Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15647
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21041

Re: Statusopdateringer

Indlægaf 2SHY » 4. maj 2016, 18:30

Daine skrev:
2SHY skrev:Jeg må indrømme at jeg er ved at være ret træt af diverse "May the fourth be with you" opdateringer. Første gang var det lidt vittigt. Efter 20. gang not so much


Undskyld :blush:

Jeg håber ikke, min var nr 20 :D

Din var heldigvis den første :kys: Så du var den eneste vittige :lol:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24620
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36766

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Daine » 4. maj 2016, 18:52

2SHY skrev:
Daine skrev:
2SHY skrev:Jeg må indrømme at jeg er ved at være ret træt af diverse "May the fourth be with you" opdateringer. Første gang var det lidt vittigt. Efter 20. gang not so much


Undskyld :blush:

Jeg håber ikke, min var nr 20 :D

Din var heldigvis den første :kys: Så du var den eneste vittige :lol:


Pyha! :D
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15647
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21041

Re: Statusopdateringer

Indlægaf 2SHY » 4. maj 2016, 19:21

Daine skrev:
2SHY skrev:
Daine skrev:
2SHY skrev:Jeg må indrømme at jeg er ved at være ret træt af diverse "May the fourth be with you" opdateringer. Første gang var det lidt vittigt. Efter 20. gang not so much


Undskyld :blush:

Jeg håber ikke, min var nr 20 :D

Din var heldigvis den første :kys: Så du var den eneste vittige :lol:


Pyha! :D

Der skal altså også meget til før jeg bliver sur på dig :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24620
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36766

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Daine » 4. maj 2016, 19:26

2SHY skrev:
Daine skrev:
2SHY skrev:
Daine skrev:
2SHY skrev:Jeg må indrømme at jeg er ved at være ret træt af diverse "May the fourth be with you" opdateringer. Første gang var det lidt vittigt. Efter 20. gang not so much


Undskyld :blush:

Jeg håber ikke, min var nr 20 :D

Din var heldigvis den første :kys: Så du var den eneste vittige :lol:


Pyha! :D

Der skal altså også meget til før jeg bliver sur på dig :)


Hvor er du sød :kys:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16244
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32457

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 5. maj 2016, 16:21

Invitation til en begivenhed; (nej, jeg kender hende ikke...faldt bare over den i en gruppe).



https://www.facebook.com/events/820325701433893/

Beskrivelse af begivenheden:

heysa alle skønherlige medmennesker :D

Har længe gået og leget med den ide, at om det ikke var på tide, at assiocere sig sammen og få tiltrukket lidt opmærksomhed, fra vores folkefærd, vores politikere og resten af vores kære verden.
et opråb til alle, så mange muligt derude med øjne og ører ..

et opråb om at se lidt fremad , se de vigtige ting der foregår, Vise de anderledes måder hvorpå det også er muligt at gøre det at kæmpe på til en kamp uden våben , vise at det at kæmpe med kærlighed forståelese og sammenhold er det eneste rigtigte våben..

et våben der ikke gør skade på flere uskyldige, et våben spækket op med kærlighed til at råbe op, råbe højt at nu er det nok ..

jeg har set flere og flere steder at dette her med råb og meditation om at sige NU ER DET NOK, kan lade sig gøre.
så hvorfor ikke også her i danmark? vi er et land fyldt med udvikling, et land der når alt kommer til alt, er ligeså interesseret i at bibevare vores jord og vores medmenneskelighed nøjagtig ligesom alle andre lande er,-
så at vi som helhed kan bestå..
og med World good will hvis i kender til den er kan vi kun vinde dette her.

Vores jord og intet mindre end vi selv lider under dette og det gør ondt..

Det kan ikke være rigitg at penge og ledere kun drevet af en ting, skal have lov til længere at føre os bag lyset.
De skal ikke have lov længere at føre os "uvidene" og fuldstændige (som de nogen er,) ligeglade, med hen til en tid og et sted hvor ingen glæde og håb, ingen menneskerettigheder og ingen bestemmelses ret har for os at skulle sige, eller medvirke til har hjemme , mht. hvad der kommer til at indebære og betyded noget for OS ALLE sammen på sigt..

NU er det på tide der skal ske noget fremadrettet modstand, hvor vi med positivitet, skal få der til at ske en vækst, hvor man sammen med respekt og påpasselighed og omsorg for hinanden, og vor smukke moder jord (der er den eneste grund til vi overhovedet trækker vejret) skal hånd i hånd sætte os på bagben og blive stående til vi bliver hørt på !!

Så jeg ber til at dette opråb, dette event og denne ide vil blive taget imod med åbne arme, kyshånd, drive og en chance for at få dette op på benene..
DET ER NU ELLER ALDRIG..

Lad os samles i flok og ligge en slagplan,
en slagplan hvor vi kæmper for at vise at med sammenhold
og ÆGTE P.L.U.R spirit kan vi udvikle mirakler !!
(P=peace L=love U=unity R=respect)

Magi findes det ved jeg og jeg ved i ved det,
OG DEN MAGI ER OS, VI HAR DEN ALLE SAMMEN I OG MED OS; DET ER BARE MED AT HJÆLPE HINANDEN MED
AT FINDE DEN FREM .
jeg har snakket lidt med en fotograf der nok gerne vil hjælpe, med billede af os der møder op.
og tager billeder af os i flok, hvor vi samles som et peace tegn her på sigt, når vi får det op og køre ..
og jeg tænker at sangen love shine a light skal optages også ..

og så skal vi nok få den i nyheerned , Forhåbentlig i intro til nyhederne til daglig ;)

OG ikke være bange , jeg synger gerne for i mikrofonen og lærer jer teksten med glæde hvis i vil udenad..

Kom glad, Kom frisk og hjælp med viderebringe budskabet til ALLE dem i kender..

Jeg står ihvertfald på det sted og venter på jer alle sammen,
til denne første gang hvor jeg tænker vi får dette projekt sat igang sammen..

Medbring gerne gode ideer, jeg tager blok og pen med, og ingen ideeer er dumme eller uvelkomne ..♥

Mit ønske til jer er bare at tænk lige over det her foroven, og så at hvis i er klar at i bare kommer med open minds , og massere af kram og smil vi kan uddele til hinanden ♥


(nævn gerne et smukt natur sted dette kan foregå , da jeg ikke er kendt på sjælland)

kærlighed, good vibes , light, hugz and blessings fra MERETE (VIMSE :D)







:træt3:
8
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15647
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21041

Re: Statusopdateringer

Indlægaf 2SHY » 5. maj 2016, 16:31

Oh God... Jeg stod af allerede ved "skønherlige" så jeg opgav at læse resten
6
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Tibbler » 5. maj 2016, 16:32

icelady skrev:Invitation til en begivenhed; (nej, jeg kender hende ikke...faldt bare over den i en gruppe).



https://www.facebook.com/events/820325701433893/

)




:træt3:[/quote]


Hvad er det lige det arrangement går ud på? Jeg har skimmet teksten, og jeg er helt blank :genert: :gruble:
2
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16244
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32457

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 5. maj 2016, 16:35

Tibbler skrev:

Hvad er det lige det arrangement går ud på? Jeg har skimmet teksten, og jeg er helt blank :genert: :gruble:


Jeg har nærlæst teksten...2 gange endda, og jeg fatter det heller ikke. :lol:

Folk skal møde op med ideer...jamen var det ikke en ide at have ideerne på plads FØR man mødes? :gruble:

Ej, jeg tror det er sådan noget "Peace, luuuuuuuuuve and harmony"-agtig noget.
5
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16244
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32457

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 5. maj 2016, 16:37

Har lige luret hendes profil... Lad os bare sige hun har en alternativ og kosmisk tilgang til tingene. :D
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Fru Sunshine » 5. maj 2016, 16:41

Daine skrev:
2SHY skrev:Jeg må indrømme at jeg er ved at være ret træt af diverse "May the fourth be with you" opdateringer. Første gang var det lidt vittigt. Efter 20. gang not so much


Undskyld :blush:

Jeg håber ikke, min var nr 20 :D

Jeg har kun set din, og jeg fniser stadig.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15647
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21041

Re: Statusopdateringer

Indlægaf 2SHY » 5. maj 2016, 18:26

Oh no... Nu fik jeg så også læst slutningen :nerve: :badr: Må man ikke slå hende hårdt i hovedet med et baseballbat?
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Sjo » 6. maj 2016, 08:01

I wonder why the bus think Its saturday today. It does not make any sense that the bus is driving after the saturday plan???? Since when became Midtraffik public owned?????


Jeg var nødt til at svare
Tjek dog køreplanen inden du går ned til bussen - og så kan man sikkert få nogle piller mod spørgsmålstegnsmisbrug - og hvorfor er dine updates på "engelsk"?


Nu svarede hun
Nok fordi jeg har mange udenlandske venner der ikke taler dansk. Og eftersom dette ikke er et brev til advokaten eller en skriftlig diktat er jeg fløjtende ligeglad med spørgsmålstegn men måske du skulle få piller mod altid at blande dig i folks grammatik. Case closed


Og så svarede jeg
Du er sådan et dejligt menneske altså <3
7
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. maj 2016, 09:50

Når folk bruger udtryk og forkortelser de ikke helt har styr på :-D Jeg har lige set en opdatering fra midaldrende dame, som fortæller at aftenen skal går med "Netflix and chill og BJ" sammen med ungerne... (Med billede af en bøtte Ben and Jerry is)
19
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. maj 2016, 09:57

Dirtylittledevil skrev:Når folk bruger udtryk og forkortelser de ikke helt har styr på :-D Jeg har lige set en opdatering fra midaldrende dame, som fortæller at aftenen skal går med "Netflix and chill og BJ" sammen med ungerne... (Med billede af en bøtte Ben and Jerry is)


Hov, til hendes forsvar vil jeg lige rette, jeg huskede lidt forkert, jeg opsøgte lige opslaget igen for at nærkigge det og der stod faktisk B&J - billedet af isen var vist produceret af min sultne fantasi :stoned:
Men stadigvæk...
Og i kommentarfeltet beder nogen hende om at google "Netflix and chill" men hun holder hårdnakket fast i at det var humor :stoned:
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15647
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21041

Re: Statusopdateringer

Indlægaf 2SHY » 6. maj 2016, 10:26

Man må ikke være så dum at man falder for den her
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Generelt"