Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 11. maj 2016, 18:07

Planten skrev:
Kommodedyret skrev:Jeg gider ikke at være single!
(har jeg fundet ud af :genert: )
Hvad gør man så nu?

Det gider jeg heller ikke, men jeg ved ikke, hvad man gør - synes jeg har prøvet meget. Måske er jeg bare ikke loveable...

Vel er du så loveable :kys:

Alle er loveable. Med mindre man er Hitler. Eller Putin. Eller æder hundehvalpe og kattekillinger til aftensmad. Eller slår børn. Eller...

Okay ikke alle er loveable. Men DU er :kys:
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 11. maj 2016, 18:10

2SHY skrev:
Planten skrev:
Kommodedyret skrev:Jeg gider ikke at være single!
(har jeg fundet ud af :genert: )
Hvad gør man så nu?

Det gider jeg heller ikke, men jeg ved ikke, hvad man gør - synes jeg har prøvet meget. Måske er jeg bare ikke loveable...

Vel er du så loveable :kys:

Alle er loveable. Med mindre man er Hitler. Eller Putin. Eller æder hundehvalpe og kattekillinger til aftensmad. Eller slår børn. Eller...

Okay ikke alle er loveable. Men DU er :kys:

Tak :kys: tror indlægget mest var et "jeg er lige vågnet efter en lur på sofaen og kan ikke helt finde mig selv"-indlæg :genert:
1
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 11. maj 2016, 18:14

Jeg er gået lidt op i alder og næste date er med mand på 30 :-D

Jeg er, stadig, 33.
3
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 11. maj 2016, 19:31

2SHY skrev:
MOGA skrev:Jeg tror aldrig helt jeg har fattet hvordan Instagram skal bruges. Jeg har dog kigget på det, men forstår ikke hvordan det er mere privat end Facebook?

Det har jeg heller ikke. Twitter forstår jeg heller ikke. Jeg har heller ikke gennemskuet om alle de der trælse hashtags nogle voldspammer

Jeg er nok bare lidt gammel og sippet på visse områder :gammel:


Både Twitter og hashtags er mageløse ... :dåne:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6704
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9678

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 11. maj 2016, 19:46

Det der med at være single igen er en underlig fornemmelse, synes jeg. Vores forhold var op og ned i de 3,5 år og vi har altid været langdistancekærester, hvilket jeg er dybt elendig til :genert:
Det var nok ikke meget fremtid i det og vi voksede langsomt men meget sikkert fra hinanden. For et par måneder siden fik jeg virkelig øjnene op for at der fandtes noget bedre derude og tog springet. Jeg er muligvis ikke særlig klar til at date eller noget, men jeg skal videre nu :)

Jeg mødte én som langt hen af vejen er så meget bedre til at bekræfte mig i, at jeg er god nok end min ex, og selvom jeg på ingen måde tror jeg har en chance der, så er jeg alligevel taknemmelig for at han fik åbnet mine øjne på det tidspunkt hvor JEG var klar til det.
7
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Singletråden

Indlægaf Æske » 11. maj 2016, 20:25

Os mig! Altså, aktiv instagrammer :banan:
3
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 12. maj 2016, 04:11

Nu har jeg været kæreste med den samme mand i mine drømme efterhånden mange gange, ham må jeg hellere finde. Problemet er bare, at han ikke er virkelig. Eller, han er i hvert fald ikke en, jeg har mødt endnu :genert:
6
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2973
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6642

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 12. maj 2016, 04:31

Planten skrev:Nu har jeg været kæreste med den samme mand i mine drømme efterhånden mange gange, ham må jeg hellere finde. Problemet er bare, at han ikke er virkelig. Eller, han er i hvert fald ikke en, jeg har mødt endnu :genert:



Sådan en har jeg også :lun: Han hedder Johannes, så hvis jeg nogensinde bliver inviteret ud af en Johannes...
2
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 12. maj 2016, 04:44

Sophaya skrev:
Planten skrev:Nu har jeg været kæreste med den samme mand i mine drømme efterhånden mange gange, ham må jeg hellere finde. Problemet er bare, at han ikke er virkelig. Eller, han er i hvert fald ikke en, jeg har mødt endnu :genert:



Sådan en har jeg også :lun: Han hedder Johannes, så hvis jeg nogensinde bliver inviteret ud af en Johannes...

Min hedder ikke noget - han er bare dukket op i mange drømme. Men han er lærer og 36 år :lol: og så er han dejligt almindelig at se på :)
2
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 12. maj 2016, 04:45

Jeg er også svært glad for instagram :banan:
2
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 12. maj 2016, 04:46

Hov og godmorgen til jer! Nyd den sidste solskinsdag, inden regn og kulde kommer :kys:
2
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 12. maj 2016, 06:11

Lige nu lyder kulde ikke så skidt. Jeg har været mere vågen end jeg har sovet i nat pga. varmen. Ja, jeg kommer til at fortryde det i morgen, men...
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2407
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Singletråden

Indlægaf Elvispop » 12. maj 2016, 06:29

Jeg skal ud at se på flotte kurver på lørdag, så temperaturen må gerne holde sig lige under de 20 grader.
Bare regnen holder sig væk..

Nåååh ja. Må hellere vise de lækre kurver, jeg skal beundre.
FB_IMG_1463034514251.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Så tænd dog for helvede de baglygter
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33990

Re: Singletråden

Indlægaf JoyNips » 12. maj 2016, 06:57

Dikus skrev:
Skralde skrev:
Dikus skrev:
Skralde skrev:Lige nu kravler der en flue rundt på mit ben og jeg ligger helt stille så den ikke flyver væk, det føles nemlig lidt som at blive nusset. :blush:


Aaaarghhh... Du må ikke skrive sådan, når jeg næsten har besluttet at gøre det forbi med min kæreste (vi har kysset over et år - og det bliver ligesom ikke mere end hyggeligt og rart fra hans side). Jeg kan så godt lide at blive nusset :whine: Og jeg tror ikke, jeg lige finder en erstatning sådan bare lige her i Nuuk :genert:


Øv, jeg er ked af at høre at jeres forhold muligvis snart er slut. :ae: Men altså, der må da også findes fluer i Grønland? :fløjt:


Stort set heller ikke :lol: Nu synes jeg, du træder i det!


Er det ikke noget med, at der er rigtig mange myg så?
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24633
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3199
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36797

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 12. maj 2016, 07:21

Rapfisk skrev:Lige nu lyder kulde ikke så skidt. Jeg har været mere vågen end jeg har sovet i nat pga. varmen. Ja, jeg kommer til at fortryde det i morgen, men...

Jeg har også rodet rundt i nat og haft problemer med at sove. Hvilket har resulteret i kvalme og en massiv hovedpine, der har kostet en sygedag :rulle: Men jeg skulle ha været til Aalborg til chefmøde og kvalme og hovedpine går ikke godt i spænd med et par timer i bil og bus.
Så lige nu ligger jeg i mit kølige soveværelse (det er nordvendt, så har kun sol et par timer om morgenen) med åbne vinduer og gardinerne trukket for og venter på at få det bedre :træt3:

Dog foretrækker jeg altid varme frem for kulde og jeg er slet ikke klar til 11 grader i weekenden!
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.

Tilbage til "Forhold og sex"