Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Lurende Peber » 1. maj 2016, 07:54

LadyFox skrev:En tidligere veninde modtog et anonymt stykke papir hvor der stod "vis hensyn" og så var den dekoreret med tegninger der skulle forstille min daværende veninde have sex. Det vil jeg i hvert fald ikke anbefale.
Ny tråd: Tegn i Paint - Hvad laver din nabo? :tie:


Men da ganske upassende :lol:
5
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19613
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46131

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf LadyFox » 1. maj 2016, 08:02

Lurende Peber skrev:
LadyFox skrev:En tidligere veninde modtog et anonymt stykke papir hvor der stod "vis hensyn" og så var den dekoreret med tegninger der skulle forstille min daværende veninde have sex. Det vil jeg i hvert fald ikke anbefale.
Ny tråd: Tegn i Paint - Hvad laver din nabo? :tie:


Men da ganske upassende :lol:

DET kunne blive en spændende tråd :fløjt:
3
...
Brugeravatar
McFurPants
Indlæg: 297
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:21
Kort karma: 26
Likede indlæg: 464

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf McFurPants » 1. maj 2016, 13:00

Jeg synes det er møgupassende at jeg skal have hovedpine hver gang min menstruation begynder :sur:
0
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf cola » 1. maj 2016, 16:43

Efter snakken med DP, kan jeg så komme med endnu en... uddannelses upassende, hun er pt under uddannelse, på HF, tager 3 fag, og vil gerne noget med social, men, hun vælger efter sit snit (gennemsnit) og ikke efter hvad hun egentlig vil, så jeg tror hun på et tidspunkt flytter til kbh, for der er en skole uden gennemsnits krav.
Hun pjækker stort set hele uger, og forstår ikke at hun ikke helt kan finde ud af de 3 fag hun har.
Fremtidens hjemmeplejer er på vej.
0
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Kattefjæs » 2. maj 2016, 15:22

Idioter, som lukker deres kæledyr ud i naturen når de bliver trætte af dem, er fucking upassende. De skulle have så uendeligt mange skridtprygl.
16
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16232
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32435

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf icelady » 3. maj 2016, 08:52

Person i lokale FB-gruppe..

Der er en tilbagevenden debat om fotovogne-opslag skal være tilladt. PT er de tilladt og denne person har førhen været meget "Brug dog den gruppe, der findes til de opslag/lad nu være at advare så de fartgale kan blive stoppet" osv i samme dur.

Nu er han så vendt fuldstændig rundt på en tallerken. Bla med "Dejligt med fart på vejene" og så denne, som i dén grad er upassende; "Vi skal da have nogle dødsfald!"

Altså, set i lyset af en 21årig døde i trafikken i går MÅSKE pga fart, så er den kommentar bare upassende!

Han slettede den og har lavet en ny "Vi skal da have nogle uheld og spænding på vejene".

Ej, men klap nu i; du fremstiller virkelig ikke dig selv i et særligt flatterende lys.
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9031
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1014
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21857

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Purple Haze » 3. maj 2016, 09:01

icelady skrev:Person i lokale FB-gruppe..

Der er en tilbagevenden debat om fotovogne-opslag skal være tilladt. PT er de tilladt og denne person har førhen været meget "Brug dog den gruppe, der findes til de opslag/lad nu være at advare så de fartgale kan blive stoppet" osv i samme dur.

Nu er han så vendt fuldstændig rundt på en tallerken. Bla med "Dejligt med fart på vejene" og så denne, som i dén grad er upassende; "Vi skal da have nogle dødsfald!"

Altså, set i lyset af en 21årig døde i trafikken i går MÅSKE pga fart, så er den kommentar bare upassende!

Han slettede den og har lavet en ny "Vi skal da have nogle uheld og spænding på vejene".

Ej, men klap nu i; du fremstiller virkelig ikke dig selv i et særligt flatterende lys.


Synes nu bare han lyder dybt frustreret over at folk ikke vil høre.
2
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16232
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32435

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf icelady » 3. maj 2016, 09:15

Purple Haze skrev:
Synes nu bare han lyder dybt frustreret over at folk ikke vil høre.


Jeg er også overbevist om, han er frustreret over det.

Men min "velvilje" knækker altså, når han til stort set hver eneste kommentar kommer med at svar a la dem jeg skrev før.
En enkelt kommentar eller to er fint; men når han spammer som han gør, så fremstår han slet ikke alvorlig (i mine og andres øjne.)
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. maj 2016, 11:26

icelady skrev:
Jeg er også overbevist om, han er frustreret over det.

Men min "velvilje" knækker altså, når han til stort set hver eneste kommentar kommer med at svar a la dem jeg skrev før.
En enkelt kommentar eller to er fint; men når han spammer som han gør, så fremstår han slet ikke alvorlig (i mine og andres øjne.)


Man skal da virkelig også være en tumpe hvis man tror at den slags "spydig humor" nogensinde har ført til noget som helst positivt.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Mila_H
Indlæg: 415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:28
Kort karma: 105
Likede indlæg: 623

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Mila_H » 3. maj 2016, 18:47

Med hensyn til sexlyde, så blev jeg engang så irriteret på min tidligere underbo, at jeg næste dag bankede på hendes dør og bad hende om at dæmpe sig, når hun havde sex.. Men det var også ekstremt, hvad man kunne høre.

Måske kunne I skrive en lille seddel, om at de jo er nye i opgangen og derfor måske ikke ved det, men at der er ret lydt i lejlighederne.. Og at dette især gør sig gældende sent om aftenen samt om natten, hvor der ellers er ro..
Måske fanger de en så.
2
Brugeravatar
Chatsy
Indlæg: 1000
Tilmeldt: 1. nov 2015, 09:30
Kort karma: 212
Likede indlæg: 4669

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Chatsy » 3. maj 2016, 19:25

Den tåbelige narrøv af en bilist, der syntes at den optimale måde at reagere på - når man havner bag mig i byzone, når man nu så gerne vil drøne gennem byen med mindst 70 km/t, hvilket jeg vel at mærke ikke er enig i, og jeg stopper op for at dreje til venstre - er at overhale mig venstre om med fuld fart.

Jeg var RASENDE.
4
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Hunkat » 4. maj 2016, 07:53

Jeg synes airbnb er lidt upassende.

Som nogen herinde ved skal jeg giftes med min kæreste snart. Vores nærmeste venner har stille nogle meget hypotetiske spørgsmål ang. en evt. bryllupsrejse men det har altså været en hemmelighed. Indtil i går hvor jeg pludselig får tilsendt;
1)Sikkerhedskoder
2)Bekræftelses sms'er
3)Korrespondance med værten
4)En invitationsmail om at deltager i rejsen

I de tre sidste står bynavnet (og dermed fik vi afsløret landet) i første linje eller overskriften så nu er det ikke rigtig en hemmelighed mere...
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24612
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36736

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Daine » 4. maj 2016, 07:58

Hunkat skrev:Jeg synes airbnb er lidt upassende.

Som nogen herinde ved skal jeg giftes med min kæreste snart. Vores nærmeste venner har stille nogle meget hypotetiske spørgsmål ang. en evt. bryllupsrejse men det har altså været en hemmelighed. Indtil i går hvor jeg pludselig får tilsendt;
1)Sikkerhedskoder
2)Bekræftelses sms'er
3)Korrespondance med værten
4)En invitationsmail om at deltager i rejsen

I de tre sidste står bynavnet (og dermed fik vi afsløret landet) i første linje eller overskriften så nu er det ikke rigtig en hemmelighed mere...


Er det noget du har fået tilsendt af vennerne? Eller har de kigget i din post? Tror ikke helt jeg forstår det :blush:
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Hunkat » 4. maj 2016, 08:00

Daine skrev:
Hunkat skrev:Jeg synes airbnb er lidt upassende.

Som nogen herinde ved skal jeg giftes med min kæreste snart. Vores nærmeste venner har stille nogle meget hypotetiske spørgsmål ang. en evt. bryllupsrejse men det har altså været en hemmelighed. Indtil i går hvor jeg pludselig får tilsendt;
1)Sikkerhedskoder
2)Bekræftelses sms'er
3)Korrespondance med værten
4)En invitationsmail om at deltager i rejsen

I de tre sidste står bynavnet (og dermed fik vi afsløret landet) i første linje eller overskriften så nu er det ikke rigtig en hemmelighed mere...


Er det noget du har fået tilsendt af vennerne? Eller har de kigget i din post? Tror ikke helt jeg forstår det :blush:


De har booket det, i hemmelighed, men har jo opgivet mit tlf. nr. og mail fordi... well, det er jo mig der er den rejsende. Men det betyder at jeg får tilsendt AL information om rejse hvilket nok ikke lige var meningen.

Selvfølgelig skal de sende folk deres info men der burde må være en mulighed for at ikke alle rejsende kunne følge med i alle trin af bookingen.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24612
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36736

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Daine » 4. maj 2016, 08:29

Hunkat skrev:
Daine skrev:
Hunkat skrev:Jeg synes airbnb er lidt upassende.

Som nogen herinde ved skal jeg giftes med min kæreste snart. Vores nærmeste venner har stille nogle meget hypotetiske spørgsmål ang. en evt. bryllupsrejse men det har altså været en hemmelighed. Indtil i går hvor jeg pludselig får tilsendt;
1)Sikkerhedskoder
2)Bekræftelses sms'er
3)Korrespondance med værten
4)En invitationsmail om at deltager i rejsen

I de tre sidste står bynavnet (og dermed fik vi afsløret landet) i første linje eller overskriften så nu er det ikke rigtig en hemmelighed mere...


Er det noget du har fået tilsendt af vennerne? Eller har de kigget i din post? Tror ikke helt jeg forstår det :blush:


De har booket det, i hemmelighed, men har jo opgivet mit tlf. nr. og mail fordi... well, det er jo mig der er den rejsende. Men det betyder at jeg får tilsendt AL information om rejse hvilket nok ikke lige var meningen.

Selvfølgelig skal de sende folk deres info men der burde må være en mulighed for at ikke alle rejsende kunne følge med i alle trin af bookingen.


Nå, på den måde. Nej, det er ikke så smart.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.

Tilbage til "Generelt"