Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pixie88 » 2. maj 2016, 22:19

Flora skrev:
Rosa Espinosa skrev:
kidkomb skrev:
Rosa Espinosa skrev:Stemmer for at der oprettes en tråd hvor folk kan komme med deres bud på navne. De navne Pixie88 vælger, der får personen der foreslog dem, en gave. Og det må ikke være et marsvin!

Det må godt være et marsvin :trist:


Jamen så skal den jo også have et navn og så er det en skrue uden ende :panik:


Det SKAL være et marsvin :evil:

Og vi kan bare sige at det marsvin man får i gave hvis det navn man har foreslået bliver valgt SKAL hedde samme navn. Så er problemet med endeløse skruer løst :afro:

Man får to marsvin, de skal gå med artsfæller :genert:
Double the joy! Hvorfor har ingen lavet den tråd?

PS. Jeg elsker alle jeres forslag, men nu er der bare så mange, at jeg ikke kan vælge :rulle:
1
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 2. maj 2016, 23:12

Pixie88 skrev:[...]
PS. Jeg elsker alle jeres forslag, men nu er der bare så mange, at jeg ikke kan vælge :rulle:

Mars & Hvin må være et oplagte kompromisforslag :cool:
5
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Flora » 2. maj 2016, 23:17

Pixie88 skrev:Man får to marsvin, de skal gå med artsfæller :genert:
Double the joy! Hvorfor har ingen lavet den tråd?

PS. Jeg elsker alle jeres forslag, men nu er der bare så mange, at jeg ikke kan vælge :rulle:


Altså...eftersom det er dine marsvin der skal navngives er det vel mest oplagt det er dig der laver tråden? :genert:

Evt med afstemning? :slem:
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25739

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 3. maj 2016, 01:18

Angelina skrev:
Animi skrev:Katte der går frit rundt! Hold dem dog inde på jeres egen grund altså!


Åndskyl... tilgengæld sørger de for at holde rotte og musebestanden nede...


Kun hvis de ikke graver mine dyrt indkøbte blomsterløg op og efterlader deres hår i mine havehynder ...
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 3. maj 2016, 06:07

Jeg er træt af at jeg efterhånden har set "nødt" stavet "nød" så mange gange at jeg begynder at synes det er forkert når det staves rigtigt :trist:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2407
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Elvispop » 3. maj 2016, 06:13

TDC :evil: :sur:
Opgradering på Sjælland
Tidsrum: 2016-05-03 04:00 til 2016-05-03 07:00
2016-05-03 07:27
Opgraderingerne trækker ud. Der arbejdes på højtryk for at blive færdige. Ny opdatering kl. 8.30.
2016-04-30 11:44
Natten til Tirsdag d. 3/5 mellem 4.00 - 7.00 laver vi opgraderinger i nettet. Kunder på Sjælland vil i tidsrummet kunne opleve afbrydelser på bredbånd, tv og fastnet. Vi beklager eventuelle gener dette måtte medføre. Mvh. Fullrate

Godt at der osse er sim-kort med mobil bredbånd, i tabletten.
0
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Badesandalen » 3. maj 2016, 06:20

Jeg glemte at stille vækkeuret i aftes. :sur:
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24635
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36814

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 3. maj 2016, 06:31

Badesandalen skrev:Jeg glemte at stille vækkeuret i aftes. :sur:


Jeg har et par får, du gerne må låne! De vækker dig ved 6tiden, uanset om det er hverdag eller weekend :rulle:
:D
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Badesandalen » 3. maj 2016, 06:47

Daine skrev:
Badesandalen skrev:Jeg glemte at stille vækkeuret i aftes. :sur:


Jeg har et par får, du gerne må låne! De vækker dig ved 6tiden, uanset om det er hverdag eller weekend :rulle:
:D


:lol: Det går ikke. Hvis jeg får fårene skal lammene med, og så får min mand ikke sovet. Men hvor er det dog opofrende af dig sådan at låne dine får ud. :P


Jeg krydser fingre for at du snart vænner dig til dem så det ikke ender med at de får stillet dit indre vækkeur permanent. :kryds:
2
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2407
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Elvispop » 3. maj 2016, 06:51

Elvispop skrev:TDC :evil: :sur:
Opgradering på Sjælland
Tidsrum: 2016-05-03 04:00 til 2016-05-03 07:00
2016-05-03 07:27
Opgraderingerne trækker ud. Der arbejdes på højtryk for at blive færdige. Ny opdatering kl. 8.30.
2016-04-30 11:44
Natten til Tirsdag d. 3/5 mellem 4.00 - 7.00 laver vi opgraderinger i nettet. Kunder på Sjælland vil i tidsrummet kunne opleve afbrydelser på bredbånd, tv og fastnet. Vi beklager eventuelle gener dette måtte medføre. Mvh. Fullrate

Godt at der osse er sim-kort med mobil bredbånd, i tabletten.


Oooog, stadig intet nyt, og intet net.
De er li'så efektive som postdanmark.
0
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19610

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Animi » 3. maj 2016, 07:37

Udtrykket "curlingforældre" - jeg synes virkelig at det bliver brugt i flæng, og det er som om at hvis man er uenig i nogens børneopdragelse, så er de curlingforældre. Fordi der er jo kun én rigtig måde at opdrage på :rulle:
Senest rettet af Animi 3. maj 2016, 11:02, rettet i alt 1 gang.
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 3. maj 2016, 09:22

Skumfidusen skrev:
Novella skrev:
ManicNinja skrev:Kopholder-i-bio-problematikken: Interessant al den stund at jeg aldrig nogensinde havde så meget som overvejet dette.

Men jeg er så også typen, der aldrig køber hverken popcorn, sodavand eller slik, når jeg er i bio. To førstnævnte kan jeg ikke lide. Og sidstnævnte ... Jamen, jeg er jo i bio for at se film. Hvad har dét nu med slik at gøre? :gruble:

Så Viske og Keller - vi skal bare have fundet ud af at fordele sådan nogle som mig og så de venstrehåndede på fornuftig vis mellem jer andre. Så kører det! :)

Du overser en nichegruppe, om jeg må be. Jeg drikker kaffe i biffen. Hvad skal vi gøre ved mig, måske? Jeg har virkelig lige så meget ret til en kopholder som de med slikpopcornsodavand har.


Lad Onkel Skum indføre jer uskyldige lam i den voksne verden - der skal rødvin med i biografen! Oh, mangen en gang har jeg smuglet en flaske rødvin med og et par plastickrus. Som regel har jeg ekstra plastickrus, så jeg kan byde dem der opdager det. Det falder altid i god jord. En god film bliver bedre af lidt rødvin og dårlige film bliver nemmere at holde ud. Bare husk at købe med skruelåg.


Interessant. I min verden er indsmugling af alkohol nogen som helst steder sådan noget, der hørte teenageårene til. Pludselig ligner en biotur et halbal for voksne. Vender tilbage, når jeg har fundet ud af, hvad jeg synes om det ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Lulu » 3. maj 2016, 09:47

Min chef!
Flere gange om ugen har jeg lyst til at pande ham en. Hvor gad jeg godt kunne søge noget andet, men det er ikke så nemt når man lidt skal fortælle at man er gravid i 4. Måned.
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Studsgaard » 3. maj 2016, 10:00

Skumfidusen skrev:
Novella skrev:
ManicNinja skrev:Kopholder-i-bio-problematikken: Interessant al den stund at jeg aldrig nogensinde havde så meget som overvejet dette.

Men jeg er så også typen, der aldrig køber hverken popcorn, sodavand eller slik, når jeg er i bio. To førstnævnte kan jeg ikke lide. Og sidstnævnte ... Jamen, jeg er jo i bio for at se film. Hvad har dét nu med slik at gøre? :gruble:

Så Viske og Keller - vi skal bare have fundet ud af at fordele sådan nogle som mig og så de venstrehåndede på fornuftig vis mellem jer andre. Så kører det! :)

Du overser en nichegruppe, om jeg må be. Jeg drikker kaffe i biffen. Hvad skal vi gøre ved mig, måske? Jeg har virkelig lige så meget ret til en kopholder som de med slikpopcornsodavand har.


Lad Onkel Skum indføre jer uskyldige lam i den voksne verden - der skal rødvin med i biografen! Oh, mangen en gang har jeg smuglet en flaske rødvin med og et par plastickrus. Som regel har jeg ekstra plastickrus, så jeg kan byde dem der opdager det. Det falder altid i god jord. En god film bliver bedre af lidt rødvin og dårlige film bliver nemmere at holde ud. Bare husk at købe med skruelåg.


Du kan da også købe rødvin i flere biografer -selvfølgelig til overpris ligesom alt andet :lol: - men så behøver su ikke smugle det ind.
2
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 3. maj 2016, 10:11

Et engelsk firma, som jeg har købt to bh'er og en bikini-top ved.
Først kom der aldrig en pakke. Så skrev jeg til kundeservice, som sagde "det var da mærkeligt, jeg kan se den er blevet sendt, den er nok gået tabt i posten så. Vi sender en ny pakke."
Nogle uger efter kom pakken så. Med kun de to bh'er i. På invoice seddelen stod der også kun de to.
Så jeg skriver til kundeservice igen og siger, at de godt lige må sende min bikini-top også, for jeg har altså betalt for 3 ting.
Intet svar. Skriver igen. Intet svar. Skriver en sur mail om at nu må de edderdylme gerne svare! Intet svar.
Tjekker alle konti i huset. Ingen penge er blevet trukket nogen steder :forvirret:
Nu her 3 uger senere kommer der pludselig en pakke med bikini-toppen.
Som jeg i øvrigt har bestilt et andet sted fra, for vi rejser på søndag og jeg skal altså bruge den.
-oven i købet var str forkert, så jeg har nået at returnere OG få en ny i den rigtige størrelse.

Nu står jeg så her. Men en bikini-top i en forkert str, som vil koste en kvart bondegård at sende retur til England.
Og jeg har tilsyneladende ikke betalt en øre for den.
Vi taler altså om 109 PUND, som ikke er blevet trukket.
Jeg synes virkelig det er mærkeligt og jeg kan ikke bestemme mig for, hvad jeg skal gøre!
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Generelt"