Vi der venter på storken!

godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12858

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 3. maj 2016, 13:53

MyGirl skrev:
godtnavn skrev:
MyGirl skrev:
godtnavn skrev:
MyGirl skrev:Tror i det er særlig heldigt, når man forventer æl fredag den 13? :D


Det er vel bedre end mig der nok ender med at teste der :P


Hahaha, en spændende dag! Er sikker på, der er held ved det :)


Jeg ender nok med at teste før, men burde virkelig vente til den dag...


Jeg er faktisk sjovt nok blevet lidt angst for testene, så i stedet for at gå og tage dem for tidligt, ender jeg som regel med ikke engang at teste, når jeg ellers har "givet mig selv lov".

Men kan så også godt forstå det, hvis din mens ikke er sååå pålidelig.

Min kan jeg forudse indenfor et spænd på ca. 24 timer.


Jeg synes omvendt det er nemmere at få mens når jeg er forberedt, altså tester jeg så jeg ved den kommer, og bliver så ikke ked af det når den kommer, bliver selvfølgelig trist når jeg tester negativt, men det gør jeg jo herhjemme, og så kan jeg være småsur alene et par timer og komme videre, hader at få mens når jeg er sammen med en masse mennesker for så kan jeg ikke på samme måde få følelserne ud.

Altså, det er jo ikke sådan at jeg bliver mega ked af det, men mit humør bliver klart påvirket og jeg har en lidt kortere lunte lige efter, derfor er det bedst at kunne overstå det i en ikke-social situation :)
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 3. maj 2016, 14:40

godtnavn skrev:
Jeg synes omvendt det er nemmere at få mens når jeg er forberedt, altså tester jeg så jeg ved den kommer, og bliver så ikke ked af det når den kommer, bliver selvfølgelig trist når jeg tester negativt, men det gør jeg jo herhjemme, og så kan jeg være småsur alene et par timer og komme videre, hader at få mens når jeg er sammen med en masse mennesker for så kan jeg ikke på samme måde få følelserne ud.

Altså, det er jo ikke sådan at jeg bliver mega ked af det, men mit humør bliver klart påvirket og jeg har en lidt kortere lunte lige efter, derfor er det bedst at kunne overstå det i en ikke-social situation :)


Kan sagtens forstå dig, og der er man jo heldigvis så forskellige. Jeg synes faktisk ofte, det er meget rart, at jeg "får vished", når jeg f.eks. er på arbejde og der er mange mennesker og der sker noget. Så er jeg nemlig tvunget til at "tage mig sammen" og fjerne fokus, og det er egentlig meget rart.
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 3. maj 2016, 14:46

Jeg har vist i det hele taget fundet lidt ro lige pt.

Jeg har efterhånden indset, at jeg ikke når at være "med på vognen" med mine gravide veninder (fandt ud af, at jeg har 4 veninder, der alle er startet med at prøve samtidig med os, og den første skal føde her først i juni), så jeg er holdt op med at stræbe efter detog prøver at stoppe med at ærgre mig.

Lige for tiden, er jeg sådan lidt "hvis der nu lige går et par måneder mere, så starter barslen på et meget lysere tidspunkt, og så kommer jeg ikke til at være småtyk på vores familieferie til juli eller firmarejsen til september - og jeg kan ikke mindst give den gas med drinks og hygge over sommeren :genert: ) Der er sgu mange gode ting ved ikke at være gravid liiige nu..

Oooog, så kommer mit barn til at være helt alene og ny i vennegruppen på det tidspunkt, hvor det kommer. og hvor mine veninder igen har tid og overskud til at komme på besøg :lun:
2
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 4. maj 2016, 13:18

Det blev heller ikke til sædprøve for os i dag :rulle: Kæresten havde glemt papirerne, da han nåede frem til klinikken, og endte i så lang en kø, at prøven alligevel blev for gammel :stoned:

Forhåbentlig næste uge... Godt jeg lige har blæret mig med at være blevet zen og ustresset :lol:
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 4. maj 2016, 14:15

Ej hvor uheldigt. Man skulle ikke tro det var så besværligt at aflevere en klat sæd :lol: Godt at du er ved godt mod. :kys:

Jeg venter på æl/mens. Er mega mega utålmodig :rulle:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 4. maj 2016, 14:43

Æble skrev:Ej hvor uheldigt. Man skulle ikke tro det var så besværligt at aflevere en klat sæd :lol: Godt at du er ved godt mod. :kys:

Jeg venter på æl/mens. Er mega mega utålmodig :rulle:


Nej, det har du ganske ret i! Og det bliver så nok heller ikke næste onsdag, fordi vi har ungerne, og jeg har et møde fra morgenstunden og kæresten kan vist ikke nå at aflevere unger og sæd samme morgen (sætninger, man aldrig troede, man skulle skrive :lol:)

Hvor længe har du ventet indtil nu?
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 4. maj 2016, 15:07

MyGirl skrev:
Æble skrev:Ej hvor uheldigt. Man skulle ikke tro det var så besværligt at aflevere en klat sæd :lol: Godt at du er ved godt mod. :kys:

Jeg venter på æl/mens. Er mega mega utålmodig :rulle:


Nej, det har du ganske ret i! Og det bliver så nok heller ikke næste onsdag, fordi vi har ungerne, og jeg har et møde fra morgenstunden og kæresten kan vist ikke nå at aflevere unger og sæd samme morgen (sætninger, man aldrig troede, man skulle skrive :lol:)

Hvor længe har du ventet indtil nu?


Det er også vildt at det kun er sådan et lille tidsrum man kan aflevere i.

I dag er det tre uger siden aborten. Så jeg har ingen reel grund til at være utålmodig. Sidst kom mens efter 6 uger, men først negativ test efter 4. Nu testede jeg negativ efter lidt mere end 2 uger, så vil gerne have æl snart (og blive blivende gravid i første forsøg :D ).
Realistisk set ved jeg ikke om jeg får æl før næste cyklus eller hvornår mens kommer eller om jeg kan blive gravid eller om jeg mister igen.
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 4. maj 2016, 15:11

Æble skrev:
Det er også vildt at det kun er sådan et lille tidsrum man kan aflevere i.

I dag er det tre uger siden aborten. Så jeg har ingen reel grund til at være utålmodig. Sidst kom mens efter 6 uger, men først negativ test efter 4. Nu testede jeg negativ efter lidt mere end 2 uger, så vil gerne have æl snart (og blive blivende gravid i første forsøg :D ).
Realistisk set ved jeg ikke om jeg får æl før næste cyklus eller hvornår mens kommer eller om jeg kan blive gravid eller om jeg mister igen.


Enig, jeg synes faktisk også, det er lidt håbløst. Men nu er jeg ligeglad og går ud og drikker vin med en veninde - så kan babyer rende mig!

Kan godt forstå, du er utålmodig - også selvom der ikke er noget mærkeligt i, at der er "stilhed" endnu. Håber æl kommer - eller om ikke bare mens lige om lidt, så du kan starte på en frisk!
1
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12858

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 4. maj 2016, 15:32

Æble skrev:Ej hvor uheldigt. Man skulle ikke tro det var så besværligt at aflevere en klat sæd :lol: Godt at du er ved godt mod. :kys:

Jeg venter på æl/mens. Er mega mega utålmodig :rulle:


Jeg venter på positiv graviditetstest og er også mega utålmodig...


...og optimistisk når nu jeg ikke venter på mens :P
3
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 4. maj 2016, 15:43

godtnavn skrev:
Æble skrev:Ej hvor uheldigt. Man skulle ikke tro det var så besværligt at aflevere en klat sæd :lol: Godt at du er ved godt mod. :kys:

Jeg venter på æl/mens. Er mega mega utålmodig :rulle:


Jeg venter på positiv graviditetstest og er også mega utålmodig...


...og optimistisk når nu jeg ikke venter på mens :P


Er sikker på at det snart er din tur :kys:
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12858

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 4. maj 2016, 15:47

Æble skrev:
godtnavn skrev:
Æble skrev:Ej hvor uheldigt. Man skulle ikke tro det var så besværligt at aflevere en klat sæd :lol: Godt at du er ved godt mod. :kys:

Jeg venter på æl/mens. Er mega mega utålmodig :rulle:


Jeg venter på positiv graviditetstest og er også mega utålmodig...


...og optimistisk når nu jeg ikke venter på mens :P


Er sikker på at det snart er din tur :kys:


Har hverken ømme bryster, kvalme eller mere træt end normalt, så føler mig ikke gravid. Men så en gammel dame i tv der sagde "jeg er gammel, jeg har ikke tid til at håbe mere, nu må jeg tro" og det synes jeg var fint sagt, om noget helt andet, men det har fået mig til at tro ting i stedet for at håbe dem de sidste dage, det er bare mere positivt :D
1
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1595

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lull » 4. maj 2016, 17:59

Så blev jeg scannet igen. Der er kun den ene klar i højre side + et par små medløbere som hun sagde :) men ikke nogen der vist bliver til noget.
Det var den søde, jeg også var ved første gang og det gjorde oplevelsen meget bedre end sidst
Jeg skal tage sprøjten i aften og på fredag går det løs!

Endte dagen på molo lagersalg med en veninde - og de havde den flyverdragt jeg så i min drøm, og der var kun 1! Så jeg så det som et tegn og kom muligvis til at købe den :blush: :fløjt: :lun:
4
03.05.2017 :lun:
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 5. maj 2016, 10:06

Mygirl: Ej hvor ærgerligt! Det skal bare ikke være nemt med den sædprøve hva..

Lull: Spændende, håber det går godt i morgen :)
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12858

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 5. maj 2016, 19:54

Første ting der peger på graviditet her, min lænd er bukket helt under efter ikke særlig meget i dag. Jeg fik vildt ondt i lænden sidst jeg var gravid, og brokkede mig over det allerede en uge før jeg testede positivt. Jeg har lavet nogle lidt hårde ting i dag, men ikke i en grad hvor jeg normalt ville knække helt af det, men pt gør min ryg så ondt at jeg intet kan :( Så nu krydses her fingre!
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 5. maj 2016, 20:32

Spændende :klap: Hvornår er testdag?
1

Tilbage til "Graviditet"