Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. sep 2015, 22:33

Jeg kender en der maler de vildeste flotte malerier, men jeg fortæller ham ikke min mening fordi han er så træls, og så er han oven i købet rig, det gør jo ikke sagen bedre.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15292
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Delfin » 13. sep 2015, 22:38

Jeg har sådan en lyst til at skrige lort, når der popper elendige skilderier frem på fb fra to amatørmalere (med tryk på amatør) på min venneliste, men jeg nøjes med at råbe det herinde.
3
14 11 14
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Persnikedy » 13. sep 2015, 22:44

En veninde har (med bedende øjne) fået mig til at syndes godt om hendes mors kunst billeder på fb... Jeg syndes virkelig ikke de er gode, som i, spild af papir :tie: . Men ja, holder min kæft overfor hende og siger det her hvor jeg jo gerne må sige det
2
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15292
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Delfin » 13. sep 2015, 22:52

Hold nu kæft, der må ligge meget lorte"kunst" på Facebook
0
14 11 14
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Persnikedy » 13. sep 2015, 22:53

Delfin skrev:Hold nu kæft, der må ligge meget lorte"kunst" på Facebook


Helt sikkert.
Jeg har dog en veninde som er virkelig god. Hun har udstillet flere steder i landet og hendes nyder jeg til fulde.

Men min venindes mor... ej
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15292
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Delfin » 13. sep 2015, 23:00

Persnikedy skrev:
Delfin skrev:Hold nu kæft, der må ligge meget lorte"kunst" på Facebook


Helt sikkert.
Jeg har dog en veninde som er virkelig god. Hun har udstillet flere steder i landet og hendes nyder jeg til fulde.

Men min venindes mor... ej


Jeg har en, der først lavede en masse lort, men så udviklede hun sig faktisk lidt, da nogle vovede at komme med lidt konstruktiv kritik. Hun udviklede en stil, der faktisk var ret fin, men nu sker der ikke mere, og det er ved at være trivielt at se nr. 219 af samme type.
1
14 11 14
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15617
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20992

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 14. sep 2015, 05:42

Jeg kan ikke rumme at høre mere om flygtninge eller at se alle de triste billeder på facebook. Jeg er simpelthen mættet for nu. Så dem blokerer jeg på lige linje med alle opslag om baby of børne legetøj og tøj
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf lillebjoern » 14. sep 2015, 11:20

Nu kommer der en meget lang rant. Sorry på forhånd, men har brug for at få det ud. Og jeg kommer til at virke som den sureste kælling. So be it. Sorry, C, hvis du på noget tidspunkt læser det her.

1. Jeg kan ikke klare at høre mere om børn og graviditet.
Jeg er i en gruppe hvor 2 ud af 4 er højgravide. Oh, yes. Og den ene, hun er frygtelig... Simpelthen. Hun har et barn i forvejen, og vi andre ved nu ALT om det barn. Alt. Hans yndlingsfarve, hvad deres børste tænder-rutine er om aftenen, hvor han skider henne (som ikke er på toilettet) og hvem hans yndlingspædagog er. ALT. Vi har skidetravlt, men vi skal altid høre hvad der er sket for hendes søn dagen før/samme morgen/tre år tidligere. Og når vi ikke skal høre om ham, skal vi høre om hvor meget "lillebror" har sparket i løbet af natten, hvor meget halsbrand hun har haft og jojo, hun er typen der konstant aer sin mave. Det er ligegyldigt hvad man laver. Hun aer den. Konstant. Når hun sidder i bilen, fremlægger, spiser... der bliver aet. Og det er ikke fordi der er noget galt med at ae. Men når man vælger at stå at ae sin mave så aggressivt, så tager det altså fokus fra samtalen, for hun kigger også ned på sin mave imens.

Og så får hun alle de andre på vores studiehold til at flytte sig for hende. Selvom man er kommet ti minutter før forelæsning, kan hun finde på at komme ét minut i og spørge om hun ikke nok må få ens plads, for "det er så tungt at gå ned til den anden ende". Jøsses, altså. Jeg ved godt hensyn og alt det dér, men really? Hun har ikke problemer med at gå ned og handle og hente sin søn, men liiige at gå fem meter ned til den anden ende af bordene er for meget. Og hvis holdene skal bruge hver sin "plads" til at sidde og tale sammen, så får hun alle de andre til at gå de steder hen, der er et stykke væk. Åh, jeg er så pinlig over at være i gruppe med hende – for folk skal virkelig ikke tro, der er noget, jeg støtter op om... Men hun kræver at skulle blive siddende.

Ja, jeg sidder faktisk og skriver det her lige nu imens hun sidder og ranter omkring hendes termin og hvor meget hun håber på at nå hospitalet denne gang, for det var hun tæt på ikke at nå sidst. Og fødsel gør SÅ ondt. Ja, det ved vi godt. Har bare lyst til at råbe ind i hendes hoved "SPURGT?!?!?!??!", men det er heller ikke pænt. Men mit teenage-jeg har virkelig lyst. Og vi kunne have fri nu. Men nej. Fordi hun skal sidde og indvie os alle i sin fødselsberetning (som ingen har vist interesse af - altså INGEN), får vi ikke skrevet det, vi skal.

Og sjovt nok, så er den anden gravide (som er længere henne end den første) enormt behagelig at være sammen med. Og hun er endda ti år yngre. Jeg tror hun har fattet, at fremmede ikke er ligeså begejstrede for at høre om fostervand og fødsel. Hun nævner selvfølgelig lige hvis baby sparker eller der er sket noget ekstraordinært, men ellers svarer hun bare hvis folk spørger – ligesom alle andre vil gøre. Pissebehagelig, og jeg synes nemlig graviditet er enormt spændende, for det er noget jeg selv glæder mig til, men man har bare ikke behov for at få det smidt i hovedet. VI ER LIGEGLADE.

Og disclaimer: Graviditet og børn fylder selvfølgelig rigtig meget i ens liv – og det er klart, at man lige vil fortælle om sin dag eller hvad man har oplevet i weekenden, men der er del'er'nedme forskel.

2. Man er IKKE bedre/klogere fordi man er ældre.
Yes, yes – om samme person som ovenfor. Hun er ti år ældre end den yngste af os – hvilket vil sige at der kun er fire år imellem mig og hende. Og det hører vi for. Vi har alle tre haft et fuldtidsjob i mange år inden vi startede studiet, så vi har alle erfaring med det. Men det tæller åbenbart ikke. Hendes arbejde var bedre end alle andres, og den erfaring HUN har fået er meget bedre end vores andres. Vores kan faktisk slet ikke bruges. Og hvis hun vil sige noget, så afbryder hun bare. Altså, den er helt sikker. Hun KAN ikke finde ud af at vente. Og så skal vi altid høre om hendes version af tingene. Får altid samtalen vendt på sig selv. Hvis jeg siger, "min mormor døde her i lørdags", svarer hun med "åh, det minder mig om min mormor, der...". JAMEN?!?! Du er 32 år, forhelvede. Tag dig sammen!
Rent fagligt er hun også laaangt klogere, fordi hun er ældre end os. Selvom hun har læst præcis det samme i præcis ligeså lang tid som os andre, så fordi hun liiige er lidt ældre, så er hendes svar rigtige. Og man skal rette sig efter hendes forslag, for vi er bare sååå dåååmmme... :rulle: x 24957105

SORRY, sorry, sorry, men nu kom det ud. Pissefedt. Det har taget mig præcis 38 minutter at skrive det her indlæg. Samtalen har ikke ændret kurs. Nu handler det om legomænd og hendes søn forhold til dem. Fuckkkk
11
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 14. sep 2015, 11:25

@lillebjoern hun lyder altså også træls :ae: Jeg kan i hvert fald godt forstå, at du er irriteret.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf lillebjoern » 14. sep 2015, 11:31

kidkomb skrev:@lillebjoern hun lyder altså også træls :ae: Jeg kan i hvert fald godt forstå, at du er irriteret.


Tak! Jeg kunne godt forestille mig at jeg sletter indlægget snart, for det er ret offensivt (og ret tydeligt hvem det er, hvis hun læser med), men havde simpelthen brug for at få skrevet det ned. Synes allerede jeg har det lidt bedre :)
2
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15617
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20992

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 14. sep 2015, 11:33

Jeg kunne nok godt have været så fræk at tage et par høretelefoner i ørerne og skrue godt op for musikken når hun gik i gang :genert:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf lillebjoern » 14. sep 2015, 11:37

2SHY skrev:Jeg kunne nok godt have været så fræk at tage et par høretelefoner i ørerne og skrue godt op for musikken når hun gik i gang :genert:


Trust me, I do. Men når man bare gerne vil være færdig med arbejdet (i dag skal jeg fx videre på mit ene studiejob), så er det virkelig træls. Og jeg har selvfølgelig i sinde at nævne det overfor hende, men tænker det skal være på et tidspunkt hvor jeg ikke er kørt så meget op.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14467

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Pjeps » 14. sep 2015, 11:37

lillebjoern skrev:
kidkomb skrev:@lillebjoern hun lyder altså også træls :ae: Jeg kan i hvert fald godt forstå, at du er irriteret.


Tak! Jeg kunne godt forestille mig at jeg sletter indlægget snart, for det er ret offensivt (og ret tydeligt hvem det er, hvis hun læser med), men havde simpelthen brug for at få skrevet det ned. Synes allerede jeg har det lidt bedre :)


jeg tager hatten af for at du ikke allerede har fortalt hende hvor træls hun er, så diplomatisk er jeg ikke. Mht til graviditeten er der nok ikke så meget andet end at lukke ned, gå væk osv, men folk der hele tiden er bedre og har prøvet de samme ting x1000 værre/bedre, der kommer jeg til at sige noget.
1
:ninja:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 14. sep 2015, 11:38

lillebjoern skrev:Og hvis hun vil sige noget, så afbryder hun bare. Altså, den er helt sikker. Hun KAN ikke finde ud af at vente. Og så skal vi altid høre om hendes version af tingene. Får altid samtalen vendt på sig selv. Hvis jeg siger, "min mormor døde her i lørdags", svarer hun med "åh, det minder mig om min mormor, der...". JAMEN?!?! Du er 32 år, forhelvede. Tag dig sammen!


This! Åååh mit blod koger næsten, bare jeg hører dig fortælle det :evil: Jeg er så enig, det er virkelig belastende med den type mennesker hvor man aldrig kan få lov at fortælle om sig selv i så meget som 2 minutter, før de sjovt nok har oplevet noget tilsvarende eller noget der minder om eller temmelig sikkert noget der var meget værre, og det skal så udpensles i den næste halve time. :cuss:
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15617
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20992

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf 2SHY » 14. sep 2015, 11:39

lillebjoern skrev:
2SHY skrev:Jeg kunne nok godt have været så fræk at tage et par høretelefoner i ørerne og skrue godt op for musikken når hun gik i gang :genert:


Trust me, I do. Men når man bare gerne vil være færdig med arbejdet (i dag skal jeg fx videre på mit ene studiejob), så er det virkelig træls. Og jeg har selvfølgelig i sinde at nævne det overfor hende, men tænker det skal være på et tidspunkt hvor jeg ikke er kørt så meget op.

Reagerer hun slet ikke på det? :8:

Men jo du har nok ret i at du lige skal have lov at dampe af inden du siger noget til hende
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Generelt"