Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1676
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 1. maj 2016, 20:33

Animi skrev:
Code71 skrev:Hmm jeg har måske lige brug for et råd eller to..

Jeg har i dag set hende daten for 3. gang siden hun kom hjem til Danmark og den med at mavefornemmelsen ikke længere var den samme, som jeg sådan lidt følte i mandags, har vist sig at være den samme - også de to andre gange

Hvad skal man gøre? Vente lidt? Se om den kommer igen? Eller?

Jeg har bestemt mig til at jeg ikke indgår i endnu et forhold uden at have følelserne til det. Så det kommer ikke til at ske. Men man kunne vel godt "spille skuespil" et stykke tid? Det er bare meget i mod mig, da jeg ikke gider være et dumt svin?

Jeg ved godt det er svært at råde omkring, men hvis nu det var jeres date som havde det som jeg. Hvad ville i så foretrække?


Jeg ville bestemt ikke "spille skuespil" da du kan risikerer at hun allerede har følelser for dig, og måske ville føle at du holdt hende for nar. Men jeg synes godt at du kan være ærlig overfor hende - fortæl hende at du er i tvivl om hvorvidt det er det rigtige, men at du gerne vil give det en chance og se om det kommer. Hvem ved, måske er hun med på at give det lidt tid.
Desuden, så kan de rette følelser godt komme efter lidt tid. Da jeg begyndte at se min ekskæreste, gad jeg faktisk ikke rigtig på date med ham, men var for stor en kylling til at afvise ham :lol2: De første par dates syntes jeg at han var sød, men ikke lige noget for mig - men lige pludselig så blev jeg smaskforelsket i ham. Jeg aner ikke hvad der skete, men da jeg lærte ham bedre at kende slog lynet bare ned i mig.


Jeg fik heller geleben af min eks i - ja faktisk lidt lang tid - der gik vist 2 mdr :genert: Men jeg havde den der fornemmelse, at det her var godt, trygt, det ville jeg have, jeg havde ikke den der følelse af at holde ham for nar - havde en meget klar forventning om, at han her blev mit livs kærlighed - men den der forelskelsesfølelse tog lang tid (måske fordi jeg havde afvist ham i halvandet år) - og den har jeg kun haft denne ene gang. Ellers er jeg en hovedløs kylling, der render forvirret rundt.

For mig lyder det på Code, som om han ikke har - eller tager jeg fejl?
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 1. maj 2016, 20:38

DetSorteCirkus skrev:
avdotja skrev:
Viskelæder skrev:...

Ej, hvor er det forbandet uhøfligt :forvirret:


Altså han havde jo nok en anden opfattelse af det. Da jeg sagde farvel var han helt "det er jo en koncert, det vidste du godt. Jeg ved ikke med dig, men jeg snakker ikke en hel masse når jeg er til koncert". Nej, men du har alligevel formået at snakke mere med alle dine venner end mig og jeg er oprigtig i tvivl om hvorvidt du egentlig helst ser at jeg smutter.

Nå, men jeg ville aldrig selv være taget ind til arrangementet, så det var egentlig fint nok at opleve. og har trods alt været på kaffedates der var kedeligere :D


Men så var det da godt nok et snotdumt sted at foreslå at mødes første gang :stoned:
Han virker ikke for kvik.


For én gangs skyld føler jeg trang til at genindføre en af de gode gamle chatforkortelser: ROFL

Var fuldstændigt knust af grin over din kommentar her, Cirkus. Og du har da i dén grad ret!
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1682
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 288
Likede indlæg: 3215

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 1. maj 2016, 20:49

Viskelæder skrev:
klumphen skrev:Det der med tålmodighed er en svær kunst når man har en køn kvindes opmærksomhed. Lige i den her henseende tror jeg du har dit udseende imod dig. Hvor fjollet det end må lyde.


Hvad tror du ændrer dig, når det er en køn kvinde? Det virker bare underligt, at man aldrig kan få en samtale op at køre, fordi de nærmest virker stressede.

(og vel egentligt tak for komplimentet :) )

Jo kønnere en kvinde er, jo større status er der i at have været sammen med hende. Sådan er det desværre bare.
Så jeg tror du har ret når du mistænker dem for kun have een ting på hjernen, når de har så travlt med at mødes.
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 1. maj 2016, 21:53

klumphen skrev:
Viskelæder skrev:
klumphen skrev:Det der med tålmodighed er en svær kunst når man har en køn kvindes opmærksomhed. Lige i den her henseende tror jeg du har dit udseende imod dig. Hvor fjollet det end må lyde.


Hvad tror du ændrer dig, når det er en køn kvinde? Det virker bare underligt, at man aldrig kan få en samtale op at køre, fordi de nærmest virker stressede.

(og vel egentligt tak for komplimentet :) )

Jo kønnere en kvinde er, jo større status er der i at have været sammen med hende. Sådan er det desværre bare.
Så jeg tror du har ret når du mistænker dem for kun have een ting på hjernen, når de har så travlt med at mødes.


Øv, det er en træls ting at have ret i. Godt jeg slettede mig derinde :D
2
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 2. maj 2016, 00:08

klumphen skrev:
Planten skrev:
klumphen skrev:Det der med tålmodighed er en svær kunst når man har en køn kvindes opmærksomhed. Lige i den her henseende tror jeg du har dit udseende imod dig. Hvor fjollet det end må lyde.

Igen - nu ved jeg ikke, hvordan viske ser ud, men jeg oplever det samme, og jeg er ganske plain.

Der må være nogle meget "utålmodige" mænd ude i datingland. Hvordan holder man sådan noget ud?

Det gør man ved at brokke sig herinde i tråden ;)
5
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 2. maj 2016, 00:09

Viskelæder skrev:
klumphen skrev:
Viskelæder skrev:
klumphen skrev:Det der med tålmodighed er en svær kunst når man har en køn kvindes opmærksomhed. Lige i den her henseende tror jeg du har dit udseende imod dig. Hvor fjollet det end må lyde.


Hvad tror du ændrer dig, når det er en køn kvinde? Det virker bare underligt, at man aldrig kan få en samtale op at køre, fordi de nærmest virker stressede.

(og vel egentligt tak for komplimentet :) )

Jo kønnere en kvinde er, jo større status er der i at have været sammen med hende. Sådan er det desværre bare.
Så jeg tror du har ret når du mistænker dem for kun have een ting på hjernen, når de har så travlt med at mødes.


Øv, det er en træls ting at have ret i. Godt jeg slettede mig derinde :D

Men det må da være fedt for dig at vide, at du er lækker :kys:
1
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 2. maj 2016, 07:43

Planten skrev:Code, jeg kan ikke helt lade være med at tænke, at du måske er så skide nervøs for at såre hende eller gå ind i en relation, hvor du måske ikke har følelserne med, at du ikke kan slappe af og dermed ikke bare være i det. Hvis jeg bliver nervøs og bange, så lukker jeg ned for følelser.


Jeg ved ikke om det er det. Men det kan det da fint være. Jeg ved i hvert fald at jeg har været ekstremt opmærksom på hvordan jeg selv havde det med hende

Netop for ikke at begå samme fejltagelse (undskyld, det er så grimt et ord i den forbindelse ved jeg godt) at indgå i et forhold igen, som jeg gjorde med min eks. Hvor jeg ikke havde mavefornemmelsen/følelserne med.

En af grundene til at jeg gjorde det dengang var jo nok bla at både mine allertætteste venner og mine forældre var helt vilde med hende og det lod jeg mig jo nok snøre lidt af.

Det er grimt at sige at jeg spildte den tid af mit liv, for det gjorde jeg jo ikke hvis jeg lærer af mine fejl.
2
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 2. maj 2016, 09:31

Rikke skrev:For helvede mand :lol:

Rendte ind i sød mand i fredags. Han hentede øl til os på et tidspunkt og jeg betalte ham med mobilepay, så havde han jo mit nummer.
Fik et par beskeder i går, hvor han luftede idéen om at kigge forbi i dag, fordi han alligevel ville være i nærheden, men jeg er mor denne weekend, så det var udelukket.
Så skriver han kraftedme lige nu, at grunden til at han var i nærheden var, at han ser en kvinde her?!

Arj men HEJ HEJ! Fair, syntes han, men han ville bare lige give mig det kompliment, at jeg var sød, sjov og dejlig?
Tusind tak. Jeg er meget smigret over, at du vil kravle ud af én kvindes seng, for at komme her og kysse mig?!


Ej, jeg bliver jo nærmest forarget :genert:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 2. maj 2016, 16:29

Nåmen de to dates jeg har haft de sidste par uger er ude af verden.

Den sidste havde jeg sagt jeg gerne ville se igen. Men siden da har han været lidt fremme i skoene på SMS. Og kan ikke rigtig finde ud af at forholde mig til sådan noget på et tidspunkt hvor man slet ikke kender hinanden. Jeg får pres! Så har trukket i land igen....skrev egentlig bare jeg havde mistet lysten til at ses igen, fordi jeg følte mig presset over hans positive tilkendegivelser (som jeg ikke kunne gengælde)...

Er der ikke okay at skrive sådan?

Jeg er sikker på han er et rigtig godt menneske. Jeg dur bare ikke til at føle mig presset i sådan noget her :mellow:
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 2. maj 2016, 16:36

IrmaPigen skrev:Nåmen de to dates jeg har haft de sidste par uger er ude af verden.

Den sidste havde jeg sagt jeg gerne ville se igen. Men siden da har han været lidt fremme i skoene på SMS. Og kan ikke rigtig finde ud af at forholde mig til sådan noget på et tidspunkt hvor man slet ikke kender hinanden. Jeg får pres! Så har trukket i land igen....skrev egentlig bare jeg havde mistet lysten til at ses igen, fordi jeg følte mig presset over hans positive tilkendegivelser (som jeg ikke kunne gengælde)...

Er der ikke okay at skrive sådan?

Jeg er sikker på han er et rigtig godt menneske. Jeg dur bare ikke til at føle mig presset i sådan noget her :mellow:

Jo, det synes jeg, afhængig af formuleringen. Det er jo en ærlig sag.

Det kan være en svær balancegang sådan noget.
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 2. maj 2016, 16:37

Code71 skrev:
Planten skrev:Code, jeg kan ikke helt lade være med at tænke, at du måske er så skide nervøs for at såre hende eller gå ind i en relation, hvor du måske ikke har følelserne med, at du ikke kan slappe af og dermed ikke bare være i det. Hvis jeg bliver nervøs og bange, så lukker jeg ned for følelser.


Jeg ved ikke om det er det. Men det kan det da fint være. Jeg ved i hvert fald at jeg har været ekstremt opmærksom på hvordan jeg selv havde det med hende

Netop for ikke at begå samme fejltagelse (undskyld, det er så grimt et ord i den forbindelse ved jeg godt) at indgå i et forhold igen, som jeg gjorde med min eks. Hvor jeg ikke havde mavefornemmelsen/følelserne med.

En af grundene til at jeg gjorde det dengang var jo nok bla at både mine allertætteste venner og mine forældre var helt vilde med hende og det lod jeg mig jo nok snøre lidt af.

Det er grimt at sige at jeg spildte den tid af mit liv, for det gjorde jeg jo ikke hvis jeg lærer af mine fejl.


Så vidt jeg husker fra Jubii debatten var du vildt hurtigt ude med den anden - og hurtigt til at definere det som eksklusivt, som et forhold osv.

Jeg synes kun det er positivt, du mærker efter og stopper op, når du konstaterer noget er anerledes.
2
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 2. maj 2016, 16:42

Juki skrev:
IrmaPigen skrev:Nåmen de to dates jeg har haft de sidste par uger er ude af verden.

Den sidste havde jeg sagt jeg gerne ville se igen. Men siden da har han været lidt fremme i skoene på SMS. Og kan ikke rigtig finde ud af at forholde mig til sådan noget på et tidspunkt hvor man slet ikke kender hinanden. Jeg får pres! Så har trukket i land igen....skrev egentlig bare jeg havde mistet lysten til at ses igen, fordi jeg følte mig presset over hans positive tilkendegivelser (som jeg ikke kunne gengælde)...

Er der ikke okay at skrive sådan?

Jeg er sikker på han er et rigtig godt menneske. Jeg dur bare ikke til at føle mig presset i sådan noget her :mellow:

Jo, det synes jeg, afhængig af formuleringen. Det er jo en ærlig sag.

Det kan være en svær balancegang sådan noget.


Pisse svært. Var jo slet ikke sikker på han var noget for mig. Men var egentlig fast besluttet på at se ham under lidt mere afslappede omstændigheder. Men eftersom der blev ved med at dumpe sms'ere ind med superlativer og antagelser af scenarier som slet ikke givent, så fik jeg altså pres.

Årh, men altså, jeg blir sq lidt træt af mig selv, når jeg stikker halen mellem benene.

Jeg er en meget besværlig kvinde med sådan noget. Ikke for meget interesse. Og ikke for lidt interesse :blush:
Senest rettet af IrmaPigen 2. maj 2016, 16:47, rettet i alt 1 gang.
2
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 2. maj 2016, 16:47

IrmaPigen skrev:
Juki skrev:
IrmaPigen skrev:Nåmen de to dates jeg har haft de sidste par uger er ude af verden.

Den sidste havde jeg sagt jeg gerne ville se igen. Men siden da har han været lidt fremme i skoene på SMS. Og kan ikke rigtig finde ud af at forholde mig til sådan noget på et tidspunkt hvor man slet ikke kender hinanden. Jeg får pres! Så har trukket i land igen....skrev egentlig bare jeg havde mistet lysten til at ses igen, fordi jeg følte mig presset over hans positive tilkendegivelser (som jeg ikke kunne gengælde)...

Er der ikke okay at skrive sådan?

Jeg er sikker på han er et rigtig godt menneske. Jeg dur bare ikke til at føle mig presset i sådan noget her :mellow:

Jo, det synes jeg, afhængig af formuleringen. Det er jo en ærlig sag.

Det kan være en svær balancegang sådan noget.


Pisse svært. Var jo slet ikke sikker på han var noget for mig. Men var egentlig fast besluttet på at se ham under lidt mere afslappede omstændigheder. Men eftersom der blev ved med at dumpe sms'ere ind med superlativer og antagelser af scenarier som slet ikke givent, så fik jeg altså pres.

Årh, men altså, jeg blir sq lidt træt af mig selv, når jeg stikker halen mellem benene.

Åh, var han sådan en jaloux en? Ikke at jalousi nødvendigvis er en dårlig ting, men når man ikke rigtig kender hinanden kan jeg heller ikke med det :panik:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 2. maj 2016, 16:50

[/quote]
Åh, var han sådan en jaloux en? Ikke at jalousi nødvendigvis er en dårlig ting, men når man ikke rigtig kender hinanden kan jeg heller ikke med det :panik:[/quote]

Nej ikke jaloux, det var overhovedet ikke mit indtryk. Han skrev først og fremmest nogle ret pæne ting om mig. Men ting jeg ikke mener man kan vide om folk man har tilbragt et par timer med. Og så skrev han om nogle ting, scenarier, altså noget han gerne ville gøre...og så følte jeg allerede lidt, jeg var sat ind i hans lille glansbillede :blush:
Senest rettet af IrmaPigen 2. maj 2016, 16:53, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 2. maj 2016, 16:53

IrmaPigen skrev:
Juki skrev:
IrmaPigen skrev:
Juki skrev:
IrmaPigen skrev:Nåmen de to dates jeg har haft de sidste par uger er ude af verden.

Den sidste havde jeg sagt jeg gerne ville se igen. Men siden da har han været lidt fremme i skoene på SMS. Og kan ikke rigtig finde ud af at forholde mig til sådan noget på et tidspunkt hvor man slet ikke kender hinanden. Jeg får pres! Så har trukket i land igen....skrev egentlig bare jeg havde mistet lysten til at ses igen, fordi jeg følte mig presset over hans positive tilkendegivelser (som jeg ikke kunne gengælde)...

Er der ikke okay at skrive sådan?

Jeg er sikker på han er et rigtig godt menneske. Jeg dur bare ikke til at føle mig presset i sådan noget her :mellow:

Jo, det synes jeg, afhængig af formuleringen. Det er jo en ærlig sag.

Det kan være en svær balancegang sådan noget.


Pisse svært. Var jo slet ikke sikker på han var noget for mig. Men var egentlig fast besluttet på at se ham under lidt mere afslappede omstændigheder. Men eftersom der blev ved med at dumpe sms'ere ind med superlativer og antagelser af scenarier som slet ikke givent, så fik jeg altså pres.

Årh, men altså, jeg blir sq lidt træt af mig selv, når jeg stikker halen mellem benene.

Åh, var han sådan en jaloux en? Ikke at jalousi nødvendigvis er en dårlig ting, men når man ikke rigtig kender hinanden kan jeg heller ikke med det :panik:


Nej ikke jaloux. Han skrev først og fremmest nogle ret pæne ting om mig. Men ting jeg ikke mener man kan vide om folk man har tilbragt et par timer med. Og så skrev han om nogle ting, scenarier, altså noget han gerne ville gøre...og så følte jeg allerede lidt, jeg var sat ind i hans lille glansbillede :blush:

Ah, på den måde.

Har han svaret?
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Forhold og sex"