Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 2. maj 2016, 06:28

sigge skrev:Den bygning, jeg bor i, har tidligere været hotel, men er nu lavet om til lejligheder. Det betyder, at vi har sådan en lang gang med lejligheder på begge sider i stedet for en traditionel opgang. Min lejlighed er den sidste, og min hoveddør ligger helt nede for enden af den gang. Vi har nogle ret larmende gulve og ikke specielt lydisolerende vægge, så jeg kan høre i hele min lejlighed, når nogen går ned ad denne gang. I går midt på dagen er jeg inde i min stue, og kan høre nogen på vej hen ad gangen (det er der ikke noget mærkelig i, det kunne sagtens være min genbo, som har dør lige overfor mig), derefter bliver håndtaget på min hoveddør trykket hårdt ned en enkelt gang, den er så låst, så det sker der ikke noget ved, og så kan jeg høre personen gå væk igen hen ad gangen i rask tempo. Det var eddermame creepy!

Altså enhver person med et legitimt ærinde ville da forsøge at komme i kontakt med mig ved 1)at ringe på min dørtelefon og 2)banke på døren i stedet for bare at forsøge at lukke sig selv ind. Nu var vedkommende så kommet ind i opgangen uden at ringe på dørtelefonen, så enten bor vedkommende her i ejendommen, eller også er h*n blevet lukket ind i opgangen af en anden. Men altså, hvad ville h*n i min lejlighed? Det er i sådanne situationer, jeg godt kunne ønske mig en vagthund eller en kæreste til at passe på mig.

Det er så gustent sådan noget :shock: Jeg oplevede det samme en enkelt gang mens jeg boede på kollegie. Dengang var min daværende kæreste og jeg flyttet sammen i en større lejlighed på kollegiet og den lå netop også for enden af en svalegang på 1. sal. Jeg var alene hjemme og pludselig bliver der taget i døren uden at der blev banket på først (og nej det var ikke kæresten). Vedkommende her blev så stående lidt tid før han så gik væk igen.

Jeg bliver mere og mere glad for at være vant til at låse min dør også selvom jeg er hjemme
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf sigge » 2. maj 2016, 06:44

2SHY skrev:Det er så gustent sådan noget :shock: Jeg oplevede det samme en enkelt gang mens jeg boede på kollegie. Dengang var min daværende kæreste og jeg flyttet sammen i en større lejlighed på kollegiet og den lå netop også for enden af en svalegang på 1. sal. Jeg var alene hjemme og pludselig bliver der taget i døren uden at der blev banket på først (og nej det var ikke kæresten). Vedkommende her blev så stående lidt tid før han så gik væk igen.

Jeg bliver mere og mere glad for at være vant til at låse min dør også selvom jeg er hjemme


Jeg har også oplevet det en gang før for flere år siden. Og jeg er også virkelig omhyggelig med at låse min dør, selvom jeg er hjemme. Men jeg kan da af og til godt gå i vaskerummet lidt længere henne ad gangen uden at låse min dør. Men det skal da vist også være slut nu.

Jeg kan bare ikke slippe tanken om, hvad der var sket, hvis døren ikke havde været låst. Altså ville vedkommende bare hugge noget af mit indbo og stikke af igen, når de opdagede, at jeg var hjemme, eller ville h*n gøre skade på mig? Øv! Jeg skal altså lige have den følelse rystet af mig, ellers får jeg bare kørt mig selv så meget op, at jeg bliver nervøs for at sove alene.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
mariannaa
Indlæg: 1083
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:11
Kort karma: 181
Likede indlæg: 2181

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf mariannaa » 2. maj 2016, 07:17

Jeg er kommet til at tage en vanddrivende piller her til morgen, i stedet for en blodtrykpille. Jeg skal til øjenlæge om et par timer - 20 min.buskørsel her fra og jeg ved bare, at så længe kan jeg ikke holde mig, så er nødt til at aflyse hos øjenlægen. Hader bare sådan noget og især fordi at jeg ved, at der er sat 1,5 time af til mig (jeg skal gennem en stor undersøgelse).
0
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Prosperity74 » 2. maj 2016, 08:08

Min dumme psyke
0
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tricolette » 2. maj 2016, 08:19

Nattens hedeture og de mange forstyrrelser af nattesøvnen de giver, hvor man skiftevis sveder og fryser, sparker dynen af og på, samtidig med at man leger grillkylling for at finde et sted i sengen, som er bare lidt køligt....

Og så gør det det ikke bedre at de bare fortsætter her i formiddag.
0
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tricolette » 2. maj 2016, 16:09

Rikke skrev:
Tricolette skrev:Nattens hedeture og de mange forstyrrelser af nattesøvnen de giver, hvor man skiftevis sveder og fryser, sparker dynen af og på, samtidig med at man leger grillkylling for at finde et sted i sengen, som er bare lidt køligt....

Og så gør det det ikke bedre at de bare fortsætter her i formiddag.

Jeg har hørt et trick! Tag et par små strømper på om natten, så narres hjernen til at tro, at du ikke fryser og skruer dermed ikke op for dit "centralvarme-system".


Tak for rådet, men tvivler på at det hjælper, når fødderne i forvejen er rigeligt varme.
0
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Thestral » 2. maj 2016, 17:36

Nyheden om at min mors kræft ikke kan opereres
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Goldie
Indlæg: 105
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:41
Kort karma: 23
Likede indlæg: 202

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Goldie » 2. maj 2016, 18:05

At jeg netop nu, sidder med min 3 måneders gamle søn på børnemodtagelsen. Han er astmatisk og får nu inhalationer mens vi venter på børnelægen
0
"Hello from the other side!..." :ninja:
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pityt » 2. maj 2016, 19:31

At jeg er så vanvittigt træt i disse dage. Kommer i seng i ordentlig tid og passer min nattesøvn, men alligevel er jeg helt flad konstant :forvirret:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55655
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Ado » 3. maj 2016, 04:31

Min klodsethed. Gled i en nylonstrømpe i aftes, da jeg skulle i seng og knaldede panden ned i kanten af radiatoren. Utroligt nok blødte jeg ikke. Nok fordi gardinet for foran. Men for fanden min pande og mit hoved gør ondt i dag.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 3. maj 2016, 05:13

Jeg er vågnet med en knaldende hovedpine - igen! Nu var jeg endelig sluppet af med den kroniske hovedpine, jeg har lidt af i mange år, har været fri i 3-4 år, men nu er den åbenbart på vej tilbage. Pis af! :evil:
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf lillebjoern » 3. maj 2016, 05:56

At min kørelærer åbenbart hat sendt en ny prøve ind til Københavns Kommune, men jeg får intet link tilbage, som jeg kan gå ind og bekræfte på. Håber virkelig det er en fejl, men no matter what bliver min køreprøve bare længere og længere væk...
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Novella » 3. maj 2016, 06:17

Jeg er syg, og min tween er gået helt i flitsbue. Jeg magter simpelthen ikke hendes drama lige nu.
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sophaya » 3. maj 2016, 06:21

Jeg er vågnet med migræne. Nåede heldigvis at tage en migrænepille så tidligt at den virkede, men er bare træt i kroppen og hovedet, og jeg har lige 6 timers arbejde på en rapport og så frivilligt arbejde i aften. Håber jeg lige kan nå en lur før jeg skal afsted.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ina » 3. maj 2016, 07:38

SNOT! :syg: :gisp:
0

Tilbage til "Generelt"