Sneakers

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Sustentaculum
Indlæg: 861
Tilmeldt: 27. aug 2015, 16:53
Kort karma: 140
Likede indlæg: 1034

Re: Sneakers

Indlægaf Sustentaculum » 4. maj 2016, 04:28

Æske skrev:Jeg tror mit næste par skal være fra Wooden igen :) Muligvis noget i retning af dem her.


Jeg har dem der, de er super flotte, men ret eftergivelige - Jeg burde have købt dem i en størrelse mindre end normalt :)
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Sneakers

Indlægaf achillaxedprune » 4. maj 2016, 06:10

Jeg bruger mest Nike Lunaglide, da de er bedst til mine fødder. Jeg falder en smule ind, dvs. træder skævt, når jeg går. Pga. Lunaglides kraftige plastik rundt om hælen, holder de mig rigtig godt på plads. Det er virkelig en god sko til sådan en som mig! :gogo:

Jeg har dem i sort og i lilla.
image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Sneakers

Indlægaf Æske » 4. maj 2016, 06:27

Sustentaculum skrev:
Æske skrev:Jeg tror mit næste par skal være fra Wooden igen :) Muligvis noget i retning af dem her.


Jeg har dem der, de er super flotte, men ret eftergivelige - Jeg burde have købt dem i en størrelse mindre end normalt :)


Æv, det lyder da lidt irriterende!
Det par jeg har nu passer mig fint i min normale størrelse :)
0
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Orchidea
Indlæg: 1022
Tilmeldt: 24. aug 2015, 15:36
Kort karma: 109
Likede indlæg: 2423

Re: Sneakers

Indlægaf Orchidea » 4. maj 2016, 06:30

Daphne skrev:Jeg har købt et par Skechers for en måned siden cirka. Det er de bedste sko jeg nogensinde har haft - vejer ingenting og føles som at gå i to pakker stuevarmt smør. Ååååh de er så bløde og behagelige - og fede farver :D


Jeg er helt med på dit hold. Jeg købte også et par for et par mdr siden og jeg elsker dem. De ER nemlig super lette, de har en helt fantastisk sål og de er bare fede. Jeg købte endnu et par ugen efter, til at bruge på arbejde, hvor jeg går rigtig meget.

Prøv det! :)
0
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2823
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3451

Re: Sneakers

Indlægaf Torn » 4. maj 2016, 08:37

Tusind tak for alle billeder og beskrivelse. Bliv endelig ved!


Jeg kan måske lige høre jer ad; hvor køber I typisk jeres sneakers?
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Sneakers

Indlægaf lillebjoern » 4. maj 2016, 09:49

Torn skrev:Tusind tak for alle billeder og beskrivelse. Bliv endelig ved!


Jeg kan måske lige høre jer ad; hvor køber I typisk jeres sneakers?


Jeg køber mange forskellige steder, men mest på nettet faktisk. Der kan man ofte finde dem meget billigere.

Men sådan noget som ASOS, Sportmaster, Stadium, Zalando osv. køber jeg ofte fra. :)
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Sneakers

Indlægaf Panton » 4. maj 2016, 11:13

Jeg har det med sneakers som andre har det med tasker, så jeg har mange. Jeg har vel ca 4 par adidas og resten er Nike, blandet modeller og farver. Jeg har 20-25 par ca, og bruger dem til ALT.

Jeg går ikke op i tasker ;)
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Sneakers

Indlægaf Karkluden » 4. maj 2016, 12:08

Orchidea skrev:
Daphne skrev:Jeg har købt et par Skechers for en måned siden cirka. Det er de bedste sko jeg nogensinde har haft - vejer ingenting og føles som at gå i to pakker stuevarmt smør. Ååååh de er så bløde og behagelige - og fede farver :D


Jeg er helt med på dit hold. Jeg købte også et par for et par mdr siden og jeg elsker dem. De ER nemlig super lette, de har en helt fantastisk sål og de er bare fede. Jeg købte endnu et par ugen efter, til at bruge på arbejde, hvor jeg går rigtig meget.

Prøv det! :)

Og jeg er endnu en på skechers-holdet. Jeg har et job, hvor jeg går meget (og jeg tror måske faktisk endda, vi laver det samme?), og hvor jeg skal kunne løbe stærkt om nødvendigt. Og de er fantastiske. Hvert par holder så også kun 1 års tid, men de bliver så også brugt 5 dage om ugen i 8 timer + jeg af og til bruger dem til og fra job.
Jeg regner med at købe et par eller to mere og dele op i fritid og job, især hvis jeg får job i somatikken, hvor der er større "klamheds"-muligheder end mit nuværende job.

Min kæreste bruger også kun skechers, og de er virkelig gode til hans lidt besværlige sportsfødder, der skal passes ekstra på pga. diabetes.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Sneakers

Indlægaf FrøkenM » 4. maj 2016, 17:14

Torn skrev:Tusind tak for alle billeder og beskrivelse. Bliv endelig ved!


Jeg kan måske lige høre jer ad; hvor køber I typisk jeres sneakers?

Det er meget forskelligt :) En stor del af dem jeg har haft det sidste års tid har jeg haft med hjem fra USA.

Ellers Zalando og diverse skobutikker. Når jeg tænker over det, er det længe siden jeg har købt sneakers i en decideret sportsbutik :gruble:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
HappyHippo
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4383

Re: Sneakers

Indlægaf HappyHippo » 7. maj 2016, 18:54

Nike free 5.0 og new balance.

Jeg køber online, og læser derfor altid reviews, især med henblik på størrelsen. Og bestiller fra shops med gratis retur pg forsendelse (plus gode rabatkoder, naturligvis )
0

Tilbage til "Mode"