Snik-snak om de programmer, vi ser.

Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf 2SHY » 3. maj 2016, 19:40

Lemonella skrev:
2SHY skrev:
Tibbler skrev:
2SHY skrev:Hvad var det hende med skamlæberne havde fået lavet? Var det en formindskelse af dem eller?


Strammet lårene op efter vægttab

Ah okay... har de så fået strammet for meget ind eller... ej jeg kan slet ikke gennemskue hvordan ens skamlæber vil blive påvirket af sådan noget :gruble:


Hun mener selv, at der er strammet så meget op på lårene, at det har "åbnet" hendes store ydre skamlæber.

Når jeg ser på hendes lår, tror jeg, at det der sker når hun sætter sig på toilettet er, at hendes lår fylder for meget og derfor ligesom lukker for hele skedeindgangen og derfor også lukker foran urinrøret så hun tisser skævt.
Det er svært, at forklare, men måske hun skal sprede lårene mere når hun sætter sig og tisser.

Gav det overhovedet nogen mening? :forvirret:

Jeg fik kun lige kort set billedet de havde til gennemgangen og ja der giver det mening. For jeg sidder da og tænker lidt over hvordan det ville fungere på mig hvis der blev strammet op på lårene. Jeg kan nærmest ikke se hvordan det skulle kunne lade sig gøre at få trukket så meget at det påvirker skamlæberne. Din forklaring virker væsentligt mere plausibel
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf DetSorteCirkus » 3. maj 2016, 19:43

Guldlok skrev:Det tror jeg du har ret i. Han har jo også udviklet social angst. Så håber han får al hjælp, han har brug for.


Jeg er i det hele taget imod medicinske/kirurgiske indgreb forårsaget af mobning. Det var også meget det argument, i hvert underforstået, som lægerne gav mine forældre for at gå med til at give mig hormoner, så jeg kunne blive 3-4 cm højere. Jeg var høj af min alder dengang, men var gået i puberteten og holdt op med at vokse. Det argument købte mine forældre heldigvis ikke, og jeg har aldrig blev drillet med eller haft komplekser over at være 1-1½ hoved lavere end den gennemsmitlige danske kvinde.

Jeg ved godt, at det her handler om en ulykkelig, voksen mand, der selv har valgt at blive opereret efter grimme oplevelser, men jeg tror bare ikke, at det er en holdbar løsning.
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16249
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32465

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf icelady » 3. maj 2016, 19:44

Lemonella skrev:
2SHY skrev:
Tibbler skrev:
2SHY skrev:Hvad var det hende med skamlæberne havde fået lavet? Var det en formindskelse af dem eller?


Strammet lårene op efter vægttab

Ah okay... har de så fået strammet for meget ind eller... ej jeg kan slet ikke gennemskue hvordan ens skamlæber vil blive påvirket af sådan noget :gruble:


Hun mener selv, at der er strammet så meget op på lårene, at det har "åbnet" hendes store ydre skamlæber.

Når jeg ser på hendes lår, tror jeg, at det der sker når hun sætter sig på toilettet er, at hendes lår fylder for meget og derfor ligesom lukker for hele skedeindgangen og derfor også lukker foran urinrøret så hun tisser skævt.
Det er svært, at forklare, men måske hun skal sprede lårene mere når hun sætter sig og tisser.

Gav det overhovedet nogen mening? :forvirret:


Hun sagde, at hun havde fået lavet ny skede og i den forbindelse havde de trukket de ydre skamlæber lidt udaf.

Det undrede mig, at de overhovedet ikke snakkede om det, eller at der i det mindste blev sagt at hun skulle få det tjekket. (andet end deres opfordring til at blive undersøgt gynækologisk.)
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16249
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32465

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf icelady » 3. maj 2016, 19:46

Åh, hvor godt han bliver tilbudt operation. :banan:
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Tibbler » 3. maj 2016, 19:47

Hey, de hjælper 3 i dag. Det hører til sjældenhederne - Det plejer at være 2
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf 2SHY » 3. maj 2016, 19:50

icelady skrev:
Lemonella skrev:
2SHY skrev:
Tibbler skrev:
2SHY skrev:Hvad var det hende med skamlæberne havde fået lavet? Var det en formindskelse af dem eller?


Strammet lårene op efter vægttab

Ah okay... har de så fået strammet for meget ind eller... ej jeg kan slet ikke gennemskue hvordan ens skamlæber vil blive påvirket af sådan noget :gruble:


Hun mener selv, at der er strammet så meget op på lårene, at det har "åbnet" hendes store ydre skamlæber.

Når jeg ser på hendes lår, tror jeg, at det der sker når hun sætter sig på toilettet er, at hendes lår fylder for meget og derfor ligesom lukker for hele skedeindgangen og derfor også lukker foran urinrøret så hun tisser skævt.
Det er svært, at forklare, men måske hun skal sprede lårene mere når hun sætter sig og tisser.

Gav det overhovedet nogen mening? :forvirret:


Hun sagde, at hun havde fået lavet ny skede og i den forbindelse havde de trukket de ydre skamlæber lidt udaf.

Det undrede mig, at de overhovedet ikke snakkede om det, eller at der i det mindste blev sagt at hun skulle få det tjekket. (andet end deres opfordring til at blive undersøgt gynækologisk.)

Det har nok været sagt mens jeg så noget andet :) Men godt at være opdateret :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16249
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32465

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf icelady » 3. maj 2016, 19:50

Lemonella skrev:^Jeg fattede ikke helt det med "ny skede". Jeg forstod det sådan, at det havde påvirket hendes skede, at de havde trukket i huden på lårene, så det havde "løfte" skeden. Ellers har jeg slet ikke forstået det. :gruble:

Jeg fattede det heller ikke helt. :genert:

Kan bare ikke se, hvordan en lår-reduktion/stram op, skulle kunne ændre så meget. :gruble:
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf DetSorteCirkus » 3. maj 2016, 19:53

Jeg ville gerne se hans oprindelige næse.
Hvis jeg skal være ærlig, tror jeg ikke, at den i sig selv har været så slem. Det er nok "bare" hans plageånder, der lige har ment, at det var det, de skulle køre på.
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12723
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Guilded_Lily » 3. maj 2016, 19:53

Lemonella skrev:^Jeg fattede ikke helt det med "ny skede". Jeg forstod det sådan, at det havde påvirket hendes skede, at de havde trukket i huden på lårene, så det havde "løfte" skeden. Ellers har jeg slet ikke forstået det. :gruble:


Som jeg forstod det, havde de skåret i lysken og om til ballerne, fjernet noget hud og syet sammen. I mit hoved gav det god mening, at der i sammensyningen var trukket lidt for meget fra skamlæbesiden.
1
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24633
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36798

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Daine » 3. maj 2016, 19:55

Pæn mave hun har fået. Aret er jo stort, men det er pænt lavet.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12723
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Guilded_Lily » 3. maj 2016, 19:56

Jeg synes, den kvindelige kirurg mente, der ikke var fjernet nok fra ryggen første gang. Det havde de da ikke gjort noget ved?
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24633
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36798

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Daine » 3. maj 2016, 19:56

Fin næse, man kan sagtes se forskel.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Tibbler » 3. maj 2016, 19:57

Hvor fedt for ham. Han ser også super glad ud
1
Dragen
Indlæg: 98
Tilmeldt: 17. aug 2015, 10:38
Kort karma: 19
Likede indlæg: 259

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Dragen » 4. maj 2016, 18:12

Guilded_Lily skrev:Det tog skamlæbedamen da meget pænt. Det må være møgubehageligt med de toiletbesøg.


Alligevel et trist navn. :-D
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19600

Re: Snik-snak om de programmer, vi ser.

Indlægaf Animi » 5. maj 2016, 18:48

Amalies Baby er fandme er underholdende program :lol:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.

Tilbage til "Film og TV"