Hvor er det royale forum? Grevinde Alexandra skal skilles

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
lulu-p
Indlæg: 1781
Tilmeldt: 20. aug 2015, 08:05
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2242

Re: Hvor er det royale forum? Grevinde Alexandra skal skilles

Indlægaf lulu-p » 14. sep 2015, 17:18

Ha-ha...skægt. Min første tanke da skilsmisserne blev meldt ud, var også at Martin Jørgensen og Eva Harlou blev et nyt par. Jeg ved ikke helt hvorfor..måske har jeg set et billede en gang.
0
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvor er det royale forum? Grevinde Alexandra skal skilles

Indlægaf Fru Sunshine » 14. sep 2015, 18:20

Hun er sørme pæn, hende Eva Harlou.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hvor er det royale forum? Grevinde Alexandra skal skilles

Indlægaf Wizzze » 14. sep 2015, 19:44

Fru Sunshine skrev:Hun er sørme pæn, hende Eva Harlou.


Det er hende Alexandra også, blev sgu lidt chokeret over at læse hun er over 50 :8:

Måske er der stadig chance for lidt "liv" på ens gamle dage :lol:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvor er det royale forum? Grevinde Alexandra skal skilles

Indlægaf Fru Sunshine » 14. sep 2015, 19:55

Jaah, altså... Alexandra er da meget pæn, men den anden er PÆN!
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvor er det royale forum? Grevinde Alexandra skal skilles

Indlægaf Dirtylittledevil » 14. sep 2015, 20:12

Jeg synes Eva H ligner lidt for meget en sulten fugleunge
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Lækre Arne
Indlæg: 251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:53
Kort karma: 116
Likede indlæg: 687

Re: Hvor er det royale forum? Grevinde Alexandra skal skilles

Indlægaf Lækre Arne » 15. sep 2015, 06:33

Jeg synes hun er gudesmuk. Martin også.
Gad da godt ligge i smørhullet der :slem:
0
Brugeravatar
lulu-p
Indlæg: 1781
Tilmeldt: 20. aug 2015, 08:05
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2242

Re: Hvor er det royale forum? Grevinde Alexandra skal skilles

Indlægaf lulu-p » 15. sep 2015, 06:51

Dirtylittledevil skrev:Jeg synes Eva H ligner lidt for meget en sulten fugleunge


Jeg synes også hun er smuk. Men på en forkert måde? Sulten fugleunge er egentlig en ret god beskrivelse.
0
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvor er det royale forum? Grevinde Alexandra skal skilles

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. sep 2015, 07:39

lulu-p skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg synes Eva H ligner lidt for meget en sulten fugleunge


Jeg synes også hun er smuk. Men på en forkert måde? Sulten fugleunge er egentlig en ret god beskrivelse.


Jeg hørte i sin tid beskrivelsen nævnt om hende skuespilleren fra Ally-serien, Ally øøh McBeal hedder hun vist, de kunne imo godt minde om hinanden.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Hvor er det royale forum? Grevinde Alexandra skal skilles

Indlægaf Krølle » 23. sep 2015, 06:07

lulu-p skrev:Ha-ha...skægt. Min første tanke da skilsmisserne blev meldt ud, var også at Martin Jørgensen og Eva Harlou blev et nyt par. Jeg ved ikke helt hvorfor..måske har jeg set et billede en gang.


De var i de kulørte blade for et par år siden.

http://www.seoghoer.dk/nyheder/martin-j ... r-blondine
0
Undtagelsen
Indlæg: 2243
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 221
Likede indlæg: 4589

Re: Hvor er det royale forum? Grevinde Alexandra skal skilles

Indlægaf Undtagelsen » 23. sep 2015, 08:19

Synes jeg har set en overskrift noget i stil med "Martin søger trøst ved Eva", så for at holde konspirationerne i kog, har der jo nok været et eller andet :D
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Hvor er det royale forum? Grevinde Alexandra skal skilles

Indlægaf DetSorteCirkus » 23. sep 2015, 08:22

Undtagelsen skrev:Synes jeg har set en overskrift noget i stil med "Martin søger trøst ved Eva", så for at holde konspirationerne i kog, har der jo nok været et eller andet :D


Der var på et tidspunkt også noget med, at de var blevet set forlade en fest sammen.
Man skal nu altid være varsom med sådan noget, for det kan jo bare handle om, at folk deler en taxa hjem eller lignende, fordi det er praktisk.

Rent spinmæssigt kan jeg dog godt undre mig over, at de offentliggør skilsmisser samtidig.
0
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvor er det royale forum? Grevinde Alexandra skal skilles

Indlægaf Aima » 23. sep 2015, 13:55

DetSorteCirkus skrev:Der var på et tidspunkt også noget med, at de var blevet set forlade en fest sammen.
Man skal nu altid være varsom med sådan noget, for det kan jo bare handle om, at folk deler en taxa hjem eller lignende, fordi det er praktisk.

Rent spinmæssigt kan jeg dog godt undre mig over, at de offentliggør skilsmisser samtidig.


Ja, det er faktisk en lidt spændende taktik, altså forudsat at det er taktisk kommunikation, og ikke bare en tilfældighed.

Hvis Martin Jørgensen og Eva Harlou rent faktisk har noget sammen og har i sinde at fortsætte med hinanden, kan et bud være, at de simpelthen melder ærligt ud fra start, i håb om, at det i sidste ende vil skabe mere sympati end forargelse.

Hvis de på et tidspunkt gerne vil kunne stå offentligt frem sammen, bør hele historien om deres forholds udgangspunkt, nok med fordel stå nogenlunde klart og uden de store tolkningsmuligheder. Som det ser ud lige nu, altså hvis vi for sjov skyld antager, de er sammen, kommer deres historie til at hedde noget i stil med, at de var venner der forelskede sig i hinanden og relativt hurtigt tog ansvar for dét ved at melde ud på hjemmefronten og gøre sig fri dér.
Hvis den ene derimod melder skilsmisse ud, og den anden ikke gør før senere, vil det åbne for muligheden for langt flere teorier. Parret har åbenbart været oppe at vende i medierne tidligere, så hvis Martin og Alexandra meldte deres skilsmisse ud, ville mediernes opmærksomhed om Eva, helt automatisk skærpes, fordi hun tidligere har været sat i forbindelse med manden, og hvis hun allerede har vidst, at hendes eget ægteskab også var slut og det kun var et spørgsmål om tid før det også var officielt, kunne hun og Thomas Troelsen (eller deres PR-agent), nok forudse et øget pres der. Og så har den bedste løsning været, at gå ud med skilsmissenyheder i nogenlunde forlængelse af hinanden, for på den måde er der ikke rigtigt noget at komme efter hverken hos den ene eller anden part, og de, altså Eva og Martin. vil ovenikøbet have mulighed for at kunne omgås hinanden offentligt ret hurtigt, uden at der i dét er det store vinklingspotentiale for pressen, eller, det er der, men jeg tror ikke det tilnærmelsesvis er så stort, som hvis deres relation var under andre, mere 'uofficielle' vilkår.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Hvor er det royale forum? Grevinde Alexandra skal skilles

Indlægaf DetSorteCirkus » 23. sep 2015, 19:44

@Aima, det er lige præcis det, jeg mener.
Hvis der ikke er noget i det, er det virkelig en upser, at de to skilsmisser er blevet offentliggjort samtidig.
Medmindre et af parrene eller begge er blevet orienteret om, at Se&Hør eller lignende allerede havde opsnuset deres brud og ville skrive om den snarest. I den situation er der også mange, der vælger selv at kommer først.
0
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvor er det royale forum? Grevinde Alexandra skal skilles

Indlægaf Aima » 23. sep 2015, 20:12

^ Præcis.

Om Eva Harlou og Martin Jørgensen har noget sammen, aner jeg ikke, men uanset om de har, så tror jeg personligt ikke det er en 'upser', altså i princippet kunne det jo være tilfældigt, men samtlige parter har jo med garanti været bevidst om Martin og Evas i medierne postulerede relation tidligere, så selvom de aldrig nogensinde har været andet end platoniske, har de måtte forholde sig til det link til hinanden. Pressen kan meget vel have vidst besked længe før, parrene meldte offentlig ud, og de kan også meget vel have givet dem et heads up om, at de ville køre en historie uanset om de selv nægtede at kommentere noget.

Hvis det ene par har vidst, at der med det andet pars brud automitatisk ville blive spekuleret i skilsmisse hos dem også, og det, altså et brud, rent faktisk var noget de selv vidste ville blive en realitet inden længe, ville det give god mening at offentliggøre det selv inden, ja, det er bare lidt vildt, det så lige bliver i samme uge. Jeg tænker faktisk, at det ikke er helt urealistisk at nogen faktisk har følt sig lidt presset.

Nå, men det bliver da lidt spændene at se om der står et nyt kendis-par frem inden så længe, og mest, hvordan medierne så håndterer dét, hvis det er. Altså om de lader historien ligge, eller om de kører videre på, om relationen startede mens begge parter stadig var i forhold.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hvor er det royale forum? Grevinde Alexandra skal skilles

Indlægaf Wizzze » 6. okt 2015, 12:25

Vi er åbenbart ret gode til det der sladder og konspirationer, måske skulle vi have en fast fælles klumme hos Se & Hør :D

http://www.seoghoer.dk/nyheder/martin-o ... a-hed-date
2
Do as I say! :whip:

Tilbage til "Livets forhold"