Hvad så med toiletbørsten?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Hvad så med toiletbørsten?

Indlægaf dykkersild » 3. maj 2016, 10:52

Ja - se der syntes jeg nemlig at rigtig mange er nogle grisebasser. Jeg kan slet, slet ikke have dem hvor de hænger på væggen, eller dem der er hvide/lyse nede i så man kan se brunt vand/småsmulder osv. Jeg er faktisk mega sart hvad den børste angår.

Jeg bruger kun plastik - i sort - og de skiftes ca. hvert 3 mdr. eller ved behov. De når aldrig at se ud som om de er brugt. Jeg har minimum 6 stk. på lager any given time. Min mand siger, at jeg nærmer mig ocd på det område.

Engang på DD var der en der skrev, at den blev puttet i opvaskemaskinen - det er næsten på højde med tråden om mandelpropper og jeg døde en lille bitte smule. Aldrig f..... aldrig skal en toiletbørste andet end at smides ud.

Hvordan er dit forhold til din toiletbørste? - ej det ser lidt mærkeligt ud på skrift :lol:
8
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad så med toiletbørsten?

Indlægaf kidkomb » 3. maj 2016, 10:56

Den må IKKE have nogle som helst toiletpapirrester på sig. Aldrig!
Den skal se ny ud.
Bliver skiftet, når den ikke ser funklende ny ud længere.
Ca 2 måneder.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hvad så med toiletbørsten?

Indlægaf LadyFox » 3. maj 2016, 10:58

Omkring hver 3. måned. Og herhjemme bliver toiletbørster også kasseret når de er brugt, ikke noget med at prøve at vaske dem.
1
...
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvad så med toiletbørsten?

Indlægaf Animi » 3. maj 2016, 10:59

Jeg kan godt se at jeg bør skifte min ud nu.... :genert:

Og NEJ, en toiletbørste skal IKKE i opvaskemaskinen - det er da godt nok noget af det klammeste nogensinde :tie:
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Hvad så med toiletbørsten?

Indlægaf dykkersild » 3. maj 2016, 11:03

kidkomb skrev:Den må IKKE have nogle som helst toiletpapirrester på sig. Aldrig!
Den skal se ny ud.
Bliver skiftet, når den ikke ser funklende ny ud længere.
Ca 2 måneder.


Jaaa - hvordan kunne jeg glemme toilepapirrester - man bliver på toilettet indtil der ikke er mere papir - sådan er reglerne bare!
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hvad så med toiletbørsten?

Indlægaf LadyFox » 3. maj 2016, 11:12

Herhjemme er der også piskeslag til den der våger at sætte en klam toiletbørste med enten lort eller papir på tilbage i holderen. Det er IKKE okay.
0
...
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9019
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21838

Re: Hvad så med toiletbørsten?

Indlægaf Purple Haze » 3. maj 2016, 11:12

Jeg kan IKKE have det når der er vand i bunden af folks toiletbørsteskål, det er for klammo!

Selv skifter jeg den ikke særlig tit.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Hvad så med toiletbørsten?

Indlægaf dykkersild » 3. maj 2016, 11:13

Vi har næsten lige lånt et hus af nogle venner. Jeg spottede med det samme, at det var væghængt toiletbørste og at der var en brun plet på gulvet på størrelse med en 1-krone. Jeg var af gode grunde, nødt til at gøre rent da vi flyttede ud igen. Jeg kan slet ikke beskrive hvor klamt jeg syntes det var. Jeg kan slet, slet ikke forstå, at man dels ikke lægger mærke til at metallet må være gennemtæret på ophænget og man ikke lægger mærke til at børsten ligner en overbrugt tandbørste - bare i lortebrun. Jamen - jeg kan altså ikke ha det på nogen måder!
3
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvad så med toiletbørsten?

Indlægaf Animi » 3. maj 2016, 11:14

Jeg har aldrig nogensinde set en væghængt toiletbørste - anede ikke at det var en ting :gruble:
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Hvad så med toiletbørsten?

Indlægaf Flora » 3. maj 2016, 11:25

Jeg skifter min hvis den er ulækker. Har ikke overblik over hvor tit det er, men det er altså ikke noget der sker sådan i tide og utide :genert:
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Hvad så med toiletbørsten?

Indlægaf Zombie » 3. maj 2016, 11:31

DER ER DA IKKE NOGEN, DER VASKER DEN I OPVASKEMASKINEN

WHAT IS THIS MADNESS I JUST READ

I DIE

GOODBYE CRUEL DISGUSTING WORLD
14
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Metsen
Indlæg: 254
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:31
Kort karma: 23
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 184

Re: Hvad så med toiletbørsten?

Indlægaf Metsen » 3. maj 2016, 11:32

dykkersild skrev:Vi har næsten lige lånt et hus af nogle venner. Jeg spottede med det samme, at det var væghængt toiletbørste og at der var en brun plet på gulvet på størrelse med en 1-krone. Jeg var af gode grunde, nødt til at gøre rent da vi flyttede ud igen. Jeg kan slet ikke beskrive hvor klamt jeg syntes det var. Jeg kan slet, slet ikke forstå, at man dels ikke lægger mærke til at metallet må være gennemtæret på ophænget og man ikke lægger mærke til at børsten ligner en overbrugt tandbørste - bare i lortebrun. Jamen - jeg kan altså ikke ha det på nogen måder!


Tillader mig lige at kaste lidt op....! :8: :puke: Ej men det er jo så klamt! Og ligesom dig forstår jeg heller ikke, at man kan overse det??

Den der tråd med hende, der puttede den i opvaskeren kan jeg godt huske på DD. Det er mange år siden, men er klart en af de tråde, der sidder fast i hukommelsen :tie: :wacko: :lol:
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad så med toiletbørsten?

Indlægaf kidkomb » 3. maj 2016, 11:33

Jeg husker det som om det var en troll-joke.
Samme med menstruationskoppen i opvaskeren.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Hvad så med toiletbørsten?

Indlægaf dykkersild » 3. maj 2016, 11:54

kidkomb skrev:Jeg husker det som om det var en troll-joke.
Samme med menstruationskoppen i opvaskeren.


Det husker jeg ikke at have læst - men det ville da give mig troen, på mine medmennesker, igen ;)

Sjovt - jeg tror faktisk ikke at jeg ville have et problem med menstruationskoppen i opperen, hvis den var skyllet først. Mon det hører til i "Det må man ikke sige-tråden"?
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad så med toiletbørsten?

Indlægaf kidkomb » 3. maj 2016, 11:55

dykkersild skrev:
kidkomb skrev:Jeg husker det som om det var en troll-joke.
Samme med menstruationskoppen i opvaskeren.


Det husker jeg ikke at have læst - men det ville da give mig troen, på mine medmennesker, igen ;)

Sjovt - jeg tror faktisk ikke at jeg ville have et problem med menstruationskoppen i opperen, hvis den var skyllet først. Mon det hører til i "Det må man ikke sige-tråden"?

Njoh, jeg ville ikke, hvis den var skyllet behørigt, synes det var klamt. Men jeg ville til gengæld slet ikke have den ind i kroppen bagefter. Det er nok mest det.
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Livets forhold"