De der kys

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

De der kys

Indlægaf Chanel » 7. maj 2016, 12:04

Kan det virkelig passe man kan finde en fyr der matcher 100 % på ALLE parametre UNDTAGEN kysset. Jeg har set en mand 5 gange og er simpelthen helt skudt i ham, men vi har bare på ingen måde kyssekemi. Det synes han vidst, men jeg kan ikke tænke på andet end at det ikke går. Jeg glemmer det lidt efter noget tid, men så kommer næste kys og så har jeg bare lyst til at grave mig ned.
What the fuck, andre der har prøvet det og hvad var udfaldet? :(
0
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: De der kys

Indlægaf LaScrooge » 7. maj 2016, 12:16

Jeg har prøvet det. Det er bare ikke lige så godt som med en man kysser fantastisk sammen med. Vi var kærester nogle år, og det var lidt af et afsavn. Kan du mon påvirke hans måde at kysse på?
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2406
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: De der kys

Indlægaf Elvispop » 7. maj 2016, 12:17

Hvad med at fortælle ham, hvordan du foretrækker et blive kysset?
Hverken starten, eller fortsættelsen, på et forhold, bliver til noget hvis han skal gætte sig til hvad du kan li'.

Hvis han aldrig får det at vide, tror han sikkert at han gør det "rigtigt"
2
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: De der kys

Indlægaf LaScrooge » 7. maj 2016, 12:17

Har I dyrket sex?
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: De der kys

Indlægaf Chanel » 7. maj 2016, 12:25

Jeg føler ikke jeg kan ændre det. Jeg prøver virkelig at styre det, men jeg er til lange meget bløde kys hvor han tydeligvis har haft den omvendte stil med hans eks, altså sådan lidt korte, hårde ikke så lidenskabelige kys.
Vi har ikke haft sex, jeg kan slet ikke se hvordan jeg skal kunne komme dertil.
Jeg ville godt hvis jeg kunne sige det, men det kan jeg simpelthen ikke få mig selv til :(
Han har nævnt han synes jeg kysser fantastisk, og der blev jeg bare så mundlam så jeg blev nødt til at reagere med et i lige måde. Kunne jo ikke bare sige jeg bestemt ikke havde samme følelse. Øv det er dumt altså
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6591

Re: De der kys

Indlægaf Sophaya » 7. maj 2016, 12:26

Jeg tror kun jeg har kysset med en(!) i mit liv, der var spot on med hvordan jeg gerne vil kysses. De andre har været noget med at arbejde lidt med at finde en måde begge synes er rigtig godt, og enkelte blev bare aldrig gode. Jeg synes det er et afsavn, men jeg har da haft set gennem fingre med det fordi alt det andet var godt. Men så har det altså også været fordi der var store følelser, mødte jeg en ny dårlig kysser nu, så tænker jeg nærmere at livet er for kort til dårlige kys.
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: De der kys

Indlægaf Chanel » 7. maj 2016, 12:28

Sophaya skrev:Jeg tror kun jeg har kysset med en(!) i mit liv, der var spot on med hvordan jeg gerne vil kysses. De andre har været noget med at arbejde lidt med at finde en måde begge synes er rigtig godt, og enkelte blev bare aldrig gode. Jeg synes det er et afsavn, men jeg har da haft set gennem fingre med det fordi alt det andet var godt. Men så har det altså også været fordi der var store følelser, mødte jeg en ny dårlig kysser nu, så tænker jeg nærmere at livet er for kort til dårlige kys.


Helt enig. Kys er bare i min verden det allerhelligste og det der er det bedste i et forhold. Jeg har en eks jeg passer med 500 % på det område og er klar over jeg nok ikke finder en som ham igen på det punkt, men det her er bare direkte dårligt.
Jeg er bare så trist over det og kan ikke magte hvis det skal være årsagen til vi ikke skal ses mere. :(
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: De der kys

Indlægaf Slettet bruger » 7. maj 2016, 12:41

Sig det nu til ham :)
3
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: De der kys

Indlægaf Chanel » 7. maj 2016, 12:49

eks-Maupassant skrev:Sig det nu til ham :)

Det er da ikke fedt at sige til nogen at de kysser dårligt. Specielt ikke efter jeg fik sagt i lige måde.
Han kysser vel også på den måde han synes er godt, så jeg har da ikke lyst til at skulle bestemme det. Har aldrig i mit liv tænkt over muligheden for et kys kunne være dårligt, har aldrig prøvet det før
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: De der kys

Indlægaf Slettet bruger » 7. maj 2016, 12:53

Chanel skrev:
eks-Maupassant skrev:Sig det nu til ham :)

Det er da ikke fedt at sige til nogen at de kysser dårligt. Specielt ikke efter jeg fik sagt i lige måde.
Han kysser vel også på den måde han synes er godt, så jeg har da ikke lyst til at skulle bestemme det. Har aldrig i mit liv tænkt over muligheden for et kys kunne være dårligt, har aldrig prøvet det før


Bare sig det som det er og se hvad der sker. Det kan jo aller gå være end skidt, og det går jo ikke at du ikke siger det. Du kan jo ikke leve med dårlige kys, så eneste mulighed er jo at sige det og se om han har nogen andre kys i ærmet.

Ja han kan jo blive fornærmet, men hvis han ikke kan leve med lidt spontan kritik så skal han nok holde sig langt væk fra forhold med kvinder :)
1
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2406
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: De der kys

Indlægaf Elvispop » 7. maj 2016, 13:04

Helt ærligt.
Du er utilfreds, men vil ikke hverken ændre eller acceptere det du er utilfreds med. :gruble:
Jeg ved godt at det er mande-ting, det med at udtænke løsninger.
Men du har 3 muligheder:
- Sig til ham, eller vis ham, hvordan du vil kysses.
- Acceptér at han kysser "forkert". Start et forhold med manden, og stop med at være utilfreds.
- Drop ham helt, p.g.a. hans manglende evner, udi kys og tankelæsning.
14
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: De der kys

Indlægaf Spjaerten » 7. maj 2016, 13:08

Altså jeg er eng i det ikke ændrer sig hvis man ikke snakker om det.

Men jeg har mange gange oplevet det ikke er muligt at opnå en kyssekemi. Man passer bare ikke sammen med alle :/
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4348
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10661

Re: De der kys

Indlægaf BlueBunny » 7. maj 2016, 13:36

Jeg vil også mene du sagtens kan sige hvad du ønsker. Hvis du har svært ved det så sig det på en "sjov" måde. Ala "skal vi se hvor lang tid vi kan holde et kys kørende". Og så bagefter "det var dejligt", eller "ok det var måske lige tørt nok, skal vi prøve igen"

Det synes jeg sagtens du kan. Det tænker jeg ikke sårer nogen?
2
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
Seraphina
Indlæg: 223
Tilmeldt: 6. jan 2016, 19:50
Kort karma: 44
Likede indlæg: 568

Re: De der kys

Indlægaf Seraphina » 7. maj 2016, 15:44

Jeg har haft et par kærester, der kyssede virkelig dårligt - i starten! Efter relativt kort tid synes jeg at de 'har lært' hvordan jeg vil kysses.
Dette uden at jeg har sagt hvad jeg vil have, men nærmere subtile hentydninger som BlueBunny foreslår.
Giv det et par gange mere og hvis du stadig ike har lyst til at have sex med ham, så drop ham.
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: De der kys

Indlægaf Viskelæder » 7. maj 2016, 16:35

Jeg synes også, du skal sige det. Det har jeg tidligere gjort. Ikke på en "lad os sætte os ned og tale - du kysser dårligt"-måde, men sådan mens vi kysser så sige "prøv at kys mig langsommere"... "lidt mindre tunge" osv.. Måske har de følt sig lidt afvist i det, men det har ikke været noget, de har vist.
7

Tilbage til "Forhold og sex"