Debattens losseplads

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4646
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8391

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Tibbler » 10. maj 2016, 11:44

Delfin skrev:Jeg stod på stationen i morges og gloede på den plakat, mens jeg fik mig et biligt grin. Dels pga hunden, men den gråhårede bessefar han ser mig noget mørklødet ud, mon han nu også er rigtig dansker i 17 generationer? Pigen er også en smule mørk det, når man ser plakaten i virkeligheden :D

Billede


Hvad er familierelationerne på det billede? :gruble:
1
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 135
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2693

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Venus222 » 10. maj 2016, 11:52

Og hvad har der været på billedet inden hunden blev sat ind? :gruble:
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19615

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Animi » 10. maj 2016, 12:06

Studsgaard skrev:
Animi skrev:
Pixie88 skrev:Men er sex så heller ikke sex? For sex er jo også massage af/med pikken :gruble:

Jeg ved det heller ikke. Jeg læste et eller andet sted at fordi det ikke handler om at få orgasme, og der ikke er følelser imellem fordi det er en professionel, så er det ikke sex. Et andet sted sammenlignede de det med, at en underlivsundersøgelse hos en læge jo heller ikke er sex, men altså... den køber jeg ikke :lol:


Men er meningen med tantra/Yonimassagen ikke at opnå behag og velvære og øget lyst?

Det er bestemt ikke det jeg forbinder med en underlivsundersøgelse :forvirret2: de to ting kan sku da ikke sammenlignes



Jo lige præcis, derfor synes jeg heller ikke at deres forklaringer giver mening :lol:
De kan kalde det ligeså mange fancy ting de vil - i mine øjne er det prostitution
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15372
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25739

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Delfin » 10. maj 2016, 13:24

Dr_bp skrev:
Delfin skrev:Jeg stod på stationen i morges og gloede på den plakat, mens jeg fik mig et biligt grin. Dels pga hunden, men den gråhårede bessefar han ser mig noget mørklødet ud, mon han nu også er rigtig dansker i 17 generationer? Pigen er også en smule mørk det, når man ser plakaten i virkeligheden :D

Det er vel ikke et hudspørgsmål så meget som et religions- elller kulturspørgsmål for den stereotype DF'er.
Jeg kender i hvert fald hele 2 sorte mænd der er inkarnerede DF'ere. ...


Jeg vil nærmere sige at den stereotypiske DF'er af nationen-typen ikke har opdaget, at der er forskel på kulør, kultor og religion. Nogle stemmer bare på DF, fordi de håber på flere varme hænder. De lidt klogere DF'er er i stand til at se flere nuancer. (her burde nok stå en disclamer, men jeg gider ikke)
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15372
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25739

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Delfin » 10. maj 2016, 13:26

Tibbler skrev:
Delfin skrev:Jeg stod på stationen i morges og gloede på den plakat, mens jeg fik mig et biligt grin. Dels pga hunden, men den gråhårede bessefar han ser mig noget mørklødet ud, mon han nu også er rigtig dansker i 17 generationer? Pigen er også en smule mørk det, når man ser plakaten i virkeligheden :D

Billede


Hvad er familierelationerne på det billede? :gruble:


Det var min næste tanke, og det kan man så få en del tid til at gå med sammensætte på forskellige måder (ja det var lang tid til det tog kom :D )
1
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14808
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24920

Re: Debattens losseplads

Indlægaf sigge » 10. maj 2016, 13:30

Venus222 skrev:Og hvad har der været på billedet inden hunden blev sat ind? :gruble:


Måske har de sat den ind, fordi det var upassende, at drengens hånd var lige ud for morens skridt?
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14724
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19076

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Flora » 10. maj 2016, 13:39

Tibbler skrev:
Delfin skrev:Jeg stod på stationen i morges og gloede på den plakat, mens jeg fik mig et biligt grin. Dels pga hunden, men den gråhårede bessefar han ser mig noget mørklødet ud, mon han nu også er rigtig dansker i 17 generationer? Pigen er også en smule mørk det, når man ser plakaten i virkeligheden :D

Billede


Hvad er familierelationerne på det billede? :gruble:


De to voksne i midten er mor og far. Den lille pige, den lille dreng og pigen med det lange lyse hår er deres tre børn. De gamle bagest i billedet er farens forældre, som har svært ved at give slip på deres søn og derfor altid er med på familiebillederne. Den unge mand bagest i billedet med ternet skjorte er fætter Gustav som ikke har nogen familie selv og derfor trænger sig på så tit han kan komme til det. Familien er lidt trætte af det, men ingen siger noget fordi børnene er glade for Gustavs hund som ses forrest i billedet.

Eller...det var i hvert fald sådan jeg tolkede det :genert:
13
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Guldfisk » 10. maj 2016, 14:56

Flora skrev:
Tibbler skrev:
Delfin skrev:Jeg stod på stationen i morges og gloede på den plakat, mens jeg fik mig et biligt grin. Dels pga hunden, men den gråhårede bessefar han ser mig noget mørklødet ud, mon han nu også er rigtig dansker i 17 generationer? Pigen er også en smule mørk det, når man ser plakaten i virkeligheden :D

Billede


Hvad er familierelationerne på det billede? :gruble:


De to voksne i midten er mor og far. Den lille pige, den lille dreng og pigen med det lange lyse hår er deres tre børn. De gamle bagest i billedet er farens forældre, som har svært ved at give slip på deres søn og derfor altid er med på familiebillederne. Den unge mand bagest i billedet med ternet skjorte er fætter Gustav som ikke har nogen familie selv og derfor trænger sig på så tit han kan komme til det. Familien er lidt trætte af det, men ingen siger noget fordi børnene er glade for Gustavs hund som ses forrest i billedet.

Eller...det var i hvert fald sådan jeg tolkede det :genert:


Ej, den gamle mand bagest er kæreste med hende, han har armen om. De er i et trevejsforhold med den siddende mand, der tidligere har været gift med siddende kvinde. De har sammen drengen foran.
Siddende kvinde er i nyt forhold med manden bag hende. Kvinden bag hende er hendes mor, der hellere ville, at hun stadig var sammen med siddende mand.
Hunden er købt til drengen af hans forældre som kompensation for de rodede familieforhold. Men den bider, og han vil derfor helst sidde på mindst armslængde af den. Det synes forældrene dog er noget pjat, og de presser ham til at klappe den på familiebilleder.

Pigen til venstre er urelateret.
7
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19615

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Animi » 10. maj 2016, 15:00

Jeg har efter mange års søgen, i forskellige lande og riger ENDELIG fundet et par solbriller, der ikke giver sådan nogen grimme røde mærker på næsen når man har haft dem på i et stykke tid. Jeg troede virkelig ikke at de fandtes, og så hang de sørme lige i Bilka til 60kr :klap:
Gid de aldrig må gå i stykker!
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15653
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Debattens losseplads

Indlægaf 2SHY » 10. maj 2016, 15:16

Animi skrev:Jeg har efter mange års søgen, i forskellige lande og riger ENDELIG fundet et par solbriller, der ikke giver sådan nogen grimme røde mærker på næsen når man har haft dem på i et stykke tid. Jeg troede virkelig ikke at de fandtes, og så hang de sørme lige i Bilka til 60kr :klap:
Gid de aldrig må gå i stykker!

Det er så her jeg bare ville hamstre :fløjt:
5
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Æske » 10. maj 2016, 15:16

Enten skal jeg lave aftensmad eller også skal jeg have en lur - what to pick?
0
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19615

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Animi » 10. maj 2016, 15:17

2SHY skrev:
Animi skrev:Jeg har efter mange års søgen, i forskellige lande og riger ENDELIG fundet et par solbriller, der ikke giver sådan nogen grimme røde mærker på næsen når man har haft dem på i et stykke tid. Jeg troede virkelig ikke at de fandtes, og så hang de sørme lige i Bilka til 60kr :klap:
Gid de aldrig må gå i stykker!

Det er så her jeg bare ville hamstre :fløjt:


Der var desværre kun ét par tilbage :whine: Men måske man skulle tage til andre Bilka'er og se om de har dem der? :gruble: :klap:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15653
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Debattens losseplads

Indlægaf 2SHY » 10. maj 2016, 15:18

Animi skrev:
2SHY skrev:
Animi skrev:Jeg har efter mange års søgen, i forskellige lande og riger ENDELIG fundet et par solbriller, der ikke giver sådan nogen grimme røde mærker på næsen når man har haft dem på i et stykke tid. Jeg troede virkelig ikke at de fandtes, og så hang de sørme lige i Bilka til 60kr :klap:
Gid de aldrig må gå i stykker!

Det er så her jeg bare ville hamstre :fløjt:


Der var desværre kun ét par tilbage :whine: Men måske man skulle tage til andre Bilka'er og se om de har dem der? :gruble: :klap:

Prøv at smide et billede ind af dem :) Jeg skal muligvis i Bilka senere på ugen. Så vil jeg gerne kigge for dig?
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19615

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Animi » 10. maj 2016, 15:21

2SHY skrev:
Animi skrev:
2SHY skrev:
Animi skrev:Jeg har efter mange års søgen, i forskellige lande og riger ENDELIG fundet et par solbriller, der ikke giver sådan nogen grimme røde mærker på næsen når man har haft dem på i et stykke tid. Jeg troede virkelig ikke at de fandtes, og så hang de sørme lige i Bilka til 60kr :klap:
Gid de aldrig må gå i stykker!

Det er så her jeg bare ville hamstre :fløjt:


Der var desværre kun ét par tilbage :whine: Men måske man skulle tage til andre Bilka'er og se om de har dem der? :gruble: :klap:

Prøv at smide et billede ind af dem :) Jeg skal muligvis i Bilka senere på ugen. Så vil jeg gerne kigge for dig?


Det er meget sødt af dig, men jeg kommer ofte forbi tre forskellige Bilka'er, så prøver bare selv at kigge. Men tak for tilbuddet :kys:
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Thestral » 10. maj 2016, 15:38

Min hårmousse er udsolgt alle vegne undtagen i Tysklang og på en Polsk hjemmeside. Tør man handle sådan et sted eller skal jeg virkelig til Fleggård? :genert:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..

Tilbage til "Generelt"