Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Novella » 6. maj 2016, 10:34

Dirtylittledevil skrev:Når folk bruger udtryk og forkortelser de ikke helt har styr på :-D Jeg har lige set en opdatering fra midaldrende dame, som fortæller at aftenen skal går med "Netflix and chill og BJ" sammen med ungerne... (Med billede af en bøtte Ben and Jerry is)

En af mine bekendte proklamerede #analoghygge med ungerne for et stykke tid siden. Det var smukt :lun:
16
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Statusopdateringer

Indlægaf 2SHY » 6. maj 2016, 10:40

Novella skrev:
Dirtylittledevil skrev:Når folk bruger udtryk og forkortelser de ikke helt har styr på :-D Jeg har lige set en opdatering fra midaldrende dame, som fortæller at aftenen skal går med "Netflix and chill og BJ" sammen med ungerne... (Med billede af en bøtte Ben and Jerry is)

En af mine bekendte proklamerede #analoghygge med ungerne for et stykke tid siden. Det var smukt :lun:

:8: :lol:
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 6. maj 2016, 13:15

Kan rigtig godt lide vores borgmester. Men hans manglende korrekturlæsning/dårlig formulering driver mig altså en smule til vanvid :genert:

Screenshot_2016-05-06-15-11-03.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 6. maj 2016, 15:19

Billede



I saw this yesterday while searching for a Mother's Day card...would you give this card to your mom?




Jeg synes det er lidt cool :D
11
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15289
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25613

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 6. maj 2016, 19:16

Dirtylittledevil skrev:
Dirtylittledevil skrev:Når folk bruger udtryk og forkortelser de ikke helt har styr på :-D Jeg har lige set en opdatering fra midaldrende dame, som fortæller at aftenen skal går med "Netflix and chill og BJ" sammen med ungerne... (Med billede af en bøtte Ben and Jerry is)


Hov, til hendes forsvar vil jeg lige rette, jeg huskede lidt forkert, jeg opsøgte lige opslaget igen for at nærkigge det og der stod faktisk B&J - billedet af isen var vist produceret af min sultne fantasi :stoned:
Men stadigvæk...
Og i kommentarfeltet beder nogen hende om at google "Netflix and chill" men hun holder hårdnakket fast i at det var humor :stoned:


Er det pinligt, at jeg var nødt til at google det for at være med på morskaben? :D
3
14 11 14
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Fru Sunshine » 6. maj 2016, 19:57

Delfin skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Dirtylittledevil skrev:Når folk bruger udtryk og forkortelser de ikke helt har styr på :-D Jeg har lige set en opdatering fra midaldrende dame, som fortæller at aftenen skal går med "Netflix and chill og BJ" sammen med ungerne... (Med billede af en bøtte Ben and Jerry is)


Hov, til hendes forsvar vil jeg lige rette, jeg huskede lidt forkert, jeg opsøgte lige opslaget igen for at nærkigge det og der stod faktisk B&J - billedet af isen var vist produceret af min sultne fantasi :stoned:
Men stadigvæk...
Og i kommentarfeltet beder nogen hende om at google "Netflix and chill" men hun holder hårdnakket fast i at det var humor :stoned:


Er det pinligt, at jeg var nødt til at google det for at være med på morskaben? :D

Nej. Det var jeg også :-D
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15289
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25613

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 6. maj 2016, 20:03

Fru Sunshine skrev:Nej. Det var jeg også :-D


Pyyyh :lol:
1
14 11 14
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 7. maj 2016, 07:12

Billede




Det passer sgu meget godt :D
7
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 7. maj 2016, 12:22

Billede





:pompom:
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. maj 2016, 10:27

Hvorfor synes folk at denne tekst er SÅ hylemorsom? :træt:

ADVARSEL: Facebook scanner nu automatisk din hjerne direkte gennem din skærm og trækker penge på din konto for inaktivitet. For at undgå dette, skal du vikle sølvpapir rundt om hovedet og trække vejret gennem venstre næsebor. Har fået dette problem bekræftet via min kusines kærestes nabos barns klassekammerats forældre -og...... deres chihuahua... Copy/paste dette - og red dine venner NU!!!
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 18. maj 2016, 12:40

Hey allesammen! Lad os lige lade være med at blive distraheret af at en fra dansk folkeparti sagde 'neger'. Ikke at det ikke er en fin diskussion at tage, MEN: Ordet 'Neger' var det MINDST vanvittige Søren Espersen sagde i den udtalelse.

Lad os starte med at han siger at han er farveblind, så, om folkene på DF's plakater, siger han at han: "aner ikke hvad farve de har" - AAAAAAARH, mon ikke du har en svag anelse Søren! Hvis du lige tænker dig om i et nanosekund, så tror jeg godt du kan regne ud at hudfarveudvalget på jeres plakater er blegere end årets oscar-nominerede og PGA-touren tilsammen. Det bruneste på det billede var Golden Retrieveren! (og rigtig flot photoshop arbejde i øvrigt) - Og hvis du er i tvivl om hvorvidt der var brune mennesker på jeres valgplakater så kunne du jo bare spørge dig selv: "Lyder det som noget vi kunne finde på" - Nej vel?

Derefter siger Søren: "Vi kunne da sagtens have smidt en neger på den plakat... og hvad så?" - Ja og hvad så Søren? Jeg gætter på at hele 'os mod dem' undertonerne i plakaten var forsvundet og så havde alle været gladere. Bortset fra de mest hardcore racistiske af jeres vælgerskare selvfølgelig... Men de er jo også først tilfredse når Holger Danske har rejst sig fra Kronborg for at tvinge frikadelle-fars ned i en halsen på en flygtningefamilie, så måske er de ikke værd at lefle for. Så værsgo at smid en sort person på jeres næste plakat Søren. Det ville være skønt! (photoshop tæller ikke)

Til sidst skal man lige huske at Søren Espersen er manden der engang udtalte at man kun bør give dansk statsborgerskab til folk med dansk blod i årerne. Og med engang mener jeg 2011... Ikke 1941 som man kunne tro. Det er altså straight up racisme uanset hvordan du vender og drejer det.

Og helt ærligt: Når du først stjæler din 'kun rent blod'-politik fra skurkene i Harry Potter, er det så virkelig vigtigt om du er pæn i sproget efterfølgende? Søren Espersen kan ikke lide brune mennesker... Sådan er det, uanset hvad han kalder dem. Vi skal ikke blive rasende over ordet, men over politiken... over fjendtligheden...

Hilsen en person der var i rigtig godt sommerhumør indtil Søren Espersen ødelagde det smile-humørikon







:blomst:
11
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 20. maj 2016, 09:37

"Jeg dyrker parkour!"
Nej, du går bare som et dårligt opdraget barn.







:genert: :D
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. maj 2016, 16:21

Når man stemmer DF og alle i nabolaget skal vide det...

df.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ado » 22. maj 2016, 06:54

En på min venneliste gik amok i aftes. Han havde tidligere postet opdatering om, at han sad alene og drak. Og han er typen, der ikke kan tåle alkohol. Han bliver et psykopatsvin, der søger efter drama/skænderier.
Han postede så en masse lort på sin side i aftes. Blandt andet dette - sammen med et link til en artikel om Alexandra og hendes apanage.


Er det ikke bare pragtfuldt!!??
Jeg er i alt fald dybt imprægneret!!
HVORNÅR går det op for selv de mest forhærdede og allermest BLINDT royale at det er helt galt?? HAR i fået ind med blodet med en indsprøjtning at vores fu.... monarki SKAL være en del af jeres liv - og ALLES bidrag via en tvungen skat??
Det er en HÅN mod alle skatteborgere:
Og alle jer som stadig er tro mod det fu.... monarki: TÆNK JER NU OM !!
ALLE går og piwer over hvordan det er SÅ synd for alle de hjemløse ( og mange giver selvfølgelig flygtningene skylden... men dét er en anden historie!!)
Vi græder også SNOT over at vi skal bruge penge på nye kampfly - men KONGEHUSET, du!! ....
Nææææææhhh.. dét er der fandeme ikke nogen der rører ved!!
For jeg er bare en SNOTdum dansker som helt og aldeles lader mine skattekroner gå til en lille snollet elite der tilfældigvis er født ind i rigdom, luksus, popularitet og intet ansvar!!
Jeg har postet lignende ting før - og ingen reaktion fået... men jeg kan ikke forestille mig at der ikke er en mening om det, blandt jer??
ER i virkelig SÅ parat til at give jeres surt tjente skattekr. til dette!!!!!!?????


Til det kommenterede jeg, at jeg godt kan lide kongehuset, at jeg ikke er snotdum, men at jeg syntes hans formulering var snotdum.


Og så gik han amok og spammede min indbakke på en virkelig agressiv led måde. Så jeg fortalte ham stille og roligt, at jeg tog ham af vennelisten, at jeg ikke ville tales til på den måde og at han ikke behøvede at skrive mere.
Så blev der ro. En times tid. Og så havde han åbenbart drukket mere og ergo blev han endnu mere provokerende. Jeg har ikke læst hans sidste beskeder og har heller ikke i sinde at gøre det.
9
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ado » 22. maj 2016, 07:38

Allmost_Famous skrev:Jeg synes, du er lige lovlig hård ved ham, Ado. Den stakkels mand er jo blevet imprægneret. Den slags kemikalier kan ikke være godt for ens helbred, så mon ikke hans udbrud er en konsekvens af en hudirritation som følge af denne imprægnering?

Man skal fandeme ikke spøge med imprægnering.

:D

Nu fortsætter han. Selv om jeg har pillet ham af vennelisten, får jeg stadig notifikationer på det opslag. Der er ingen andre end mig, der har kommenteret på det. Der er en der har liket min kommentar. Men eller ingen repsons. Og han skriver:

Sådan bliver man én "ven" fattigere på FB!! Og måske flere... hvem véd!! Men hvis det er på en konto hvor man næsten ved at "vennen" venter på et påskud, er en vendekåbe af værste skuffe ( HAR taget diskussionen med vedkommende i PB... det kniber lidt med at argumentere!!), og bare kyllinger i stedet for at stå op for sig selv og komme med gode og saglige ting - så har jeg sgu heller ikke brug for dem. Og JA - min tone er hård når det kommer til monarkiet - jeg hader lortet!! De som ikke kan have dét, fiser bare af. Længere er den ikke.



Manden er 50 år. :lol:
7
Donna Martin Graduates!

Tilbage til "Generelt"