Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daphne » 6. maj 2016, 21:45

Blev ramt af et mindre angstanfald her til aften :( Der lugtede pludselig af røg i lejligheden. Gik udenfor for at tjekke om nogen havde tændt bål og kiggede lidt ind ad vinduerne til naboerne i opgangen for at se om der skulle være røg. Intet kunne jeg se. Da jeg gik ind var lugten blevet endnu værre, og jeg bestemte mig for at gå ned og spørge underboen, om de kunne lugte røg, da jeg kunne se morens bil ikke var hjemme - altså var ungerne alene hjemme og i efteråret måtte jeg redde to af børnene ud af lejligheden og tilkalde brandvæsen, da de havde brændt mad af i microen i sådan en grad at hele lejligheden og efterfølgende vores blev fyldt med røg. Nu havde de så brændt popcorn på - heldigvis var den ældste hjemme (ca. 18 år - hun var der ikke i efteråret) og hun havde styr på det og var meget ked af, at vi kunne lugte det. Jeg blev slet ikke vred - var bare glad for at der var styr på det. Og det kan jo ske for alle.
Men puha - jeg kunne slet ikke slippe den grimme følelse i kroppen, der kom per automatik, da jeg kunne lugte den type røg. Har spændt voldsomt i mave og ryg, kan jeg mærke - og jeg får simpelthen ikke trukket vejret rigtigt. Og så bliver man jo ør i hovedet, og føler lidt man skal besvime.. Og det har varet nogle timer - heldigvis er det blevet lidt bedre nu. Men jeg ved jo for pokker godt, at der ikke er noget at være bange for (længere).... Åndssvage angst - nu var det efterhånden noget tid siden sidst....
0
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12460

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf IrmaPigen » 7. maj 2016, 06:46

Min øjne klør allerede helt vildt sindssygt meget. Og løber i vand.
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6702
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1197
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9665

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf FrøkenM » 7. maj 2016, 10:56

At skullle såre en jeg holder umådelig meget af :trist: :whine: men vi fik en god snak om det og kan være venner. Tiden som par er definitivt forbi og jeg hilser det rigtige singleliv velkommen for første gang i 3,5 år.
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Sukisaki
Indlæg: 478
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:06
Kort karma: 40
Likede indlæg: 796

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sukisaki » 8. maj 2016, 06:57

At det er mors dag :(
Rationelt ved jeg godt at min mor elsker og er stolt af mig - men hun har aldrig været i stand til at vise det. Det er årsag til en grundlæggende sorg i mit liv, og jeg er drønmisundelig på alle andres forhold til deres mor.
0
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Muspel » 8. maj 2016, 13:23

Sukisaki skrev:At det er mors dag :(
Rationelt ved jeg godt at min mor elsker og er stolt af mig - men hun har aldrig været i stand til at vise det. Det er årsag til en grundlæggende sorg i mit liv, og jeg er drønmisundelig på alle andres forhold til deres mor.


:ae: hvis det hjælper, kan jeg fortælle, at jeg også har et pissedårligt forhold til min mor.
Og jeg har endda nedladt mig selv til at sende hende blomster, selvom jeg ikke en skid synes hun fortjener det. Fordi sådan gør 'gode døtre' åbenbart. Jeg ville hellere sende hende en selvhjælpsbog om 'sådan interesserer du dig for andre end dig selv'.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Fru Sunshine » 8. maj 2016, 14:06

Pms i kombination med manglende opmærksomhed er virkelig en dårlig kombi.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5391
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10408

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf lillebjoern » 8. maj 2016, 14:57

At der går to måneder før jeg kan komme op til køreprøve igen. To måneder....
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1726
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Dime » 8. maj 2016, 16:27

Hjemve, som bare fanden
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Kommodedyret » 8. maj 2016, 16:43

Når man tager ud for at købe noget tøj, og går ind i HMs prøverum for at prøve nogle billige klude. Men man kan se sig selv fra alle vinkler, og i et spontant anfald af dårlig selvtillid går man derfra igen, fordi man føler sig tyk og grim, og surmuler over dette i flere timer derefter. Røv.
0
Closure, closure, closure closure closure
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sjo » 8. maj 2016, 18:32

At det åbenbart er lige så umuligt at opstøve en peberplante i Århus og omegn som at finde en Paradiso med en IQ over stuetemperatur.
0
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15649
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21042

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 8. maj 2016, 19:21

En af min mors nærmeste veninder har fundet en knude i brystet og er i al hast skippet videre til videre undersøgelse på sygehuset :trist:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pityt » 9. maj 2016, 15:42

Har sovet omkring 3 timer i nat pga mareridt, som til sidst jog mig ind på sofaen...hvorefter jeg var for bange til at falde i søvn :(
Og så var det bare mandag...på den mest latterlige mandagsagtige måde, med alt for meget travlhed og en skideballe i to omgange (først hun-chefen og dernæst han-chefen) :s
For ligesom at føje spot til skade, er jeg lige kommet i tanke om, at jeg har glemt en temmelig vigtig opgave i dag :tie:
Jeg er lige til at lukke op og skide i :trist:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Muddi
Indlæg: 3438
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2513

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Muddi » 9. maj 2016, 17:16

At jeg ikke ikke kan være i mine bedste shorts, alle knapperne springer op konstant. og jeg er altså ikke tyk, har bare taget lidt på :(
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24626
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36775

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 9. maj 2016, 17:56

Jeg vil ændre betalingskonto hos Telia og de henviser til selvbetjeningssiden. Hvor jeg ikke kan finde noget :gruble: Må prøve at gå forbi butikken i morgen, magter ski ikke at skulle ringe og taste 35 gange før jeg får en person i røret.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15649
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21042

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 9. maj 2016, 18:14

Muddi skrev:At jeg ikke ikke kan være i mine bedste shorts, alle knapperne springer op konstant. og jeg er altså ikke tyk, har bare taget lidt på :(

:ae: Jeg er ikke engang i nærheden af at kunne lukke dem jeg brugte sidste år :trist: Så jeg har bestilt nogle nye. Og nogle nye leggings for dem kan jeg så også regne ud at jeg nok heller ikke kan bruge :rulle:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Generelt"