World of Warcraft

Brugeravatar
Tobywan
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:12
Kort karma: 74
Likede indlæg: 1965

Re: World of Warcraft

Indlægaf Tobywan » 7. maj 2016, 20:31

Sophaya skrev:
Tobywan skrev:Lige pt. sker der ikke så meget her.
5-10 minutter om dagen med garrisons... men er da et pænt stykke over 2 millioner guld og laver vel tæt på 10k om dagen. Så er der da lidt guld at bruge af i Legion.

Glæder mig til at prøve demonhunter :)



Jeg forstår slet ikke, hvordan folk kan lave så meget guld? Jeg får måske 2-3-4k ind om dagen. At jeg så bruger det hele på mounts er en ting, men jeg kan slet ikke se hvordan jeg skulle få så meget mere ind :)


Det tager også lidt tid at få et setup der bare kører. Her er hvad jeg gør... det kan helt sikkert optimeres, men mit setup er lavet på jeg lige pt. skal bruge mindst tid på det.

Lvl 3 Inn - hent en treasurehunter om ugen + treasure missions
Jeg har 15 treasurehunters på alle mine chars. Lidt mindre kan også gøre det, men bare de er godt spredt ud, så du altid har maks. antal på de missioner der giver guld. Sørg for at sætte missioner over 1-2 gange om dagen - hver dag! Ofte er der også missioner som giver tokens der sælger for ret meget på AH.

Lvl 3 salvage yard. Giver ok for grønne items og ellers dropper der til tider noget der kan sælges på AH

Optimer eventuelt med en række scavengers og køb mats fra tradepost når de er billige. Sælg på AH (hvis du har tid, kan man også crafte, men jeg synes det tager for lang tid).

Boatyard kan også give OK, når den er lvl 3.

Gentag på alle dine chars :)
1
Brugeravatar
McFurPants
Indlæg: 297
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:21
Kort karma: 26
Likede indlæg: 464

Re: World of Warcraft

Indlægaf McFurPants » 8. maj 2016, 13:03

Lemonella skrev:
McFurPants skrev:
Patrick skrev:
McFurPants skrev:Jeg spiller på en vanilla server. Det er altså rigtig hyggeligt. Jeg spillede retail WoW første gang i starten af Wrath, så vanilla er helt nyt for mig :)


... Er det tilfældigvis på Kronos?


Hej :) Nej det er ikke på Kronos. Nogle af mine guildmates er der dog. Vi var et guild på Nostalrius indtil de lukkede. Jeg er i betaen på Magic WoW :)


Er Magic WoW ikke en pirat-server?


Det udtryk har jeg ikke hørt før. Hvis du mener private servere der køres uden Blizzards godkendelse, så jo. Det er alle vanilla/TBC/Wrath servere.
0
Brugeravatar
McFurPants
Indlæg: 297
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:21
Kort karma: 26
Likede indlæg: 464

Re: World of Warcraft

Indlægaf McFurPants » 8. maj 2016, 15:47

Lemonella skrev:
McFurPants skrev:
Lemonella skrev:
McFurPants skrev:
Patrick skrev:
McFurPants skrev:Jeg spiller på en vanilla server. Det er altså rigtig hyggeligt. Jeg spillede retail WoW første gang i starten af Wrath, så vanilla er helt nyt for mig :)


... Er det tilfældigvis på Kronos?


Hej :) Nej det er ikke på Kronos. Nogle af mine guildmates er der dog. Vi var et guild på Nostalrius indtil de lukkede. Jeg er i betaen på Magic WoW :)


Er Magic WoW ikke en pirat-server?


Det udtryk har jeg ikke hørt før. Hvis du mener private servere der køres uden Blizzards godkendelse, så jo. Det er alle vanilla/TBC/Wrath servere.


Det kaldte vi de "ulovlige" servere i gamle dage. Så er det vel derfor serverne lukkes ned med jævne mellemrum.


Ja de lever altid på lånt tid. Tror I hvert fald ikke jeg har hørt om servere der "fik lov" at leve uendeligt. Er pirat-servere så det samme som ulovlige servere?
0
Brugeravatar
McFurPants
Indlæg: 297
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:21
Kort karma: 26
Likede indlæg: 464

Re: World of Warcraft

Indlægaf McFurPants » 8. maj 2016, 17:13

Lemonella skrev:
McFurPants skrev:
Lemonella skrev:
McFurPants skrev:
Lemonella skrev:
McFurPants skrev:
Patrick skrev:
McFurPants skrev:Jeg spiller på en vanilla server. Det er altså rigtig hyggeligt. Jeg spillede retail WoW første gang i starten af Wrath, så vanilla er helt nyt for mig :)


... Er det tilfældigvis på Kronos?


Hej :) Nej det er ikke på Kronos. Nogle af mine guildmates er der dog. Vi var et guild på Nostalrius indtil de lukkede. Jeg er i betaen på Magic WoW :)


Er Magic WoW ikke en pirat-server?


Det udtryk har jeg ikke hørt før. Hvis du mener private servere der køres uden Blizzards godkendelse, så jo. Det er alle vanilla/TBC/Wrath servere.


Det kaldte vi de "ulovlige" servere i gamle dage. Så er det vel derfor serverne lukkes ned med jævne mellemrum.


Ja de lever altid på lånt tid. Tror I hvert fald ikke jeg har hørt om servere der "fik lov" at leve uendeligt. Er pirat-servere så det samme som ulovlige servere?


Det er det ja. Er det ikke lidt surt, at spille på lånt tid? Eller er det lidt ligegyldigt når man bare spiller for hyggens skyld?


Jeg vidste jo på forhånd, da jeg startede på Nostalrius, at det var på lånt tid. Alligevel var det ret surt da den server lukkede. Især dog fordi det er ret svært at finde PvE servere derude.
0
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3355
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2920

Re: World of Warcraft

Indlægaf thomassneum » 12. maj 2016, 11:36

Det er længe siden.. Men jeg bruger også de 7 dage jeg har fået. Bare for at se hvorn det nu ser ud. :)
0
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
Zorglup
Indlæg: 491
Tilmeldt: 17. sep 2015, 11:53
Kort karma: 25
Geografisk sted: Djursland
Likede indlæg: 582

Re: World of Warcraft

Indlægaf Zorglup » 12. maj 2016, 16:01

Spiller stadig. På mit 10'ende år.
Jeg tror sgu aldrig, jeg bliver træt af det spil. :)
1
:ninja: >>Kung-fu'tze si'r : Ispind i mund, er bedre end ispind i øje !<< :ninja:
KaptajnSuppe
Indlæg: 2
Tilmeldt: 4. maj 2016, 04:49
Kort karma: 0

Re: World of Warcraft

Indlægaf KaptajnSuppe » 31. maj 2016, 03:32

Spillede en del før i tiden, mest før Cataclysm, men også lidt lidt i Mists of Pandaria. Har været on and off i WoD, men logger mere eller mindre kun på og tjekker mine Garrison engang imellem. Gaaab.

Plejede at spille med min familie og et par venner, men jeg er det eneste der stadig er nogenlunde aktiv, så send gerne en besked hvis i mangler en at spille med. Jeg er ikke raider, så det skal være med henblik på ret casual aktiviteter :)
0
mitze
Indlæg: 205
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:58
Kort karma: 27
Likede indlæg: 190

Re: World of Warcraft

Indlægaf mitze » 5. jun 2016, 20:20

Ej du er simpelthen for heldig :D
Jeg har dræbt Rukhmar over 200 gange so far, intet mount :(
0
mitze
Indlæg: 205
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:58
Kort karma: 27
Likede indlæg: 190

Re: World of Warcraft

Indlægaf mitze » 5. jun 2016, 20:20

Stort tillykke forresten, jeg er slet slet ikke misundelig :D
0
Brugeravatar
Thitida-No-Chey
Indlæg: 506
Tilmeldt: 11. apr 2016, 18:41
Kort karma: 67
Likede indlæg: 1532

Re: World of Warcraft

Indlægaf Thitida-No-Chey » 6. jun 2016, 15:51

Spiller stadig, men kun på hyggeplan :)
0
It's a shark
shaking his tail
in his pink speedos....
What's not to like??
Billede
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: World of Warcraft

Indlægaf Krølle » 6. jun 2016, 16:33

Jeg gik død i børne-panda-land men tænker on/off på at starte igen. Har dog slet ikke fulgt med - er der en ny ekspansion på vej?

....så kunne man jo blive fristet :D
0
Brugeravatar
Thitida-No-Chey
Indlæg: 506
Tilmeldt: 11. apr 2016, 18:41
Kort karma: 67
Likede indlæg: 1532

Re: World of Warcraft

Indlægaf Thitida-No-Chey » 6. jun 2016, 19:51

Krølle skrev:Jeg gik død i børne-panda-land men tænker on/off på at starte igen. Har dog slet ikke fulgt med - er der en ny ekspansion på vej?

....så kunne man jo blive fristet :D

New expansion out August 27th, I think... Du kan spille Demon Hunter
1
It's a shark
shaking his tail
in his pink speedos....
What's not to like??
Billede
Brugeravatar
Thitida-No-Chey
Indlæg: 506
Tilmeldt: 11. apr 2016, 18:41
Kort karma: 67
Likede indlæg: 1532

Re: World of Warcraft

Indlægaf Thitida-No-Chey » 7. jun 2016, 18:49

Lemonella skrev:
Thitida-No-Chey skrev:
Krølle skrev:Jeg gik død i børne-panda-land men tænker on/off på at starte igen. Har dog slet ikke fulgt med - er der en ny ekspansion på vej?

....så kunne man jo blive fristet :D

New expansion out August 27th, I think... Du kan spille Demon Hunter


Der kom også en expansion efter "Panda-børne-land". :D Warlord of Draenor hedder den.

Yeah, jeg har fået at få et par level 100, men jeg har ikke engang nået en dungeon i Draenor endnu... damn you, fast arbejde!
0
It's a shark
shaking his tail
in his pink speedos....
What's not to like??
Billede
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3355
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2920

Re: World of Warcraft

Indlægaf thomassneum » 22. jul 2016, 06:46

Jeg kunne godt lokkes til at spille igen. :)
Min datter er blevet 17 og er nu også interesseret, så det kunne jo være lidt morsomt. :)
1
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 845
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 210
Likede indlæg: 1874

Re: World of Warcraft

Indlægaf Precaseptica » 22. jul 2016, 06:55

Veteranerne af jer der overvejer at starte igen bør prøve privatserveren Kronos ud. De kører fuldstændigt ligesom spillet var i gamle dage da vi startede. Ahn'Qiraj er lige kommet ud og serveren er ret populær!

Altså.. Hvis I stoppede fordi det blev lidt ensformigt med alle de ændringer der kom over tiden. Det gamle vanilla wow holder stadig!
1

Tilbage til "Computere, spil og internet"