Vis os det nyeste billede af din kat...

Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf 2SHY » 26. apr 2016, 16:14

Daine skrev:
2SHY skrev:
Daine skrev:
2SHY skrev:
Daine skrev:Jeg vil også have katte!!! :whine:

Eller måske rettere sagt: Jeg vil ha Krølles katte :devil: :lun:

Det er ved at være killingesæson :slem:


Jeg ved det. Det er farligt! Jeg ender enten totalt uden katte eller med alt for mange :lol:

Man kan aldrig få for mange katte ;)

Eller... 100 stk er måske liiiige i overkanten. Det kræver dælme noget af en støvsuger!


Kan man ikke? :D
image.jpeg


Altså der er en veterinærsygeplejerske på "mit" dyrehospital der har 13-14 katte ;)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Krølle » 26. apr 2016, 20:55

girl_beat skrev:
Daine skrev:Jeg vil også have katte!!! :whine:











Eller måske rettere sagt: Jeg vil ha Krølles katte :devil: :lun:

Bag i køen, søster :-D

De er virkelig skønne og ser ud til at være faldet fantastisk godt til hos jer! :love2:


Jeg lover fortsat at billedspamme! :lun:

Alle killinger er jo nærmest pr definition kære, men jeg har godt nok været heldig i det store misselotteri :D
2
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Studsgaard » 29. apr 2016, 13:59

Maja følte sig vist forsømt og jaloux på sytøjet.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf achillaxedprune » 29. apr 2016, 14:55

Skumfidusen skrev:Min den ene - som han er det meste af tiden. Han blev ramt af en bil for 1½ år siden og var tæt på ikke at klare den, men han overlevede. Det tog dog en del af energien, så selv om han kun er 4 år, så virker han ældre. Han er lidt usikker på bagbenene og hans ene pupil er lidt woblet, men han trives og er kælen. I perioder er han vildt selskabelig og vil op og ligge hele tiden. Lige nu er en af de perioder, så jeg har to skødekatte meget af tiden, for den anden er altid kælen og opsøgende. Men altså; Skævben sover i soven. Han går også under navnene Flæskemis, Fedberg og sit fulde navn, Greve Marquis Jean-Luc de Pompadeur.


Hold nu op hvor skævben ligner vores Leif!! Skøn kat! :-D
image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf achillaxedprune » 30. apr 2016, 09:33

Skumfidusen skrev:
achillaxedprune skrev:
Skumfidusen skrev:Min den ene - som han er det meste af tiden. Han blev ramt af en bil for 1½ år siden og var tæt på ikke at klare den, men han overlevede. Det tog dog en del af energien, så selv om han kun er 4 år, så virker han ældre. Han er lidt usikker på bagbenene og hans ene pupil er lidt woblet, men han trives og er kælen. I perioder er han vildt selskabelig og vil op og ligge hele tiden. Lige nu er en af de perioder, så jeg har to skødekatte meget af tiden, for den anden er altid kælen og opsøgende. Men altså; Skævben sover i soven. Han går også under navnene Flæskemis, Fedberg og sit fulde navn, Greve Marquis Jean-Luc de Pompadeur.


Hold nu op hvor skævben ligner vores Leif!! Skøn kat! :-D
image.jpeg


Ja, meget. Det er jo sådan lidt et standard-udseende :). Skævben var endda en del af et sæt :D. Jeg fik ham med hans bror, der lignede ham rigtig meget. Desværre forsvandt han, broren, og har ikke sendt så meget som et postkort.


Vi fik Leif fra et internat for lidt over et år siden... Du bor ikke omkring Ringsted, vel? I så fald, så kan det være vi har den bortløbne bror herhjemme. :-D
...Leif er dog en værre bøllemis, der konstant kommer op og slås. Og han blev først steriliseret af internattet.
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
McFurPants
Indlæg: 297
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:21
Kort karma: 26
Likede indlæg: 464

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf McFurPants » 1. maj 2016, 12:38

Olivia siger hej i tråden :D

Billede

Nøøøøøj, en kasse!
Billede

Så stop da med det fotografis, menneske!
Billede
16
Brugeravatar
Lone Elizabeth
Indlæg: 59
Tilmeldt: 19. jan 2016, 08:11
Kort karma: 4
Likede indlæg: 164

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Lone Elizabeth » 3. maj 2016, 09:35

Mig ? gjort noget forkert ?? Aldrig !!! Det må være Mizzy :fløjt: :devil2:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
14
Brugeravatar
MyIdea
Indlæg: 354
Tilmeldt: 2. jan 2016, 09:47
Kort karma: 46
Geografisk sted: Bronx
Likede indlæg: 822

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf MyIdea » 3. maj 2016, 09:35

Tøsedrengen blev lokket med ud i haven i weekenden, men styrtede ind, da en hund begyndte at gø. Her poserer han foran blåbærbusken :lun:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
13
You're never fully dressed until you wear a smile
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5071
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Tilly » 3. maj 2016, 17:47

Tiger på spring...

image.jpeg


image.jpeg


image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
14
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Krølle » 3. maj 2016, 18:52

Kong kravlekat!
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
14
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2406
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Elvispop » 3. maj 2016, 19:25

Close-up
DSC08824 (Mobile).JPG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
12
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Krølle » 3. maj 2016, 19:29

Tigermissen faldt i søvn på min arm. Nurh! :love:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
16
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf LaScrooge » 4. maj 2016, 05:05

Krølle skrev:Tigermissen faldt i søvn på min arm. Nurh! :love:


Det er så dér man beslutter sig for at blive liggende , uanset hvor ukomfortabel ens stilling. Hvor ofte man ikke tænkt, "nå, det kunne være jeg skulle gå ud og tisse/tage mig et glas vand/få noget aftensmad/komme i gang med X ." og så kravler der en kat op og starter spindemaskinen og så nænner man det ikke :lun:
9
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Lone Elizabeth
Indlæg: 59
Tilmeldt: 19. jan 2016, 08:11
Kort karma: 4
Likede indlæg: 164

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Lone Elizabeth » 4. maj 2016, 06:17

[quote="Tilly"]Tiger på spring


Plet og Tillys missepige har åbenbart fælles interesser :love: :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
14
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf 2SHY » 4. maj 2016, 19:18

Nå men jeg har fået en ny roommate :genert: I fredags kørte jeg til MinVenKatten i Hobro for at møde en kat, jeg havde fået foreslået af internatlederen dernede. Jeg blev introduceret til den her meget lækre beige/sand/rødlige langhårede blanding af huskat og Maine Coon på knap 1 år, der altid har været indekat. En meget forsigtig kat der dog meget hurtigt begyndte at spinde da jeg begyndte at nusse ham lidt på hovedet. Jeg brugte meget tid sammen med ham dernede af flere omgange lige afbrudt af at se resten af internatet og alle de andre dejlige katte (incl en kæmpe kat på over 7 kg!!!). Egentlig var det ikke planen at jeg ville tage ham med hjem men det føltes bare som et super match og det mener jeg stadig det er her en lille uges tid senere.

Aslan, som jeg har døbt ham, er bestemt en meget forsigtig kat som ikke engang har turde gå ud i gangen når jeg har åbnet døren derud til for at give ham mere plads. Han opsøger meget gerne mig. Han hyler efter mig når jeg går men det hjælper lidt at tænde for radioen. Så vi træner at jeg f.eks. laver noget andet i huset en times tid eller to eller tager ud til optiker/frisør/andet et par timer. Han skal jo lære at kunne være alene på sigt så han ikke får i spåner når jeg engang bliver helt frisk og får et arbejde. Legetøj siger ham ikke noget men måske kommer det når han bliver mere tryg. Han er i det hele taget en meget stille og rolig kat der også er lidt nysgerrig selvom mange ting er lidt farlige.

Internatlederen har i øvrigt været absolut fantastisk i forhold til at finde en kat der matchede mig på alle mulige og umulige måder. Det har været SÅ god en oplevelse at adoptere fra MinVenKatten på så mange måder lige fra at hun havde en virkelig god fornemmelse af kattenes personlighed og behov og hvad jeg søgte. Internatet var meget mere hjemligt, roligt og afslappet og så var det skønt at jeg var den eneste der var der, da jeg skulle møde katten. Jeg var der i 2 timer og kunne sagtens have været der længere hvis der var behov for det. Det var klart en mere positiv oplevelse med den ro som en adoption kræver.

Jeg har endda fået en hel masse mad, godbidder og legetøj med hjem og der kommer 3-4 kg tørkost fra Royal Canin hjem til mig senere :8: Lækkert!

Så nu kommer der kattebilleder fra mig igen :) Her er dem jeg fik fra internatlederen

image.jpeg


image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
19
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Kæledyr"