Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5391
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10408

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf lillebjoern » 4. maj 2016, 09:52

Hunkat skrev:
Daine skrev:
Hunkat skrev:Jeg synes airbnb er lidt upassende.

Som nogen herinde ved skal jeg giftes med min kæreste snart. Vores nærmeste venner har stille nogle meget hypotetiske spørgsmål ang. en evt. bryllupsrejse men det har altså været en hemmelighed. Indtil i går hvor jeg pludselig får tilsendt;
1)Sikkerhedskoder
2)Bekræftelses sms'er
3)Korrespondance med værten
4)En invitationsmail om at deltager i rejsen

I de tre sidste står bynavnet (og dermed fik vi afsløret landet) i første linje eller overskriften så nu er det ikke rigtig en hemmelighed mere...


Er det noget du har fået tilsendt af vennerne? Eller har de kigget i din post? Tror ikke helt jeg forstår det :blush:


De har booket det, i hemmelighed, men har jo opgivet mit tlf. nr. og mail fordi... well, det er jo mig der er den rejsende. Men det betyder at jeg får tilsendt AL information om rejse hvilket nok ikke lige var meningen.

Selvfølgelig skal de sende folk deres info men der burde må være en mulighed for at ikke alle rejsende kunne følge med i alle trin af bookingen.


Men det er vel klart at den rejsende modtager alt information omkring rejsen? Eller er der noget jeg ikke forstår? :genert: Og er det værten der har sendt informationerne (som har vidst det er en bryllupsrejse) eller er det selve AirBnB?
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Hunkat » 4. maj 2016, 11:05

lillebjoern skrev:
Hunkat skrev:
Daine skrev:
Hunkat skrev:Jeg synes airbnb er lidt upassende.

Som nogen herinde ved skal jeg giftes med min kæreste snart. Vores nærmeste venner har stille nogle meget hypotetiske spørgsmål ang. en evt. bryllupsrejse men det har altså været en hemmelighed. Indtil i går hvor jeg pludselig får tilsendt;
1)Sikkerhedskoder
2)Bekræftelses sms'er
3)Korrespondance med værten
4)En invitationsmail om at deltager i rejsen

I de tre sidste står bynavnet (og dermed fik vi afsløret landet) i første linje eller overskriften så nu er det ikke rigtig en hemmelighed mere...


Er det noget du har fået tilsendt af vennerne? Eller har de kigget i din post? Tror ikke helt jeg forstår det :blush:


De har booket det, i hemmelighed, men har jo opgivet mit tlf. nr. og mail fordi... well, det er jo mig der er den rejsende. Men det betyder at jeg får tilsendt AL information om rejse hvilket nok ikke lige var meningen.

Selvfølgelig skal de sende folk deres info men der burde må være en mulighed for at ikke alle rejsende kunne følge med i alle trin af bookingen.


Men det er vel klart at den rejsende modtager alt information omkring rejsen? Eller er der noget jeg ikke forstår? :genert: Og er det værten der har sendt informationerne (som har vidst det er en bryllupsrejse) eller er det selve AirBnB?


Jo men det burde måske være muligt at holde informationen samlet til f.eks. en e-mail frem for samtlige rejsende.
Det er selve AirBnB der er afsender, så jeg er altså cc på al kommunikation med værten og firmaet, også de beskeder hvor værten skriver at hun synes det er spændende at det er en overraskelse.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Hunkat » 5. maj 2016, 05:03

Kære nabo

Jeg ved godt at små børn kan finde på at vågne på alle tidspunkter af døgnet og græde. Det er helt okay.
Det er til gengæld ikke okay at derefter, kl. 6.30 på en fridag at begynde at spille musik så højt at I også vækker resten af bygningen og sikker også dem i opgangen ved siden af.

Især ikke når det er Justin Bieber og på repeat!!
6
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6174
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16140

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Urtekussen » 5. maj 2016, 10:32

At tage billeder i kirken, efter det udtrykkeligt er blevet frabedt, er topmålet af upassende! Især når det er sådan lidt i skjul med mobilen, fordi man godt ved man ikke må.

Føj
8
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf LadyFox » 5. maj 2016, 10:48

Urtekussen skrev:At tage billeder i kirken, efter det udtrykkeligt er blevet frabedt, er topmålet af upassende! Især når det er sådan lidt i skjul med mobilen, fordi man godt ved man ikke må.

Føj

Hvorfor må man ikke tage billeder i kirken?
0
...
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6174
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16140

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Urtekussen » 5. maj 2016, 10:57

Det var frabedt (sikkert af præsten), og det synes jeg tit det er under gudstjenesten
2
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf kidkomb » 5. maj 2016, 13:06

At være selvlært sexolog.
Det synes jeg faktisk er skide upassende.
Hvad f.... er det nu for noget.
5
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf kidkomb » 5. maj 2016, 13:10

Jeg ved godt, at det er BT, men han forarger mig virkelig!
Han slår mig som værende ret ubehagelig og at han samtidig postulerer at han har forstand på mennesker, i nærmest samme sætning som han kalder ret specifikke mennesker væmmelige og medieliderlige, gør det bare ikke bedre.
Adr :tie:
http://www.bt.dk/underholdning/kendte-og-kongelige-haenges-ud-i-ny-bog-forfatter-skriver-om-overklassens-he
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf LadyFox » 5. maj 2016, 13:57

kidkomb skrev:Jeg ved godt, at det er BT, men han forarger mig virkelig!
Han slår mig som værende ret ubehagelig og at han samtidig postulerer at han har forstand på mennesker, i nærmest samme sætning som han kalder ret specifikke mennesker væmmelige og medieliderlige, gør det bare ikke bedre.
Adr :tie:
http://www.bt.dk/underholdning/kendte-og-kongelige-haenges-ud-i-ny-bog-forfatter-skriver-om-overklassens-he

Idiot!
Altså, at han ikke kan håndterer at være kærester med en der lever som prostitueret må da være hans egen hovedpine. Så må han jo lade være at være i forhold med folk med den karriere. Det virker jo lidt til han synes at kunderne har gjort mod ham. Han lyder godt nok nedern.

Og blot fordi at folk lever af at være i medierne betyder vel ikke at de ligefrem vil se det som en gave at en eller anden prostituerets ekskæreste er så indebrændt at skriver en bog om deres betalte sex liv.
6
...
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Kommodedyret » 5. maj 2016, 14:12

Jeg synes at det er upassende at Expedia markedsfører sig som et rejsebureau når de ikke engang er dækket af Rejsegarantifonden.
1
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
musel
Indlæg: 168
Tilmeldt: 10. jan 2016, 19:43
Kort karma: 37
Likede indlæg: 352

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf musel » 6. maj 2016, 08:29

Jeg synes min nabo er upassende. Hun stod i et kvarter og råbte og skældte et postbud ud i opgangen, så højt, at jeg kunne høre det fra min stue selv med radion tændt. Noget med en pakke hun ikke havde fået, som stod som modtaget. Jeg ved ikke om det var pågældende postbud der havde lavet en fejl, men han kunne jo ikke gøre ret meget ved det lige nu og her, og han prøvede at trænge igennem til hende, men hun skreg og spruttede og anklagede ham for tyveri. Jeg har selv mistet pakker med indhold til flere tusind kroner i PostDK varetægt, så jeg forstår godt frustrationen, men hendes reaktion var helt overdrevet. Jeg var så selv upassende og gik ud og blandede mig og bad hende om at tage den lidt med ro. Så fik jeg til gengæld et møgfald...
2
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16249
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32465

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf icelady » 6. maj 2016, 09:10

Folk på mindesiden for Thomas.

Nu har familien åbenbart intet hørt fra Nynne (hende der startede indsamlingen) i et stykke tid og beskylder hende for at have stukket pengene til side.

Folk er gået fuldstlndig i "jagt"-mode derinde. Og det er IKKE kønne ord, folk får fyret afsted,
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Viskelæder » 6. maj 2016, 09:11

icelady skrev:Folk på mindesiden for Thomas.

Nu har familien åbenbart intet hørt fra Nynne (hende der startede indsamlingen) i et stykke tid og beskylder hende for at have stukket pengene til side.

Folk er gået fuldstlndig i "jagt"-mode derinde. Og det er IKKE kønne ord, folk får fyret afsted,


Thomas?
1
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16249
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32465

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf icelady » 6. maj 2016, 09:22

Viskelæder skrev:
icelady skrev:Folk på mindesiden for Thomas.

Nu har familien åbenbart intet hørt fra Nynne (hende der startede indsamlingen) i et stykke tid og beskylder hende for at have stukket pengene til side.

Folk er gået fuldstlndig i "jagt"-mode derinde. Og det er IKKE kønne ord, folk får fyret afsted,


Thomas?


Den unge mand, der druknede i Randers havn for nogle måneder siden. :)
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
tjald62
Indlæg: 819
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 65
Geografisk sted: Randers NV
Likede indlæg: 799

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf tjald62 » 6. maj 2016, 14:53

icelady skrev:Folk på mindesiden for Thomas.

Nu har familien åbenbart intet hørt fra Nynne (hende der startede indsamlingen) i et stykke tid og beskylder hende for at have stukket pengene til side.

Folk er gået fuldstlndig i "jagt"-mode derinde. Og det er IKKE kønne ord, folk får fyret afsted,


Så den også inde på Facebook Randers i går.
0
Babsoman :ivrig: :slem:

Dagens ord: "anmeller"

Tilbage til "Generelt"