensmad den søde sjæl.

Han skulle lave kyllingesandwich, som han har lavet ca. 1.000 gange før. Og han ved, at jeg ikke vil have ketchup, men kun sandwichmayo, for sådan laver han den altid.

Men i dag havde han pludselig byttet rundt på, hvad jeg kunne lide og ikke kunne lide, og han havde fyldt den til randen med ketchup både på top og bund og i midten, så man slet ikke kunne smage andet end ketchup og brød. Det smagte som en tør og kedelig hotdog, og jeg havde bare glædet mig hele dagen til aftensmaden. :whine:

Det var faktisk lige dråben på en frygtelig dag, og nu har jeg kvalme i hele kroppen. Hvor er det godt, man kan komme herind og være utaknemmelig.
9
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.

Tilbage til "Forhold og sex"