Billedtråd: ændringer til/i/på/omkring boligen

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3663
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1200
Likede indlæg: 12122

Billedtråd: ændringer til/i/på/omkring boligen

Indlægaf achillaxedprune » 5. maj 2016, 14:27

...mangler vi ikke sådan en tråd? :banan:

Flash hvad du har eller er i igang med at ændre til / i / på / omkring din bolig... Her er plads til blær, gode råd, tips og tricks og alt andet derimellem... Helst krydret med billeder af projektet! :)
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3663
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1200
Likede indlæg: 12122

Re: Billedtråd: ændringer til/i/på/omkring boligen

Indlægaf achillaxedprune » 5. maj 2016, 14:33

Jeg har i dag ydet det første (af sikkert mange!) ofre for mit fremtidige barn... Mit walk-in-closet er igang med at blive ændret til et børneværelse... Suk, hvad man ikke må give op for den lille pode.

1. etape har været at finde en ny plads til mine elskede sko... Tidligere havde jeg på den ene langvæg et par rækker med sko, hvor jeg havde fundet vægophænget hos en skobutik, det lukkede ned. Det var så fint. :lun: ... Jeg har de sidste par uger undersøgt og brainstormet over, hvordan mine sko SÅ skulle opbevares. Inspirationen blev fundet på en blog, og jeg synes faktisk selv, det er blevet rigtig godt. :-D
image.jpeg

image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
12
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7768

Re: Billedtråd: ændringer til/i/på/omkring boligen

Indlægaf Filipai » 5. maj 2016, 17:38

Vi er igang med at ombygge soveværelse fuldstændig, vi har fået lavet et mini walk in, som jeg bare ikke kan få taget ordentlige billeder af. Lige nu bygger jeg på et hovedgærde med opbevaring , der mangler en hylde på, og det skal lige skrues godt sammen :)
Screen Shot 2016-05-05 at 22.24.06.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af Filipai 5. maj 2016, 20:25, rettet i alt 1 gang.
2
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5598
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22810

Re: Billedtråd: ændringer til/i/på/omkring boligen

Indlægaf POCKETKITTEN » 5. maj 2016, 18:15

Åh, mit walk in closet skal også til at lade livet for at blive gæsteværelse. :tie:

Det kan dog ikke lade sig gøre, for jeg har fundet en rigtig pæn sovesofa, som mere ligner en daybed, men som stadig kan slås ud og være behagelig at ligge på.

Hvor er det dog blevet fint med skoene!
1
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Billedtråd: ændringer til/i/på/omkring boligen

Indlægaf Krølle » 5. maj 2016, 19:35

Vi har rettet vores pivskæve terrasse op og renset fugerne - det er blevet så fint!

Før, under og efter :lun:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
11
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Billedtråd: ændringer til/i/på/omkring boligen

Indlægaf Krølle » 6. maj 2016, 17:19

I dag har vi fået malet/træbeskyttet hegn og blomsterkasse. Små detaljer men lækkert at få fikset! :love:

Nå ja, hegnet er så temmelig meget skjult bag æbletræet :genert:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Brugeravatar
Marichen12
Indlæg: 751
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:14
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2046

Re: Billedtråd: ændringer til/i/på/omkring boligen

Indlægaf Marichen12 » 11. maj 2016, 10:51

Vi er ved at bygge en væg så ældsten får eget værelse. Der mangler også lige en dør og lidt maling :D

Og det sorte rør er et isoleret skorstensrør, vi har nemlig rykket brændeovnen ud i vores køkkenalrum, der har 3 ydermure. Rebet skal udskiftes med wire :genert:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Fræksak
Indlæg: 2482
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 468
Likede indlæg: 4195

Re: Billedtråd: ændringer til/i/på/omkring boligen

Indlægaf Fræksak » 11. maj 2016, 16:37

Marichen12 skrev:Vi er ved at bygge en væg så ældsten får eget værelse. Der mangler også lige en dør og lidt maling :D

Og det sorte rør er et isoleret skorstensrør, vi har nemlig rykket brændeovnen ud i vores køkkenalrum, der har 3 ydermure. Rebet skal udskiftes med wire :genert:



Hvor fint! Og superfed løsning med vinduet :love2:
1
Brugeravatar
Marichen12
Indlæg: 751
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:14
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2046

Re: Billedtråd: ændringer til/i/på/omkring boligen

Indlægaf Marichen12 » 11. maj 2016, 16:50

Fræksak skrev:
Marichen12 skrev:Vi er ved at bygge en væg så ældsten får eget værelse. Der mangler også lige en dør og lidt maling :D

Og det sorte rør er et isoleret skorstensrør, vi har nemlig rykket brændeovnen ud i vores køkkenalrum, der har 3 ydermure. Rebet skal udskiftes med wire :genert:



Hvor fint! Og superfed løsning med vinduet :love2:


Tak :kys: Det er et hjørne i stuen hvor der ikke er vindue (eller der er et, men det er ud til køkkenet), så for at det ikke skulle blive alt for mørkt, måtte der vindue i :D
1
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
TomKah
Indlæg: 4185
Tilmeldt: 25. aug 2015, 12:57
Kort karma: 311
Likede indlæg: 4304

Re: Billedtråd: ændringer til/i/på/omkring boligen

Indlægaf TomKah » 11. maj 2016, 16:56

Jeg synes også det ser vildt godt ud med vinduet.
1
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11193
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1787
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23098

Re: Billedtråd: ændringer til/i/på/omkring boligen

Indlægaf Mani » 11. maj 2016, 18:57

Vi er ved at vælte en væg, som vi satte op for 10 år siden for at få børneværelser til alle vores drenge på stueplan. Nu er de store flyttet i vores høje kælder - så væggen skal ned og gulvet op i tre rum. Så kommer mureren og sætter støtte op i loftet, vælter en bærende væg, gør vinduerne større, etablerer en terrassedør mellem vinduerne og murer en pejseindsats ind ved skorstenen. Tømrerne lægger nyt gulv, river loft ned og sætter nyt op, sætter nyt køkken op og sætter døre & vinduer i..

Det er vidst det.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4495
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 940
Likede indlæg: 4728

Re: Billedtråd: ændringer til/i/på/omkring boligen

Indlægaf Panton » 12. maj 2016, 14:29

Jeg har bare malet vores køkken spiseplads, fra pink til mintgrøn :) Men billederne vil ikke med, selvom de er mikro synes jeg :gruble:
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3663
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1200
Likede indlæg: 12122

Re: Billedtråd: ændringer til/i/på/omkring boligen

Indlægaf achillaxedprune » 15. maj 2016, 06:12

Panton skrev:Jeg har bare malet vores køkken spiseplads, fra pink til mintgrøn :) Men billederne vil ikke med, selvom de er mikro synes jeg :gruble:


Hvis du bruger ipad, så kan shrink'n'share-appen anbefales. Hvis man ændrer til nr. 2, 6xx x 8xx (kan ikke huske de præcise tal), så kan man oploade. :)


.og fine projekter alle sammen!
2
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3663
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1200
Likede indlæg: 12122

Re: Billedtråd: ændringer til/i/på/omkring boligen

Indlægaf achillaxedprune » 15. maj 2016, 06:31

POCKETKITTEN skrev:Åh, mit walk in closet skal også til at lade livet for at blive gæsteværelse. :tie:

Det kan dog ikke lade sig gøre, for jeg har fundet en rigtig pæn sovesofa, som mere ligner en daybed, men som stadig kan slås ud og være behagelig at ligge på.

Hvor er det dog blevet fint med skoene!


Glæd dig ikke... Det er helt trist, når man skal pille sit walk-in ned. Og så får et gæsteværelse?! Det havde jeg næppe gjort. :genert:
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3719
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11260

Re: Billedtråd: ændringer til/i/på/omkring boligen

Indlægaf Danseprinsesse » 15. maj 2016, 19:43

Vi er stadig ved at ændre småting herhjemme, så det der oprindeligt var min kærestes lejlighed med ret hotel-agtig indretning - som vi de sidste 5 år har brugt som "sommerhus" - bliver til vores fælles hjem med mmmh... mere personlighed..

På gæstetoilettet har vi hængt billeder fra vores Mont Blanc tur + en plakat fra samme sted.

image.jpg
image.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6

Tilbage til "Bolig"