Debattens losseplads

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Pityt » 5. maj 2016, 20:00

Flora skrev:
Pityt skrev:
Frkvira skrev:Jeg er ved at vaske mit badeforhæng :-D

Jeg har lige afkalket min el-kedel :lol: Hvor rock 'n' roll kan man blive? :rock: :-D


Jeg har afrimet min fryser i dag :slem:

Åh...vi er en vild flok. Der vil blive lavet film om os :klap:
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9840
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9573

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Spjaerten » 5. maj 2016, 20:08

Og jeg har renset afløb :lol:

Men også nydt solen, gået en tur. Set pokal kamp. Haft gæst til aftensmad og tv hygge.
Ryddet op, bagt kage, set film, fået en lur.
Shit en god produktiv & hyggelig fridag jeg har haft mig!
3
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7091
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13310

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Rapfisk » 5. maj 2016, 20:15

Jeg har spist spinatblade i mangel på chips.
2
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Thestral » 6. maj 2016, 16:43

Jeg har spist årets første isvaffel
4
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12719
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 912
Likede indlæg: 12451

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Guilded_Lily » 6. maj 2016, 18:29

Rick Astley sender en ny plade ud i juni. Jeg har lige hørt den første single - den er slet ikke ringe. Jeg kan bare ikke huske titlen.
1
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Mulan » 6. maj 2016, 18:33

Guilded_Lily skrev:Rick Astley sender en ny plade ud i juni. Jeg har lige hørt den første single - den er slet ikke ringe. Jeg kan bare ikke huske titlen.

Denne her? https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12719
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 912
Likede indlæg: 12451

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Guilded_Lily » 6. maj 2016, 18:38

Mulan skrev:
Guilded_Lily skrev:Rick Astley sender en ny plade ud i juni. Jeg har lige hørt den første single - den er slet ikke ringe. Jeg kan bare ikke huske titlen.

Denne her? https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ


:P
0
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Mulan » 6. maj 2016, 18:46

Guilded_Lily skrev:
Mulan skrev:
Guilded_Lily skrev:Rick Astley sender en ny plade ud i juni. Jeg har lige hørt den første single - den er slet ikke ringe. Jeg kan bare ikke huske titlen.

Denne her? https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ


:P

:klap:
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Buller » 6. maj 2016, 18:56

Har grinet af min underbo i dag... Vi stod i opgangen og ventede på at to gutter skulle prøve at løfte et køleskab op på etagen over....

vi havde tilbudt vores hjælp, men det skulle de ikke bruge.

Underboen stod så øverst og var til ca. INGEN hjælp, seriøst, jeg har aldrig set så inkompetent en person udi løft af ting. Fyren der står underst er ved at springe en blindtarm af antsrengelse af at prøve at knokle et køleskab op alene... da vi kommer ind har de åbenbart stået et stykke tid og snakket om hvordan de on får det rundt der hvor trappen jo drejer .... vi fortæller dem at det jo sagtens kan stå op i opgangen så de kan bare skubbe det rundt og så løfte igen...

Da de så skal have det op på det lille plateau... KÆMPER ham i bunden med at få det løftet men det kommer ikke helt op... det støder ligesom imod noget.. Da de opgiver spørger han, hvad det er det støder imod...Jamen det var jo lissom vores underbo, der stod imellem muren og køleskabet og fyldte... ikke noget med at tænke så langt som at han kunne flytte sig så hans ven ikke døde af overanstrengelse eller noget, nej han pressede da bare lige imod så det ikke klemte ham.

Den mand kan da seriøst aldirg have lavet noget praktisk i hele sit liv, og nu skal han bo på egen hånd under os... spændende.

Men vi fik os da i det mindste en god griner, og vennen tænker sig nok om en ekstra gang før han hjælper igen.
4
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7091
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13310

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Rapfisk » 6. maj 2016, 19:17

Jeg ser Til Middag Hos Oliver Bjerrehuus. Overraskende godt program :8:
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Studsgaard » 6. maj 2016, 19:35

Jeg morer mig over datteren. Hun er begyndt at blive blufærdig, sådan en gang imellem, de større brødre må eksempelvis ikke se hende skifte tøj. Men hun kan godt gå nøgen rundt efter bad - Og her for lidt siden rendte hun splitter nøgen rundt i hele toiletbygningen her på campingpladsen. :D
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15367
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25724

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Delfin » 6. maj 2016, 19:52

Kommodedyret skrev:Det er lidt angstprovokerende, den der måde som debatten åbenbart har fået rengørringsvanvid på.
Wtf? Jeg håber ikke at det smitter. Jeg har det lige så hyggeligt.


Jeg må være immun. Tanken 'burde' strejfer mig et kort sekund, men så finder jeg på noget andet at lave ;)
1
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21956
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59544

Re: Debattens losseplads

Indlægaf DetSorteCirkus » 6. maj 2016, 19:56

Buller skrev:Har grinet af min underbo i dag... Vi stod i opgangen og ventede på at to gutter skulle prøve at løfte et køleskab op på etagen over....

vi havde tilbudt vores hjælp, men det skulle de ikke bruge.

Underboen stod så øverst og var til ca. INGEN hjælp, seriøst, jeg har aldrig set så inkompetent en person udi løft af ting. Fyren der står underst er ved at springe en blindtarm af antsrengelse af at prøve at knokle et køleskab op alene... da vi kommer ind har de åbenbart stået et stykke tid og snakket om hvordan de on får det rundt der hvor trappen jo drejer .... vi fortæller dem at det jo sagtens kan stå op i opgangen så de kan bare skubbe det rundt og så løfte igen...

Da de så skal have det op på det lille plateau... KÆMPER ham i bunden med at få det løftet men det kommer ikke helt op... det støder ligesom imod noget.. Da de opgiver spørger han, hvad det er det støder imod...Jamen det var jo lissom vores underbo, der stod imellem muren og køleskabet og fyldte... ikke noget med at tænke så langt som at han kunne flytte sig så hans ven ikke døde af overanstrengelse eller noget, nej han pressede da bare lige imod så det ikke klemte ham.

Den mand kan da seriøst aldirg have lavet noget praktisk i hele sit liv, og nu skal han bo på egen hånd under os... spændende.

Men vi fik os da i det mindste en god griner, og vennen tænker sig nok om en ekstra gang før han hjælper igen.


Billede
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Debattens losseplads

Indlægaf hotlips » 6. maj 2016, 22:40

Jeg er ikke sprognazi og det generer mig ikke synderligt at folk staver forkert, jeg er selv grum til tastefejl og bliver jævnligt tørret af den @#)?£€$* autocorrect.

Men den næste jeg ser der skriver skvadderkål får goddamn tæsk med en rådden porre. :sur:

Det er ikke en stave eller tastefejl det er bare et ord man har opfundet fordi man ikke gad høre efter og så doven bør man sq ikke have lov at være ustraffet.
1
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Firebird » 7. maj 2016, 04:19

skvalderkål :devil2: Øh....Fejl :fløjt: SKVADDERKÅL :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.

Tilbage til "Generelt"