Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Pityt » 6. maj 2016, 20:54

Liseletpåtå skrev:
Pityt skrev:
Liseletpåtå skrev:Er URBAN DECAY 24/7 Waterline Eye Pencil pengene værd? Jeg har problemer ved at, hvis jeg tight liner, så kommer det også på den nederste af sig selv og det er ret træls faktisk.


Jeg har faktisk købt en for nyligt, men jeg har ikke fået prøvet den endnu :gruble:


Prøv den lige ik'? :-D

:

Svaret er nej! Den "løber" :tie:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf twinkle » 7. maj 2016, 08:33

Liseletpåtå skrev:
Pityt skrev:
Liseletpåtå skrev:
Pityt skrev:
Liseletpåtå skrev:Er URBAN DECAY 24/7 Waterline Eye Pencil pengene værd? Jeg har problemer ved at, hvis jeg tight liner, så kommer det også på den nederste af sig selv og det er ret træls faktisk.


Jeg har faktisk købt en for nyligt, men jeg har ikke fået prøvet den endnu :gruble:


Prøv den lige ik'? :-D

:

Svaret er nej! Den "løber" :tie:


Øv. Tror jeg må begive mig ud i noget gele-noget, det må jeg da kunne få helt tæt melle vibberne oven fra. Det skal nok blive pænt...


Gel eyeliner er rimelig let at lære at tightligne med nedefra, hvis du investerer i en lille eyelinerpensel som fx Zoevas 321 detail liner brush. Jeg kan så bare aldrig finde en gel eyeliner der heller ikke smudger.
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Pityt » 7. maj 2016, 08:46

Jeg har Benefit "They're real" eyeliner og den bliver faktisk på plads. Til gengæld er det ikke superfantastisk at stå og kratte rundt inde i øjet med den der gummispids :gruble:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf twinkle » 7. maj 2016, 17:17

En fugtgivende hårmaske til både hår og hovedbund, som ikke indeholder silikone? Min hovedbund stopper simpelthen til af silikone, så det er no go..
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Oxan
Indlæg: 124
Tilmeldt: 28. okt 2015, 11:50
Kort karma: 9
Likede indlæg: 90

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Oxan » 8. maj 2016, 17:31

twinkle skrev:En fugtgivende hårmaske til både hår og hovedbund, som ikke indeholder silikone? Min hovedbund stopper simpelthen til af silikone, så det er no go..


Rene kordon super 88 hårkur - simpel fugtgivende hårkur der ikke tynger, indeholder ret få ingredienser og ingen silikone :-) Aqua, Cetylalcohol, Cetrimonium chloride, Benzoic Acid, Frangrance
0
Oxan
Indlæg: 124
Tilmeldt: 28. okt 2015, 11:50
Kort karma: 9
Likede indlæg: 90

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Oxan » 8. maj 2016, 17:34

Frkvira skrev:Jeg skulle aldrig have gået på ebay og ledt efter k beauty produkter, nu har jeg lyst til at købe det hele :D


Husk for Guds skyld at købe fra koreanske sælgere, ikke kinesiske - der er mange falske koreanske produkter i omløb :-)
0
Oxan
Indlæg: 124
Tilmeldt: 28. okt 2015, 11:50
Kort karma: 9
Likede indlæg: 90

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Oxan » 8. maj 2016, 18:37

Frkvira skrev:
Oxan skrev:
Frkvira skrev:Jeg skulle aldrig have gået på ebay og ledt efter k beauty produkter, nu har jeg lyst til at købe det hele :D


Husk for Guds skyld at købe fra koreanske sælgere, ikke kinesiske - der er mange falske koreanske produkter i omløb :-)

Oh, det havde jeg slet ikke lige overvejet :gogo:

Det jeg lige umiddelbart har fundet er fra en amerikansk sælger. Er go eller no go?


Det kan være begge dele. Der findes en liste på reddit over trygge sælgere, prøver lige at finde den og se om den indeholder eBay sælgere, vender stærkt tilbage med eller uden link :-D
0
Oxan
Indlæg: 124
Tilmeldt: 28. okt 2015, 11:50
Kort karma: 9
Likede indlæg: 90

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Oxan » 8. maj 2016, 18:40

Oxan skrev:
Frkvira skrev:
Oxan skrev:
Frkvira skrev:Jeg skulle aldrig have gået på ebay og ledt efter k beauty produkter, nu har jeg lyst til at købe det hele :D


Husk for Guds skyld at købe fra koreanske sælgere, ikke kinesiske - der er mange falske koreanske produkter i omløb :-)

Oh, det havde jeg slet ikke lige overvejet :gogo:

Det jeg lige umiddelbart har fundet er fra en amerikansk sælger. Er go eller no go?


Det kan være begge dele. Der findes en liste på reddit over trygge sælgere, prøver lige at finde den og se om den indeholder eBay sælgere, vender stærkt tilbage med eller uden link :-D


https://www.reddit.com/r/AsianBeauty/wiki/sellers Her :-)
0
topmadras3
Indlæg: 238
Tilmeldt: 29. aug 2015, 21:35
Kort karma: 42
Likede indlæg: 152

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf topmadras3 » 8. maj 2016, 19:53

Hvor kan jeg købe M2 lashes serum til øjenvipper billigst?
0
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf didas » 8. maj 2016, 20:48

Lismaens skrev:Jeg har brugt Garniers micellar water lige siden den kom på markedet. Jeg har nu i et par uger ledt efter den i div. butikker, uden at kunne finde den, og læser nu på nettet, at den er trukket ud af det danske marked... Suk!
Jeg kan huske, at jeg købte et lager i en udenlandsk netshop med apotekervarer (fransk?) sidst jeg købte den, er der nogle der ved hvilken side jeg mener? :kryds:


Jeg har også brugt Garniers og har lige tømt det sidste i flasken. Jeg kom til at tænke på dit indlæg forleden, da jeg faldt over Derma V10's miscellar water i Normal. Den kostede nogle og 20 kr. Jeg har købt en med hjem, men ikke fået den testet endnu. Men det er i hvert fald et alternativ, jeg tænker ikke der er den store forskel på tværs af mærkerne :)
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Filipai » 10. maj 2016, 18:52

Jeg er sikker på Fio på et tidspunkt kom med nogle fantastiske råd omkring hårpleje til mig. Men jeg kan ikke finde det, og nu er jeg mere desperat en nogensinde. Mit hår/hovedbund er helt smadret, og jeg har brug for at der akut sker noget. Jeg har blødende, skællende hovedbund efter psoriasis, og prøver at undgå hårprodukter andet end lidt olie i spidserne, og vasker kun 2-3 gange om ugen, alligevel bliver mit hår og hovedbund værre og værre.
-De nederste 10 cm af mit hår er smadret (trods mit hår kun er til skuldrene)
-Jeg farver kun bunden
-Jeg bruger hårkur fra aussie, og den har før hjulpet, men nu føler jeg ikke at den gør noget som helst.
-Mit hår er tykt, bølget og utroligt kruset.
- Når jeg prøver at trække i mit våde hår, strækker det sig nærmest ikke, så jeg tror det mangler fugt, og det suger også bare alt der hedder produkt, og mit hår er maaaange timer om at tørre.

Jeg er desperat, og har desværre ikke sindsygt mange penge jeg kan tillade mig at bruge på hårprodukter. What to buy, som med stor sandsynlighed rammer rigtigt.
0
In_your_eyes
Indlæg: 1017
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1944

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf In_your_eyes » 10. maj 2016, 19:04

Filipai, hvad med kokosolie? Jeg bruger det som hårkur natten over og tænker ikke det kan skade din hovedbund heller. Jeg har langt tykt krøllet hår, som let bliver tørt, kokosolie er fantastisk til det.
0
:pompom:
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Filipai » 10. maj 2016, 19:08

In_your_eyes skrev:Filipai, hvad med kokosolie? Jeg bruger det som hårkur natten over og tænker ikke det kan skade din hovedbund heller. Jeg har langt tykt krøllet hår, som let bliver tørt, kokosolie er fantastisk til det.


Jeg har faktisk brugt det, og det har en lille effekt, mit hår suger det i hvert fald, for der er i hvert fald nærmest intet at vaske ud dagen efter. Synes bare stadig mit hår virker utroligt porøst, men kan være jeg skulle prøve at gå igang igen, jeg har det nemlig stående.
0
In_your_eyes
Indlæg: 1017
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1944

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf In_your_eyes » 10. maj 2016, 19:36

Filipai skrev:
In_your_eyes skrev:Filipai, hvad med kokosolie? Jeg bruger det som hårkur natten over og tænker ikke det kan skade din hovedbund heller. Jeg har langt tykt krøllet hår, som let bliver tørt, kokosolie er fantastisk til det.


Jeg har faktisk brugt det, og det har en lille effekt, mit hår suger det i hvert fald, for der er i hvert fald nærmest intet at vaske ud dagen efter. Synes bare stadig mit hår virker utroligt porøst, men kan være jeg skulle prøve at gå igang igen, jeg har det nemlig stående.

Iflg Pudderdåserne "bør" man stadig bruge balsam til hårets yderste lag : http://pudderdaaserne.dk/2011/05/10/kok ... til-haret/
Når jeg kommer balsam i mit hår, står jeg altid med hovedet nedad og kommer det kun i længderne, måske var det også en mulighed for dig, når nu din hovedbund har det så skidt?
1
:pompom:
Brugeravatar
Junika
Indlæg: 306
Tilmeldt: 9. sep 2015, 16:04
Kort karma: 24
Likede indlæg: 246

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Junika » 10. maj 2016, 20:02

Filipai skrev:
In_your_eyes skrev:Filipai, hvad med kokosolie? Jeg bruger det som hårkur natten over og tænker ikke det kan skade din hovedbund heller. Jeg har langt tykt krøllet hår, som let bliver tørt, kokosolie er fantastisk til det.


Jeg har faktisk brugt det, og det har en lille effekt, mit hår suger det i hvert fald, for der er i hvert fald nærmest intet at vaske ud dagen efter. Synes bare stadig mit hår virker utroligt porøst, men kan være jeg skulle prøve at gå igang igen, jeg har det nemlig stående.


Det med hovedbunden har jeg ikke noget bud på desværre. Men til håret kan du prøve at sove med Philip kingsley elastiziser i. Det er serious stuff. Da jeg afblegede mit hår hvidt ( :tie: ) var det det eneste, der kunne holde det nogenlunde ordentligt at se på istedet for en bunke spaltet, knækket hø..
0
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??

Tilbage til "Skønhed"