Hvad skal du læse næste gang?

Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad skal du læse næste gang?

Indlægaf Fru Sunshine » 7. maj 2016, 21:39

Babysitteren. Jeg har hentet een på Mofibo.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36728

Re: Hvad skal du læse næste gang?

Indlægaf Daine » 7. maj 2016, 21:47

Jeg skal i gang med Brændte Sjæle af Inger Wolf. Jeg har lige læst Færgen af Mats Standberg, den var godt nok underlig :wacko:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36728

Re: Hvad skal du læse næste gang?

Indlægaf Daine » 8. maj 2016, 19:16

Frkvira skrev:Slettet af Teri Terry (hvis det er den første i serien, har kun den og skal låne de andre på biblio)


Det er den første :) De to næste hedder Splittet og Knust. Fed serie :gogo:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36728

Re: Hvad skal du læse næste gang?

Indlægaf Daine » 9. maj 2016, 15:16

Frkvira skrev:
Daine skrev:
Frkvira skrev:Slettet af Teri Terry (hvis det er den første i serien, har kun den og skal låne de andre på biblio)


Det er den første :) De to næste hedder Splittet og Knust. Fed serie :gogo:

Tak :gogo: havde faktisk regnet med du nok havde svaret i ærmet :lol2:

Velbekommen ;)
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Hvad skal du læse næste gang?

Indlægaf DetSorteCirkus » 18. maj 2016, 21:52

Jeg havde et tilgodebevis til Bog&Ide fra julen af, som er blevet omsat til en mammutudgivelse i to tykke bind (i alt ca. 1000 sider) af den tyske (dyster)romantiker E.T.A. Hoffmanns fortællinger/eventyr for voksne (uden at det skal forstås i en videre erotisk betydning) fra 1810/20erne.

Ih, jeg glæder mig til, at jeg kan hente bøgerne, og så er der vist læsestof til det næste lange stykke tid :lol:
1
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12653
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12371

Re: Hvad skal du læse næste gang?

Indlægaf Guilded_Lily » 6. jun 2016, 10:17

Det er endelig lykkedes mig at blive færdig med en bog af....ja, en af de der svenske, kvindelige krimiforfattere i går (jeg husker ikke titlen). Den fulgte med et Femina sidste sommer.

Så nu vil jeg gå i gang med Brobyggerne af Jan Guillou. Som jeg fik til fødselsdag i 2014.

Jeg ønsker mig mere tid til at læse.
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Hvad skal du læse næste gang?

Indlægaf lillebjoern » 6. jun 2016, 11:44

Det sidste brev fra din elsker (tror jeg nok den hedder) af Jojo Moyes.

Jeg faldt ikke i stimer over 1'eren - jeg syntes den var lidt plat og forudsigelig, men OK hyggelæsning. Jeg er lige igang med A Game of Thrones, og jeg kan bare mærke at jeg har brug for noget meget nem læsning bagefter :-D Og nu har jeg lånt den af svigermor, så håber den er god.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2961
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6582

Re: Hvad skal du læse næste gang?

Indlægaf Sophaya » 21. jul 2016, 07:38

The Magicians triologien - The Magicians, The Magician King og The Magician's Land. Af Lev Grossman :)
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Flowergirl
Indlæg: 152
Tilmeldt: 12. maj 2016, 11:18
Kort karma: 9
Likede indlæg: 144

Re: Hvad skal du læse næste gang?

Indlægaf Flowergirl » 25. jul 2016, 11:12

Skal have læst "mig før dig" og "alene i Paris". Begge skrevet at Jojo Moyes. :)
0
Brugeravatar
Dublin-mudslide
Indlæg: 146
Tilmeldt: 2. sep 2015, 11:30
Kort karma: 11
Likede indlæg: 81

Re: Hvad skal du læse næste gang?

Indlægaf Dublin-mudslide » 25. jul 2016, 12:13

Pandesteg skrev:Overvejer at læse Jordens Søjler af Kenn Follett. Sådan cirka 75 år efter alle andre, men har hele tiden haft forestillingen om, at det var en virkelig tør og kedelig historisk fortælling hvor der bliver brugt 37 sider på at beskrive en sten og sådan noget. Det gider jeg ikke. Men nu er min søster ret begejstret for den og min mors mand sagde også den var god og ikke tør, så tror jeg må ind og bestille den på biblo nu.



Det der, kunne jeg lige så godt have skrevet :D Vil du ikke give tilbagemelding af din mening?

Og ift trådens emne, så skal jeg videre med Jussis Flaskepost fra P. Min evne til at tage mig sammen til at læser bøger er virkelig svækket. Netflix har virkelig overtaget bigtime.
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Hvad skal du læse næste gang?

Indlægaf Pandesteg » 25. jul 2016, 14:51

Dublin-mudslide skrev:
Pandesteg skrev:Overvejer at læse Jordens Søjler af Kenn Follett. Sådan cirka 75 år efter alle andre, men har hele tiden haft forestillingen om, at det var en virkelig tør og kedelig historisk fortælling hvor der bliver brugt 37 sider på at beskrive en sten og sådan noget. Det gider jeg ikke. Men nu er min søster ret begejstret for den og min mors mand sagde også den var god og ikke tør, så tror jeg må ind og bestille den på biblo nu.



Det der, kunne jeg lige så godt have skrevet :D Vil du ikke give tilbagemelding af din mening?

Og ift trådens emne, så skal jeg videre med Jussis Flaskepost fra P. Min evne til at tage mig sammen til at læser bøger er virkelig svækket. Netflix har virkelig overtaget bigtime.


Jeg må indrømme jeg gik i stå efter ca 100 sider, den var ellers god, men ja... Må prøve igen en anden gang! :)
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20415
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43828

Re: Hvad skal du læse næste gang?

Indlægaf paint » 28. jul 2016, 08:02

Skal i gang med Sveriges ukronede krimikonge, Leif GW. Perssons nyeste: 'Bombemageren og hans kvinde'.

Jeg har tidligere læst hans formidable 'Palme-trilogi' ( 'Mellem sommerens længsel og vinterens kulde', 'En anden tid, et andet liv', og 'Falder frit som i en drøm'). Han mener selv, at han i disse bøger opklarer mordet på Statsminister Oluf Palme.

GW Persson, ved hvad han taler/skriver om. Han er kriminolog og professor i politiefterforskning, og har i mange år været ansat ved Rikspolisstyrelsen i Stockholm. Han er Sveriges førende ekspert i kriminalitet og forbrydelse. Og har også skrevet en lang række videnskabelige artikler om kriminologi.
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Hvad skal du læse næste gang?

Indlægaf DetSorteCirkus » 28. jul 2016, 08:43

Sebastian Olden-Jørgensens biografi om Herluf Trolle.
Den har ligget på hylden under sofabordet og kigget på mig siden januar.
0
Brugeravatar
mariannaa
Indlæg: 1083
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:11
Kort karma: 181
Likede indlæg: 2181

Re: Hvad skal du læse næste gang?

Indlægaf mariannaa » 28. jul 2016, 08:49

Jeg er i gang med pigerne fra Riyadh af Rajaa Alsanea.
0

Tilbage til "Bøger"