Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Hunkat » 10. maj 2016, 10:59

Jeg har faktisk rigtig travlt i denne uge men mit hoved kan bare ikke tage sig sammen og så det der arbejde gjort. Det er faktisk ret irriterende, bunken er jo ikke blevet mindre når jeg kommer i morgen.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Bøtte » 10. maj 2016, 11:06

dgd2007 skrev:
Fyrst Eberhard skrev:"Send en mail", er svaret, når jeg efter 30 minutters telefonkø får en stemme i røret.

Jeg ved godt, at selvtægt ikke er løsningen, men jeg er på vippen.

Ja, eller når stemmen ind imellem muzakken kommer og siger: "Vidste du, at du kan finde flere oplysninger på vores hjemmeside <bla.bla.dk>?"

Hvor fa'en tror du, jeg har jeres telefonnummer fra! :cuss: :genert:


TDC sagde på et tidspunkt at hvis en internet ikke duede, kunne man søge hjælp på www.etellerandet.dk.

Og det er jo både genialt og oplagt at søge hjælp på nettet, når ens internet ikke duer :stoned: :rulle: :tie:
5
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Badesandalen » 10. maj 2016, 13:07

At nyse når det er sharkweek! :sur:
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 11. maj 2016, 09:05

Studsgaard skrev:
icelady skrev:
Seance skrev:

Jeg kender ikke til sagen med din nabo, men det lyder da helt vildt at hun filmer jer?!!


Sidste sommer gik hun amok; politianmeldte nogle af os for vold, sendte klager afsted over os, skrev beskeder til os (bla til min datter at hun kunne jo sælge selv selv på nettet med nøgenbilleder), skældsord mod os alle, fuckfinger, hun tog billeder af os når vi gik forbi hendes vinduer, anklager om vinduekiggeri og hærværk på hendes fordør. Vi røg i boligretten og det blev afvist med "Nabostridigheder."

Igår lavede hun så det nummer med at filme os, og der blev afleveret klage på boligkontoret fra os idag. De havde søreme modtaget en fra hende også.

I dag har hun så haft ringet til afdformanden og beklaget sig over at et par i blokken overfor går nøgne rundt i deres lejlighed. Hvortil afdformand havde sagt at "det har folk jo lov til. Men hun kunne jo sende en klage til boligforening."

Men næh nej...hun ringer til politiet, som tropper op, snakker med hende og dem der går nøgne i deres lejlighed. Parret, der går nøgne vil absolut ikke stoppe, for min nabo har flere gange givet dem fingeren og råbt efter dem. :rulle:

Så det nøgne par får lavet en klage over naboens chikane, som boligforening får.


Det er bare så træls; både i breve til boligforening og boligretten har naboen gentagne gange skrevet, at de jo bare gerne vil leve her i fred og ro.

Suuuuk.


Hun lyder da vældig belastende.
På en side brokker hun sig over andre kikker ind til hende, men hun filmer og kikker ind af andres vinduer :forvirret:

Mon ikke hun har et meget sørgeligt kedeligt liv.


Det er ret typisk for mange personlighedsforstyrrede mennesker, at de anklager andre for grænseoverskridende adfærd, mens det faktisk er dem selv, som agerer grænseoverskridende ...

Med de mange beretninger om dette, Ice, må jeg i øvrigt sige, jeg ikke fatter, hvordan du holder ud at blive boende. Puuuuh.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 11. maj 2016, 10:31

ManicNinja skrev:
Det er ret typisk for mange personlighedsforstyrrede mennesker, at de anklager andre for grænseoverskridende adfærd, mens det faktisk er dem selv, som agerer grænseoverskridende ...

Med de mange beretninger om dette, Ice, må jeg i øvrigt sige, jeg ikke fatter, hvordan du holder ud at blive boende. Puuuuh.



Dengang jeg stadig snakkede med hende, fortalte hun at hun havde en grænsesygdom (mener det var det udtryk hun brugte) men at hun ikke havde brug for medicin eller behandling.

Jamen, jeg elsker det her område; der er et fedt sammenhold beboerne imellem og lejligheden er fed.

Det kræver tålmodighed; meget af det.

I går hjalp jeg det nøgne par med at formulere en klage som de vil aflevere i dag; og jeg vil mene, at når de til stadighed modtager klager, og endda har de forrige, så må der ske noget på et tidspunkt. Ikke at klage, er ihvertfald slet ikke en mulighed.

Men ja...når hun har sine flip, så er tanken om et andet sted tillokkende. Heldigvis har vi et godt sammenhold her, og det betyder meget, at vi er en del, som er generet af hende.
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Aviva
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 11. maj 2016, 10:32

At lægen ikke ville forny min recept, fordi han mente jeg ikke havde hentet de 4 gange, som jeg har.

- kunne ikke selv få den til at forny inde på deres hjemmeside, så måtte ringe til receptionen, kom da heldigvis igennem hurtigt, nu håber jeg bare det er gået igennem når jeg når jeg skal på apteket om 1-2 timer.
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 11. maj 2016, 11:02

Jeg kan ikke huske, hvilken tråd det var, men for et stykke tid siden var der en diskussion om computerstemmen i de københavnske bybusser, der udtaler mange af stoppestederne helt forkert.

Men nu har jeg lige været ude at køre i S-tog, og der har de haft et rigtigt levende menneske til at indtale stationerne. Men så siger hun til gengæld det hele med en så klæbrig, sukkersød stemme, at man får lyst til at kvæle hende efter ti munutters kørsel :panik:
3
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 11. maj 2016, 11:16

Er på ferie sydpå.
Gråvejr. Regnvejr. Pissekoldt.
Det er 5-7 grader varmere i Dk om dagen.
Idag kom solen så lidt frem.
5min efter: soleksem.
Jeg kan ikke engang bare snorkle, så min soleksem ikke bliver værre, for vandet er 16 grader.
Nu begyndte det så at blæse helt vildt.
Og tordne.
Der findes ikke bandeord nok.
Alt i dette indlæg burde være skrevet med versaler og pyntet med udråbstegn galore, men jeg har forsøgt at skåne jer.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 11. maj 2016, 11:17

Ps: Vejrudsigten siger gråvejr og 18 grader med regnvejr og små pletter sol resten af tiden.
Tak for fucking lort.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 11. maj 2016, 11:19

kidkomb skrev:Er på ferie sydpå.
Gråvejr. Regnvejr. Pissekoldt.
Det er 5-7 grader varmere i Dk om dagen.
Idag kom solen så lidt frem.
5min efter: soleksem.
Jeg kan ikke engang bare snorkle, så min soleksem ikke bliver værre, for vandet er 16 grader.
Nu begyndte det så at blæse helt vildt.
Og tordne.
Der findes ikke bandeord nok.
Alt i dette indlæg burde være skrevet med versaler og pyntet med udråbstegn galore, men jeg har forsøgt at skåne jer.

Hav en fortsat god dag! :fløjt: :genert:


:kys: :D

PS: endnu en grund til, at det er en skrækkelig ting at sige ;)
Senest rettet af dgd2007 11. maj 2016, 11:34, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3070
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8017

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Charly » 11. maj 2016, 11:19

Øv, hvor er du dog henne?

Min kollega var i Spanien i weekenden, og de havde haft halvdårligt vejr, mens vi jo havde strålende sol. Han var lidt indebrændt.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 11. maj 2016, 11:41

Mallorca :trist:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Studsgaard » 11. maj 2016, 11:53

Naboens far.

Jeg havde smidt mig topløs på min egen terrasse, her midt på dagen hvor der er få personer der kommer forbi og forøvrigt har vi hegn rundt om terrassen, så hvis man går forbi, ser man mig kun hvis man går og kikker ind igennem hegnet.

Jeg hører godt nogen gå forbi og er ret ligeglad med det, men kort efter begynder han at gå og hoste sådan meget påtaget, han går rundt ovre i deres have (de er ikke hjemme, han går og ordre deres have eller noget) jeg er sikker på det er for at gøre mig opmærksom på han er der, om han ønsker jeg skal tage tøj på eller hvad han mon vil opnå, aner jeg ikke.

Han kan for helvede lade være med at glo ind i min have hvis ikke han kan klare at jeg har bare bryster!
4
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 11. maj 2016, 12:25

Studsgaard skrev:Naboens far.

Jeg havde smidt mig topløs på min egen terrasse, her midt på dagen hvor der er få personer der kommer forbi og forøvrigt har vi hegn rundt om terrassen, så hvis man går forbi, ser man mig kun hvis man går og kikker ind igennem hegnet.

Jeg hører godt nogen gå forbi og er ret ligeglad med det, men kort efter begynder han at gå og hoste sådan meget påtaget, han går rundt ovre i deres have (de er ikke hjemme, han går og ordre deres have eller noget) jeg er sikker på det er for at gøre mig opmærksom på han er der, om han ønsker jeg skal tage tøj på eller hvad han mon vil opnå, aner jeg ikke.

Han kan for helvede lade være med at glo ind i min have hvis ikke han kan klare at jeg har bare bryster!


Kunne du ikke bare råbe til ham, om han er rar at dække sin hoste til, når han er udenfor ...?
5
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kattefjæs » 11. maj 2016, 15:42

Dumme spørgsmål. Jeg ved ikke hvad der sker, men det er som om at alle stiller virkelig dumme spørgsmål for tiden - sådan noget helt hjælpeløst pjat som man kunne Google sig til på tre sekunder, men er for doven eller synes bare at det vel er nemmere at få andre til at gøre det for sig. Jeg synes at det sker i samtlige grupper jeg medlem af fx på Facebook og andre debatter rundt omkring på nettet, fx hobbygrupper og... Well, faktisk er det over det hele. Det er nærmest alt jo. Jeg aner ikke hvorfor. Folk er bare så hjælpeløse for tiden?!
1

Tilbage til "Generelt"