Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Singletråden

Indlægaf Mulan » 10. maj 2016, 14:47

Lige nu vil jeg rigtig gerne have en kæreste, samtidig med at jeg virkelig IKKE gider have en kæreste. :stoned:
8
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12460

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 10. maj 2016, 14:57

DetSorteCirkus skrev:
Muspel skrev:Det er i orden. Jeg blev ikke stødt. Jeg blev ked af det. Fordi det virkede lidt 'hallo hvad regner du med - er du dum eller hvad' i mine lidt modløse øjne. Men fair nok. Du har jo nok ret. .... Katte er jo også meget søde.


Hvor jeg færdes, er det bestemt ikke unormalt for mænd at få børn, når de er i 40' erne.
Et eksempel er mine forældres nabo, der er 48 eller 49 og har to drenge på 3 og 1½. Jeg synes på ingen måde, at det virker "vanvittigt sent" i hans tilfælde eller i de andre sammenhænge, hvor jeg er stødt på (ofte førstegangs)fædre et sted mellem 40 og 50.
Til gengæld kender jeg også mænd på samme alder, der er et helt andet sted i livet, fx. min venindes storebror på 43, hvis børn er 19 og 14, og det er selvfølgelig en lige så ærlig sag.

Samtidig tænker jeg også, at du ikke kun tog udgangspunkt i mænd på 46 år, men op til.


Jeg synes også 46-47 er en "gammel" alder at få børn i.
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7487
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 828
Likede indlæg: 19593

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 10. maj 2016, 14:58

Jeg sidder og bliver helt deprimeret ved tanken om at der nok går laaaaaang tid før jeg får sex igen :gisp: Det er virkelig det værste ved singlelivet, når jeg ikke er særlig glad for det med onenighters
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7091
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13310

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 10. maj 2016, 14:59

Animi skrev:Jeg sidder og bliver helt deprimeret ved tanken om at der nok går laaaaaang tid før jeg får sex igen :gisp: Det er virkelig det værste ved singlelivet, når jeg ikke er særlig glad for det med onenighters

Indtil det modsatte er bevist, tror jeg på, der ikke går lang tid. Livet har det med at modbevise mig, men...
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Ea_m
Indlæg: 39
Tilmeldt: 16. feb 2016, 20:14
Kort karma: 8
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 127

Re: Singletråden

Indlægaf Ea_m » 11. maj 2016, 11:30

Jeg tror jeg er på vej til officielt at kunne melde mig ud af tråden.
Efter at have luret med herinde oprettede jeg en Tinder profil gik på en lidt ligegyldig date men så skrev en gammel bekendt på fjæsen om jeg var blevet single fordi han havde set mig på Tinder.
Har været på 2 dates nu og for pokker der er kemi og gnister og mine ben fuldstændig fejet væk under mig.
Er ked af at komme med total ulækker forårs forelskelse men for pokker det er dejligt :banan: :banan: :banan: :banan: :sol:
15
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 11. maj 2016, 11:31

Ea_m skrev:Jeg tror jeg er på vej til officielt at kunne melde mig ud af tråden.
Efter at have luret med herinde oprettede jeg en Tinder profil gik på en lidt ligegyldig date men så skrev en gammel bekendt på fjæsen om jeg var blevet single fordi han havde set mig på Tinder.
Har været på 2 dates nu og for pokker der er kemi og gnister og mine ben fuldstændig fejet væk under mig.
Er ked af at komme med total ulækker forårs forelskelse men for pokker det er dejligt :banan: :banan: :banan: :banan: :sol:



Hvor dejligt for dig :lun:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 11. maj 2016, 11:33

Lige nu kravler der en flue rundt på mit ben og jeg ligger helt stille så den ikke flyver væk, det føles nemlig lidt som at blive nusset. :blush:
6
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 11. maj 2016, 11:45

Ea_m skrev:Jeg tror jeg er på vej til officielt at kunne melde mig ud af tråden.
Efter at have luret med herinde oprettede jeg en Tinder profil gik på en lidt ligegyldig date men så skrev en gammel bekendt på fjæsen om jeg var blevet single fordi han havde set mig på Tinder.
Har været på 2 dates nu og for pokker der er kemi og gnister og mine ben fuldstændig fejet væk under mig.
Er ked af at komme med total ulækker forårs forelskelse men for pokker det er dejligt :banan: :banan: :banan: :banan: :sol:

Yay :blomst:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 11. maj 2016, 11:50

Dikus skrev:
Skralde skrev:Lige nu kravler der en flue rundt på mit ben og jeg ligger helt stille så den ikke flyver væk, det føles nemlig lidt som at blive nusset. :blush:


Aaaarghhh... Du må ikke skrive sådan, når jeg næsten har besluttet at gøre det forbi med min kæreste (vi har kysset over et år - og det bliver ligesom ikke mere end hyggeligt og rart fra hans side). Jeg kan så godt lide at blive nusset :whine: Og jeg tror ikke, jeg lige finder en erstatning sådan bare lige her i Nuuk :genert:


Øv, jeg er ked af at høre at jeres forhold muligvis snart er slut. :ae: Men altså, der må da også findes fluer i Grønland? :fløjt:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 11. maj 2016, 12:22

Ea_m skrev:Jeg tror jeg er på vej til officielt at kunne melde mig ud af tråden.
Efter at have luret med herinde oprettede jeg en Tinder profil gik på en lidt ligegyldig date men så skrev en gammel bekendt på fjæsen om jeg var blevet single fordi han havde set mig på Tinder.
Har været på 2 dates nu og for pokker der er kemi og gnister og mine ben fuldstændig fejet væk under mig.
Er ked af at komme med total ulækker forårs forelskelse men for pokker det er dejligt :banan: :banan: :banan: :banan: :sol:


Man skal da aldrig undskylde for en forelskelse - uanset hvornår på året den ligger. Så længe modparten vel at mærke er ledig og endda gensidigt interesseret, så er alt da lige netop, som det skal være! :klap:
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6702
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1197
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9665

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 11. maj 2016, 14:11

Jeg er ny single efter at have været i on-off forhold til den samme mand i ca. 3,5 år. Beslutningen var ene og alene min, men han havde set den komme gennem noget tid og har egentlig umiddelbart reageret noget bedre end forventet. Jeg har en fornemmelse af, at vi kan blive ved med at snakke sammen, men det har jeg hverken særlig meget lyst til eller overskud til lige nu. Forholdet var op og ned og var til sidst meget svært. Nu er det på tide for mig at komme videre :)
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
NLeth
Indlæg: 176
Tilmeldt: 1. maj 2016, 19:54
Kort karma: 39
Likede indlæg: 465

Re: Singletråden

Indlægaf NLeth » 11. maj 2016, 15:23

Jeg matchede med en fyr på Tinder i går. Sådan ikke helt min type, men jeg synes at have erfaret at Tinder kan gi' et forkert indtryk ift. virkeligheden, så jeg gi'r lige en chance for at modbevise evt. dårlige billeder/profiltekster etc. (ja, ja, jeg er vældig storsindet). Nå, men ham her skriver så, som det første, om han må se min Instagramprofil. Tjo, det må han da gerne, så han finder mig og jeg godkender. Der går et par minutter, så skriver han, at selvom han synes jeg ser sød ud, så tror han ikke, vi er et match. Jeg tror han havde helt ret (især når han mente, han kunne bedømme mig ud fra det), og skrev pænt held og lykke til ham. Så har man prøvet det.
1
Brugeravatar
NLeth
Indlæg: 176
Tilmeldt: 1. maj 2016, 19:54
Kort karma: 39
Likede indlæg: 465

Re: Singletråden

Indlægaf NLeth » 11. maj 2016, 15:54

JessicaD skrev:
NLeth skrev:Jeg matchede med en fyr på Tinder i går. Sådan ikke helt min type, men jeg synes at have erfaret at Tinder kan gi' et forkert indtryk ift. virkeligheden, så jeg gi'r lige en chance for at modbevise evt. dårlige billeder/profiltekster etc. (ja, ja, jeg er vældig storsindet). Nå, men ham her skriver så, som det første, om han må se min Instagramprofil. Tjo, det må han da gerne, så han finder mig og jeg godkender. Der går et par minutter, så skriver han, at selvom han synes jeg ser sød ud, så tror han ikke, vi er et match. Jeg tror han havde helt ret (især når han mente, han kunne bedømme mig ud fra det), og skrev pænt held og lykke til ham. Så har man prøvet det.


Uh, den er også dum. Det er lidt mærkeligt at blive afvist af en, som man ikke engang selv rigtig var interesseret i. :tie: Men det er da en mærkelig måde, han gør det på. Og nu kan jeg ikke lade være med at tænke på, hvad du mon har på din instagram. :D Mente han sådan typemæssigt eller hvordan?


:lol:
Ingen forklaring - og jeg bad ikke om én, jeg var jo ikke selv særlig interesseret. Min profil er ret almindelig, vil jeg mene. Nok endda lidt kedelig. Jeg poster ikke så tit, der er små 200 billeder fra de sidste 4 ½ års tid. Jeg er ikke sådan en selfiepige, der deler Marilyn Monroe-citater & se min mad-billeder (ikke at der er noget galt med det). Den viser vist allermest, lige som min facebookprofil i øvrigt, at jeg ikke er sådan én der deler vildt personlige ting på nettet. :)
Senest rettet af NLeth 11. maj 2016, 15:55, rettet i alt 1 gang.
2
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15649
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21042

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 11. maj 2016, 15:55

Er jeg den eneste ud over min mor der ikke har en Instagram profil? :genert:
5
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
NLeth
Indlæg: 176
Tilmeldt: 1. maj 2016, 19:54
Kort karma: 39
Likede indlæg: 465

Re: Singletråden

Indlægaf NLeth » 11. maj 2016, 15:56

2SHY skrev:Er jeg den eneste ud over min mor der ikke har en Instagram profil? :genert:


Det skal du ikke være ked af - én mindre ting at blive valgt fra på. :D Med mindre det selvfølgelig er et krav for nogen, at man er Insta-aktiv.
2

Tilbage til "Forhold og sex"