Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 9. maj 2016, 16:34

Æske skrev:
2SHY skrev:
LadyFox skrev:
2SHY skrev:At der kan opstå drama i en malebogsgruppe på Facebook

What? Hvad handler det om?

Så vidt jeg kan forstå er det noget med at medlem 1 har set en tegning som medlem 2 har lavet i en bestemt bog. Medlem 1 har af uvisse årsager ikke billedet i sin bog og medlem 2 har så lavet en tråd hvor hun sådan lidt kluntet får skrevet at billedet er i bogen og at der er nogle der mener det ikke er der. En masse byder ind med at tegningen ganske rigtigt er i den pågældende bog og puff bryder helvede løs da medlem 1 beskylder medlem 2 for at kalde hende løgner og i øvrigt truer med at forlade gruppen (fordi...?), hvilket medlem 2 benægter. Og så en masse jeg ikke forstår med at medlem 1 vist har delt medlem 2s billede uden at spørge om lov eller... Ej det er lidt sort

Så har man simpelthen for meget tid i sit liv :genert:

Fuldstændig. Ej men for fanden... Det er en skide tegning. Og ikke engang en specielt imponerende en af slagsen!
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf LadyFox » 9. maj 2016, 16:40

2SHY skrev:Medlem 2 var i øvrigt også ret godt i gang forleden hvor noget en anden havde skrevet om en teknik jeg havde foreslået blev vendt til at handle om at det medlem 2 havde lavet var helt vildt grimt og selvom jeg forsøge at forklare at det intet havde at gøre med det hun havde lagt op, så mente hun bestemt det var det eller at det i hvert fald lød sådan

Ah men hvad sker der? Man kan sgu ikke altid mærke at medlemmerne lever op til at gruppen er rettet mod voksne :stoned:

Hold nu helt op.. Tænk at blive uvenner over malebøger.
Men drama er der vel over alt, det er i hvert fald i de fleste grupper jeg er med i - grupper om krybdyr er dog de værste - den ene er så slem at selv moderatorende har det lidt sådan "vi magter ikke at tage os af tonen" - det skal virkelig gå vildt for sig før de gider at skride ind.

Jeg forstår bare ikke der er så mange voksne mennesker der gider at bruge sin fritid på at gå helt bananas over de mest ligegyldige ting på internettet.
2
...
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Muspel » 9. maj 2016, 16:52

Flora skrev:
Smiling_Goat skrev:
Flora skrev:Jeg var i banken i formiddags og da jeg kom ind ad døren kommer der en bankdame hen imod mig og siger "kan jeg hjælpe med noget?". Jeg ser vist lidt forvirret ud, men fortæller så hvad jeg er der for, hvorefter hun siger "ja, så skal du lige tage et nummer og vente til min kollega oppe ved kassen har tid".

Altså jeg ved godt det er et forsøg på service eller noget, men findes der nogen der ikke er klar over at man tager et nummer og venter til det bliver ens tur når man kommer ind i en bank? :forvirret: Synes måske det virkede en anelse overflødigt...


Jeg tror faktisk, det er en rigtig god idé.

De kunder, der typisk møder op i banken, antager jeg er ældre mennesker, fordi yngre mennesker har styr på netbank osv. Ældre mennesker brokker sig tit over faldet i serviceniveau i butikker, og i deres ungdom fandtes ikke nummersystemer, så jeg tror, det at blive mødt af en medarbejder minder dem om dengang, hvor der "stadig fandtes service" - og dermed får de et mere positivt/personligt forhold til banken.


Ja, det har du nok ret i. Jeg tror nu dem der var i banken lige mens jeg var der oplevede det mere forvirrende end som en hjælp, men det kan godt være gamle fru Jensen synes det er rart at blive guidet lidt når hun kommer ned i banken :)


Men mange kommer vel også for at skulle til møde med bankrådgiver. Så skal man vel netop ikke have en nummer, men have hjælp til at finde den rigtige rådgiver?
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 9. maj 2016, 17:01

LadyFox skrev:
2SHY skrev:Medlem 2 var i øvrigt også ret godt i gang forleden hvor noget en anden havde skrevet om en teknik jeg havde foreslået blev vendt til at handle om at det medlem 2 havde lavet var helt vildt grimt og selvom jeg forsøge at forklare at det intet havde at gøre med det hun havde lagt op, så mente hun bestemt det var det eller at det i hvert fald lød sådan

Ah men hvad sker der? Man kan sgu ikke altid mærke at medlemmerne lever op til at gruppen er rettet mod voksne :stoned:

Hold nu helt op.. Tænk at blive uvenner over malebøger.
Men drama er der vel over alt, det er i hvert fald i de fleste grupper jeg er med i - grupper om krybdyr er dog de værste - den ene er så slem at selv moderatorende har det lidt sådan "vi magter ikke at tage os af tonen" - det skal virkelig gå vildt for sig før de gider at skride ind.

Jeg forstår bare ikke der er så mange voksne mennesker der gider at bruge sin fritid på at gå helt bananas over de mest ligegyldige ting på internettet.

Det er fuldstændig tåbeligt. Der er ikke ret meget mindfulness og afstessning over

Nok kan jeg være nærtagende og sippet men jeg synes alligevel der skal mere til end det der til at få mig til at flippe skråt. Og når moderatorer også må give op så er det altså alvor
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Muddi
Indlæg: 3432
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2503

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Muddi » 9. maj 2016, 19:02

Fyrst Eberhard skrev:Hvornår blev det okay, at klippe negle i offentligheden/spise madpakker i toget?! Min sidemand var i dag Valby -> Brøndbyøster om at spise et æble.

Og hvad blev der af Bruno Mars? Endte han med at gribe den granat?



Må man ikke spise madpakke i toget?! :forvirret2:
4
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf LadyFox » 9. maj 2016, 19:09

Hvorfor ekstra stropper og mærkelige huller er blevet hipt på badetøj? striber på maven er da ikke særlig pænt.

Billede
Billede
Billede
0
...
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Novella » 9. maj 2016, 19:12

^Jeg tør ikke tænke på hvordan det der ser ud med fødepølle og bh-delle :tie: :ninja:
5
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Pixie88 » 9. maj 2016, 19:20

Jeg undrer mig over, at folk går apeshit over sol og varme. Vi har grillet i dag og alle var ved at dåne over det gode vejr, mens jeg bare gerne ville indenfor i normale temperaturer. Det er jo ikke fedt, når det er så varmt.

Og den hast med at komme ud i solen.. sommeren er lige startet, I skal nok nå det folkens ;)
2
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf HappyPaww » 9. maj 2016, 19:27

Malebøger til voksne - vel de såkaldte mandalaer. Ja ja, det er sikkert fint afstressende tidsfordriv, men facebook-grupper, og fremvisning af de sider man har farvelagt er altså mærkeligt. En 8-årig kan jo gøre det?! Jeg forstår der ikke...
4
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Persnikedy » 9. maj 2016, 19:45

En reklame for en bosh vaskemaskine hvor man selv hælder en hel bøtte flydende vaskemiddel i også dosere den selv... kan den så kun vaske fx hvidt?
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 9. maj 2016, 20:00

... hvad nogen regner med at få ud af en annonce som er google-oversat til jysk: :)
"Hun er 56, men ser 23
56 år gammel mor irriterer læger ved at afsløre
hendes simpelt trick for anti-rynkebehandling."

:D
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Animi » 9. maj 2016, 20:22

Pixie88 skrev:Jeg undrer mig over, at folk går apeshit over sol og varme. Vi har grillet i dag og alle var ved at dåne over det gode vejr, mens jeg bare gerne ville indenfor i normale temperaturer. Det er jo ikke fedt, når det er så varmt.

Og den hast med at komme ud i solen.. sommeren er lige startet, I skal nok nå det folkens ;)


Men altså... vi bor jo i DK, nogen somre er der kun sammenlagt 1-2 uger hvor vejret er ligesom i dag :lol2: Så det er da bare med at nyde det når man kan :D (hvis man kan lide varme, selvfølgelig)
10
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Pixie88 » 9. maj 2016, 20:52

Animi skrev:
Pixie88 skrev:Jeg undrer mig over, at folk går apeshit over sol og varme. Vi har grillet i dag og alle var ved at dåne over det gode vejr, mens jeg bare gerne ville indenfor i normale temperaturer. Det er jo ikke fedt, når det er så varmt.

Og den hast med at komme ud i solen.. sommeren er lige startet, I skal nok nå det folkens ;)


Men altså... vi bor jo i DK, nogen somre er der kun sammenlagt 1-2 uger hvor vejret er ligesom i dag :lol2: Så det er da bare med at nyde det når man kan :D (hvis man kan lide varme, selvfølgelig)

Jeg synes oftere vi har varme somre, end våde og kolde :genert: chancen for flere varme dage er ret stor, vi er trods alt kun i maj :-D
1
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Anne Droid » 10. maj 2016, 04:34

LadyFox skrev:
2SHY skrev:Medlem 2 var i øvrigt også ret godt i gang forleden hvor noget en anden havde skrevet om en teknik jeg havde foreslået blev vendt til at handle om at det medlem 2 havde lavet var helt vildt grimt og selvom jeg forsøge at forklare at det intet havde at gøre med det hun havde lagt op, så mente hun bestemt det var det eller at det i hvert fald lød sådan

Ah men hvad sker der? Man kan sgu ikke altid mærke at medlemmerne lever op til at gruppen er rettet mod voksne :stoned:

Hold nu helt op.. Tænk at blive uvenner over malebøger.
Men drama er der vel over alt, det er i hvert fald i de fleste grupper jeg er med i - grupper om krybdyr er dog de værste - den ene er så slem at selv moderatorende har det lidt sådan "vi magter ikke at tage os af tonen" - det skal virkelig gå vildt for sig før de gider at skride ind.

Jeg forstår bare ikke der er så mange voksne mennesker der gider at bruge sin fritid på at gå helt bananas over de mest ligegyldige ting på internettet.


Jeg var med i en gruppe om hjemmestrikkede karklude. Moderatorene og andre medlemmer fik flere gange trusler fordi der var nogen der mente reglerne skulle være anderledes. Det var lidt sjovt at se gamle koner gå amok :popkorn:
1
Klimatosse
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf LadyFox » 10. maj 2016, 07:14

Anne Droid skrev:
Jeg var med i en gruppe om hjemmestrikkede karklude. Moderatorene og andre medlemmer fik flere gange trusler fordi der var nogen der mente reglerne skulle være anderledes. Det var lidt sjovt at se gamle koner gå amok :popkorn:

Det er åbenbart ofte de grupper der virker mest harmløse der er mest crazy :ad!:
1
...

Tilbage til "Generelt"