WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46091

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf LadyFox » 3. maj 2016, 16:47

Lurende Peber skrev:
LadyFox skrev:....- hun har ikke lyst til rejer. Damen ser bedrøvet ud, og spiser håndfulden selv - lidt efter kommer hun med et stearinlys og begynder at ligge forbandelser på min veninde.

Det var seriøst mærkeligt.
:8: Oh noooooo :gisp: Not the Shrimp Spell :panik:
channel cover2.jpg

:devil:

Vi var også noget nervøse da hun fødte sin første fødte, men det gik heldigvis fint! :pompom:
5
...
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf kidkomb » 3. maj 2016, 16:48

LadyFox skrev:Vi var også noget nervøse da hun fødte sin første fødte, men det gik heldigvis fint! :pompom:

Indtil videre.....
13
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46091

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf LadyFox » 3. maj 2016, 17:23

kidkomb skrev:
LadyFox skrev:Vi var også noget nervøse da hun fødte sin første fødte, men det gik heldigvis fint! :pompom:

Indtil videre.....

Ja, i know. Men jeg forholder mig optimistisk :kryds: :kryds: :kryds:
0
...
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Badesandalen » 4. maj 2016, 05:43

LadyFox skrev:Vi var også noget nervøse da hun fødte sin første fødte, men det gik heldigvis fint! :pompom:


Da jeg læste det første gang, troede jeg at du mente reje-damen. :lol:
4
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46091

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf LadyFox » 4. maj 2016, 07:05

AldrigMedStort skrev:
LadyFox skrev:For nogle år siden sidder jeg på en bænk på Christiania og drikker øl med en ven og en veninde - efter lidt tid kommer der en dame og begynder at snakke, hun lugter helt ubeskriveligt dårligt og vi mistænker hende for at have skidt i bukserne, indtil hun pludselig stikker hånden i lommen og tilbyder min veninde en håndfuld rejer. Altså, rejer fra lommen, ikke fra en emballage i lommen. Rå rejer fra lommen. Min veninde takker pænt nej til tilbudet - hun har ikke lyst til rejer. Damen ser bedrøvet ud, og spiser håndfulden selv - lidt efter kommer hun med et stearinlys og begynder at ligge forbandelser på min veninde.

Det var seriøst mærkeligt.

Jeg har engang i mine unge dage siddet på månefiskeren, så kim der en meget sær mand hen og satte sig hos os. Han gik rundt med en make-up taske. Han snakkede i øst og vest, og efter lidt tid spurgte han om vi ville med ned til hans båd der lå ved søen. Der boede han. Jeg går ud fra det var en robåd. Han ville gerne vise os hans drage. Da han gik på toilettet flygtede vi. Jeg mener faktisk at huske at han hed Simon.


Åh nej! :lol: Det gælder også bare om at komme væk når man har chancen :)
0
...
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46091

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf LadyFox » 4. maj 2016, 08:30

AldrigMedStort skrev:
LadyFox skrev:
AldrigMedStort skrev:
LadyFox skrev:For nogle år siden sidder jeg på en bænk på Christiania og drikker øl med en ven og en veninde - efter lidt tid kommer der en dame og begynder at snakke, hun lugter helt ubeskriveligt dårligt og vi mistænker hende for at have skidt i bukserne, indtil hun pludselig stikker hånden i lommen og tilbyder min veninde en håndfuld rejer. Altså, rejer fra lommen, ikke fra en emballage i lommen. Rå rejer fra lommen. Min veninde takker pænt nej til tilbudet - hun har ikke lyst til rejer. Damen ser bedrøvet ud, og spiser håndfulden selv - lidt efter kommer hun med et stearinlys og begynder at ligge forbandelser på min veninde.

Det var seriøst mærkeligt.

Jeg har engang i mine unge dage siddet på månefiskeren, så kim der en meget sær mand hen og satte sig hos os. Han gik rundt med en make-up taske. Han snakkede i øst og vest, og efter lidt tid spurgte han om vi ville med ned til hans båd der lå ved søen. Der boede han. Jeg går ud fra det var en robåd. Han ville gerne vise os hans drage. Da han gik på toilettet flygtede vi. Jeg mener faktisk at huske at han hed Simon.


Åh nej! :lol: Det gælder også bare om at komme væk når man har chancen :)

Ja, jeg ville virkelig ikke ned og se hans drage. Var sgu helt bange for om han ville myrde os :lol2:

Han ville sikkert bare vise jer hans tissemand (dragen) :P :ad!:
3
...
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Miss_no_More » 5. maj 2016, 00:05

Lisva skrev:Jeg er vild med denne tråd og bidrager gerne med flere WTF-oplevelser. :D For nogle år siden sad jeg og ventede på bussen ved siden af en ældre mand. Han sad med en kæmpe malerspand med en sammenkrøllet nettopose som "låg". På et tidspunkt fjerner han så posen og tager spanden op og drikker af den!? Det viser sig, at den er fuld af hyldeblomstsaft, som han selv har brygget, - hvilket han oplyser, da han generøst tilbyder mig en tår. :D Herefter kigger han på sit ur, som i dette tilfælde er et stort gammeldags vækkeur, som han har i frakkelommen. WTF X 3. :stoned:


Det der lyder som en reklame for Cafe Noir-kaffe - helt sort :stoned:
2
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Slettet bruger » 5. maj 2016, 16:05

Billede
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf kidkomb » 5. maj 2016, 16:09

eks-Maupassant skrev:Billede

I did indeed go "What the f*ck!?"
Og hvad sker der for, at den rækker f*ckfinger i tilgift?
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Slettet bruger » 5. maj 2016, 16:11

kidkomb skrev:
eks-Maupassant skrev:Billede

I did indeed go "What the f*ck!?"
Og hvad sker der for, at den rækker f*ckfinger i tilgift?


Hehe

Jeg ved sq ikke hvad det er. Hovedet ligner lidt en skildpadde, men resten?
0
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Skralde » 5. maj 2016, 18:34

WTF, krydsede ærligt talt mine tanker i dag, da min nabo i eftermiddags valgte at høre høj julemusik for åbne vinduer :gruble:
5
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf kidkomb » 5. maj 2016, 18:36

Skralde skrev:WTF, krydsede ærligt talt mine tanker i dag, da min nabo i eftermiddags valgte at høre høj julemusik for åbne vinduer :gruble:

Vi havde en dreng igår, som med kæmpe smil og armene svingende i alle retninger, højt sang "Skillemadinkadinkadu" hele vejen ud gennem butikken :lol:
8
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Skralde » 5. maj 2016, 18:41

kidkomb skrev:
Skralde skrev:WTF, krydsede ærligt talt mine tanker i dag, da min nabo i eftermiddags valgte at høre høj julemusik for åbne vinduer :gruble:

Vi havde en dreng igår, som med kæmpe smil og armene svingende i alle retninger, højt sang "Skillemadinkadinkadu" hele vejen ud gennem butikken :lol:


Festligt! :lol2: Her synger min datter også jævnligt julesange, men det alligevel ikke hver dag at man støder på en midaldrende mand, der hører en hel cd med julehits for åbne vinduer, imens der i samtlige andre haver i blokken bliver drukket kolde øl og solbadet :lol:
3
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. maj 2016, 17:07

Dirtylittledevil skrev:Da det gik op for mig at gylletanke virkelig er den stille dræber... :forvirret2:

April 2016: Mand druknet i gylletank: http://ekstrabladet.dk/112/mand-druknet ... nk/6062578
Juni 2014: Ældre mand druknet i gylletank: http://www.b.dk/nationalt/aeldre-mand-d ... -gylletank
Maj 2013: Mand død i gylletank: http://www.mx.dk/nyheder/danmark/story/19881991
August 2012: Hollænder død i dansk gylletank: http://www.bt.dk/krimi/36-aarig-hollaen ... -gylletank
August 2009: To køer druknet i gylletank: http://ekstrabladet.dk/112/article4213207.ece


it's baa-aack http://www.bt.dk/krimi/tragisk-doedsuly ... -gylletank
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf DetSorteCirkus » 12. maj 2016, 18:52

TV-avisen har et indslag om en mand, der er under anklage for at sympatisere med og støtte IS økonomisk og gør meget ud af, at han skal være anonym. Hvorefter de fortæller, at han er pizzamand på hovedgaden i en lille by (ca. 5500 indbyggere), som de nævner navnet på.

Så kan det jo næsten være lige meget med den anonymitet.
3

Tilbage til "Generelt"