Sneakers

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3477

Sneakers

Indlægaf Torn » 3. maj 2016, 07:26

Hvilke ejer du? Hvilke drømmer du om? Hvilket mærke er det bedste?



Jeg skal købe nye, men det er en jungle! Så jeg håber på lidt inspiration og vejledning fra det kyndige modefolk.
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5391
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10408

Re: Sneakers

Indlægaf lillebjoern » 3. maj 2016, 07:38

Der er også en god tråd om sneakers på den forbudte debat - der fandt jeg god inspiration :ninja:

Jeg ejer pt. disse:

Billede
Billede
Billede
Billede
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6704
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9677

Re: Sneakers

Indlægaf FrøkenM » 3. maj 2016, 07:51

Jeg har pt. fem forskellige par. 3 par Nike, 1 par Adidas og 1 par New Balance og jeg knuselsker dem alle sammen :love:

Nike Air Max Thea i hvid.
Billede
Dem er jeg super glad for og har lige købt et nyt par da de gamle er ved at være slidt op. Man føler slet ikke man har noget på fødderne. De er selvfølgelig hvide og deraf en kende upraktiske, men de skriger forår.

Nike Air Siren

Billede

Dem vil jeg KLART anbefale hvis du er på jagt efter et par enkle, sorte sneakers. De går til alting pg er super gode at gå i.

Nike Lunarglide i det fineste blomsterprint :love: også super fine gå-sko og faktisk heller ikke så upraktiske som ventet.

Billede

Adidas Neo Label

Billede
Det er en meget let sko og man mærker slet ikke man har den på. Jeg faldt i første omgang for printet men blev positivt overrasket over kvaliteten.

New Balance

Billede

Det er ubetinget min yndlings sneakers lige for tiden :love: SÅ fin og forårsagtig og samtidig går jeg så godt i dem.
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
mulledit
Indlæg: 956
Tilmeldt: 15. sep 2015, 08:08
Kort karma: 51
Likede indlæg: 877

Re: Sneakers

Indlægaf mulledit » 3. maj 2016, 08:33

Jeg har pt disse DAILY TWIST LX MID SKO fra Adidas
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Bøllen 08.06.2010 :love:

Billen 22.07.2014 :love:


IG blogger under navnet Strawberryonion
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Sneakers

Indlægaf Pityt » 3. maj 2016, 16:27

Det er de 4 nyeste par :-D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5391
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10408

Re: Sneakers

Indlægaf lillebjoern » 3. maj 2016, 16:58

Nåh, havde ikke lige set at du også efterspurgte tips og anmeldelser :-D

Mine Converse er bare... converse. Altså dem kender du jo nok; standard lærredsko, som ikke er særligt gode at gå i i længere tid eller på beton. Men nemme og luftige, og så synes jeg helt sikkert den lavere kant er pænest.

Mine Nike Free knuselsker jeg – de holder virkelig godt, de er luftige (men ikke kolde i vintervejr), man kan både løbe og gå i alt slags terræn, og så sidder de skidegodt og er gode til både smalle og brede fødder. Altså, det er de nye klassikere for mig, tror jeg.

Air Force One er lidt meh. Jeg synes de er virkelig fede og flotte, men de er meget hårde og tunge og ikke super praktiske at gå i i længere tid heller. Der går heller ikke så lang tid før de ser meget nussede ud – men jeg synes virkelig deres udseende opvejer meget. :-D

De blå Adidas elsker jeg også virkelig højt. De er behagelige og meget lette – det er vist sådan noget neopren-agtigt, hvilket jeg normalt ikke bryder mig om, men det er et virkelig godt materiale til sneakers åbenbart. De er meget "fleksible" pga. materialet, og er derfor også gode til både smalle og brede fødder. De er også super at gå i i al slags vejr og terræn, så de kan helt klart anbefales. Efter et år er der kun kommet lidt hul ved hælen fordi jeg i to uger ikke brugte skohorn. Men rigtig god kvalitet til pengene.

Generelt er jeg nok mest til Nike på "comfortability"-siden. Nike-sko er som regel altid behagelige (ja, bortset lige fra Air Force One), og deres designs og farver går til rigtig mange ting. Flere af dem kan jo også sagtens fungere som kombinerede løbe- og hverdagssko. De er dog lidt store i størrelsen generelt, så jeg vil altid anbefale at gå en halv størrelse ned hos Nike, hvorimod jeg synes Adidas har relativt små størrelser. Hos Adidas køber jeg altid en størrelse større
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22961

Re: Sneakers

Indlægaf POCKETKITTEN » 3. maj 2016, 17:39

Jeg er gladest for Adidas Gazelle
Billede

Billede

Og Adria
Billede
1
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: Sneakers

Indlægaf Filipai » 3. maj 2016, 17:43

Nu låner jeg lige tråden lidt, håber det er ok TS.. Men altså, er den almene holdning at man fint kan gå med hverdagskjoler og sneakers? Jeg har udelukkende gjort det når jeg har skulle på job, men øj mine fødder gad gerne gå med nogle lidt mere tjekkede sneakers i hverdagene.
0
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Sneakers

Indlægaf StripesAddict » 3. maj 2016, 17:53

Filipai skrev:Nu låner jeg lige tråden lidt, håber det er ok TS.. Men altså, er den almene holdning at man fint kan gå med hverdagskjoler og sneakers? Jeg har udelukkende gjort det når jeg har skulle på job, men øj mine fødder gad gerne gå med nogle lidt mere tjekkede sneakers i hverdagene.


Det synes jeg bestemt :) jeg går helst med mine sneakers til nederdele/kjoler og ikke til bukser, jeg føler mig lidt ved siden af mig selv stilmæssigt i sidstnævnte kombination. F.eks. har jeg brugt mine adidas superstar meget til nederdele med vidde og flæsenederdele (de der lidt Isabel Marant boho agtige som har været fremme de seneste år).
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Sneakers

Indlægaf Viskelæder » 3. maj 2016, 17:56

Her er nogle af mine :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: Sneakers

Indlægaf Filipai » 3. maj 2016, 17:57

StripesAddict skrev:
Filipai skrev:Nu låner jeg lige tråden lidt, håber det er ok TS.. Men altså, er den almene holdning at man fint kan gå med hverdagskjoler og sneakers? Jeg har udelukkende gjort det når jeg har skulle på job, men øj mine fødder gad gerne gå med nogle lidt mere tjekkede sneakers i hverdagene.


Det synes jeg bestemt :) jeg går helst med mine sneakers til nederdele/kjoler og ikke til bukser, jeg føler mig lidt ved siden af mig selv stilmæssigt i sidstnævnte kombination. F.eks. har jeg brugt mine adidas superstar meget til nederdele med vidde og flæsenederdele (de der lidt Isabel Marant boho agtige som har været fremme de seneste år).


Det er det, jeg går aldrig i bukser, og normalt har jeg støvler eller ballerinaer på, men hælspore har gjort at ballerinaer er så godt som udelukket til andet end særlige lejligheder.
0
Brugeravatar
tickle-me-elmo
Indlæg: 225
Tilmeldt: 30. jan 2016, 18:38
Kort karma: 22
Likede indlæg: 320

Re: Sneakers

Indlægaf tickle-me-elmo » 3. maj 2016, 19:21

New Balance og Adidas Los Angeles. De sidste er altså fantastiske at gå i, så det er helt forsvarligt at have dem i tre forskellige farver, har jeg bestemt :fløjt:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Life insists that we endure.
-Notes from a public typewriter
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Sneakers

Indlægaf StripesAddict » 3. maj 2016, 19:43

Filipai skrev:
StripesAddict skrev:
Filipai skrev:Nu låner jeg lige tråden lidt, håber det er ok TS.. Men altså, er den almene holdning at man fint kan gå med hverdagskjoler og sneakers? Jeg har udelukkende gjort det når jeg har skulle på job, men øj mine fødder gad gerne gå med nogle lidt mere tjekkede sneakers i hverdagene.


Det synes jeg bestemt :) jeg går helst med mine sneakers til nederdele/kjoler og ikke til bukser, jeg føler mig lidt ved siden af mig selv stilmæssigt i sidstnævnte kombination. F.eks. har jeg brugt mine adidas superstar meget til nederdele med vidde og flæsenederdele (de der lidt Isabel Marant boho agtige som har været fremme de seneste år).


Det er det, jeg går aldrig i bukser, og normalt har jeg støvler eller ballerinaer på, men hælspore har gjort at ballerinaer er så godt som udelukket til andet end særlige lejligheder.


Øv! Mine fødder er desværre også blevet noget sarte med tiden. Men med det rette par synes jeg sagtens du kan bruge dem til kjoler :)
0
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Sneakers

Indlægaf Æske » 3. maj 2016, 21:51

Jeg tror mit næste par skal være fra Wooden igen :) Muligvis noget i retning af dem her.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Sneakers

Indlægaf Daphne » 3. maj 2016, 22:00

Jeg har købt et par Skechers for en måned siden cirka. Det er de bedste sko jeg nogensinde har haft - vejer ingenting og føles som at gå i to pakker stuevarmt smør. Ååååh de er så bløde og behagelige - og fede farver :D
1

Tilbage til "Mode"