Hvad skal din sommer gå med?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8938
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18166

Hvad skal din sommer gå med?

Indlægaf Mi55y » 10. maj 2016, 09:17

Jeg skulle finde en dato til en familietur til Djurs Sommerland i løbet af sommeren og opdagede derved, at min sommer er godt pakket efterhånden med både rejser, arrangementer og koncerter/festivaler.

Jeg skal:
Rejser:
- Berlin med kæresten i Pinsen
- Spanien med mor og søskende+niece i starten af juni
- Weekend i Kbh med søster+niece midt-juli

Koncerter/Festivaler:
- FedFredag/GNAGS med job i Tivoli Friheden slut-maj
- Go FM Live i Tivoli Friheden m/venner start-juni
- Northside Festival midt-juni (skal arbejde som adgangsvagt)
- Tinderbox Festival med kæresten slut-juni
- Grøn Koncert slut-juli
- Smukfest start-august (skal arbejde som camping-vagt på Kærligheden)
- 90'er-fest slut-august
- Århus Festuge start-september

Andet:
- Debatkomsammen i Århus slut-maj
- Venindebesøg fra Kbh slut-juli
- Søsters 30-års fødselsdag start-september (hjælper til med mad, pynt etc.)
- 50 års jubilæumsfest på job midt-september (skal arrangere)

Det er den mest pakkede sommer jeg længe har haft, da jeg normalt plejer at holde en del weekender fri til bare at nyde sommeren i. Men i år har jeg ikke villet sige nej til nogle af de ovenstående og har endda allerede skåret en festival fra (Grimfest), da jeg her højst sandsynligt skal arbejde på Smukfest. Jeg glæder mig jo til alle tingene, men jeg glæder mig også til at se, om det er for meget, og om jeg kommer til at føle, at min sommer gik alt for hurtigt uden at jeg rigtigt fik nydt det.

Hvad skal I andre bruge sommeren på? Har I masser tid til at tulle rundt eller skal I også rende rundt til en masse ting? Hvad har I det bedst med?
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Hvad skal din sommer gå med?

Indlægaf Thestral » 10. maj 2016, 09:20

Jeg skal holde lidt ferie med min kæreste hvor vi tager på nogle småture rundt i landet og et par dage hvor min datter også er med. Derud over skal jeg bare slappe af og passe mit helbred og min have
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1165
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3302

Re: Hvad skal din sommer gå med?

Indlægaf Minionine » 10. maj 2016, 09:30

Jeg lægger ud med at tage til London med 7 veninder i slutningen af maj.
Derudover bliver det en begivenhedsrig sommer, hvor jeg både runder de 30 år, bliver færdig med min uddannelse og mor for første gang! :banan: Så sommeren står på alt fra fest til fødsel :klap:
7
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12374

Re: Hvad skal din sommer gå med?

Indlægaf Guilded_Lily » 10. maj 2016, 10:28

Juni:
En enkelt todages festival

Juli:
Ringridning en weekend
10 dages road trip i Sydengland, Oxford, London og en tur i Harry Potter-studierne.

August:
Arbejdet kalder igen, men vi skal til Gnags-koncert i den sidste weekend.
1
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad skal din sommer gå med?

Indlægaf Annione » 10. maj 2016, 11:05

Vi skal planlægge bryllup, som skal holdes i august. Og så skal vi muligvis en uge til Anholt. That's it. Men det er også rigeligt :-D
1
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad skal din sommer gå med?

Indlægaf Studsgaard » 10. maj 2016, 11:14

Vi har også allerede lidt forskellige planer.
Nibefestival (dog kun en dag)
Datterens fødselsdag, afholdes af to omgange.
Vores kobberbryllup
Tre/fire ugers ferie (størstedelen på camping) med forhåbentligt fantastisk dansk sommer
Sidste ugen inden skolen starter for ungerne, er der byfest hvor jeg delvist skal feste og delvist har sagt ja til noget vagt.
0
Brugeravatar
lulu-p
Indlæg: 1778
Tilmeldt: 20. aug 2015, 08:05
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2237

Re: Hvad skal din sommer gå med?

Indlægaf lulu-p » 10. maj 2016, 11:27

Nu synes jeg ikke maj er sommer :-D ..selvom den er vældig fin nu.

Rejseplaner..

Juni: Manden skal til Firenze. Jeg overvejer om jeg skal med i en forlænget weekend. Hvis nogen vil passe børnene :/

Juli. Jeg er alene hjemme i en lille uge. Jeg skal godt nok på arbejde.... men alligevel :dåne: . Derefter 3 ugers ferie med mand og børn til det sydeuropæiske sommerland.

August. Manden skal til Trieste. Jeg overvejer om jeg skal med på en forlænget weekend..hvis nogen vil passe børnene :forvirret2:
1
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Hvad skal din sommer gå med?

Indlægaf MissHindenburg » 10. maj 2016, 11:43

Min sommer kommer til at gå med speciale og arbejde!!!

Men for dællan hvor jeg glæder mig til en jul uden eksamen eller opgaver! :klap: :banan:
4
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9488
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Hvad skal din sommer gå med?

Indlægaf Sophies-mor » 10. maj 2016, 11:51

Mc-kort i hele juni. Plus et sølvbryllup.
Arbejde indtil de obligatoriske ferieuger i juli. Barnet til morfar osv.
Derudover. Intet fastlagt.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
fisken80
Indlæg: 22070
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52047

Re: Hvad skal din sommer gå med?

Indlægaf fisken80 » 10. maj 2016, 12:44

Jeg skal lave så lidt som muligt...

Jeg har fem ugers fri, min kæreste har 2 eller 3 uger, det ved vi ikke helt endnu. De uger jeg har selv skal jeg læse bøger og slappe af. Hvis jeg gider tager jeg måske på en endags museumstur rundt på Fyn og hvis jeg gider mere tager jeg måske på en endagstur til København.

De uger min kæreste har ferie skal jeg med ham til Jylland, hvor han fisker. Det er ren afslapning, bare på en anden lokalitet. Flere bøger og de ture vi lige gider køre.

Thats IT. Jeg ville dø totalt, hvis jeg skulle igennem det program du præsenterer TS. Jeg ville slet ikke føle, at jeg havde holdt ferie. Pyha.
2
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Faceless
Indlæg: 752
Tilmeldt: 15. sep 2015, 07:23
Kort karma: 57
Likede indlæg: 888

Re: Hvad skal din sommer gå med?

Indlægaf Faceless » 10. maj 2016, 12:46

Øhm . . . bliver (bonus)faster til nevø nummer 7 i juni. Det er sådan den mest spændene ting der kommer til at ske.
Jeg har aldrig haft den store-rejselyst og nyder oftest bare at slappe af hjemme. Derudover har jeg desværre udviklet panik/angst når der er alt for mange mennesker omkring mig, så alt hvad der hedder koncerter/festivaler skal jeg ikke nyde noget af. – Jeg er dog tvangsindlagt til Tinderbox, da jeg bor så tæt på at jeg kan høre musikken fra min lejlighed.
0
Mine drenge M'08/M'09/E'12/M'12/E'13/E'15/P'16/A'19 :lun:

Billede
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Hvad skal din sommer gå med?

Indlægaf Joe » 10. maj 2016, 13:00

Jeg skal til et bryllup, en sætte hue på hovedet-ting, en studenterfest, måske et svendegilde, en kort tur i sommerhuset, mens resten af familien er der. Så skal jeg 2,5 uger til Kina i midt juli til slut juli. Og i august er der en kandidatfest.
I det hele taget er "folk omkring mig bliver færdige med uddannelse" temaet for denne sommer. Faktisk startede det allerede i slutningen af marts.
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Hvad skal din sommer gå med?

Indlægaf Rapfisk » 10. maj 2016, 13:16

Jeg har ikke alt for meget planlagt.

I juli skal jeg en uge på højskole med den dejlig meddebattør. Det glæder jeg mig meget til. I starten af juli kommer en gammel veninde fra Århus forbi med sin mand og to børn, så dem regner jeg også med at skulle se. Ellers bliver det en ferie i familiens sommerhus, hvis jeg ikke har fået arbejde, krydret med (forhåbentlig varme og lyse) aftener hjemme på Frederiksberg, hvor jeg håber at bruge en masse aftener i parker og på caféer med forskellige venner.

I juni kommer jeg nok også til at rende til forskelige udendørs-fodboldarrangementer med storskærm. Jeg er ikke selv enormt fodboldinteresseret, men det er der mange i min familie og omgangskreds, der er, og jeg nyder stemningen. Der bliver nok også nogle aftener til Fredagsrock i Tivoli og den slags - måske også en grøn koncert eller to.
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvad skal din sommer gå med?

Indlægaf Aima » 10. maj 2016, 13:32

Sikke et program, TS. Fede ting, du skal opleve!

Jeg har ikke planlagt noget fast og jeg har ikke mere ferie end et par sammenhængende fridage, allerhøjst. Herude hvor jeg bor, er det i sommermånederne lidt som om at være på ferie hver dag, så jeg nyder det uanset.

Jeg holder et par timers fri midt på dagen og lægger mig op på taget med en lydbog de dage, solen skinner. Går lange lange ture med kaffe i hånden sent om aftenen med de veninder, der ikke er bundet til hjemmet af børn. Grille på stranden, spise is på havnen og drikke rødvin på terrassen til midt om natten.

Derudover skal jeg til et par udendørs koncerter og nogle fødselsdage.

Jeg har et rejsegavekort liggende, men det må blive til efteråret.
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: Hvad skal din sommer gå med?

Indlægaf Buller » 10. maj 2016, 14:12

Copenhell

3 uger i Lapland.

Sidst på sommeren en uge i Rom.

Arbejde, arbejde, arbejde.
0

Tilbage til "Livets forhold"