Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 7. maj 2016, 21:10

Kommodedyret skrev:
Viskelæder skrev:Skål i fake-astronautis til jer alle :wave:

Hvorfor sidder du og peger på Puffis indlæg med en diller-is?


Orkkk, jeg hopper over i upassende-tråden.... :lol:
2
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 7. maj 2016, 21:13

Viskelæder skrev:
Kommodedyret skrev:
Viskelæder skrev:Skål i fake-astronautis til jer alle :wave:

Hvorfor sidder du og peger på Puffis indlæg med en diller-is?


Orkkk, jeg hopper over i upassende-tråden.... :lol:

Se selv :devil2:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 7. maj 2016, 21:18

Puffi skrev:
Planten skrev:
Puffi skrev:Jeg har med vilje ikke tænkt ret meget. Men faktisk bare taget det meget stille og roligt, det var sgu ham, der var totalt hooked på bare at skulle mødes med det samme. Jeg er faktisk ikke i et hul over ham, altså, jo, jeg vil gerne se ham igen, men så er det heller ikke værre hvis vi ikke ser hinanden igen. Jeg er mere lidt nede fordi jeg ikke har hørt fra nogen. Selv min lillebror har ikke svaret på en simpel sms om hvad vi egentlig gør med den forbandede mors dag i morgen.


Jeg er med på, at det ikke er lige ham, det handler om.

At folk ikke tager kontakt, ville jeg også blive trist over. Men de kan jo have travlt i haven, med at grille eller hvad nu.


Jeg ved det godt, logisk, ved jeg det godt. Men er det ikke bare sædvanlig single-ensomhed? At alle andre er to og altid har en at grille med eller være i haven med? Og den går så lige all in i dag.



Åh jo, det kender jeg alt for godt. I sidste weekend svælgede jeg i den følelse.
0
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2407
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Singletråden

Indlægaf Elvispop » 7. maj 2016, 22:13

Kommodedyret skrev:
Viskelæder skrev:Skål i fake-astronautis til jer alle :wave:

Hvorfor sidder du og peger på Puffis indlæg med en diller-is?


Det er da bare en pind-is... :fløjt:
1
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7090
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13310

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 8. maj 2016, 11:09

Marioneta skrev:Ih altså, kender I det, når man gerne vil kontakte en eks, men man ved godt, at det er en enorm dårlig ide?

Jeg har de sidste par måneder haft en lyst til at kontakte en gammel flirt. Jeg har bare sådan lyst til at chatte med ham. Jeg har tænkt over hvorfor jeg egentligt gerne vil og det er ikke fordi jeg vil være kæreste med ham. Men det er kommet efter jeg er begyndt i fertilitetsbehandling for ar få et donorbarn og jeg derfor er holdt op med at date. Så jeg savner en mand at chatte med sådan en gang imellem og jeg tror ikke, at det bunder ret meget dybere. Vi havde vildt god skrive-kemi, hvis man kan kalde det dét. Men han gik tilbage til sin eks og er der stadig. Han ville dog fortsat gerne holde kontakten, men jeg var i en dårlig periode i mit liv og det endte med at jeg ikke behandlede ham helt godt. Hvilket jeg også senere undskyldte for. Ej, jeg ved ikke, hvorfor lige det er ham, jeg tænker på, nu hvor jeg er i gang med mit projekt og er virkelig opsat på det. Jeg skal jo ikke finde en mand, som kan forpurre projektet, men lige netop ham her ved jeg jo, at det ikke kommer til at ske.

Tror du ikke, at det er fordi han er den i dit liv hidtil, der passer bedst ind i den plads, du har til mandligt selskab lige nu?

For noget tid siden skrev én herinde (Planten, måske? ) et klogt indlæg om det med at savne ekser og tidligere flirts som en måde at sætte ansigt på en trang, mere end det handler om den konkrete mand (eller kvinde). Kan det være sådan noget, der er på spil?
3
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 8. maj 2016, 11:47

Rapfisk skrev:
Marioneta skrev:Ih altså, kender I det, når man gerne vil kontakte en eks, men man ved godt, at det er en enorm dårlig ide?

Jeg har de sidste par måneder haft en lyst til at kontakte en gammel flirt. Jeg har bare sådan lyst til at chatte med ham. Jeg har tænkt over hvorfor jeg egentligt gerne vil og det er ikke fordi jeg vil være kæreste med ham. Men det er kommet efter jeg er begyndt i fertilitetsbehandling for ar få et donorbarn og jeg derfor er holdt op med at date. Så jeg savner en mand at chatte med sådan en gang imellem og jeg tror ikke, at det bunder ret meget dybere. Vi havde vildt god skrive-kemi, hvis man kan kalde det dét. Men han gik tilbage til sin eks og er der stadig. Han ville dog fortsat gerne holde kontakten, men jeg var i en dårlig periode i mit liv og det endte med at jeg ikke behandlede ham helt godt. Hvilket jeg også senere undskyldte for. Ej, jeg ved ikke, hvorfor lige det er ham, jeg tænker på, nu hvor jeg er i gang med mit projekt og er virkelig opsat på det. Jeg skal jo ikke finde en mand, som kan forpurre projektet, men lige netop ham her ved jeg jo, at det ikke kommer til at ske.

Tror du ikke, at det er fordi han er den i dit liv hidtil, der passer bedst ind i den plads, du har til mandligt selskab lige nu?

For noget tid siden skrev én herinde (Planten, måske? ) et klogt indlæg om det med at savne ekser og tidligere flirts som en måde at sætte ansigt på en trang, mere end det handler om den konkrete mand (eller kvinde). Kan det være sådan noget, der er på spil?

Det var nemlig mig. Og jeg mener det stadig :)

Og med det sagt marionetta, så skriver jeg også med en fra min fortid, som jeg ikke gider være kæreste med, men vi kysser så godt!
2
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 8. maj 2016, 15:13

Nu gad jeg ikke vente på svar mere, så jeg spurgte ham direkte hvad der skete. Der skete ikke noget, han havde haft lange, kedelige dage. Spurgte så om fredag også var kedelig, nej, det var en hyggelig (!) aften. Spurgte ham så "Men?". Hvorfor jeg dog jagtede et men, jo, ser du, lille mand, fordi i dagene inden skrev vi konstant og nu har jeg stort set ikke hørt fra dig. Han havde haft travlt? (Ja, spørgsmålstegn!). Sagde så at det havde han jo også inden og at jeg bare prøvede at få et indtryk af, hvad han ville. Han vidste ikke hvad han ville, men jeg var ikke hans type så han syntes bare, vi skulle stoppe den der. Godt så :lol: Han kunne så ikke svare på hvorfor han så havde sagt, at vi skulle ses igen når han helt tydeligt ikke ville. Han havde så først fundet ud af EFTER vi mødtes, at jeg ikke var hans type. Jamen dog :lol: Og ingen forklaring på hvorfor, han havde mødtes med mig, når jeg helt klart havde sagt at jeg ikke gad one-night-stands. Hans svar da jeg skrev det der for et par dage siden var, at det gad han heller ikke, han var træt af tinder-pis. Tænk sig al den energi og skriverier bare for et slag fisse. Man forstår det ikke.
2
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
A 7
Indlæg: 813
Tilmeldt: 27. aug 2015, 06:35
Kort karma: 35
Likede indlæg: 797

Re: Singletråden

Indlægaf A 7 » 8. maj 2016, 18:06

JessicaD skrev:Nu kan jeg pludselig huske grundene til, at jeg ikke gider knalde på første date. :tie: For det første fordi, jeg ikke har lysten til det, når jeg ikke kender manden, og så for det andet for at undgå sådan noget der. Hold nu kæft en vatpik!! Det undrer mig gang på gang, at det kan være så svært selv at melde ud.

Oplever I mænd også den slags fra kvinder? Jeg er selv ret god til at melde ud, hvad jeg vil eller ikke vil efter en date, da jeg hader uafklarede ting, uanset om jeg selv har noget i klemme eller ej.


Kvinder, der ikke melder (/kan melde) ud?? Jeg oplever nærmest ikke andet.
1
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Singletråden

Indlægaf Kommodedyret » 8. maj 2016, 18:20

*All the single ladies/ All the single ladies*

:banan: :banan: :banan:

(bananerne har lige været på youtube hvor de så en Beyonce video )
4
Closure, closure, closure closure closure
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 8. maj 2016, 18:36

A 7 skrev:
JessicaD skrev:Nu kan jeg pludselig huske grundene til, at jeg ikke gider knalde på første date. :tie: For det første fordi, jeg ikke har lysten til det, når jeg ikke kender manden, og så for det andet for at undgå sådan noget der. Hold nu kæft en vatpik!! Det undrer mig gang på gang, at det kan være så svært selv at melde ud.

Oplever I mænd også den slags fra kvinder? Jeg er selv ret god til at melde ud, hvad jeg vil eller ikke vil efter en date, da jeg hader uafklarede ting, uanset om jeg selv har noget i klemme eller ej.


Kvinder, der ikke melder (/kan melde) ud?? Jeg oplever nærmest ikke andet.


Man burde lave et datingsite for mænd og kvinder, som gerne vil melde ud, og et for dem, som går og lurepasser!
4
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12460

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 8. maj 2016, 19:51

Mænd er desværre ofte konfliktsky og mangler evne til at melde klart ud.

Enten kan de ikke melde ud. Eller også er de i sik modsatte grøft og er alt for interesserede og omklamrende.

Ih, hvorfor kan man ikke finde ham den sprøde veltrænede gut med god humor og med evnen og viljen til at knytte bånd men alligevel gøre det på en stille og rolig måde.
1
Brugeravatar
NLeth
Indlæg: 176
Tilmeldt: 1. maj 2016, 19:54
Kort karma: 39
Likede indlæg: 465

Re: Singletråden

Indlægaf NLeth » 8. maj 2016, 20:07

Jeg er kvinde, og sådan én, der melder ærligt ud. Det resulterer hver gang i nogle (for mig) ubehagelige minutter/timer efterfølgende, mens jeg afventer reaktionen ... For det er desværre ikke alle, der tager en pæn afvisning pænt. Så jeg må indrømme, at jeg godt forstår lysten til den mere kujonagtige løsning.
4
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 8. maj 2016, 20:30

IrmaPigen skrev:Mænd er desværre ofte konfliktsky og mangler evne til at melde klart ud.

Enten kan de ikke melde ud. Eller også er de i sik modsatte grøft og er alt for interesserede og omklamrende.

Ih, hvorfor kan man ikke finde ham den sprøde veltrænede gut med god humor og med evnen og viljen til at knytte bånd men alligevel gøre det på en stille og rolig måde.

Det var da alligevel noget af en generalisering :D
Jeg kender en del, der ikke er sådan :)
2
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 8. maj 2016, 20:31

Da jeg gik aftentur, var der flere par, der havde taget tæpper med ned på havnen og lå og så solnedgangen og drak rødvin. Der blev jeg misundelig. Årh, det må være skønt at være forelsket på sådan en sommeraften :)
6
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 8. maj 2016, 20:32

Jeg er næsten lige kommet hjem fra en dejlig, lun gåtur på stranden med en veninde. Og mens det var rigtig hyggeligt, så ville jeg ønske det var med en dejlig mand, som jeg kunne flette fingre med :genert:
3

Tilbage til "Forhold og sex"